13v jo poika-/tyttöystävä

sara

Kuinka monella 13vuotiaalla on jo poikaystävä/tyttöystövö jonka kanssa seurustelee?
Mulla ei oo mutta haluaisin että olis.
Pidettäis tosiamme käsistä ja sellast ei mitään
vakavempaa.

14

1472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m85

      ja oon melkein 18, mieti sitä...tosin mulle ei mikään käsikädessä kävely pelkästään riitä tässä iässä, mutta sinkku óon. :(

      • Callaaja

        Oo ilone ku oot Vapaa poika mies nii kukaan ei voi määräillä kotona...... :)


    • dub

      "Pidettäis tosiamme käsistä ja sellast ei mitään
      vakavempaa."

      Tuon takia kukaan ei haluakaan 13v tyttöystävää.

    • Susan

      Kyllä mulla ainaki on. Mun mielestä se on jokasen oma asia koska alottaa seurustelun. Mä oon 13 täytän 14 kesällä. Me ollaan suudeltu,mutta ei mitää sen enempää.

    • maikki

      no musta ei pidä kiirehtiä..mä oon ite vasta 14 ja silleen..on mulla ollu poikaystäviä ja silleen mut ei mitäään vakavaa.jos sä haluyta jätkän jonka kädestä voi pitää kiinni sun täytyy hommata ittes ikänen tai nuorempi jätkä..mä en ite edes nyt haluis välttämättä poikaystäväää koska musta on paljon kivempaa vaan hengailla eri jätkien kaa eikä mitään vakavaa...älä ota paineita tosta jutusta kyllä sä vielä kerkeet.

    • 13wee p

      no kyll mun mielestä 13vuotiaana voi seurustella.Tai ei mitää sellasta vakavaa vaan just tommost toisen lähellä oleminen.Ainakin minä kaipaaan sellaista jonka kanssa voi istua illalla sohvassa ja olla tosi lähekkäin ja kattoa vaikka telkkuu tai joitai...Kerran yritin mutt sei onnistunu,olin aivan maassa monen yrityxen jälkeen.Että ei kannata mitään mahdotonta odottaa ,you will only end up in tears afterwards.Ja se on niin ,,se tuntuu kamalata kun iltaisin makaa sängyllä ja miettii miks en minä...
      no joo mutt jos oot kiinnostunu jostaki niin kannaattaa yrittää mutt oo varovainen tutustu ensin ennenkuin aloitat seurustelun koska jos se tyyppi ei ollekkaan niin hieno ,mitä sit ?

      • dub

        "mutt oo varovainen tutustu ensin ennenkuin aloitat seurustelun koska jos se tyyppi ei ollekkaan niin hieno ,mitä sit ?"

        No sit se tyyppi ei oo hieno ja jäät taas yksin, niinkuin minkä tahansa ikäisenä.


    • esredtrfyguh

      ku olin 13 sain poikaystävän enkä ees tykänny tyylii siitä mut ollaa oltu nyt vuos yhessä ja rakastetaa toisiamme. oltii myös ilman seksiä seitsemän ensimmäistä kuukautta eli ennen sitä olimme vain käsikäden yms. kyllä se oikee tulee mielummi oikee ku joku 2vko

    • 13poikaetsin

      Etsin 05-06 tyttöä Helsingistä

    • Sabrina

      Mä etin 14-16 vuotiast poikaa naantalin ja turun väliltä. Saa olla myös 13w. Ps. Oon siis tyttö.

    • Mis asut jos Helsingissä kerro miten otan yhteyttä jos ootta valmis seksiin ei oo snäppii

    • Anonyymi

      Oon 13v haluasin saada tyttöystävän jonka kaa Olla iltaisin kävelyllö pussaamista sylissä olemista Kuinka saan sellaisen olen ujo en ole puhunut koskaan oikeen tytöille

    • Anonyymi

      Ei tos iäs kyl mikään kiire seurusteluun oo. Ei siitä kyl sinänsä mitään haittaakaa oo, kun päin vastoin ehkä oppii jotai sosiaalisia taitoja ja ihmissuhteista,mutta asiaan.

      Tiedän kyl joitain jotka jo 13v seurustelee. Monet kai n. tos iäs alkaa seukkailee mut ite en. Vaik ehk tahtosi ;)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      109
      2155
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      119
      1666
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1266
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe