Kai Lehtisen

piia.mk

esikois poika kuollut tulipalossa Karjalohjalla.Voimia ja osanotto koko perheelle ja lähisukulaisille. Tämä vie jo ihmisen sanattomaksi..

15

10037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkoi kiinnostaa....

      Alkoi kiinnostaa kun tuli julkkiksen nimi tietoisuuteen.
      Kuule siellä kuoli toinenkin poika,sieltä hyppi nuoria ikkunoista jne ulos....miten luulet heidän pärjäävän.
      Minäpä kerron...eivät nuku,osa ei pysty syömään,osa oksentelee,osa on puhumattomia...eikä kukaan heistä halua ei sukulaiset ei läheiset että tätä näin retostellaan jossain netissä.
      Tarpeeksi vaikeata tämä on muutenkin
      Eemun ja Theon ikuisuudelle

      • duddits

        Olen ihan samaa mieltä. Ketään ei kiinnostanut, ennen kuin media tajusi, että toinen pojista oli näyttelijän poika.
        Pistää vituttamaan tollainen, itse tunsin Theon hyvin ja jään kaipaamaan häntä.
        Kyllä ihmisten pitäisi vähän miettiä muidenkin tunteita.. Tekeekö se ihmisestä erikoisemman että on näyttelijän poika? kummatkin jätkät olivat samanarvoisia, ja kumpaakin jäädään kaipaamaan.


      • ...
        duddits kirjoitti:

        Olen ihan samaa mieltä. Ketään ei kiinnostanut, ennen kuin media tajusi, että toinen pojista oli näyttelijän poika.
        Pistää vituttamaan tollainen, itse tunsin Theon hyvin ja jään kaipaamaan häntä.
        Kyllä ihmisten pitäisi vähän miettiä muidenkin tunteita.. Tekeekö se ihmisestä erikoisemman että on näyttelijän poika? kummatkin jätkät olivat samanarvoisia, ja kumpaakin jäädään kaipaamaan.

        voi herranjumala sentään jos näyttelijän poika on kuollut, niiin heti alkaa kiinnostamaan. :((((
        Hautajaiset olivan erittäin kauniit molemmilla


    • '''

      Koska viesti poistettiin, kysyn uudelleen.

      Viime viikolla kuoli tulipalossa toisen ihmisen poika. Otitko osaa hänen perheensä suruun? Avasitko hänelle oman keskustelun netissä? Olitko sanaton hänen kuolemansa johdosta? Suritko häntä?

      Edelleenkin vähättelemättä ko. tapausta. Minusta on vain naurettavaa tämä tekopyhyys. Eikä tässä ihmettelyssä ole mitään asiatonta.

      • tuntemattomat pois

        Kriisiapu tavoittaa kaikki nuoret ja heidän perheensä sekä toimii erinomaisesti sekä erikseen että yhdessä
        Me emme kaipaa ulkopuolisia tuntemattomia,heidän osanottonsa ei liikuta pätkän vertaakaan
        Jeesustele muualla,täällä surraan sen kaikissa muodoissa


      • jatks

        Niin ja kuinka ollakaan taas sinä unohdit että kaksi !!!!poikaa kuoli
        Unohdammeko toisen ja suremme vaan julkiksen poikaa????
        Nää oli nuoria,ei julkkiksia.
        Ja usko kukaan ei halua nettitukea!!!!
        Irc-galleria vastaa sitä selvinneille psyykkisesti rikki oleville nuorille.
        Muutan apu on ammttilaisten järjestämää ja päivittäistä


      • Theo ja Eemu - molemmat yht...
        jatks kirjoitti:

        Niin ja kuinka ollakaan taas sinä unohdit että kaksi !!!!poikaa kuoli
        Unohdammeko toisen ja suremme vaan julkiksen poikaa????
        Nää oli nuoria,ei julkkiksia.
        Ja usko kukaan ei halua nettitukea!!!!
        Irc-galleria vastaa sitä selvinneille psyykkisesti rikki oleville nuorille.
        Muutan apu on ammttilaisten järjestämää ja päivittäistä

        Sattumalta tunsin nimenomaan Theon, joten henk.koht. tasolla järkytti tietysti enemmän. Mutta se ei kuulu tähän.
        Täytyy olla todella ammattitaitoisia terapeutteja, jos näille mukana olleille nuorille saadaan takaisin elämänhalu ja elämään uskominen.Tiedän, että saavat ammattiapua, mutta miten se auttaa. Toivon että auttaa. Voimia sekä Theon että Eemun perheille.


    • myös Theo

      Molemmat esikoispoikia ja hyviä ystäviä.

    • vanhemmille ja perheille

      Kai Lehtiselle ja perheelle syvin osanotto. Kaitsu, oot meidän kaikkien suursuosikki forever!
      koettakaa jaksaa ja tukea toisianne.
      Myös sen toisen menehtyneen pojan perheelle kamalasti voimia jaksaa surun keskellä.
      Vetää sanattomaksi aina kun nuoret menehtyy liian varhain.

      • ...

        Kyllä muakin pistää suututtamaan kun joka paikassa lukee "mökkipalossa kuolivat Kai Lehtisen esikoispoika Eemu ja toinen poika" ihan kuin Theolla ei olis mitään merkitystä. Mahtavin ihminen jonka oon koskaan tuntenu, enkä sano näin vaan koska se nyt vaan potkas tyhjää. Jokainen joka tuns Theon voi sanoo samaa. Se poika oli ihana.

        Ja siitä kriisi avusta sen verran että vetivät sen kyllä päin hanuria, kaikkien mielestä se oli ihan turha. Ei siitä oikeasti ollut kenellekkään mitään apua. Suru pitää surra, ei ylipääsemiseen oo oikoreittiä.

        Edelleen kaipaan joka päivä.


    • jsdkjvo

      Mä tiesin Eemun,sen pikkusisko on mun kaveri.Kuoleman jälkeisenä päivänä katoin vaan uutisia ja ajattelin et siel on ihan varmasti kuollut joku Eemun kaveri, mut sit iskä tuli töistä kotiin, ja istui hermostuneesti sohvalle, ja mä vaan ihmettelin et, mikä on? sit iskä sano et Eemu on kuollut. Siis luulis et koska se oli mun kaverin isoveli, niin se ei olis mulle niin raskasta, mut mä itkin monta yötä ja ajattelin vaan Eemua monta päivää. Siit oli yllätävän raskasta päästä yli, enkä oo vielkää päässy, tänäänkin itkin sitä asiaa ja itken nytkin tätä viestiä kirjoittaessa. Sitten se toinen joka kuoli, oli Eemun kaveri Theo. Sitä en ole nähnyt paljoa.Mä muistan vielki ku näin Eemun ekaa kertaa: sil oli pitkät mustat hiukset ponnarilla, ihan tummansininen hihaton t-paita ja mustat shortsit. Se oli kolme vuotta sitten kesällä.

      • werty

        tuntuu vähän pahalta lukea tälläistä "ns" kinaa täällä.
        Arvostusta kuolleille ja heidän läheisilleen.
        olin eemun tyttöystävä.
        suru on ollut suuri ja loputon.

        Ei siitä kriisiavusta paljoa hyötyä kyllä ollut.
        ystävien kanssa oleminen oli suurin apu.
        kohta siitä on vuosi kulunut, ja silti tuntuu että siitä tapahtumasta olisi vain muutama viikko.

        Voimaa teille jotka tunsitte heidät.
        Elämä osaa olla epäoikeuden mukaista......


      • Läheltä
        werty kirjoitti:

        tuntuu vähän pahalta lukea tälläistä "ns" kinaa täällä.
        Arvostusta kuolleille ja heidän läheisilleen.
        olin eemun tyttöystävä.
        suru on ollut suuri ja loputon.

        Ei siitä kriisiavusta paljoa hyötyä kyllä ollut.
        ystävien kanssa oleminen oli suurin apu.
        kohta siitä on vuosi kulunut, ja silti tuntuu että siitä tapahtumasta olisi vain muutama viikko.

        Voimaa teille jotka tunsitte heidät.
        Elämä osaa olla epäoikeuden mukaista......

        Oli näyttelijä tai tavis. Molemmat isät ovat Kaitsuja. Erona on Theon isä ei näyttele eikä ole julkkis. Rankkaa se on hänellä ollut muutenkin, koska miltei tasan vuosi ennen Theon kuolemaa kuoli hänen vaimonsa. Kukaan ei missään kohtaan ole ajatellut sitä, miten Theon perhettä on koeteltu tuplasti. Sen perheen Kaitsu_isä on käynyt raskaan polun. jota joka jätkä ei jaksa. Theolla on kolme pikkuvejeä, jotka ovat antaneet iskälle voimia jaksaa ja jatkaa elämää.
        Kumpikin perhe on oma"yksikkönsä" ja käynyt raskaan surutyön. Myös me muut Theon läheiset olemme heitä ajatelleet ja aina muistaneet kynttilät sytyttää. Ei tällaisia asioita voi tavallinen taapertaja käsittää ja molemmat pojat olivat kovasti rakastettuja ja heidän lähtönsä kosketti monia.
        Toivon itse että pisti myös vanhempia ajattelemaan että missä lapset ja nuoret oikeasti viettävät vapaa-aikaansa?? Ovatko he aina siellä missä sanovat.. ja miten tällaiset kamalat tapahtumat voitaisiin estää.??


    • ikäväaina.

      Mulla ikävä vieläkin.

    • pointtari

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe