Tekstiviesti ihastukselle

Razorblade

Pitäisittekö ihastustanne tai jotakin poikaa jotenkin hölmönä kun ei ilkeä tulla juttelemaan vaan sen sijasta kertoisi tekstiviestillä tunteistaan?

Noh, olen ollut jo niin pitkään ihastunut yhteen tyttöön enkä ole saanut mitään aikaiseksi joten tämä tuntuu ainoalta vaihtoehdolta.
Vinkkejä mitä siihen viestiin kannattaisi kirjoittaa?

9

4212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJK90

No mä kerroin kirjeellä tunteistani mut sit tekstasin myöhemmin viel ex ihastukselleni ku kerroin jouluna..........vituiks meni sillo

• JJK90

Älä tunnusta tekstaris ku sano et haluut tavata kahden kesken.......se on parempi ;)

• setkam

No älä nyt mitään kovin eroottisia rakkaudentunnustuksia siihen laita, vaan kysele vaikka tämän mielipidettä sinusta. :')

• "Kaipaan sua.."

Hei!!
      Olen itse ollut tässä jo pari vuotta ihastunut yhteen poikaan, en ole sitten vielä hänelle mitään kertonut, kun uskon ettei hän minusta pidä..

Ja jos mä olisin se tyttö, josta pidät, niin varmasti haluaisin saada edes tekstiviestin.. Olisi se parempi kuin ei mitään!! Kerro sit miten kävi!! :D

• perselleen menee

Joo.. oon poika ja kertonut tunteista tekstarilla ja se meni vituilleen.. muutenki ei se muija kauheen kinnostunu ollu.. mut sinuna lähettäisit sille tekstarin että "voitko tulla ulos" tai "nähää jossai??".. ja kerrot sit ulkona.. oo miäs

• Chambers

No ainakin jos se tyttö on ujo niin en usko että pistää pahakseen tekstaria :P Ite olisin ihan nesteet housuissa jos joku poika tulis tunnustamaan ihastustaan mulle tjtn.

• tekstaria, jos se on helpompaa

ihan ymmärrettävää nykyaikana laittaa tekstari, jos ei uskalla mennä kasvokkain puhumaan.
      Mun äänekäs ja suosittu poikaystävä lähetti tekstarin... Jossa sanoi "haluan tutustua suhun oikeasti paremmin

• :ahaa:

Minusta ei olisi mitään väliä millä tavalla minulle ihastukseni kertoisi tunteistaan (kunhan kertoisi...toiveajattelua nimittäin)! Minusta on jo paljon jos joku yleensäkin kertoo tunteistaan. Tietysti mukavinta on kasvokkain kertominen mutta ymmärrän että se on hankalaa joskus... Jos ekstiviestillä saisin kuulla tunteiden paljastuksen niin minusta parasta olisi että ainakin selvästi tunteet että ei mitään selittelyä että anteeksi jos et tunne samoin ja jne... Ja mukavaa on jos siinä lukisi jotain muutakin kun Tiedätkö, mä tykkään susta. Koska tollasen viestin voi helposti käsittää vitsiksi...

• Anonyymi

Siis mä oon 10 v ja mul on ihastus mut en oo ihan varma et onks se ihastunu muhun kosk mun paras kaveri sanoo et se varmasti haluis olla yhes mun kaa mut en oo varma ni voisko joku pliis auttaa mua!🥴😆

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1331
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      996
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe