Tatuoinnit ovat homojen juttuja

tytteli

Tatuoinnit ovat homojen juttuja. Siitä voi päätellä miksi vangeilla, merimiehillä ja muusikoilla on tatskoja.

12

725

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minnu

      No ei minun mielestäni.. Minusta tatuinnit ovat
      mielenkiintoisia ja lisäävät myös sen henkilön mielenkiintoa jolla sellainen on.
      Jotkut tatuoinnit ovat lähes kuin taideteoksia...
      Olen jopa nähnyt jonkun kuvioivan omien lapsiensa kuvat ihoonsa. :)
      Ei tatuointi miehestä homoa tee. Aika naurettava väite.
      Tai siis aika yleistettyä...
      No mutta tämä minun mielipiteeni. :)

    • Tatoitu

      Miten voit liittää seksuaalisen suuntautumisen tatuointeihin? Siis, samalla periaatteella minä voisin väittää että kaikilla heteroilla on pitkä vihreä tukka ja valkoiset huulet.
      Ovatko naiset joilla on tatuointi homoja?

      • mie

        >Ovatko naiset joilla on tatuointi homoja?

        Eivät, vaan useimiten ovat lesboja.


      • Tyylipoliisi
        mie kirjoitti:

        >Ovatko naiset joilla on tatuointi homoja?

        Eivät, vaan useimiten ovat lesboja.

        että myös naiset jotka tykkäävät toisistaan ovat homoja. Se lespous on vaa semmonen päälleliimattu juttu.


      • Tatuoitu
        mie kirjoitti:

        >Ovatko naiset joilla on tatuointi homoja?

        Eivät, vaan useimiten ovat lesboja.

        Lähinnä se oli vain sellainen esimerkki että voiko asioita yleistää tuolla tavalla.(->Tatuoitu=homo) Mutta ihan kiva kun vastasit kysymykseen, asia selvisi varmasti monelle. :)


    • Tyylipoliisi1

      tatuointi homoa tee, ellei homo tatuointia.=D1

    • ...

      No voi huh-huh.. kylhän "normaaleilla" ihmisilkin on tatskoi... esim. mulla, oon opiskelija, en muusikko tai vastaava mitä luettelit..

    • ^^Crimson^^

      Se on hyvä saada tietää,että olen naispuolinen homo,koska minulla on tatuointeja:D
      Kiitos tiedosta!:]

      • kata

        mustakin siis tulee kohta sellanenku susta...ku saan tatskan...eikö ookkin kiva ku joku tietää asiat paremmin? *pyörittelee silmiään*


    • ghoulina

      tjha.... mielenkiintoinen näkökulma... kun taas minä olen ihan työssä käyvä 3 isoa tatskaa omaava hetero nainen, en rikollinen,kuunaan päivänä oo mittää instrumenttia näppäilly ja merellekin pelkään seilata ;)

    • Anonyymi

      samaa mieltä

    • Anonyymi

      Naurettavan ennakkoluuloinen olet..
      Ihan sama kuin oletus, että kaikki korviksia käyttävät miehet ovat homoja.
      Monelle pitkän linjan rikolliselle tatuoinnit ovat ns. elämäntarina ja status, joista muut lusineet rikolliset näkevät mm. sen, kuinka kauan ja kuinka usein tatuoitu vanki on ollut linnassa, mistä syystä jne.
      Ja korvikset miehillä on saanut alkunsa siitä, kun ennen muinoin kuolleisuus merimiehen ammatissa oli todella korkea ja jokainen merimies halusi kuitenkin tulla haudatuksi kirkkomaahan.
      Joten heillä oli aina sen verran kultaa mukana, että jos he sattuivat kuolemaan merellä, niin joku otti tehtäväkseen huolehtia edesmennyt maihin, jotta hän sai kunnolliset hautajaiset ja kulta oli tarkoitettu hautajaiset järjestäneelle ihmiselle palkkioksi.
      Ja merimiehet halusivat varmistaa, ettei heidän "hautajaiskultaansa" varasteta, joten turvallisin paikka säilyttää sitä, oli laittaa ko kulta lävistyksenä korviin. Ja siten vielä, ettei sitä saanut korvista irti muuten, kuin repimällä tai leikkaamalla se korvasta irti, mitä ei tosiaan voinut tehdä muuten kuin kuolleelta.
      Joten otahan tämä homojen hommaa-asenteesi ja työnnä se sinne, minne se kuuluukin. Eli persuksiisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      296
      3339
    2. 203
      2918
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2514
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      226
      1973
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      15
      1408
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      164
      1256
    Aihe