minäpä oon

-luulot pois-

rohkea poika kuhmon seutuvilta ja mulla on kivääri. minä tapan jos susi tulee meitin tontille. samaten minä tapan jos näitä viherpeippoja tulee ketjuineen meille paasaan love-juttuja. syökööt hasisheinää ja haistelkoot liimasekotuksia betonitaloissaan. on mulla vaimoki ja kourallinen mukuloita. mun tehtävä on suojella heitä petojen ja viherpyyperöitten hyökkäyksiltä. tulukaa vaan jos uskallatte

19

1307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gunslingerfinger

      Oot kova tappamaa. Mittee tapat jos tuun käämään. Tapatko lampaa vae sian. Minä voen ottoo revolverin ja kivvääri matkaa niin käävää yhessä paakuttelemassa.Hommoo sinä lihat minä tuon masteet ja vihannekset. Voen tuuva mukuloelles Fazerin siniset. Eukkos kae ryystää sammoo keettoo ku myökii.

      • -luulot pois-

        syö pelekästään nauriita ja porkkanoita ja minä syön lihhoo. Mukulat syö siltä väliltä. Elä ala tuppautuu liian lähelle tai minä alan eppäillä jotakin. Jos sullon korvakoru niin täältä läsähtää.


      • pellejä
        -luulot pois- kirjoitti:

        syö pelekästään nauriita ja porkkanoita ja minä syön lihhoo. Mukulat syö siltä väliltä. Elä ala tuppautuu liian lähelle tai minä alan eppäillä jotakin. Jos sullon korvakoru niin täältä läsähtää.

        sitä onkin nykyään!jos et osaa asiaallista juttua kirjoittaa niin suksi vittuun täältä ja vie eukkos ja mukulas mukanasi.


      • -luulot pois-
        pellejä kirjoitti:

        sitä onkin nykyään!jos et osaa asiaallista juttua kirjoittaa niin suksi vittuun täältä ja vie eukkos ja mukulas mukanasi.

        kansikuvapoika mulle aukomaan. painu ite hevonvittuun huulipuninesi. Minun juttu oli täyttä asiaa, toisin ku tollasen hamehelman suen suojelut


      • osuko arkaan paikkaan
        -luulot pois- kirjoitti:

        kansikuvapoika mulle aukomaan. painu ite hevonvittuun huulipuninesi. Minun juttu oli täyttä asiaa, toisin ku tollasen hamehelman suen suojelut

        pikkupoikaa perämetsän perukoilta.niistähän sinä räkänokka nenäsi ja työnnä sellanen nauris persesilmääsi ja sitten sitä lihhoo.saatana puhevammanen.opettele suomen kieli ennenkuin täällä huutelet.taitaa nallipyssy olla tuollaisen pienenä hyväksikäytetyn finniposki-vässykän ainut ase.ja sillä paukutat susi-hukkia pum pum pum pum.säälittävä pummi.


      • täällä
        osuko arkaan paikkaan kirjoitti:

        pikkupoikaa perämetsän perukoilta.niistähän sinä räkänokka nenäsi ja työnnä sellanen nauris persesilmääsi ja sitten sitä lihhoo.saatana puhevammanen.opettele suomen kieli ennenkuin täällä huutelet.taitaa nallipyssy olla tuollaisen pienenä hyväksikäytetyn finniposki-vässykän ainut ase.ja sillä paukutat susi-hukkia pum pum pum pum.säälittävä pummi.

        se "melkein" rikas kaupunkilainen taas vaahtoaa samaa paskaa kuin ennenkin.HUOM.kaikille!sille pitää kirjoittaa kirjakielellä ei muuten osaa lukea.


      • ekoa
        täällä kirjoitti:

        se "melkein" rikas kaupunkilainen taas vaahtoaa samaa paskaa kuin ennenkin.HUOM.kaikille!sille pitää kirjoittaa kirjakielellä ei muuten osaa lukea.

        onko tämä nyt se juuso poika joka googlelta seuraa luontoa?


      • tää on
        ekoa kirjoitti:

        onko tämä nyt se juuso poika joka googlelta seuraa luontoa?

        sellanen sanakirjasta katsoja. :)


      • korjaus
        täällä kirjoitti:

        se "melkein" rikas kaupunkilainen taas vaahtoaa samaa paskaa kuin ennenkin.HUOM.kaikille!sille pitää kirjoittaa kirjakielellä ei muuten osaa lukea.

        olen rikas,en melkein.ja jos se sinua pummia haittaa niin sille en voi mitään.enkä todellakaan asu kaupungissa vaan täällä maaseudun rauhassa.ja jokainen penni suuresta omaisuudestani on raa`alla työllä ansaittu joten siksi sinä sosiaalipummi vittuun.


