Naisten seksiturismi

Gambiaan.

Helou. Gambiassa huomasin enemmän naisten seksiturismia kuin olen missään nähnyt tätä aikaisemmin. Miten näette asian. Onko kyseessä naisten tasa-arvoa lisäävä seikka koska he pääsevät tekemään Gambiassa samaa kuin miehet monissa muissa paikoissa?
Miten Gambialaiset miehet suhtautuvat tähän rattopojan osaansa? En valitettavasti itse kysellyt keneltäkään. Tiettäkö joku. Gambialainen kulttuuri kun kuitenkin on sellainen jossa miehellä on taloudellinen ja muukin valta. Miten he kokevat tilanteen kun ovatkin naisten antamista rahoista riipuvaisia?

139

32384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • E ja S

      Taitaa suurin osa näistä "ystävien" hehkuttajista olla juuri näitä reppana naisia jotka on rakastunu maria pössyttelevään vetelehtijään joita myös hymyileviksi kavereiksi kutsutaan. Onnettomat kuvittelee että söpö rastapää odottaa ensivuoden uutta näkemistä. Hah Hah voi ku olette pellejä. Kattokaa itteenne peiliin,ne hymyilee ku näkee miten tyhmiä eurooppalaiset on ja niin minäkin hymyilen nyt.

      • hinaa

        pian tällaisen söpöliinin tänne suomeen.se oli rakkautta vajaassa vkossa.


      • coolia
        hinaa kirjoitti:

        pian tällaisen söpöliinin tänne suomeen.se oli rakkautta vajaassa vkossa.

        jes minäkin tiedän,että ovat "söpöjä" en tiedä millä mielellä tuon asian halusit ilmaista? Miksi ihmiset arvostelee täällä niin paljon näitä gambialaisten kanssa seukkaavia,sehän on kuulkaa ihmiset niin,että on jokaisen oma asia mitä tekevät.Ettei vaan olisi pientä kateuden poikasta ilmassa? Tiedän,että ovat tosi mukavia poikia nämä gambialaiset.Toivon oikein kovasti tähän vastauksia suomalaisilta,vaikkapa keski-ikäisiltä miehiltä,antaa tulla vaan lunta tupaan!


      • vain...
        coolia kirjoitti:

        jes minäkin tiedän,että ovat "söpöjä" en tiedä millä mielellä tuon asian halusit ilmaista? Miksi ihmiset arvostelee täällä niin paljon näitä gambialaisten kanssa seukkaavia,sehän on kuulkaa ihmiset niin,että on jokaisen oma asia mitä tekevät.Ettei vaan olisi pientä kateuden poikasta ilmassa? Tiedän,että ovat tosi mukavia poikia nämä gambialaiset.Toivon oikein kovasti tähän vastauksia suomalaisilta,vaikkapa keski-ikäisiltä miehiltä,antaa tulla vaan lunta tupaan!

        No jaa. Kateutta en tunne. Olen 42 v. mies. Saattaa vain alkuhuuman loputtua tulla pettymys. Onhan sitä tietysti aidosti onnellisiakin pareja mutta jos esim. 50 v. nainen löytää sieltä itselleen alle kolmikymppisen hyvännäköisen miehen epäilen että ei onni kestä kovin pitkään.


      • ovat kyllä.
        coolia kirjoitti:

        jes minäkin tiedän,että ovat "söpöjä" en tiedä millä mielellä tuon asian halusit ilmaista? Miksi ihmiset arvostelee täällä niin paljon näitä gambialaisten kanssa seukkaavia,sehän on kuulkaa ihmiset niin,että on jokaisen oma asia mitä tekevät.Ettei vaan olisi pientä kateuden poikasta ilmassa? Tiedän,että ovat tosi mukavia poikia nämä gambialaiset.Toivon oikein kovasti tähän vastauksia suomalaisilta,vaikkapa keski-ikäisiltä miehiltä,antaa tulla vaan lunta tupaan!

        Jos on etsimässä sieltä seksiseuraa loman ajaksi niin löytyyhän sitä.
        Jos taas haluaa pidempää suhdetta niin tyyppi jonka aika siellä kuluu pilven pössyttelyyn ja baareissa ja rannoilla hengailuun ja naisten etsimiseen tuskin muuttaa tapojaan myöhemminkään.
        Onhan siellä toki muunlaisiakin mutta nämähän ne ensimmäisinä naisten ympärillä ovat siellä pörräämässä.
        Ja jos naisen ympärillä eivät pyöri komeat miehet Suomessa niin tuskin voi odottaa että sielläkään aivan pelkästä valtavasta rakkaudesta on miehen puolella kyse.


      • to cool
        vain... kirjoitti:

        No jaa. Kateutta en tunne. Olen 42 v. mies. Saattaa vain alkuhuuman loputtua tulla pettymys. Onhan sitä tietysti aidosti onnellisiakin pareja mutta jos esim. 50 v. nainen löytää sieltä itselleen alle kolmikymppisen hyvännäköisen miehen epäilen että ei onni kestä kovin pitkään.

        Mikä voisi olla se syy ettei suhde kestäisi 30v miehen ja 50v naisen välillä,osaatko kertoa?Kyllä ne ensihuumat tuntuu täällä ihan kotimaassakin parien välillä laantuvan,eikä se aina tarkoita suhteen päättymistä,ihmissuhteet nääs ajanmittaan aina muuttavat muotoaan,oletko huomannut.Kiitos sinulle muuten ihan asiallisesta kommentista,harvinaista näillä palstoilla,ettet heti leimaa miehiä gigoloiksi ja naisia seksiä hakeviksi rumiluksiksi.Itse en ole kumpaakaan.Jos tuota ikä asiaa vielä pohtisi tarkemmin hmmm...nainen ilmeisesti kuolisi aikaisemmin ja miehellähän jäisi vielä aikaa perustaa perhe jonkun uuden nuoremman naisen kanssa.Itse ainakin sen sallisin toiselle ja ehkäpä juuri ne "hullaantumisvuodet"ovatkin tarpeeksi pitkä aika suhteelle.kommentteja!


      • varsinkin
        vain... kirjoitti:

        No jaa. Kateutta en tunne. Olen 42 v. mies. Saattaa vain alkuhuuman loputtua tulla pettymys. Onhan sitä tietysti aidosti onnellisiakin pareja mutta jos esim. 50 v. nainen löytää sieltä itselleen alle kolmikymppisen hyvännäköisen miehen epäilen että ei onni kestä kovin pitkään.

        sivusta seuraten.Miten kauan mahtaa mies niiltä seudulta,vähän yli kakskymppisenä,jaksaa hengata viiskymppisen mukana,oli rahaa kuinka paljon tahansa?

        Mutta eikös tämä reitti ole oiva keino länsimaalaistua ja järjestää elämänsä mukavaksi ja lähteä kiitämään,kun rouva lähestyy eläkeikää.

        Jotta onnea tarvitset,ystäväni!


      • so cool
        ovat kyllä. kirjoitti:

        Jos on etsimässä sieltä seksiseuraa loman ajaksi niin löytyyhän sitä.
        Jos taas haluaa pidempää suhdetta niin tyyppi jonka aika siellä kuluu pilven pössyttelyyn ja baareissa ja rannoilla hengailuun ja naisten etsimiseen tuskin muuttaa tapojaan myöhemminkään.
        Onhan siellä toki muunlaisiakin mutta nämähän ne ensimmäisinä naisten ympärillä ovat siellä pörräämässä.
        Ja jos naisen ympärillä eivät pyöri komeat miehet Suomessa niin tuskin voi odottaa että sielläkään aivan pelkästä valtavasta rakkaudesta on miehen puolella kyse.

        Entäpä jos ei etsi seksiseuraa ja kyllä tervejärkinen erottaa jyvät akanoista.Luuletko kaikkien yli 40v naisten olevan jo ihan tyhmiä ja seniilejä,millaisessa seurassa liikut?Onko suomessa komeita vapaita miehiä? wau? Itse olen hyvännäköinen lyyli.Itse tapasin mukavia poikia jotka eivät "pössytelleet" yhtikäs mitään ja ihan ystävyyssuhteista oli kyse.Yhteyttä pidetään päivittäin.Kadehditaankohan me hiukan tämän maan ihmisten rentoa meininkiä ja iloista elämänasennetta?Taidan muuttaa sinne!


      • vain
        to cool kirjoitti:

        Mikä voisi olla se syy ettei suhde kestäisi 30v miehen ja 50v naisen välillä,osaatko kertoa?Kyllä ne ensihuumat tuntuu täällä ihan kotimaassakin parien välillä laantuvan,eikä se aina tarkoita suhteen päättymistä,ihmissuhteet nääs ajanmittaan aina muuttavat muotoaan,oletko huomannut.Kiitos sinulle muuten ihan asiallisesta kommentista,harvinaista näillä palstoilla,ettet heti leimaa miehiä gigoloiksi ja naisia seksiä hakeviksi rumiluksiksi.Itse en ole kumpaakaan.Jos tuota ikä asiaa vielä pohtisi tarkemmin hmmm...nainen ilmeisesti kuolisi aikaisemmin ja miehellähän jäisi vielä aikaa perustaa perhe jonkun uuden nuoremman naisen kanssa.Itse ainakin sen sallisin toiselle ja ehkäpä juuri ne "hullaantumisvuodet"ovatkin tarpeeksi pitkä aika suhteelle.kommentteja!

        Miksipä ei sieltäkin voisi viiskymppinen nainen löytää kolmikymppisen miehen jonka kanssa syntyy toimiva pitempi suhde. Tosin tuo on varmaankin aika harvinaista.
        Minäkin joka olen yli nelikymppinen mies, jolla on elintasorengasta aivan liikaa vyötäröllä, näytän olevan kiinnostava jopa parikymppisten nättien tyttöjen mielestä monissa kehitysmaissa joissa olen käynyt. Ehkä joku heistä jopa pitää minusta aidosti? En kuitenkaan lähtisi suunnittelemaan yhteistä tulevaisuutta ilman todella pitkää tuntemista. Parin viikon lomareissu ei tähän riitä.


      • to cool
        vain kirjoitti:

        Miksipä ei sieltäkin voisi viiskymppinen nainen löytää kolmikymppisen miehen jonka kanssa syntyy toimiva pitempi suhde. Tosin tuo on varmaankin aika harvinaista.
        Minäkin joka olen yli nelikymppinen mies, jolla on elintasorengasta aivan liikaa vyötäröllä, näytän olevan kiinnostava jopa parikymppisten nättien tyttöjen mielestä monissa kehitysmaissa joissa olen käynyt. Ehkä joku heistä jopa pitää minusta aidosti? En kuitenkaan lähtisi suunnittelemaan yhteistä tulevaisuutta ilman todella pitkää tuntemista. Parin viikon lomareissu ei tähän riitä.

        joo kyllähän yhteyttä täytyy pitää ja käydä siellä usemmin että tutustuu sekä ihmiseen ja maan kulttuuriin ja tapoihin.Olen huomannut sen monesti ettei ikä niin tärkeä pointti ole,vaan se mitä on korvien välissä ja miten itse suhtaudut elämään ja toisiin ihmisiin.Joskus kyllä tunteet vaan menee järjen edelle,onko sitten hyvä vai paha,siinäpä se.Itse olen aika impulsiivinen luonne,tutustun helposti ihmisiin ja en ensimmäiseksi epäile heistä pahaa,yleensä vaisto kyllä sanoo missä mennään.Utelias luonne kun olen,keskustelut sujuu vaik en kovin hyvin enkkua osaa,opiskelen kovasti,on motivaatiota.Kyllä ne nuoret naiset(miehet)mukavan miehen(naisen) tunnistaa,ehkä kaikissa maissa ei tuijoteta vain ulkonäköön.En usko että kaikki ovat vain jotain onnenonkijoita,ja mitä tässä elämässä uskaltaa tehdä,jos kaikesta vain ajattelisi pahinta.Itse en ole edes rikas.Kerran täällä vain elän,ja olisi kamalaa jos ei olisi elämänsä aikana rakastunut ja rakastanut ketään,edes pientä hetkeä.Mukavia hetkiä!


      • Rastababy
        so cool kirjoitti:

        Entäpä jos ei etsi seksiseuraa ja kyllä tervejärkinen erottaa jyvät akanoista.Luuletko kaikkien yli 40v naisten olevan jo ihan tyhmiä ja seniilejä,millaisessa seurassa liikut?Onko suomessa komeita vapaita miehiä? wau? Itse olen hyvännäköinen lyyli.Itse tapasin mukavia poikia jotka eivät "pössytelleet" yhtikäs mitään ja ihan ystävyyssuhteista oli kyse.Yhteyttä pidetään päivittäin.Kadehditaankohan me hiukan tämän maan ihmisten rentoa meininkiä ja iloista elämänasennetta?Taidan muuttaa sinne!

        Hassua, jos naiset ottavat itselleen "rattopojan" se on ihan kamalaa...
        muistaakseni miehet on noitten nuorempien tyttöjen kanssa pelehtineet kautta aikojen... ja Thaimaaseenkin miehet menevät ihan vaan kun on niin hienoo ja Tallinnaan ym ym.

        Paskaako se kenellekkään kuuluu, vaikka harrastais seksiä joka päivä eri Gambiapojan kanssa? Oon samaa mieltä, että kerran täällä vaan ollaan.

        Tarjokkaita oli joka päivä useampia, mutta ei kai niille kaikille tarvi antaa. On se vaan mukavaa, kun mies sanoo sinua kauniiksi, suomessa saat hampaat repiä ukolta irti ennen kun moisen kohteliaisuuden saat.

        En tosin ole viiskymppinen nainen, pitkälti alle 40, mutta silti on kiva kulla kohteliaisuuksia.
        En tietääkseni ole ruma suomessakaan, mutta täällä sitä vaan ei kukaan minulle kerro.

        Paikallisten heppujen kanssa tuli asiasta keskusteltua, kun kysyin yhessä baarissa, etteikö teidän naiset inhoa meitä valk. ämmiä kun pyörimme teijän kanssa?
        Vastaus oli aika hauska, heppu totes, että ei niitä haittaa, he itsekkin mielellään näyttäytyvät valk. seurassa.
        En itse ole anorektikko, vaan on tissiä ja oikee perä, länsimaissa olen siis "lihava", vaikka en indeksien mukaan...

        Paikalliset sanoivat, että pitävät enemmän naisista, joilla ei luut kolise sekstaillessa.
        Niin, saattaahan se olla että suomessakin on miehiä, jotka ei tykkää luuviuluista, mutta sitä ei täällä kehtaa tunnustaa... leimataan pervox tai luuserix!

        Mistähän sen sit tietää, kun miehet tuo niitä taikkuvaimoja, et onnistuuko niitten suhde???

        Antakaa ihmisten elää ja tehdä omat virheensä ja valintansa.

        Meillä myös ihan oikeita ystäviä paikallisista, joiden kanssa lähetellän sähköpostia ja tekstareita. Eikä ole kyse seksistä.

        Muuttaisin oitis Gambiaan, jos vaan olis taloudellisesti mahdollista, kaipaan huoletonta elämänasennetta, lämpöä ja stressitöntä menoa.


      • se on.
        Rastababy kirjoitti:

        Hassua, jos naiset ottavat itselleen "rattopojan" se on ihan kamalaa...
        muistaakseni miehet on noitten nuorempien tyttöjen kanssa pelehtineet kautta aikojen... ja Thaimaaseenkin miehet menevät ihan vaan kun on niin hienoo ja Tallinnaan ym ym.

        Paskaako se kenellekkään kuuluu, vaikka harrastais seksiä joka päivä eri Gambiapojan kanssa? Oon samaa mieltä, että kerran täällä vaan ollaan.

        Tarjokkaita oli joka päivä useampia, mutta ei kai niille kaikille tarvi antaa. On se vaan mukavaa, kun mies sanoo sinua kauniiksi, suomessa saat hampaat repiä ukolta irti ennen kun moisen kohteliaisuuden saat.

        En tosin ole viiskymppinen nainen, pitkälti alle 40, mutta silti on kiva kulla kohteliaisuuksia.
        En tietääkseni ole ruma suomessakaan, mutta täällä sitä vaan ei kukaan minulle kerro.

        Paikallisten heppujen kanssa tuli asiasta keskusteltua, kun kysyin yhessä baarissa, etteikö teidän naiset inhoa meitä valk. ämmiä kun pyörimme teijän kanssa?
        Vastaus oli aika hauska, heppu totes, että ei niitä haittaa, he itsekkin mielellään näyttäytyvät valk. seurassa.
        En itse ole anorektikko, vaan on tissiä ja oikee perä, länsimaissa olen siis "lihava", vaikka en indeksien mukaan...

        Paikalliset sanoivat, että pitävät enemmän naisista, joilla ei luut kolise sekstaillessa.
        Niin, saattaahan se olla että suomessakin on miehiä, jotka ei tykkää luuviuluista, mutta sitä ei täällä kehtaa tunnustaa... leimataan pervox tai luuserix!

        Mistähän sen sit tietää, kun miehet tuo niitä taikkuvaimoja, et onnistuuko niitten suhde???

        Antakaa ihmisten elää ja tehdä omat virheensä ja valintansa.

        Meillä myös ihan oikeita ystäviä paikallisista, joiden kanssa lähetellän sähköpostia ja tekstareita. Eikä ole kyse seksistä.

        Muuttaisin oitis Gambiaan, jos vaan olis taloudellisesti mahdollista, kaipaan huoletonta elämänasennetta, lämpöä ja stressitöntä menoa.

        Luultavasti onkin parempi jos ottaakin vaikka joka ilta uuden tai pitää vain loman kuin jos heti tuo sen ensimmäisen bumsterin tuliaisiksi Suomeen. Kunhan muistaa turvaseksin.


      • sweetie
        se on. kirjoitti:

        Luultavasti onkin parempi jos ottaakin vaikka joka ilta uuden tai pitää vain loman kuin jos heti tuo sen ensimmäisen bumsterin tuliaisiksi Suomeen. Kunhan muistaa turvaseksin.

        miksi haluat käyttää tuota haukkumasanaa ihmisistä jotka yrittää ansaita elantonsa oppaan hommilla,vaikkakaan ei "virallisena"sellaisena.Tutustuin yhteen heistä,niin kuin monet tällä palstalla.Hän oli käynyt koulua,mutta kun hänen isänsä oli kuollut,perheen vanhimpana poikana hänen oli mentävä töihin,sisaruksia 5,eli perheen elättämisestä on kysymys.Helppo sitä on haukkua,jos on bemari perseen alla suomessa ja asiat ok.Ole kiitollinen niistä.Niin kuin äitee vainaa tapasi sanoa,kun joku oli paha toiselle;Jos ei Jumala saavuta,Hän tulee vastaan.Pitää paikkansa!Eikä muuten ollut seksistä kyse meidän kohdalla,yhteyttä pidetään joka päivä.Onnee vaan sun täydelliseen elämääsi.


      • laura28
        sweetie kirjoitti:

        miksi haluat käyttää tuota haukkumasanaa ihmisistä jotka yrittää ansaita elantonsa oppaan hommilla,vaikkakaan ei "virallisena"sellaisena.Tutustuin yhteen heistä,niin kuin monet tällä palstalla.Hän oli käynyt koulua,mutta kun hänen isänsä oli kuollut,perheen vanhimpana poikana hänen oli mentävä töihin,sisaruksia 5,eli perheen elättämisestä on kysymys.Helppo sitä on haukkua,jos on bemari perseen alla suomessa ja asiat ok.Ole kiitollinen niistä.Niin kuin äitee vainaa tapasi sanoa,kun joku oli paha toiselle;Jos ei Jumala saavuta,Hän tulee vastaan.Pitää paikkansa!Eikä muuten ollut seksistä kyse meidän kohdalla,yhteyttä pidetään joka päivä.Onnee vaan sun täydelliseen elämääsi.

        Uskotko sä oikeesti mitä ne siellä sulle kertoo :) Ei helvetti sentään, mun tätikin olis setä jos sillä olis munat, mutta ne jäi mankelin väliin ja sitten.......huoh.


      • vain... kirjoitti:

        No jaa. Kateutta en tunne. Olen 42 v. mies. Saattaa vain alkuhuuman loputtua tulla pettymys. Onhan sitä tietysti aidosti onnellisiakin pareja mutta jos esim. 50 v. nainen löytää sieltä itselleen alle kolmikymppisen hyvännäköisen miehen epäilen että ei onni kestä kovin pitkään.

        Kyllä se lyhytkin onni on onni...
        Aina se kotiolot voittaa...


      • Suomalaisten naisten
        hinaa kirjoitti:

        pian tällaisen söpöliinin tänne suomeen.se oli rakkautta vajaassa vkossa.

        Kyllä jotenkin "alaarvoiselle" näytti Suomalaiset (pääasiassa) näiden rantapoikien seurassa. Joidenkin haastateltujen rantapoikien ei ollut väliä vaikka se seuralainen olisi mieskin, kun pääsisi vain Suomeen.
        EN ale katkera jos ei "munaa" saa Suomessa menköön Cambiaan, surkealle vaan näytti. Pojat asuu monetkin kadulla, elävät naisten antamilla rahoilla. SITTEN joku pullukka Suomalainen rakastuu tulisesti, ne on niin ihania ja välittömiä ! SE on niiden elinkeino - välittää kaikenlaisista naisista


      • peejiihoo4
        laura28 kirjoitti:

        Uskotko sä oikeesti mitä ne siellä sulle kertoo :) Ei helvetti sentään, mun tätikin olis setä jos sillä olis munat, mutta ne jäi mankelin väliin ja sitten.......huoh.

        ...ainakin osa näistä naisseksituristeista ymmärtää käyttä ehkäisyä. taudit kulkeutuvat Suomeen ja Suomessa juuri tästä syystä. Kukin tehköön mitä tekee, mutta myös vastatkoon tekemisistään. turha jälkeenpäin valitella, ettei tiennyt miten asiat ovat;)


      • Make125
        coolia kirjoitti:

        jes minäkin tiedän,että ovat "söpöjä" en tiedä millä mielellä tuon asian halusit ilmaista? Miksi ihmiset arvostelee täällä niin paljon näitä gambialaisten kanssa seukkaavia,sehän on kuulkaa ihmiset niin,että on jokaisen oma asia mitä tekevät.Ettei vaan olisi pientä kateuden poikasta ilmassa? Tiedän,että ovat tosi mukavia poikia nämä gambialaiset.Toivon oikein kovasti tähän vastauksia suomalaisilta,vaikkapa keski-ikäisiltä miehiltä,antaa tulla vaan lunta tupaan!

        Suomi-neito ei ole niin puhtoinen kuin on yleinen luulo:)))


      • KaritaC
        vain kirjoitti:

        Miksipä ei sieltäkin voisi viiskymppinen nainen löytää kolmikymppisen miehen jonka kanssa syntyy toimiva pitempi suhde. Tosin tuo on varmaankin aika harvinaista.
        Minäkin joka olen yli nelikymppinen mies, jolla on elintasorengasta aivan liikaa vyötäröllä, näytän olevan kiinnostava jopa parikymppisten nättien tyttöjen mielestä monissa kehitysmaissa joissa olen käynyt. Ehkä joku heistä jopa pitää minusta aidosti? En kuitenkaan lähtisi suunnittelemaan yhteistä tulevaisuutta ilman todella pitkää tuntemista. Parin viikon lomareissu ei tähän riitä.

        on se yhdistelmä, joita Gambiassa näin. Ällöttävää.


      • Hilppa11
        ovat kyllä. kirjoitti:

        Jos on etsimässä sieltä seksiseuraa loman ajaksi niin löytyyhän sitä.
        Jos taas haluaa pidempää suhdetta niin tyyppi jonka aika siellä kuluu pilven pössyttelyyn ja baareissa ja rannoilla hengailuun ja naisten etsimiseen tuskin muuttaa tapojaan myöhemminkään.
        Onhan siellä toki muunlaisiakin mutta nämähän ne ensimmäisinä naisten ympärillä ovat siellä pörräämässä.
        Ja jos naisen ympärillä eivät pyöri komeat miehet Suomessa niin tuskin voi odottaa että sielläkään aivan pelkästä valtavasta rakkaudesta on miehen puolella kyse.

        Realismi joka vallalla länsimaissa saa vaihtelua lomaromanssista joka voi osoittautua epätodeksi.


      • PeeAaa
        varsinkin kirjoitti:

        sivusta seuraten.Miten kauan mahtaa mies niiltä seudulta,vähän yli kakskymppisenä,jaksaa hengata viiskymppisen mukana,oli rahaa kuinka paljon tahansa?

        Mutta eikös tämä reitti ole oiva keino länsimaalaistua ja järjestää elämänsä mukavaksi ja lähteä kiitämään,kun rouva lähestyy eläkeikää.

        Jotta onnea tarvitset,ystäväni!

        Onko turhempaa keskustelunaihetta...


      • Heka48
        KaritaC kirjoitti:

        on se yhdistelmä, joita Gambiassa näin. Ällöttävää.

        Hyväksikäyttö ei ole hyväksyttävää vaikka nyt hyväksikäyttäjänä on suomalainen nainen. Miesten ollessa seksinostajina, asian käsittely tapahtuu pääosin moralisoinnin ja yleisen jeesustelun puitteissa. Itse en seksiturismia tuomitse, kyseessä on henkilökohtainen valinta. Kannatan tasa-arvoa, joten myös naisten puolesta tapahtuva hyväksikäyttö paikallisiin mustiin miehiin nähtäen on yhtä tuomittavaa, kuin jos mies sen olisi tehnyt. Rahastahan tässäkin on kyse eikä tosirakkaudesta. Tasa-arvoa please.


      • Maisa090
        se on. kirjoitti:

        Luultavasti onkin parempi jos ottaakin vaikka joka ilta uuden tai pitää vain loman kuin jos heti tuo sen ensimmäisen bumsterin tuliaisiksi Suomeen. Kunhan muistaa turvaseksin.

        Paikalliset Durexit eivät kestä.


      • VRM
        jormalaiset kirjoitti:

        Kyllä se lyhytkin onni on onni...
        Aina se kotiolot voittaa...

        kysyy vastaava rakennusmestari. Outoa toimintaa naisilta, jotka huutavat tasa-arvon perään.


      • mailanainen
        KaritaC kirjoitti:

        on se yhdistelmä, joita Gambiassa näin. Ällöttävää.

        Lomailin Gambiassa vuosi sitten. Loppujen lopuksi mitään sanomaton paikka, tosin erilainen rantalomakohde, kuin aiemmat missä olen käynyt. Matkalla olin mieheni kanssa, enkä kyllä pelkällä tyttöporukalla olisi sinne lähtenytkään. Aurinkoa ja lämpöä ja erilaisia ihmisiä. Kannattaa kuitenkin varautua sähkö- ja vesikatkoksiin, ruokamyrkytykset ja muut vatsapöpöt ovat myös hyvin yleisiä. Paikalliset miehet ovat liiankin halukkaita hieromaan tuttavuutta, ehdottelevat kaikenlaista ja valitettavasti näkevät länsituristin vain kävelevänä lompakkona. Luonto on karua, eikä safaritkaan kovin erikoisia olleet. Ei sitä oikeaa Afrikkaa, jota odotin. Ei näkynyt lintuja kummempia otuksia, enkä ole mikään lintubongari. Tulipahan käytyä totesin lopuksi.


      • VRM kirjoitti:

        kysyy vastaava rakennusmestari. Outoa toimintaa naisilta, jotka huutavat tasa-arvon perään.

        Kun voi rietastella ihan sukupuoleen katsomatta. Kyllä se muna maistuu naisellekkin...


      • Maisa_D
        hinaa kirjoitti:

        pian tällaisen söpöliinin tänne suomeen.se oli rakkautta vajaassa vkossa.

        Voinko kysyä, miten sait miehesi Suomeen. Itselläni sama juttu edessä. Olen niin helppo rakastumaan, kun sille päälle tulen. Tarkoitus tulla miehen kans Suomeen seuraavalla mahdollisel lennolla.


      • Pate_290
        coolia kirjoitti:

        jes minäkin tiedän,että ovat "söpöjä" en tiedä millä mielellä tuon asian halusit ilmaista? Miksi ihmiset arvostelee täällä niin paljon näitä gambialaisten kanssa seukkaavia,sehän on kuulkaa ihmiset niin,että on jokaisen oma asia mitä tekevät.Ettei vaan olisi pientä kateuden poikasta ilmassa? Tiedän,että ovat tosi mukavia poikia nämä gambialaiset.Toivon oikein kovasti tähän vastauksia suomalaisilta,vaikkapa keski-ikäisiltä miehiltä,antaa tulla vaan lunta tupaan!

        Miksi naiset arvostelevat miesten seksin ostamista, siksi miehet arvostelevat naisen seksin ostamista. Tasa-arvo kysymys.


      • Lisbeth_2
        vain... kirjoitti:

        No jaa. Kateutta en tunne. Olen 42 v. mies. Saattaa vain alkuhuuman loputtua tulla pettymys. Onhan sitä tietysti aidosti onnellisiakin pareja mutta jos esim. 50 v. nainen löytää sieltä itselleen alle kolmikymppisen hyvännäköisen miehen epäilen että ei onni kestä kovin pitkään.

        18vee tai alle, on lähempänä totuutta


      • Pame_la
        jormalaiset kirjoitti:

        Kun voi rietastella ihan sukupuoleen katsomatta. Kyllä se muna maistuu naisellekkin...

        maistuu se myös joillekin miehille, mutta naisturistit pääosassa käsikädessä paikallisten maksullisten kanssa kulkivat.


      • Hartsis
        vain... kirjoitti:

        No jaa. Kateutta en tunne. Olen 42 v. mies. Saattaa vain alkuhuuman loputtua tulla pettymys. Onhan sitä tietysti aidosti onnellisiakin pareja mutta jos esim. 50 v. nainen löytää sieltä itselleen alle kolmikymppisen hyvännäköisen miehen epäilen että ei onni kestä kovin pitkään.

        saletisti natsaa mustaa valkoisella;)


      • kiikuu..
        KaritaC kirjoitti:

        on se yhdistelmä, joita Gambiassa näin. Ällöttävää.

        tulipa nähtyä ihan mahdottomia pariskuntiakin;)))


      • ?
        varsinkin kirjoitti:

        sivusta seuraten.Miten kauan mahtaa mies niiltä seudulta,vähän yli kakskymppisenä,jaksaa hengata viiskymppisen mukana,oli rahaa kuinka paljon tahansa?

        Mutta eikös tämä reitti ole oiva keino länsimaalaistua ja järjestää elämänsä mukavaksi ja lähteä kiitämään,kun rouva lähestyy eläkeikää.

        Jotta onnea tarvitset,ystäväni!

        No voi.
        Mikä elämänloppu 50-v nainen on?


      • 50-v nainen
        Rastababy kirjoitti:

        Hassua, jos naiset ottavat itselleen "rattopojan" se on ihan kamalaa...
        muistaakseni miehet on noitten nuorempien tyttöjen kanssa pelehtineet kautta aikojen... ja Thaimaaseenkin miehet menevät ihan vaan kun on niin hienoo ja Tallinnaan ym ym.

        Paskaako se kenellekkään kuuluu, vaikka harrastais seksiä joka päivä eri Gambiapojan kanssa? Oon samaa mieltä, että kerran täällä vaan ollaan.

        Tarjokkaita oli joka päivä useampia, mutta ei kai niille kaikille tarvi antaa. On se vaan mukavaa, kun mies sanoo sinua kauniiksi, suomessa saat hampaat repiä ukolta irti ennen kun moisen kohteliaisuuden saat.

        En tosin ole viiskymppinen nainen, pitkälti alle 40, mutta silti on kiva kulla kohteliaisuuksia.
        En tietääkseni ole ruma suomessakaan, mutta täällä sitä vaan ei kukaan minulle kerro.

        Paikallisten heppujen kanssa tuli asiasta keskusteltua, kun kysyin yhessä baarissa, etteikö teidän naiset inhoa meitä valk. ämmiä kun pyörimme teijän kanssa?
        Vastaus oli aika hauska, heppu totes, että ei niitä haittaa, he itsekkin mielellään näyttäytyvät valk. seurassa.
        En itse ole anorektikko, vaan on tissiä ja oikee perä, länsimaissa olen siis "lihava", vaikka en indeksien mukaan...

        Paikalliset sanoivat, että pitävät enemmän naisista, joilla ei luut kolise sekstaillessa.
        Niin, saattaahan se olla että suomessakin on miehiä, jotka ei tykkää luuviuluista, mutta sitä ei täällä kehtaa tunnustaa... leimataan pervox tai luuserix!

        Mistähän sen sit tietää, kun miehet tuo niitä taikkuvaimoja, et onnistuuko niitten suhde???

        Antakaa ihmisten elää ja tehdä omat virheensä ja valintansa.

        Meillä myös ihan oikeita ystäviä paikallisista, joiden kanssa lähetellän sähköpostia ja tekstareita. Eikä ole kyse seksistä.

        Muuttaisin oitis Gambiaan, jos vaan olis taloudellisesti mahdollista, kaipaan huoletonta elämänasennetta, lämpöä ja stressitöntä menoa.

        Samma här.
        Hyvin kirjoitit.
        Mitä se keneltäkään on pois, jos joku osaa elää hetkessä.
        Ei naiset ole aivottomia. Kyllä me tiedämme ihan varmasti, missä mennään.
        Minä olen 50 nainen. Olen ollut myös Gambiassa. En seksimatkalla, miehen kanssa ja olemme tyytyväisiä reissuun.
        Näin 50-v naisena tuntuu aika kurjalta lukea noita kommentteja, ihan kuin me olisimme jalka haudassa viekottelemassa "lapsia" kammariin. Voihan Jeesus.
        Omasta, ja muidenkin mielestä olen ihan kelvollinen elämään täällä ja tekemään omia ratkaisuja ja osaankin tehdä niitä.

        Lopetettaisko kivittämästä ketään hengiltä?


      • lieju
        coolia kirjoitti:

        jes minäkin tiedän,että ovat "söpöjä" en tiedä millä mielellä tuon asian halusit ilmaista? Miksi ihmiset arvostelee täällä niin paljon näitä gambialaisten kanssa seukkaavia,sehän on kuulkaa ihmiset niin,että on jokaisen oma asia mitä tekevät.Ettei vaan olisi pientä kateuden poikasta ilmassa? Tiedän,että ovat tosi mukavia poikia nämä gambialaiset.Toivon oikein kovasti tähän vastauksia suomalaisilta,vaikkapa keski-ikäisiltä miehiltä,antaa tulla vaan lunta tupaan!

        tilanne on sama thakkunaiset suomi miehet suomalaiset naiset ei tykkää gambia miehet suomi naiset miehet ei tykkää mutta käytännössä sama asia


      • Trastui
        KaritaC kirjoitti:

        on se yhdistelmä, joita Gambiassa näin. Ällöttävää.

        "Viisikymppinen nainen ja 17 vuotias "mies"
        on se yhdistelmä, joita Gambiassa näin. Ällöttävää. "

        Ei tuo ole sen kummenpaa, kuin miehillä Thaimaassa.

        Jos ei muualta saa, niin ei saa!


      • jane_1
        vain... kirjoitti:

        No jaa. Kateutta en tunne. Olen 42 v. mies. Saattaa vain alkuhuuman loputtua tulla pettymys. Onhan sitä tietysti aidosti onnellisiakin pareja mutta jos esim. 50 v. nainen löytää sieltä itselleen alle kolmikymppisen hyvännäköisen miehen epäilen että ei onni kestä kovin pitkään.

        Alkuhuuman jälkeen saattaa tulla pettymys myös suomalaisen miehen kanssa. Ja helposti. Ja monesti.


      • kehvelitsentäs
        Suomalaisten naisten kirjoitti:

        Kyllä jotenkin "alaarvoiselle" näytti Suomalaiset (pääasiassa) näiden rantapoikien seurassa. Joidenkin haastateltujen rantapoikien ei ollut väliä vaikka se seuralainen olisi mieskin, kun pääsisi vain Suomeen.
        EN ale katkera jos ei "munaa" saa Suomessa menköön Cambiaan, surkealle vaan näytti. Pojat asuu monetkin kadulla, elävät naisten antamilla rahoilla. SITTEN joku pullukka Suomalainen rakastuu tulisesti, ne on niin ihania ja välittömiä ! SE on niiden elinkeino - välittää kaikenlaisista naisista

        no ei se kuule hääviltä näytä kun suomalainen mies tuo thainaisen suomeen. ihan sama asia kyseessä että ihan turha moralisoida!!!


      • vain... kirjoitti:

        No jaa. Kateutta en tunne. Olen 42 v. mies. Saattaa vain alkuhuuman loputtua tulla pettymys. Onhan sitä tietysti aidosti onnellisiakin pareja mutta jos esim. 50 v. nainen löytää sieltä itselleen alle kolmikymppisen hyvännäköisen miehen epäilen että ei onni kestä kovin pitkään.

        Ehkä se ei kauaa kestä mutta hyvältä tuntuu sekin lyhyt aika.


    • Pekuri

      No eipä ainakaan Bakaussa näkynyt ko. ilmentymää. Bakau lienee muutenkin rauhallisempi ja "siistimpi" paikka. Rannallakin sai kävellä ihan rauhassa kenenkään häiritsemättä. Pitipä kerran rannalla oikein pyytää paikallinen juttusille.

      • jos ei huomaa

        No johan on kumma jos ei tuota ilmiötä siellä huomaa. Itse ainakin näin useita 40-60 v. turistinaisia parikymppisten treenattujen nuorukaisten kanssa. Ne kundit jotka siellä rannalla tekee punnerruksia ja hölkkää pitkin biitsiä odottaa jonkun turistin ottavan ne lomansa ajaksi käyttöönsä.


      • Pekuri
        jos ei huomaa kirjoitti:

        No johan on kumma jos ei tuota ilmiötä siellä huomaa. Itse ainakin näin useita 40-60 v. turistinaisia parikymppisten treenattujen nuorukaisten kanssa. Ne kundit jotka siellä rannalla tekee punnerruksia ja hölkkää pitkin biitsiä odottaa jonkun turistin ottavan ne lomansa ajaksi käyttöönsä.

        Niin, että olitko lomallasi Bakaun suunnalla.
        En voi kirjoittaa Kotusta tai Kololista kun en siellä käynyt.


    • MIÄHIÄ

      Onko sun mielestä miesten tasa-arvoa lisäävä seikka, että nykyään uskalletaan jo puhua naisten miehiin kohdistamasta väkivallasta?

      Vastaukseni on, että asialla ei ole tasa-arvon kanssa mitään tekemistä. Toivottavasti molemmat aspuolet saavat sen mitä haluavat.

      • Globetrotter1

        Turismi tuo usein tullessaan ongelmia, pahimmat niistä huumeet ja prostituutio.
        Gambiassa on etenkin ollut ongelmana jo vuosikymmeniä Englantilaisten iäkkäämpien naisten seksimatkat.
        Suuri joukko nuoria miehiä jättävät koulunkäynnin ja opiskelun ja ryhtyvät viihteen ammattilaisiksi.
        Ongelmat ovat aivan samat kuin naisiin kohdistuvat seksimatkat.
        Harva näistä ammattilaisita säästää rahaa niin että sitten kun markkina-arvo romahtaa voisi elää normaalielämää.
        Minusta prostituution kyseessä ollen ei ole mieltä puhua tasa-arvosta.
        Noita vanha nainen-nuori mies pareja näkyi Bakaussakin aivan riittävästi.
        Näin ainoastaan yhden ilmiselvän vastakkaisen parin.
        Onko se tasa-arvoa että naiset vamppaavat poikia Gambiassa siinä kun miehet vamppaavat tyttöjä Thaimaassa tai Kuubassa?


      • ndrhåägb<äbgf
        Globetrotter1 kirjoitti:

        Turismi tuo usein tullessaan ongelmia, pahimmat niistä huumeet ja prostituutio.
        Gambiassa on etenkin ollut ongelmana jo vuosikymmeniä Englantilaisten iäkkäämpien naisten seksimatkat.
        Suuri joukko nuoria miehiä jättävät koulunkäynnin ja opiskelun ja ryhtyvät viihteen ammattilaisiksi.
        Ongelmat ovat aivan samat kuin naisiin kohdistuvat seksimatkat.
        Harva näistä ammattilaisita säästää rahaa niin että sitten kun markkina-arvo romahtaa voisi elää normaalielämää.
        Minusta prostituution kyseessä ollen ei ole mieltä puhua tasa-arvosta.
        Noita vanha nainen-nuori mies pareja näkyi Bakaussakin aivan riittävästi.
        Näin ainoastaan yhden ilmiselvän vastakkaisen parin.
        Onko se tasa-arvoa että naiset vamppaavat poikia Gambiassa siinä kun miehet vamppaavat tyttöjä Thaimaassa tai Kuubassa?

        Tiesitkö että jo muinaisen Kreikan(joka oli maailman ensinmäisiä tasavaltoja) satamakaupunkien yksi tärkeimpiä tulonlähteitä oli Prostituutio!


      • `?=`32("€
        ndrhåägb<äbgf kirjoitti:

        Tiesitkö että jo muinaisen Kreikan(joka oli maailman ensinmäisiä tasavaltoja) satamakaupunkien yksi tärkeimpiä tulonlähteitä oli Prostituutio!

        Muinaisessa Kreikassa oli useita kaupunkivaltioita joista eräs, Ateena, oli tasavalta. Muissa oli sitten erilaisia hallitusmalleja. Tosin äänestää Ateenassa saivat vain vapaat miehet. Orjilla ja naisilla ei äänioikeutta ollut, joten kovin tasa-arvoinen tuo tasavalta ei nykykäsityksen mukaan ollut.

        Mutta sitä en tiedä, miten tuo muinaisen Kreikan prostituutio liittyy tähän keskusteluun?


    • matkapoika

      Olen käynyt Gambiassa pari kertaa, sieltä kuten muissakin maissa kaikkea löytyy kaikkea mitä turistit haluavat. Lähinnähän sexyturismia etsivät toistaiseksi sieltä englantilaiset vanhemmat naiset, mutta turismin lisäännyttyä varmaan myöskin muun maalaiset.
      Olen keskustellut paikallisten kanssa paljonkin kaikenlaisista asioista mm. heidän elinoloistaan yms. Kyseessähän on muslimimaa, jossa ei esiaviollista seksiä hyväksytä ja paikalliset eivät sitä varmaan keskenään harrastakaan.
      On kuitenkin niin, että suurin syy siihen miksi naisten sexyturismi siellä elää, on paikallisilla miehillä ja ehkä perheilläkin halu elää, suuri osa siellä asuvista elää tosi vaatimattomasti ja ruoasta sekä rahasta on todella suuri pula. En itse osaa kuvitella miltä tuntuisi, jos jokapäiväisestä leivästä olisi pulaa ja miettisi joka päivä, miten selvitä hengissä tästä ja seuraavasta päivästä. Luulen että aika moni ihminen olisi valmis melkein ihan mihin tahansa pysyäkseen hengissä.
      Mitä on taloudellinen valta, jos ei ole rahaa ostaa edes itselleen tai perheelleen ruokaa tai maksamaan vaatimattomasta asunnosta vuokran?
      Mitä itse olisit valmis tekemään sen eteen että eläisit seuraavan päivän, kuukauden, vuoden????

      Koska todellakin moni paikallinen on tosi vakaumuksellinen muslimi, niin ristiriita on varmaan tosi vaikea. Usko vaiko elämä?

      Mutta suosittelen lämpimästi kohdetta kaikille, jotka ovat jo käyneet kaikissa tutuissa turistikohteissa, lentomatka ei ole kovin pitkä, aurinkoa piisaa ja kokemuksia myöskin, tutustukaa, jutustelkaa, menkää mukaan heidän arkipäiväänsä, teille voi tulla unohtumaton matka ja ehkä ihan oikeesti hyviä ystäviä.
      Vaikka me täällä länsimaailmassa näemme telkasta lähes päivittäin pömppövatsaisia lapsia, keskellä ei mitään olevia pakolaisleíriä ja kaikenlaista muuta köyhyyttä ja kurjuutta, niin voimmeko koskaantodella ymmärtää mitä se elämä siellä ihan oikeesti on?

    • on juttua

      Kovin on mielenkiintoisia kommentteja laidasta laitaan, ihan laittaa hymyilyttään.
      Siihen vielä yksi lisää:
      Tutustuin useamman viikon matkallani paikalliseen mieheen, joka on nuorempi kuin minä. Suhde ei kahden kuukauden aikana ehtinyt vielä päätä alemmaksi ja koko ajan oli keskusteltavaa laidasta laitaan. Ja sama jatkuu @mailin kautta. Ikä ei tunnu olevan hänelle minkäänlainen ongelma, ei myöskään raha. Hän toimii hyvässä virassa, asuu omassa talossa ja on vieläpä vapaa.

      Jotenkin vain huvittaa kaikkitietävien turistien paljon puhuvat ilmeet, kun kävimme ulkona syömässä
      ja kuljimme yhdessä.Joskus toivoisin, että olisivat tulleet edes kysymään, minkä luokan "ostoseksistä" meillä on kyse. Tieto on sairaita luuloja vapauttavampaa. Kannattaako niin kovasti pohtia muiden asioita, jos ei ole tietoa?

      Menkää vain naiset maahan ja tutustukaa paikallisiin. Uskon, että kaltaisiani kokemuksia löytyy huomattavasti enemmän, kun mitä tällä palstalla kirjoittaneet uskovatkaan.

    • hivi

      Kun kotona ei saa niin heti innostuin tästä. Mitenkäs tuo hiv-tilanne??

      • kamalaa

        Suomessa 5 miljoonaa asukasta ja 1800 hiv-positiivista. Gambiassa 1,5 miljoonaa asukasta ja 33000 hiv-positiivista. Etta..


      • terkkatäti
        kamalaa kirjoitti:

        Suomessa 5 miljoonaa asukasta ja 1800 hiv-positiivista. Gambiassa 1,5 miljoonaa asukasta ja 33000 hiv-positiivista. Etta..

        Siis mikä teitä ihmisiä vaivaa, suomalaisia, fiksuja, tietoa täynnä olevia ihmisiä.
        On Gambiassa HIV:iä, mutta paljon vähemmän kun muissa Afrikan maissa.
        Mutta jos olette missä tahansa maassa (myös Suomessa) vieraiden kanssa, niin suojaamaton seksi ei ole turvallista. Ei nuo muutkaan sukupuolitaudit mukavia ole..
        Kondomit ei paljoa paina.


    • ...sitä miltä se näyttää...

      Eli jos näät valkoisen naisen ja tumman miehen ei heti pidä olettaa että on kyseessä seksiturismi. Hyvin moni näistä pariskunnista on naimisissa tai avoliitossa, ja ovat lomailemassa miehen kotimaassa...

      Myönnän syyllistyneeni itsekkin ajattelemaan ties mitä ja tuijottelemaan pariskuntia. Toisaalta sain myös itse osakseni kovin ahdistelevaa tuijotusta, kiitos siitä kanssa turistien :)

      Lähdin vain lomalle, ajatuksena rentoutua ja irtautua arjesta. Irtiottohan siitä tuli, totaalinen sellainen. Tutustuin ihmiseen jonka seurassa viihdyin. Liiankin hyvin. No rakkaushan tulee aina odottamattomissa paikoissa, minun kohdallani Gambiassa...

      Se miten asia etenee onkin vielä suuri mysteeri. Aika näyttää...

      • mieltä..

        Ei, kaikki ei todellakaan ole sitä miltä pikkusieluisen turistin silmissä näyttää.
        Miksi ei aitoja, syviä tunteita voisi syntyä kauniissa maassa kauniisiin ihmisiin?

        Ei kaikki täällä kotimaan kulmakapakoista alkaneet suhteet kovin pitkälle kanna,
        mutta se ei tunnu aiheuttavan kenessäkään huolta, oli ikäeroa suuntaan tai toiseen.

        Kaikkea hyvää sinun suhteellesi, toivon sydämestäni, että se on aitoa rakkautta
        ja sinulla on uskallusta ottaa siitä selvää.


      • "african queen"
        mieltä.. kirjoitti:

        Ei, kaikki ei todellakaan ole sitä miltä pikkusieluisen turistin silmissä näyttää.
        Miksi ei aitoja, syviä tunteita voisi syntyä kauniissa maassa kauniisiin ihmisiin?

        Ei kaikki täällä kotimaan kulmakapakoista alkaneet suhteet kovin pitkälle kanna,
        mutta se ei tunnu aiheuttavan kenessäkään huolta, oli ikäeroa suuntaan tai toiseen.

        Kaikkea hyvää sinun suhteellesi, toivon sydämestäni, että se on aitoa rakkautta
        ja sinulla on uskallusta ottaa siitä selvää.

        Hei,olen seurannut palstaa silloin tällöin,itse Gambiaan kolmatta kertaa matkaavana.Ensimmäisen kerran reilu vuosi sitten ja niinhän siinä kävi että menetin sydämeni maalle ja sen ihmiselle ja erityisesti yhdelle heistä.Suunnitelmissa on avioliitto,jotta voimme olla yhdessä.Ihmissuhteissa on aina riskinsä,vaikka rotu/ikä/sos.tausta ja uskonto olisivatkin samat.Rakastan ja kunnioitan miestäni suuresti,eikä ollenkaan ole haitaksi,että myös seksi on taivaallista hoikan ja alkoholia kohtuudella käyttävän ihmisen kanssa.En myöskään itse ole ruma,enkä lihava suomalainen "ämmä"kuten kliseisesti tunnutaan ajattelevan.Hyvää matkaa kaikille Gambiaan matkaaville,menkää avoimin mielin ja voitte kokea rajoja rikkovaa ystävyyttä ja rakkautta


      • parasta sinulle!
        "african queen" kirjoitti:

        Hei,olen seurannut palstaa silloin tällöin,itse Gambiaan kolmatta kertaa matkaavana.Ensimmäisen kerran reilu vuosi sitten ja niinhän siinä kävi että menetin sydämeni maalle ja sen ihmiselle ja erityisesti yhdelle heistä.Suunnitelmissa on avioliitto,jotta voimme olla yhdessä.Ihmissuhteissa on aina riskinsä,vaikka rotu/ikä/sos.tausta ja uskonto olisivatkin samat.Rakastan ja kunnioitan miestäni suuresti,eikä ollenkaan ole haitaksi,että myös seksi on taivaallista hoikan ja alkoholia kohtuudella käyttävän ihmisen kanssa.En myöskään itse ole ruma,enkä lihava suomalainen "ämmä"kuten kliseisesti tunnutaan ajattelevan.Hyvää matkaa kaikille Gambiaan matkaaville,menkää avoimin mielin ja voitte kokea rajoja rikkovaa ystävyyttä ja rakkautta

        Onnittelut täydestä sydämestä! Et ole ensimmäinen etkä viimeinenkään, jonka sydän on jäänyt Gambiaan. Siellä voi kohdata vielä aitoa rakkautta, joka on Suomessa hukkunut manipulointiin, nyrkkiin, rahaan tai viinaan. Kohdata miehen, joka ihan oikeasti tarkoittaa sitä mitä sanoo. Ja nyt puhun miehistä,
        en rantapojista tai rattopojista.


