Osaatteko kertoa mihin perustuu Moccamasterin suosio? Yrityskäytön ymmärrän kahviloissa, ruokaloissa yms. Kotikäyttöä en oikein ymmärrä. Voiko rumempaa kahvinkeitintä ollakaan? Itse en moista rumilusta keittiöpöydälleni huolisi.
Moccamasterin suosio?
39
4914
Vastaukset
- kehityksestä
Samaa mieltä, Moccamaster on todella pahan näköinen, iso ja kolho. Ja ihmettelen miksi yrityksissä Moccamasterin lämpölevyllä on aina pieni kolikko kahvikannun alla.
- Yorka
Henkilökohtaisesti suorastaan rakastan tuon vempeleen ulkonäköä. Litteä ja teknisen ja käytännöllisen näköinen, juuri sellainen josta ingenjööri tykkää.
Suosio kuitenkin perustuu laadukkuuteen eikä designiin. Moccamasterin toimintamekanismi on varma ja yksinkertainen, se on helposti puhdistettava, varaosia on hyvin saatavilla, ja ovat aina käsin koottuja ja testattuja.- mihinkös nyky -
Hälpättimeen saat esim. 5,n vuoden kuluttua osia.
Itselläni ollut jo 10,vuotta ja kun keität pannujauhatuskahvista kahvisi niin parempaa et saa.
Pannun sain rikki aikoinaan ihan "itse" ja uusi maksoi posteineen alle 60mk (taisi olla 2000)
ja osatkin on todella edullisia mitä joskus olen katsellut. - M.D.
Täysin samaa mieltä. Eikös tästä Moccamasterista juuri vähän aikaa sitten ollut pitkä keskustelu?
Itse alunperin olen päätynyt tuohon keittimeen juuri upean ulkonäön ja laadun vuoksi. Nyt vasta myöhemmin olen huomannut, että mistään ei saa niin hyvää kahvia, kuin omasta Moccamasterista! Tämähän tuli todistettua TM:n varsin laadukkaan oloisessa kahvinkeitinvertailussakin. - MoccaM
irto-osia vaikka kuinka monta ja koloa jos jonkinlaista, hankalampaa keitintä tuskin on puhdistettavuuden kannalta.
- Yorka
MoccaM kirjoitti:
irto-osia vaikka kuinka monta ja koloa jos jonkinlaista, hankalampaa keitintä tuskin on puhdistettavuuden kannalta.
Vaikeaa on se, jos et saa mitään osia irti, vaan joudut tiskiharjan kanssa hinkkaamaan hankalista kulmista keitintä puhtaaksi. Moccamasterista saat tarkoituksella niitä osia irti. Ehkäpä et muussa tapauksessa tulisi puhdistaneeksikaan keittimen vesisäiliön kantta? :)
Toinen asia mikä helpottaa puhdistusta on se että vedenottoputki ei ole ahdas, joten suht fataaleja kalkkeutumia ei synny kovin helposti. - ????????
"Henkilökohtaisesti suorastaan rakastan tuon vempeleen ulkonäköä. Litteä ja teknisen ja käytännöllisen näköinen, juuri sellainen josta ingenjööri tykkää.
Suosio kuitenkin perustuu laadukkuuteen eikä designiin. Moccamasterin toimintamekanismi on varma ja yksinkertainen, se on helposti puhdistettava, varaosia on hyvin saatavilla, ja ovat aina käsin koottuja ja testattuja."
mihinkähän ne masterin keittäjät on unohtanut tuon automaattisen sammutuksen, itelleni yks tärkein ominaisuus kahvin keittimessä, ja se on yks syy miks en koskaan tule sotkeentumaan Moka Masteriin - Yorka
???????? kirjoitti:
"Henkilökohtaisesti suorastaan rakastan tuon vempeleen ulkonäköä. Litteä ja teknisen ja käytännöllisen näköinen, juuri sellainen josta ingenjööri tykkää.
Suosio kuitenkin perustuu laadukkuuteen eikä designiin. Moccamasterin toimintamekanismi on varma ja yksinkertainen, se on helposti puhdistettava, varaosia on hyvin saatavilla, ja ovat aina käsin koottuja ja testattuja."
mihinkähän ne masterin keittäjät on unohtanut tuon automaattisen sammutuksen, itelleni yks tärkein ominaisuus kahvin keittimessä, ja se on yks syy miks en koskaan tule sotkeentumaan Moka Masteriin... on normaalisti turvamekanismi, ei suinkaan ominaisuus jota tulisi hyödyntää jatkuvasti :)
Vai onko se nyt ylivoimaisen vaikeaa painaa virrat pois kun on kahvit keitelty ja siirretty kannusta kuppiin?
Eri asia tietysti jos on kakaroita/kotieläimiä jotka tykkäävät painella joka nappia kämpässä. - ????????
Yorka kirjoitti:
... on normaalisti turvamekanismi, ei suinkaan ominaisuus jota tulisi hyödyntää jatkuvasti :)
Vai onko se nyt ylivoimaisen vaikeaa painaa virrat pois kun on kahvit keitelty ja siirretty kannusta kuppiin?
Eri asia tietysti jos on kakaroita/kotieläimiä jotka tykkäävät painella joka nappia kämpässä.no mites sitten kun oletkin menossa ottamaan sen kupposen kahvia ja menetätkin yllättäen tajuntasi, herättyäsi kaikki voikin olla jo myöhäistä, ja vain sen takia koska Moka Master maskoi 130 € ja siinä ei ollutkaan automaattista sammutusta
- Yorka
???????? kirjoitti:
no mites sitten kun oletkin menossa ottamaan sen kupposen kahvia ja menetätkin yllättäen tajuntasi, herättyäsi kaikki voikin olla jo myöhäistä, ja vain sen takia koska Moka Master maskoi 130 € ja siinä ei ollutkaan automaattista sammutusta
Sama vois käydä jos ois hellat ja uunit täysillä. Tai voihan sitä sammua saunaankin. Voihan sen tajunnan menettää vaikka ylikulkusillallakin ja siinä yhteydessä toikkaroida kaiteen yli 5 metrin pudotukseen. Todennäköisyys on kuitenkin niin pieni että tällaiseen ei ole syytä varautua.
- siitä puhe mistä puute
???????? kirjoitti:
mihinkähän ne masterin keittäjät on unohtanut tuon automaattisen sammutuksen, itelleni yks tärkein ominaisuus kahvin keittimessä, ja se on yks syy miks en koskaan tule sotkeentumaan Moka MasteriinTaitaa Moccamasterin laadussa olla siitä puhe, mistä puute...
Vanhemmillani kesti Moccamaster (se moderni/kompakti, melkein tavallisen kahvinkeittimen näköinen malli) pari vuotta ennen kuin laski vedet alleen.
Työpaikalla taas tuli tutustuttua Moccamasteriin, jossa tippalukko on a) käsikäyttöinen ja b) vuotaa kuin seula, aivan uudesta lähtien.
Ettei olisi niin, että ne toimivat mallit ovatkin näitä "tuulahdus 30-vuoden takaa" rohjoja, joissa suodatin kököttää "käytännöllisesti" kahvipannun päällä jne. ja tuoreemmissa on vielä liikaa lastentauteja (ainakin hintaan nähden).
- moccaprovo
Ilmeisesti taas ama pelle, jolla tuntuu olevan aika ajoin tarve mollata moccamasteria. Antaakohan tällainen turha paskanjauhaminen jotain tyydytystä ko. henkilölle?
- Paras ja toimivin
Bosch tekee laadukkaita kahvikeittimiä minun Bosch-keittimessäni lukee Made in germany, Boschilta löytyy malleja joissa on irroitettava vesisäiliö, tosi kätevä ja hyvä keitin.
- mmet
Itse hommasin Boschin keittimen juuri irroitettavan vesisäiliön vuoksi. Ihan hyvä juttu sinäänsä, mutta en aivan tyytyväinen kuitenkaan keittimeen ole. Kahvi ei minusta ole riittävän kuumaa, toisin kun töissä saan Moccamasterilla keitettyä kahvia joka on kuumaa ja hyvää.
- Bosch aika hyvä
Bosch on tätä päivää, tyylikäs, helposti puhdistettava eikä jätä vettä sisälleen tunkkaantumaan kuten Moccamaster tekee.
- make
Bosch aika hyvä kirjoitti:
Bosch on tätä päivää, tyylikäs, helposti puhdistettava eikä jätä vettä sisälleen tunkkaantumaan kuten Moccamaster tekee.
ei tuo veden tunkkaisuus kyllä mitenkään maistu moccamasterin kahvissa, niin hyvää se vain on.
Ja aina puhdistuksen jälkeen keitin on taas kuin uusi. Mä en ainakaan koskaan osta toisen merkkistä keitintä vaikka tuo nykyinen joskus sattuisikin hajoamaan.
Kaikenkaikkiaan paras keitin puhdistettavuudeltaan, käytettävyydeltään ja kestävyydeltään. Mulla KB741-malli. Mielestäni CD-mallilla keitetty kahvi ei ole aivan yhtä hyvää kuin tuolla perinteisemmän mallisella. Lisäksi oman keittimen kannu on kauniimpi ja helpompi käyttää. - tunkkaiselta
make kirjoitti:
ei tuo veden tunkkaisuus kyllä mitenkään maistu moccamasterin kahvissa, niin hyvää se vain on.
Ja aina puhdistuksen jälkeen keitin on taas kuin uusi. Mä en ainakaan koskaan osta toisen merkkistä keitintä vaikka tuo nykyinen joskus sattuisikin hajoamaan.
Kaikenkaikkiaan paras keitin puhdistettavuudeltaan, käytettävyydeltään ja kestävyydeltään. Mulla KB741-malli. Mielestäni CD-mallilla keitetty kahvi ei ole aivan yhtä hyvää kuin tuolla perinteisemmän mallisella. Lisäksi oman keittimen kannu on kauniimpi ja helpompi käyttää.Itse keitän Moccamasterilla vain kerran päivässä pari kupillista. Eli suurin osa vedestä on vähemmän raikasta, vanhaa ja kauan seissyttä, mikä ei koskaan ole hyväksi kahville. Lienee eri asia jos keittää usein täysiä pannuja, silloinhan se tunkkainen vesi ei kauan seiso eikä sitä suhteessa paljon ole.
- frage
meillä ollut käytössä jo 18v,ei kertaakaan korjattu,kahvi kuumempaa kuin muissa keittimissä,puolet nopeampi kuin esim.anopin keitin joka on 1v vanha.Moccamasteri nyt on vain paljon parempi kuin muut
- zaqs
Kyllähän tuolla Moccamasterilla hyvät kahvit saa. Vituttaa vaan se, että joutuu ennen kahvinkeittämistä laskemaan pari kuppia pelkkää vettä lävitse, että saa masiinan uumenissa seisoneen veden ja sen maun pois kahvista.
Paska "ominaisuus", ihme ettei sitä olla vuosien varrella saatu poistettua.- kaada vesi pois
ainakin minun mokkamasterissa se onnistuu, en kyllä enää niin vanhanaikaista ostaisi.
- M.D.
Tuo on kyllä ongelma, mutta enemmänkin koen asiassa ongelmalliseksi sen, että jos kahvinkeiton välillä on useampi päivä aikaa (käytän kotona usein pelkästään espressokeitintä) täytyy kahvin veden määrässä ottaa huomioon tuo keittimeen jäävä vesi kun vanha on haihtunut pois. Siis laittaa n. 1 dl vettä enemmän kuin normaalisti laittaisi. En ole tarkkaan tutkaillut kuinka kauan se vesi siellä pysyy mutta ainakin viikossa haihtuu pois.
- Antti Asteikko
M.D. kirjoitti:
Tuo on kyllä ongelma, mutta enemmänkin koen asiassa ongelmalliseksi sen, että jos kahvinkeiton välillä on useampi päivä aikaa (käytän kotona usein pelkästään espressokeitintä) täytyy kahvin veden määrässä ottaa huomioon tuo keittimeen jäävä vesi kun vanha on haihtunut pois. Siis laittaa n. 1 dl vettä enemmän kuin normaalisti laittaisi. En ole tarkkaan tutkaillut kuinka kauan se vesi siellä pysyy mutta ainakin viikossa haihtuu pois.
On totta, että "tyhjään" Moccamasteriin joutuu laittamaan enemmän vettä kuin tavallisesti. Veden hinta on kuitenkin Suomessa melko edullista. Kun käyttää vesisäiliön kyljessä olevaa asteikkoa, niin keittimen läpi kulkeva vesimäärä pysyy vakiona. Eli kymmenen kupillista kahvia syntyy täydellä keittimellä aina, kun kaadat vettä asteikon ylärajaan. Ylimääräistä vettä ei tarvitse laittaa mitta-astian kanssa.
TM:n kahvinkeitinvertailussa oli muuten mitattu keittimien käyttämä vesimäärä. Huonommat keittimet tarvitsivat enemmän vettä. Syy on siinä, että ne keittävät pohjalle jäävän veden pois. Siitä johtuu huonojen keittimien kovaääninen korina. Samalla keittimen lämmitysvastus polttaa kaikki vedessä olevat epäpuhtaudet kiinni. Tämän vuoksi huonot keittimet alkavat vanhemmiten antamaan sivumakua ja lisäksi ne kalkkeutuvat helpommin.
Moccamasterin jäännösvesi on harkittu ratkaisu, koska sen ansiosta keitin ei "karstaannu". Kokeilkaa vaikkapa keittämällä vettä kattila kuivaksi. Kattilan pohja jää ns.likaiseksi. Huonoissa kahvinkeittimissä nämä epäpuhtaudet kertyvät laitteen sisälle. Moccamasterissa tätä ilmiötä ei esiinnyt. - make
Antti Asteikko kirjoitti:
On totta, että "tyhjään" Moccamasteriin joutuu laittamaan enemmän vettä kuin tavallisesti. Veden hinta on kuitenkin Suomessa melko edullista. Kun käyttää vesisäiliön kyljessä olevaa asteikkoa, niin keittimen läpi kulkeva vesimäärä pysyy vakiona. Eli kymmenen kupillista kahvia syntyy täydellä keittimellä aina, kun kaadat vettä asteikon ylärajaan. Ylimääräistä vettä ei tarvitse laittaa mitta-astian kanssa.
TM:n kahvinkeitinvertailussa oli muuten mitattu keittimien käyttämä vesimäärä. Huonommat keittimet tarvitsivat enemmän vettä. Syy on siinä, että ne keittävät pohjalle jäävän veden pois. Siitä johtuu huonojen keittimien kovaääninen korina. Samalla keittimen lämmitysvastus polttaa kaikki vedessä olevat epäpuhtaudet kiinni. Tämän vuoksi huonot keittimet alkavat vanhemmiten antamaan sivumakua ja lisäksi ne kalkkeutuvat helpommin.
Moccamasterin jäännösvesi on harkittu ratkaisu, koska sen ansiosta keitin ei "karstaannu". Kokeilkaa vaikkapa keittämällä vettä kattila kuivaksi. Kattilan pohja jää ns.likaiseksi. Huonoissa kahvinkeittimissä nämä epäpuhtaudet kertyvät laitteen sisälle. Moccamasterissa tätä ilmiötä ei esiinnyt.niin ja mainittakoon vielä, että tosiaan paremmat keittimet jättävät tarkoituksella vettä sisäänsä. Työpaikan Vendor-merkkiseen keittimeen vettä jää säiliöön n. puoli litraa.
Ja kokemuksen mukaan kyllä muistakin keittimistä vettä tulee kun ne kääntää ylösalaisin. Kokeilkaapa vaikka...
Itse keitän moccamasterillani ainoastaan aamuisin pari-kolme kupillista eikä kahvin maussa todellakaan ole moittimista, päinvastoin - taas puolustamaan
make kirjoitti:
niin ja mainittakoon vielä, että tosiaan paremmat keittimet jättävät tarkoituksella vettä sisäänsä. Työpaikan Vendor-merkkiseen keittimeen vettä jää säiliöön n. puoli litraa.
Ja kokemuksen mukaan kyllä muistakin keittimistä vettä tulee kun ne kääntää ylösalaisin. Kokeilkaapa vaikka...
Itse keitän moccamasterillani ainoastaan aamuisin pari-kolme kupillista eikä kahvin maussa todellakaan ole moittimista, päinvastoinMake kodinkonemyyjänä on ennenkin ollut täällä puolustamassa Moccamasteria, mutta tpsiaan, eipä mikään muu keitin jätä vettä sisälleen happanemaan niin paljon kuin pahannäköinen Moccamaster.
- pettynyt myyjä
taas puolustamaan kirjoitti:
Make kodinkonemyyjänä on ennenkin ollut täällä puolustamassa Moccamasteria, mutta tpsiaan, eipä mikään muu keitin jätä vettä sisälleen happanemaan niin paljon kuin pahannäköinen Moccamaster.
Vesi ei happane, koska muutenhan maapallo olisi täynnä pilaantunutta vettä.
Kuten kerrottu, niin Moccamasterin jäännösvesi on tarkkaan harkittu ominaisuus, jonka vuoksi laitteen sisälle ei kuivu epäpuhtaudet kiinni.
Näitä design-keittimiä myydessä harmittaa ainoastaan se, että asiakas ei tule ostamaan enää parin vuoden päästä uutta keitintä. Moccamaster on viimeinen kahvinkeitin, jonka ihminen yleensä ostaa. - keitin
pettynyt myyjä kirjoitti:
Vesi ei happane, koska muutenhan maapallo olisi täynnä pilaantunutta vettä.
Kuten kerrottu, niin Moccamasterin jäännösvesi on tarkkaan harkittu ominaisuus, jonka vuoksi laitteen sisälle ei kuivu epäpuhtaudet kiinni.
Näitä design-keittimiä myydessä harmittaa ainoastaan se, että asiakas ei tule ostamaan enää parin vuoden päästä uutta keitintä. Moccamaster on viimeinen kahvinkeitin, jonka ihminen yleensä ostaa.niin paljon parempia ja tyylikkäämpiä kuin Moccamaster on tullut myyntiin sitten tämän vanhan Wigomatin kopion. Veden happaneminen on ehkä väärä termi, joka tapauksesssa vesi on ns. "seissyttä" eli ei raikasta joka on kahvinkeiton a ja o.
- kahvinjuoja
keitin kirjoitti:
niin paljon parempia ja tyylikkäämpiä kuin Moccamaster on tullut myyntiin sitten tämän vanhan Wigomatin kopion. Veden happaneminen on ehkä väärä termi, joka tapauksesssa vesi on ns. "seissyttä" eli ei raikasta joka on kahvinkeiton a ja o.
Veden laadulla ei ole mitään merkitystä, jos kahvinkeitin muodostaa juomaan sivumakua. Lopputuloksena on aina pahan makuista kahvia.
Moccamaster on ainoa laite, jonka sisuksista ei irtoa epäpuhtauksia. Sen vuoksi se tekeekin parasta mahdollista kahvia, jota alle 200 euron hintaluokassa olevilla keittimillä on mahdollista saada.
Mutta makuja on monia, sanoi koira kun muniaan nuoli. En esimerkiksi pidä tupakanpolttajia kovinkaan "hyvinä" makutuomareina. - epäpuhtauksia
kahvinjuoja kirjoitti:
Veden laadulla ei ole mitään merkitystä, jos kahvinkeitin muodostaa juomaan sivumakua. Lopputuloksena on aina pahan makuista kahvia.
Moccamaster on ainoa laite, jonka sisuksista ei irtoa epäpuhtauksia. Sen vuoksi se tekeekin parasta mahdollista kahvia, jota alle 200 euron hintaluokassa olevilla keittimillä on mahdollista saada.
Mutta makuja on monia, sanoi koira kun muniaan nuoli. En esimerkiksi pidä tupakanpolttajia kovinkaan "hyvinä" makutuomareina.Sinäkö se olet se kemisti, joka on tutkinut kaiki keiyttimet.
Moccamaster taitaa olla ainoa, jossa vesi jää seisomaan vaikka raikaus vesi on kahvinkeitossa perustekijä. - make
epäpuhtauksia kirjoitti:
Sinäkö se olet se kemisti, joka on tutkinut kaiki keiyttimet.
Moccamaster taitaa olla ainoa, jossa vesi jää seisomaan vaikka raikaus vesi on kahvinkeitossa perustekijä.A N N A J O O L L A!!!!! Ei ole pakko lukea näitä viestejä ja moittia laitetta, josta ei näytä olevan mitään hajua. Makuasioista ei voi kiistellä, mutta eiköhän kantasi ole jo tullut varsin hyvin esille. Kaipaisin enemmän perusteluja...
Mitä haittaa on siitä, että kahvinkeittimeen jää puoli desiä vettä sisälle kun se ei kerran kahvin maussa tunnu? Maailmassa luulisi olevan suurempiakin ongelmia. Tutkitutatko sinä juomavetesi aina ennen kahvinkeittoa, tuskinpa.
Etkö osaa lukea kahvinkeitintestejä vaan oletko vaan periaatteessa eri mieltä kuin muut? Satuitko huomaamaan, että Moccamaster oli helpoin puhdistettava ja sillä keitetty kahvi parasta???
Mun puolesta voit ostaa tarjoustalosta sen 9,90e Avec-kahvinkeittimen (luultavasti ainoa "avec" mitä koskaan tulet saamaan)
T. M. Master - ????????
make kirjoitti:
A N N A J O O L L A!!!!! Ei ole pakko lukea näitä viestejä ja moittia laitetta, josta ei näytä olevan mitään hajua. Makuasioista ei voi kiistellä, mutta eiköhän kantasi ole jo tullut varsin hyvin esille. Kaipaisin enemmän perusteluja...
Mitä haittaa on siitä, että kahvinkeittimeen jää puoli desiä vettä sisälle kun se ei kerran kahvin maussa tunnu? Maailmassa luulisi olevan suurempiakin ongelmia. Tutkitutatko sinä juomavetesi aina ennen kahvinkeittoa, tuskinpa.
Etkö osaa lukea kahvinkeitintestejä vaan oletko vaan periaatteessa eri mieltä kuin muut? Satuitko huomaamaan, että Moccamaster oli helpoin puhdistettava ja sillä keitetty kahvi parasta???
Mun puolesta voit ostaa tarjoustalosta sen 9,90e Avec-kahvinkeittimen (luultavasti ainoa "avec" mitä koskaan tulet saamaan)
T. M. Mastertaitaa moka masterin suosio olla vaan sen hinta josta saadaan paras kate myyjälle, tuo moka master ei varmaan sisään ostettassakaan maksa kuin sen 20 euroa. Joisitte työkin oikeeta kahvia niin tietäisitte mistä puhutte eli kunnon pannukahvit. Hemmetin espresso nuoriso
- make
???????? kirjoitti:
taitaa moka masterin suosio olla vaan sen hinta josta saadaan paras kate myyjälle, tuo moka master ei varmaan sisään ostettassakaan maksa kuin sen 20 euroa. Joisitte työkin oikeeta kahvia niin tietäisitte mistä puhutte eli kunnon pannukahvit. Hemmetin espresso nuoriso
Moccamasterissa ei ole sen isompi kate kuin muissakaan keittimissä, jotain 20%:n luokkaa. Se vaan täytyy sanoa, että moccamastereiden ostohinta nousi jonkin verran pari vuotta sitten raaka-aineiden ja työkustannusten nousun takia, mutta tälläkin hetkellä toimittajalla on tuotantovaikeuksia, koska kysyntä on niin kova. Niin , moccamasterithan tehdään käsityönä=)
Itse en sattumoisin tykkää pannukahvista, ehkä olen tottunut moccamasterin kahviin=) - on myyjä
make kirjoitti:
Moccamasterissa ei ole sen isompi kate kuin muissakaan keittimissä, jotain 20%:n luokkaa. Se vaan täytyy sanoa, että moccamastereiden ostohinta nousi jonkin verran pari vuotta sitten raaka-aineiden ja työkustannusten nousun takia, mutta tälläkin hetkellä toimittajalla on tuotantovaikeuksia, koska kysyntä on niin kova. Niin , moccamasterithan tehdään käsityönä=)
Itse en sattumoisin tykkää pannukahvista, ehkä olen tottunut moccamasterin kahviin=)Make puolustaa myyjänä aina täällä Moccamasteria, siksi hänen mielipiteet voi jättää omaan arvoonsa. Minun mielestäni Moccamaster on pahasti ajasta jälessä.
- Moccamaster on paras
on myyjä kirjoitti:
Make puolustaa myyjänä aina täällä Moccamasteria, siksi hänen mielipiteet voi jättää omaan arvoonsa. Minun mielestäni Moccamaster on pahasti ajasta jälessä.
Sinä puolestasi jaksat jankata asioista, jotka eivät liity Moccamasteriin mitenkään.
Etkä ole kertonut vielä sitä parempaa vaihtoehtoakaan. Metoksen 300 euron keitin saattaisi olla yksi. Mitä vikoja sinä siitä löydät? - make
on myyjä kirjoitti:
Make puolustaa myyjänä aina täällä Moccamasteria, siksi hänen mielipiteet voi jättää omaan arvoonsa. Minun mielestäni Moccamaster on pahasti ajasta jälessä.
Mä myyn kyllä muitakin merkkejä, mutta moccamaster on rahallisesti myydyin, usko tai älä. Ja mulla oli moccamaster jo 4 vuotta ennen kuin edes ryhdyin tälle alalle, et revi siitä. Tosin tässä kuussa on myyty myös lähemmäs 100kpl Tefalin termoskeitintä,joten voit jättää nuo kommentit omaan arvoonsa että myisin ainoastaan moccamasteria.
- haistattelusta
make kirjoitti:
Mä myyn kyllä muitakin merkkejä, mutta moccamaster on rahallisesti myydyin, usko tai älä. Ja mulla oli moccamaster jo 4 vuotta ennen kuin edes ryhdyin tälle alalle, et revi siitä. Tosin tässä kuussa on myyty myös lähemmäs 100kpl Tefalin termoskeitintä,joten voit jättää nuo kommentit omaan arvoonsa että myisin ainoastaan moccamasteria.
kyllä Maken taso kuvastuu hyvin hänen kauniista tekstistään, iloitkaamme siitä ja siitä, että voimme hänestä riippumatta valita nykyaikaisen keittimen eikä hänen kauppaamaansa Moccamasteria!
- "nykyaikaisesta"
haistattelusta kirjoitti:
kyllä Maken taso kuvastuu hyvin hänen kauniista tekstistään, iloitkaamme siitä ja siitä, että voimme hänestä riippumatta valita nykyaikaisen keittimen eikä hänen kauppaamaansa Moccamasteria!
Sinulla tuntuu olevan aika vähän asiaa. Hehkutat jatkuvasti jostain tuntemattomasta keittimestä, joka hakka Moccamasterin 100-0. Sellaisella virtuaalikeittimellä ei valmisteta kuppiakaan kahvia.
Kahvinkeittimen pitää olla olemassa fyysisesti.
Taidankin valmistaa taas huippulaadukkaalla juuri helposti puhdistamallani Moccamasterilla itselleni kahvia. Vetenä käytän raikasta vesijohtovettä. - Mokamaster
"nykyaikaisesta" kirjoitti:
Sinulla tuntuu olevan aika vähän asiaa. Hehkutat jatkuvasti jostain tuntemattomasta keittimestä, joka hakka Moccamasterin 100-0. Sellaisella virtuaalikeittimellä ei valmisteta kuppiakaan kahvia.
Kahvinkeittimen pitää olla olemassa fyysisesti.
Taidankin valmistaa taas huippulaadukkaalla juuri helposti puhdistamallani Moccamasterilla itselleni kahvia. Vetenä käytän raikasta vesijohtovettä.ensin vanhasta seisseestä vedestä, jos kerran aiot keittää kahvisi raikkaaseen veteen. Äläkä turhaan haistattele!
- hyvät oli kahvit
Mokamaster kirjoitti:
ensin vanhasta seisseestä vedestä, jos kerran aiot keittää kahvisi raikkaaseen veteen. Äläkä turhaan haistattele!
En ole haistatellut kenellekään, koska en koe tarvetta.
Oli muuten hyvät kahvit, kiitos kysymästä. Milläs koneella itse kahvisi valmistat?
- ongelmaa ?
Onko myynnissä keitintä joka ottaisi veden itse kuin pesukone,tyhjentäisi käytetyn suodattimen allaan olevaan jätesankoon ja kähvipaketti lykättäisiin kokonaisena laitteen tyhjiöityyn varastosäiliöön jossa se säilyisi härskiintymättä ? Luonnollisesti ohjaus olisi selkeä:tilattava kuppimäärä,valmistumisaika,väkevyys,lämpö...Tästä dipoli-inssit kehittämään,kenties seuraava Nokia,en ole vielä patentoinut.Protomalli on,nimetty kylän kulkukoiran mukaan:NYSSE.Tehkääs poijaat perässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1092740EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291331- 981176
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366987Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133948- 54843
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22673- 40668
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta109625