Peruspesutaito

työnhakijanroääretön

Mitä tarkoittaa, kun vaatimuksena lähes aina on peruspesutaito?

7

2661

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex-ohjaaja

se tarkoittaa sitä että olet peruspesutaitoinen, eli osaat :

- pestä ikkunoita
      - käyttää siivouskoneita
      - poistaa vahan
      - vahata lattian
      - kiillottaa lattian

nuo ovat periaatteessa ne perusteet, ja täsmennän vielä nuo koneet tarkemmin,

- vesi-imuri
      - hidaskierroksinen lattianhoitokone
      - nopeakierroksinen lattianhoitokone (highspeed)
      - yhdistelmäkone

• joskus voi tarkoittaa

ihan vaan sitä, että osaat mopata lattian ja pyyhkiä pölyt, kuurata vessan.
        Aika venyvä käsite.

• voi päästä?
        joskus voi tarkoittaa kirjoitti:

Aika venyvä käsite.

Eli ei sen kummempaa. Voin kysyä paikkoja, vaikkei ole alan koulutusta eikä kokemusta? Mulla on muuta koulutusta siis, mutta eipä noita töitä ole.

• on se mahdollista
        voi päästä? kirjoitti:

Eli ei sen kummempaa. Voin kysyä paikkoja, vaikkei ole alan koulutusta eikä kokemusta? Mulla on muuta koulutusta siis, mutta eipä noita töitä ole.

Juu voi päästä...joskus jopa voi käydä niin että, sellainen henkilö on esimiehen suosikki jolla ei ole mitään koulutusta eikä juuri työkokemustakaan siivousalan työkokemusta voi olla jopa paljon arvostetumpi tekijä kuin se joka on alaa opiskellut.

• toinen x
        joskus voi tarkoittaa kirjoitti:

Aika venyvä käsite.

ylläpito siivousta

• purmur

Kyllä peruspesutaito pitää sisällään myös pintamateriaalien tunnistamisen ja että osaa valita oikeat aineet eri materiaaleille. Esim. lattiapinnoista on tunnettava linoleum, pur, muovimatto jne..

• -PERTSA-

Kyllähän se on niin, että kun puhutaan peruspesu- taidoista, niin se tarkoittaa vain lattioiden pesu vahausta. Ikkunanpesutaito ja kiillotustaito on ihan eri juttu... Osaat peruspestä lattioita, mutta et ikkunoita. ET OLE SILLOIN PERUSPESUTAITOINEN??? Mieti uudestaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1719
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      232
      1453
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      88
      1331
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1005
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      864
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      842
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe