Tekstiviesti ihastukselle

Razorblade

Pitäisittekö ihastustanne tai jotakin poikaa jotenkin hölmönä kun ei ilkeä tulla juttelemaan vaan sen sijasta kertoisi tekstiviestillä tunteistaan?

Noh, olen ollut jo niin pitkään ihastunut yhteen tyttöön enkä ole saanut mitään aikaiseksi joten tämä tuntuu ainoalta vaihtoehdolta.
Vinkkejä mitä siihen viestiin kannattaisi kirjoittaa?

9

4411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJK90

      No mä kerroin kirjeellä tunteistani mut sit tekstasin myöhemmin viel ex ihastukselleni ku kerroin jouluna..........vituiks meni sillo

    • JJK90

      Älä tunnusta tekstaris ku sano et haluut tavata kahden kesken.......se on parempi ;)

    • setkam

      No älä nyt mitään kovin eroottisia rakkaudentunnustuksia siihen laita, vaan kysele vaikka tämän mielipidettä sinusta. :')

    • "Kaipaan sua.."

      Hei!!
      Olen itse ollut tässä jo pari vuotta ihastunut yhteen poikaan, en ole sitten vielä hänelle mitään kertonut, kun uskon ettei hän minusta pidä..

      Ja jos mä olisin se tyttö, josta pidät, niin varmasti haluaisin saada edes tekstiviestin.. Olisi se parempi kuin ei mitään!! Kerro sit miten kävi!! :D

    • perselleen menee

      Joo.. oon poika ja kertonut tunteista tekstarilla ja se meni vituilleen.. muutenki ei se muija kauheen kinnostunu ollu.. mut sinuna lähettäisit sille tekstarin että "voitko tulla ulos" tai "nähää jossai??".. ja kerrot sit ulkona.. oo miäs

    • Chambers

      No ainakin jos se tyttö on ujo niin en usko että pistää pahakseen tekstaria :P Ite olisin ihan nesteet housuissa jos joku poika tulis tunnustamaan ihastustaan mulle tjtn.

    • tekstaria, jos se on helpompaa

      ihan ymmärrettävää nykyaikana laittaa tekstari, jos ei uskalla mennä kasvokkain puhumaan.
      Mun äänekäs ja suosittu poikaystävä lähetti tekstarin... Jossa sanoi "haluan tutustua suhun oikeasti paremmin

    • :ahaa:

      Minusta ei olisi mitään väliä millä tavalla minulle ihastukseni kertoisi tunteistaan (kunhan kertoisi...toiveajattelua nimittäin)! Minusta on jo paljon jos joku yleensäkin kertoo tunteistaan. Tietysti mukavinta on kasvokkain kertominen mutta ymmärrän että se on hankalaa joskus... Jos ekstiviestillä saisin kuulla tunteiden paljastuksen niin minusta parasta olisi että ainakin selvästi tunteet että ei mitään selittelyä että anteeksi jos et tunne samoin ja jne... Ja mukavaa on jos siinä lukisi jotain muutakin kun Tiedätkö, mä tykkään susta. Koska tollasen viestin voi helposti käsittää vitsiksi...

    • Anonyymi

      Siis mä oon 10 v ja mul on ihastus mut en oo ihan varma et onks se ihastunu muhun kosk mun paras kaveri sanoo et se varmasti haluis olla yhes mun kaa mut en oo varma ni voisko joku pliis auttaa mua!🥴😆

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe