Monet inkeriläiset muuttivat sodan aikana,ja sen jälkeen, ruotsiin pääasiassa Göteborgin ja Boråsin seuduille olen siellä tavannut muutamia,ruotsalaisten mukaan he toivat uuden urheilulajin Ruotsiin,lentopallon? Eestissä olen myös tavannut muutamia,he arvioivat määrän siellä oleva noin 10 000.
Suurin osa
Ruotsissa
2
379
Vastaukset
- toksovalainen
Suoran sanotaan inkeriläiset pakenivat Ruotsiin,silloin kun Stalin pakottii suomalaisia luovuttamaan niitä Neuvostoliittoon.Viroon inkeriläiset muuttivat 50-luvulla,koska kotipaikkakunnille palu oli kielettu.
- inkeriläisenä Ruotsissa
Boråsiin Ruotsiin kotiutunut inkeriläismies kirjoitti elämänkerrallisen teoksen joka julkaistiin kovakantisena:
Siihen maahan jonka minä sinulle osoitan / Juho Häkkinen
Saa Pääkaupunkiseudunkin kirjastoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655430Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842747- 2742551
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191904Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2341606Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561211Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 901106
- 881105