13v jo poika-/tyttöystävä

sara

Kuinka monella 13vuotiaalla on jo poikaystävä/tyttöystövö jonka kanssa seurustelee?
Mulla ei oo mutta haluaisin että olis.
Pidettäis tosiamme käsistä ja sellast ei mitään
vakavempaa.

14

1615

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m85

ja oon melkein 18, mieti sitä...tosin mulle ei mikään käsikädessä kävely pelkästään riitä tässä iässä, mutta sinkku óon. :(

• Callaaja

Oo ilone ku oot Vapaa poika mies nii kukaan ei voi määräillä kotona...... :)

• dub

"Pidettäis tosiamme käsistä ja sellast ei mitään
      vakavempaa."

Tuon takia kukaan ei haluakaan 13v tyttöystävää.

• Susan

Kyllä mulla ainaki on. Mun mielestä se on jokasen oma asia koska alottaa seurustelun. Mä oon 13 täytän 14 kesällä. Me ollaan suudeltu,mutta ei mitää sen enempää.

• maikki

no musta ei pidä kiirehtiä..mä oon ite vasta 14 ja silleen..on mulla ollu poikaystäviä ja silleen mut ei mitäään vakavaa.jos sä haluyta jätkän jonka kädestä voi pitää kiinni sun täytyy hommata ittes ikänen tai nuorempi jätkä..mä en ite edes nyt haluis välttämättä poikaystäväää koska musta on paljon kivempaa vaan hengailla eri jätkien kaa eikä mitään vakavaa...älä ota paineita tosta jutusta kyllä sä vielä kerkeet.

• 13wee p

no kyll mun mielestä 13vuotiaana voi seurustella.Tai ei mitää sellasta vakavaa vaan just tommost toisen lähellä oleminen.Ainakin minä kaipaaan sellaista jonka kanssa voi istua illalla sohvassa ja olla tosi lähekkäin ja kattoa vaikka telkkuu tai joitai...Kerran yritin mutt sei onnistunu,olin aivan maassa monen yrityxen jälkeen.Että ei kannata mitään mahdotonta odottaa ,you will only end up in tears afterwards.Ja se on niin ,,se tuntuu kamalata kun iltaisin makaa sängyllä ja miettii miks en minä...
      no joo mutt jos oot kiinnostunu jostaki niin kannaattaa yrittää mutt oo varovainen tutustu ensin ennenkuin aloitat seurustelun koska jos se tyyppi ei ollekkaan niin hieno ,mitä sit ?

• dub

"mutt oo varovainen tutustu ensin ennenkuin aloitat seurustelun koska jos se tyyppi ei ollekkaan niin hieno ,mitä sit ?"

No sit se tyyppi ei oo hieno ja jäät taas yksin, niinkuin minkä tahansa ikäisenä.

• esredtrfyguh

ku olin 13 sain poikaystävän enkä ees tykänny tyylii siitä mut ollaa oltu nyt vuos yhessä ja rakastetaa toisiamme. oltii myös ilman seksiä seitsemän ensimmäistä kuukautta eli ennen sitä olimme vain käsikäden yms. kyllä se oikee tulee mielummi oikee ku joku 2vko

• 13poikaetsin

Etsin 05-06 tyttöä Helsingistä

• Sabrina

Mä etin 14-16 vuotiast poikaa naantalin ja turun väliltä. Saa olla myös 13w. Ps. Oon siis tyttö.

• Mis asut jos Helsingissä kerro miten otan yhteyttä jos ootta valmis seksiin ei oo snäppii

• Anonyymi

Oon 13v haluasin saada tyttöystävän jonka kaa Olla iltaisin kävelyllö pussaamista sylissä olemista Kuinka saan sellaisen olen ujo en ole puhunut koskaan oikeen tytöille

• Anonyymi

Ei tos iäs kyl mikään kiire seurusteluun oo. Ei siitä kyl sinänsä mitään haittaakaa oo, kun päin vastoin ehkä oppii jotai sosiaalisia taitoja ja ihmissuhteista,mutta asiaan.

Tiedän kyl joitain jotka jo 13v seurustelee. Monet kai n. tos iäs alkaa seukkailee mut ite en. Vaik ehk tahtosi ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2728
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      19
      1037
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1030
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1020
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      300
      915
    9. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72