Tekstiviesti ihastukselle

Razorblade

Pitäisittekö ihastustanne tai jotakin poikaa jotenkin hölmönä kun ei ilkeä tulla juttelemaan vaan sen sijasta kertoisi tekstiviestillä tunteistaan?

Noh, olen ollut jo niin pitkään ihastunut yhteen tyttöön enkä ole saanut mitään aikaiseksi joten tämä tuntuu ainoalta vaihtoehdolta.
Vinkkejä mitä siihen viestiin kannattaisi kirjoittaa?

9

4000

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJK90

      No mä kerroin kirjeellä tunteistani mut sit tekstasin myöhemmin viel ex ihastukselleni ku kerroin jouluna..........vituiks meni sillo

    • JJK90

      Älä tunnusta tekstaris ku sano et haluut tavata kahden kesken.......se on parempi ;)

    • setkam

      No älä nyt mitään kovin eroottisia rakkaudentunnustuksia siihen laita, vaan kysele vaikka tämän mielipidettä sinusta. :')

    • "Kaipaan sua.."

      Hei!!
      Olen itse ollut tässä jo pari vuotta ihastunut yhteen poikaan, en ole sitten vielä hänelle mitään kertonut, kun uskon ettei hän minusta pidä..

      Ja jos mä olisin se tyttö, josta pidät, niin varmasti haluaisin saada edes tekstiviestin.. Olisi se parempi kuin ei mitään!! Kerro sit miten kävi!! :D

    • perselleen menee

      Joo.. oon poika ja kertonut tunteista tekstarilla ja se meni vituilleen.. muutenki ei se muija kauheen kinnostunu ollu.. mut sinuna lähettäisit sille tekstarin että "voitko tulla ulos" tai "nähää jossai??".. ja kerrot sit ulkona.. oo miäs

    • Chambers

      No ainakin jos se tyttö on ujo niin en usko että pistää pahakseen tekstaria :P Ite olisin ihan nesteet housuissa jos joku poika tulis tunnustamaan ihastustaan mulle tjtn.

    • tekstaria, jos se on helpompaa

      ihan ymmärrettävää nykyaikana laittaa tekstari, jos ei uskalla mennä kasvokkain puhumaan.
      Mun äänekäs ja suosittu poikaystävä lähetti tekstarin... Jossa sanoi "haluan tutustua suhun oikeasti paremmin

    • :ahaa:

      Minusta ei olisi mitään väliä millä tavalla minulle ihastukseni kertoisi tunteistaan (kunhan kertoisi...toiveajattelua nimittäin)! Minusta on jo paljon jos joku yleensäkin kertoo tunteistaan. Tietysti mukavinta on kasvokkain kertominen mutta ymmärrän että se on hankalaa joskus... Jos ekstiviestillä saisin kuulla tunteiden paljastuksen niin minusta parasta olisi että ainakin selvästi tunteet että ei mitään selittelyä että anteeksi jos et tunne samoin ja jne... Ja mukavaa on jos siinä lukisi jotain muutakin kun Tiedätkö, mä tykkään susta. Koska tollasen viestin voi helposti käsittää vitsiksi...

    • Anonyymi

      Siis mä oon 10 v ja mul on ihastus mut en oo ihan varma et onks se ihastunu muhun kosk mun paras kaveri sanoo et se varmasti haluis olla yhes mun kaa mut en oo varma ni voisko joku pliis auttaa mua!🥴😆

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe