kolme kiinalaista oli vasta tullut suomeen he halusivat oppia suomea edes vähäsen ja niinpä he hajaantuivat ensinmäien kiinalainen meni jalkapallo kantän ohi siella saatiin just maali kaikki huusivat "JEE" niinpä hän oppi sen sanan toinen kiinalainen meni torin ohi missä pelle jakeli ilmapalloja lapset tulivat ja huusivat "MINÄ ENSIN MINÄ ENSIN" niinpä hän oppi sen lauseen kolmas kiinalainen oli mennyt koru liikkeeseen siellä nainen sanoi "korrillisen" (katsos kun hän oli ostamassa korillisen rihkamaa) sitten ha kolme tapasivat torilla ja kertoivat mitä olivat oppineet mutta sitten lähitöllä olivat jotku muut kiinalaiset varastaneet timanttikaupan ja niinpä heitä syytettiin poliisi kuulusteli heitä "kuinka paljon varastitte kolmas kiinalainen vastasi: "korillisen" "vai niin tästä hyvästä voitte joutua hirteen", poliisi uhkaili
sitte ensinmäinen kiinalainen huusi: "JEE" Poliisi:"Jahas eli te haluatte hirteen voihan asian järjestää" sitten poliisi laitteli silmukan ja huusi: "valmista on" toinen kiinalainen huusi:"minä ensin minä ensin"
Hae?
3 Kiinalaista
Makki
1
1934
Vastaukset
- Joku
Kolme kiinalaista, Bu,Chu ja Fu päätivät muuttaa Amerikkaan. Koska he halusivat olla mahdollisan paljona amerikkalaisia, he päättivät muuttaa nomensä enemmän amerikkalaist tyylisemmäksi. Bun nimeksi tuli Buck, Chun nimeksi tuli Chuck, mutta kolmas Fu, päätti muuttaa takaisin Kiinaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808