Kysymysketju!

Elina_91

Fanitatteko jotain Potterin henkilöistä ihmisenä? Miksi pidät hänestä ja milloin tajusit sen?

Itse pidän kovasti Emma Watsonista (Hermione), se alkoi siitä kun 6. Potter ilmestyi ja haalin se tietenkin ekana päivänä itselleni. Aloin jotenkin pitää Hermoinesta, ja kirjan loputtua Aloin etsimään tietoa hänestä. Kävin monella fanisivulla, luin Emman uusimmat kuulumiset, googletin hänen kuviaan (olen nähnyt suurinpiirtein kaikki hänen kuvansa jotka ovat netissä ja fanisivuilla).

En enään kesällä jaksanut kauheasti kiinnostua enään Emmasta, mutta eräänä yönä näin ihanan unen hänestä. Siinä meistä tuli parhaat kaverit, hän antoi jopa puhelinnumeronsa, osotteensa & sähköpostinsa mulle! Sen jälkeen olen 'fanittanut' häntä joka sekunti yhtä paljon siitä eteenpäin. Emma on idolini, rakas esikuvani ja ehdottomasti PARHAIN nättelijä joka sopii Hermionen rooliin!

Entä teidän? :)

5

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huispauspoika

      Emma on ruma. Paras on Dobby. Se esittää roolisa tosi hyvin.

    • maitotuote

      Kaikki on musta hyviä, eniten tykkäilen Danista.
      Mutt aika moni varmaan..?:>
      En oo varma koska mä sen oikeen tajusin, mutta varmaan joskus kun näin 3 elokuvan ekan kerran.
      joo en nyt kyl ala kirjottaa enempää:P

      • tiikerijellona

        sinä joka sanoo dobbya parhaaksi: tyhmä, sehän on TIETOKONEELLA TEHTY HAHMO!

        lähes kaikki..
        minusta myös emma on ihana. hän hymyilee, nauraa, ja on niin luonnollinen. hän on kerrassaan upea. kuten videoissa joita googlesta löytyy lauletaan "emma watson, you are beautifull...
        emma on KAUNIS.
        danielkin on ihan hyvä, mutta emma sopii kaikkein parhaiten rooliinsa. niin luonnollinen. OIKEA.AITO.


    • Tällaisia topiceja on varmaan satoja, joten käytättehän ensin vanhat loppuun, ennen kuin teette uusia.

    • Brunette7

      Totta puhuen Emma Watson on aiva liian leuhka! Ainakin haastattelujen perusteella. Siis se on vaan semmosta leuhotusta minä sitä ja minä tätä, minä osaan, minä olen kaunein, minä olen paras, te muut ootta semmosia piku luusereita. Mutta mieipiteensä kullakin ja tämä on minun mielipiteeni. ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe