Fanitatteko jotain Potterin henkilöistä ihmisenä? Miksi pidät hänestä ja milloin tajusit sen?
Itse pidän kovasti Emma Watsonista (Hermione), se alkoi siitä kun 6. Potter ilmestyi ja haalin se tietenkin ekana päivänä itselleni. Aloin jotenkin pitää Hermoinesta, ja kirjan loputtua Aloin etsimään tietoa hänestä. Kävin monella fanisivulla, luin Emman uusimmat kuulumiset, googletin hänen kuviaan (olen nähnyt suurinpiirtein kaikki hänen kuvansa jotka ovat netissä ja fanisivuilla).
En enään kesällä jaksanut kauheasti kiinnostua enään Emmasta, mutta eräänä yönä näin ihanan unen hänestä. Siinä meistä tuli parhaat kaverit, hän antoi jopa puhelinnumeronsa, osotteensa & sähköpostinsa mulle! Sen jälkeen olen 'fanittanut' häntä joka sekunti yhtä paljon siitä eteenpäin. Emma on idolini, rakas esikuvani ja ehdottomasti PARHAIN nättelijä joka sopii Hermionen rooliin!
Entä teidän? :)
Kysymysketju!
5
434
Vastaukset
- Huispauspoika
Emma on ruma. Paras on Dobby. Se esittää roolisa tosi hyvin.
- maitotuote
Kaikki on musta hyviä, eniten tykkäilen Danista.
Mutt aika moni varmaan..?:>
En oo varma koska mä sen oikeen tajusin, mutta varmaan joskus kun näin 3 elokuvan ekan kerran.
joo en nyt kyl ala kirjottaa enempää:P- tiikerijellona
sinä joka sanoo dobbya parhaaksi: tyhmä, sehän on TIETOKONEELLA TEHTY HAHMO!
lähes kaikki..
minusta myös emma on ihana. hän hymyilee, nauraa, ja on niin luonnollinen. hän on kerrassaan upea. kuten videoissa joita googlesta löytyy lauletaan "emma watson, you are beautifull...
emma on KAUNIS.
danielkin on ihan hyvä, mutta emma sopii kaikkein parhaiten rooliinsa. niin luonnollinen. OIKEA.AITO.
Tällaisia topiceja on varmaan satoja, joten käytättehän ensin vanhat loppuun, ennen kuin teette uusia.
- Brunette7
Totta puhuen Emma Watson on aiva liian leuhka! Ainakin haastattelujen perusteella. Siis se on vaan semmosta leuhotusta minä sitä ja minä tätä, minä osaan, minä olen kaunein, minä olen paras, te muut ootta semmosia piku luusereita. Mutta mieipiteensä kullakin ja tämä on minun mielipiteeni. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448079Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432131Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262042- 951688
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 25996
- 53985
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850