Kysymysketju!

Elina_91

Fanitatteko jotain Potterin henkilöistä ihmisenä? Miksi pidät hänestä ja milloin tajusit sen?

Itse pidän kovasti Emma Watsonista (Hermione), se alkoi siitä kun 6. Potter ilmestyi ja haalin se tietenkin ekana päivänä itselleni. Aloin jotenkin pitää Hermoinesta, ja kirjan loputtua Aloin etsimään tietoa hänestä. Kävin monella fanisivulla, luin Emman uusimmat kuulumiset, googletin hänen kuviaan (olen nähnyt suurinpiirtein kaikki hänen kuvansa jotka ovat netissä ja fanisivuilla).

En enään kesällä jaksanut kauheasti kiinnostua enään Emmasta, mutta eräänä yönä näin ihanan unen hänestä. Siinä meistä tuli parhaat kaverit, hän antoi jopa puhelinnumeronsa, osotteensa & sähköpostinsa mulle! Sen jälkeen olen 'fanittanut' häntä joka sekunti yhtä paljon siitä eteenpäin. Emma on idolini, rakas esikuvani ja ehdottomasti PARHAIN nättelijä joka sopii Hermionen rooliin!

Entä teidän? :)

5

461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huispauspoika

Emma on ruma. Paras on Dobby. Se esittää roolisa tosi hyvin.

• maitotuote

Kaikki on musta hyviä, eniten tykkäilen Danista.
      Mutt aika moni varmaan..?:>
      En oo varma koska mä sen oikeen tajusin, mutta varmaan joskus kun näin 3 elokuvan ekan kerran.
      joo en nyt kyl ala kirjottaa enempää:P

• tiikerijellona

sinä joka sanoo dobbya parhaaksi: tyhmä, sehän on TIETOKONEELLA TEHTY HAHMO!

lähes kaikki..
        minusta myös emma on ihana. hän hymyilee, nauraa, ja on niin luonnollinen. hän on kerrassaan upea. kuten videoissa joita googlesta löytyy lauletaan "emma watson, you are beautifull...
        emma on KAUNIS.
        danielkin on ihan hyvä, mutta emma sopii kaikkein parhaiten rooliinsa. niin luonnollinen. OIKEA.AITO.

• Tällaisia topiceja on varmaan satoja, joten käytättehän ensin vanhat loppuun, ennen kuin teette uusia.

• Brunette7

Totta puhuen Emma Watson on aiva liian leuhka! Ainakin haastattelujen perusteella. Siis se on vaan semmosta leuhotusta minä sitä ja minä tätä, minä osaan, minä olen kaunein, minä olen paras, te muut ootta semmosia piku luusereita. Mutta mieipiteensä kullakin ja tämä on minun mielipiteeni. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      106
      5281
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      55
      3385
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      80
      2755
    4. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      62
      1388
    5. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      309
      1303
    6. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      26
      1253
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      112
      1126
    8. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1103
    9. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      49
      1090
    10. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      46
      1060
    Aihe