      • älä naurata
        korjaus kirjoitti:

        olen rikas,en melkein.ja jos se sinua pummia haittaa niin sille en voi mitään.enkä todellakaan asu kaupungissa vaan täällä maaseudun rauhassa.ja jokainen penni suuresta omaisuudestani on raa`alla työllä ansaittu joten siksi sinä sosiaalipummi vittuun.

        vai että raalla työllä rikastunut?Taidat tosiaan tarvita rauhaa kirjoituksistas päätellen,käy lääkärissä hakemassa rauhoittavia.


      • suositella
        älä naurata kirjoitti:

        vai että raalla työllä rikastunut?Taidat tosiaan tarvita rauhaa kirjoituksistas päätellen,käy lääkärissä hakemassa rauhoittavia.

        itse käyttämääsi merkkiä.......vaikka ei sekään näytä kehuttaasti toimia.muista aina lukea myös sivuvaikutukset


      • taas olen
        korjaus kirjoitti:

        olen rikas,en melkein.ja jos se sinua pummia haittaa niin sille en voi mitään.enkä todellakaan asu kaupungissa vaan täällä maaseudun rauhassa.ja jokainen penni suuresta omaisuudestani on raa`alla työllä ansaittu joten siksi sinä sosiaalipummi vittuun.

        rikas kaupunkilainen ja olen kerännyt omaisuuteni vähän muulla tavalla kuin raa`alla työnteolla. On näet pikkusen enempi älliä ja mielikuvitusta kuin kaltaisellasi sontaheikillä. Jatkahan puurtamista, alakaa kohta olleen lypsyaika.


      • lähteä??
        taas olen kirjoitti:

        rikas kaupunkilainen ja olen kerännyt omaisuuteni vähän muulla tavalla kuin raa`alla työnteolla. On näet pikkusen enempi älliä ja mielikuvitusta kuin kaltaisellasi sontaheikillä. Jatkahan puurtamista, alakaa kohta olleen lypsyaika.

        sääliksi käy.meikäläinen hyppää tuosta konneen rattiin ja lähtee takomaan euroja.


      • rahnamies
        lähteä?? kirjoitti:

        sääliksi käy.meikäläinen hyppää tuosta konneen rattiin ja lähtee takomaan euroja.

        Meikä takookin miljardeja euroja...

        Oonpa mahtava, nytkin on taskussa ainakin reikä =)


      • ratissa
        lähteä?? kirjoitti:

        sääliksi käy.meikäläinen hyppää tuosta konneen rattiin ja lähtee takomaan euroja.

        maaseudulla asuvat pörriäiset ovat totta kai miljonäärejä, onhan heillä jopa oma tupa ja perunamaa.


      • poekaa katteexi??
        ratissa kirjoitti:

        maaseudulla asuvat pörriäiset ovat totta kai miljonäärejä, onhan heillä jopa oma tupa ja perunamaa.

        kyllä te kateelliset pummit oletta hauskoja


      • tarkoitat
        poekaa katteexi?? kirjoitti:

        kyllä te kateelliset pummit oletta hauskoja

        itseäsi. Persoonallishäiriöinenhän sekoittaa yleensäkin itsensä johonkin toiseen. Lisäksi raskas työ tämän sairauden ohella on aiheuttanut sen, että sekoamista on tapahtunut. Vai onko liika lannanhaistelu mahdollisesti tuhonnut aivojasi?


      • tonza95
        täällä kirjoitti:

        se "melkein" rikas kaupunkilainen taas vaahtoaa samaa paskaa kuin ennenkin.HUOM.kaikille!sille pitää kirjoittaa kirjakielellä ei muuten osaa lukea.

        ei savossa miteen vikkaa oo, mutta kyllä nuo jutut vois parampiakin olla.


    • Metsästäjä metsässä!

      Hyvä poika, Kuhmon-poika, olet tehnyt lapsia.

      Toivottavasti on sinulla Suomi-poika, suomalainen eukko.

      Mutta..

      Mitäpä Kuhmon poika teet, kun venäläiset tulevat

      ja luvan kanssa.

      Mitäpä Kuhmon poika teet, kun Venäjältä tulee

      kohta muutakin arvotavaraa, kuin naisia ja

      lapsia, heitä kun on Suomessa liian vähän.

      Varakkaammat venäläiset ovat ostaneet jo, lähes

      koko Suomen.

      Suomen rikkaat menivät jo Thaimaahan ja Sveitsiin.

      Suomessa alkaa kohta olla "kusiset" oltavat

      puoluekannasta riippumatta.

      Maalla, Merellä ja Ilmassa............

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      4
      1192
    Aihe