88-mallisesta Micrastani "vajosi" vaihdekeppi 5-10cm normaalia alemmas, eikä enää tule omin voimin ylös. Kun vaihdetta haluaa vaihtaa, täytyy vaihdekeppiä samalla vähän kevittää. Onkohan kyseisessä automallissa jonkinlainen jousisysteemi, joka pitää vaihdekepin oikealla korkeudella vai mistä kiikastaa?
Micra 1988 vaihdekeppi
3
607
Vastaukset
- Pete66
Sulla on ne vaihdevivuston kannatinkumit menneet. Käyt vaan nissan liikkeestä hakemassa uudet. Hinta muistaakseni 40 €
- juuri näin
Ne on helppo vaihtaa itse - tosin tarvitsee mennä auton alle ja siellä vaihteiston kohdalle. Hmmana erittäin nopea ja helppo tehdä, tietty kesällä tehdessäni sää oli suotuisampi :-)
- voidella nivel
Tuon kannatinkuminvaihdon takia joutuu autonosturille, joten samalla kannattaa herkistää nivel. Vaihdepaakan alapäässä 90 asteen mutka.
Paakasta vaihteistoon menee vaakasuora tanko, jonka takapäässä putkiholkki. Mutka siitä läpi. Muovinivelet, mutta osat ruosteen pullistamat, joten paakan liikutus eteen-taakse jäykkä. Porataan sokka pois ja mutka ulos holkista, hiotaan ruosteet pois ja vaseliinia, osat takaisin ja sokka tai tuuman naula reikään.
Vaihteen menee taas päälle kuin uudes autos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764