Olen aikeissa hankkia tuon vsitiivin mallin,mutta ihmetyttää kun tiedoissa sanotaan "suomenkielinen valikko ladattavissia" miksei ole valmiina?.
Olympus725 wp
7
1147
Vastaukset
- hate
Enpä tuota hankikkaan vaan maaliskuussa tulevan µ770sw on vesitiivis 10m asti.
- ostaja2
Mitäpä luulet Suomen humusvesissä kuvaavasi 10 syvyydessä? Jo 5m syvyydessä pilkkopimeää eli ite ostan 725sw kun selvästi halvempi. Kuulemma kuitenkin Pentax vedenpitävät mallit on oikeasti paremmin vedenpitäviä jos sukelluskameraa haluat mutta niissä kuvanlaatu hiukan huonompi normikuvauksessa.
- hate
ostaja2 kirjoitti:
Mitäpä luulet Suomen humusvesissä kuvaavasi 10 syvyydessä? Jo 5m syvyydessä pilkkopimeää eli ite ostan 725sw kun selvästi halvempi. Kuulemma kuitenkin Pentax vedenpitävät mallit on oikeasti paremmin vedenpitäviä jos sukelluskameraa haluat mutta niissä kuvanlaatu hiukan huonompi normikuvauksessa.
päin suomessa,enkä ole väittänytkään että Suomessa kuvaisin.Atlantilla ja Karibialla olen kyllä snorklatessa käyttänyt vesitiivistä kameraa en sen syvemmällä.Alkuun käyttelin noita vesitiivitä kertakameroita ,mutta sitten sain erittäin edullisesti Minoltan weathermaticin jolle on luvattu 10m vesitiiveys.Kamera on APS filmiä käyttävä automaatti ja tähän asti on hyvin pelannut "vaativissakin"olosuhteissa.Nyt ajatelin jopa minäkin siirtyä digi aikaan ja suoraan water proof malliin.Jaa, vai Pentax onko oikein testattu ajan kanssa,eihän noita water proof malleja montaa vuotta ole markkinoilla ollutkaan.
- Ei ole suuri
ostaja2 kirjoitti:
770 maksaa 315e ja 725 vähän alle 300, ei tuo ero kovin merkittävä ole, kun otetaan huomioon, että 770 on vuoden uudempi malli paremmilla ominaisuuksilla.
- tiivistä hakeva
Ei ole suuri kirjoitti:
770 maksaa 315e ja 725 vähän alle 300, ei tuo ero kovin merkittävä ole, kun otetaan huomioon, että 770 on vuoden uudempi malli paremmilla ominaisuuksilla.
Mistäs olet löytänyt tuota 770:aa tuollaiseen hintaan? Tuossahan on "parempi" näyttö kuin tuossa 725:ssä. Onko jollain tietoa näkyykö se paremmin auringonvalossa? (kuvaan lähinnä veden päällä veneessä, mutta usein ongelmana, että etsinnäytöstä ei näe kunnolla kun valo on niin kova.
Kysyvä.
ps. OnOffissa myyjä pokkana selitti, että kamera ei oikeasti ole vesitiivis vaan siihen tarvitaan sukeltamista varten erillinen kotelo vielä ympärille. Kuulemma mikrofonin rei-istä menee vesi sisälle muutoin.... ;) - halvemmalla
tiivistä hakeva kirjoitti:
Mistäs olet löytänyt tuota 770:aa tuollaiseen hintaan? Tuossahan on "parempi" näyttö kuin tuossa 725:ssä. Onko jollain tietoa näkyykö se paremmin auringonvalossa? (kuvaan lähinnä veden päällä veneessä, mutta usein ongelmana, että etsinnäytöstä ei näe kunnolla kun valo on niin kova.
Kysyvä.
ps. OnOffissa myyjä pokkana selitti, että kamera ei oikeasti ole vesitiivis vaan siihen tarvitaan sukeltamista varten erillinen kotelo vielä ympärille. Kuulemma mikrofonin rei-istä menee vesi sisälle muutoin.... ;)Hintoja kannattaa katella nettikaupoista. Esim mikrobitin hintaseuranta, tai idealo.de saksalainen hintaseuranta, vertaa.fi
- hate
tiivistä hakeva kirjoitti:
Kysyvä.
ps. OnOffissa myyjä pokkana selitti, että kamera ei oikeasti ole vesitiivis vaan siihen tarvitaan sukeltamista varten erillinen kotelo vielä ympärille. Kuulemma mikrofonin rei-istä menee vesi sisälle muutoin.... ;)toivottavasti entinen myyjä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731265Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47916Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51913Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 108830
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830