      • vapausvalita
        parasta sinulle! kirjoitti:

        Onnittelut täydestä sydämestä! Et ole ensimmäinen etkä viimeinenkään, jonka sydän on jäänyt Gambiaan. Siellä voi kohdata vielä aitoa rakkautta, joka on Suomessa hukkunut manipulointiin, nyrkkiin, rahaan tai viinaan. Kohdata miehen, joka ihan oikeasti tarkoittaa sitä mitä sanoo. Ja nyt puhun miehistä,
        en rantapojista tai rattopojista.

        Olen tavannut Gambialaisen aviomieheni Suomessa.
        Gambiasta löytyy rattopoikia, kusettajia, hyväksikäyttäjiä ihan niinkun muualtakin.
        Mutta löytyy myös tavallisia ihmisiä, ja aitoja tunteita.
        Gambia on muslimimaa, jotan HIV ei ole ongelma tavallisen väestön keskuudessa, koska he eivät tosiaan sekstaa kevytkenkäisesti noin vaan kaikkien petissä.
        Uskonto sanoo, että ei saisi harrastaa esiaviollista seksiä, eikä asua avoliitossa, kyllä sitä silti jonkun verran tehdään mutta se on syntiä ja yrittävät elää kunniallisesti.
        Ei mieheni sentään ihan neitsyt ollut, mutta melkein, koska sitä seksiä siellä ei ole tarjolla ihan joka oksalla tavalliselle ihmiselle.
        Älkää yleistäkö, please, asiat ei ole aina niin mustia ja valkoisia.
        Niinkun ei jokainen Thaimaalainen nainenkaan ole huora !
        Mutta huoria löytää, niin Gambiasta kuin Thaimaasta jos haluaa, mutta myös rakkautta ja tavallisia pareja:)


      • Jonna1983
        vapausvalita kirjoitti:

        Olen tavannut Gambialaisen aviomieheni Suomessa.
        Gambiasta löytyy rattopoikia, kusettajia, hyväksikäyttäjiä ihan niinkun muualtakin.
        Mutta löytyy myös tavallisia ihmisiä, ja aitoja tunteita.
        Gambia on muslimimaa, jotan HIV ei ole ongelma tavallisen väestön keskuudessa, koska he eivät tosiaan sekstaa kevytkenkäisesti noin vaan kaikkien petissä.
        Uskonto sanoo, että ei saisi harrastaa esiaviollista seksiä, eikä asua avoliitossa, kyllä sitä silti jonkun verran tehdään mutta se on syntiä ja yrittävät elää kunniallisesti.
        Ei mieheni sentään ihan neitsyt ollut, mutta melkein, koska sitä seksiä siellä ei ole tarjolla ihan joka oksalla tavalliselle ihmiselle.
        Älkää yleistäkö, please, asiat ei ole aina niin mustia ja valkoisia.
        Niinkun ei jokainen Thaimaalainen nainenkaan ole huora !
        Mutta huoria löytää, niin Gambiasta kuin Thaimaasta jos haluaa, mutta myös rakkautta ja tavallisia pareja:)

        Ilmaston Gambiassa minulle unelma.
        Rakastan myös yhden illan tai viikon suhteita Gambiassa näyttävien ja erittäin hyvin varustelluiden miesten kanss ajotka jaksavat painaa kovalallkin ahdilla pitkään.
        Romantiikastakin tietävät paljon paremmin kuin suomipojat.
        23 vuotiaana päättyi suhde suomalaisen miehen kanssa ja ystäväni houkuttelemana lähdin Gambiaan ja nykyää nvietänkin maassa akikk ilomani ja nyt olen saanut jo järkättyä työtä mahdollisimman paljon etätyöksi.


      • No more white trash
        Jonna1983 kirjoitti:

        Ilmaston Gambiassa minulle unelma.
        Rakastan myös yhden illan tai viikon suhteita Gambiassa näyttävien ja erittäin hyvin varustelluiden miesten kanss ajotka jaksavat painaa kovalallkin ahdilla pitkään.
        Romantiikastakin tietävät paljon paremmin kuin suomipojat.
        23 vuotiaana päättyi suhde suomalaisen miehen kanssa ja ystäväni houkuttelemana lähdin Gambiaan ja nykyää nvietänkin maassa akikk ilomani ja nyt olen saanut jo järkättyä työtä mahdollisimman paljon etätyöksi.

        Hope u catch Aids and die.

        And soon, please.

        Do a favor to hole world...


      • opettele kieli
        No more white trash kirjoitti:

        Hope u catch Aids and die.

        And soon, please.

        Do a favor to hole world...

        yritit....OMG...hole world


      • Jolittaja
        opettele kieli kirjoitti:

        yritit....OMG...hole world

        Mä yritän tuua miestäni Gambiasta Suomeen. En tajuu miksen saa ja voi.OMG se varmaan kaipaa mua uskollisena vuodesta toiseen.Jos ei niin kuitenkin yritän hommata sitä tänne kaikilla rahoillani ja voimillani . Vaimona oon kuitenkin. Miestä nään joskus. LOL. Gambialaiset on parhaita.


      • tarjushkataas
        Jolittaja kirjoitti:

        Mä yritän tuua miestäni Gambiasta Suomeen. En tajuu miksen saa ja voi.OMG se varmaan kaipaa mua uskollisena vuodesta toiseen.Jos ei niin kuitenkin yritän hommata sitä tänne kaikilla rahoillani ja voimillani . Vaimona oon kuitenkin. Miestä nään joskus. LOL. Gambialaiset on parhaita.

        ..olet hieman pudonnut kärryiltä, päivitä tietosi äkkiä!


      • Tiitu_k1
        vapausvalita kirjoitti:

        Olen tavannut Gambialaisen aviomieheni Suomessa.
        Gambiasta löytyy rattopoikia, kusettajia, hyväksikäyttäjiä ihan niinkun muualtakin.
        Mutta löytyy myös tavallisia ihmisiä, ja aitoja tunteita.
        Gambia on muslimimaa, jotan HIV ei ole ongelma tavallisen väestön keskuudessa, koska he eivät tosiaan sekstaa kevytkenkäisesti noin vaan kaikkien petissä.
        Uskonto sanoo, että ei saisi harrastaa esiaviollista seksiä, eikä asua avoliitossa, kyllä sitä silti jonkun verran tehdään mutta se on syntiä ja yrittävät elää kunniallisesti.
        Ei mieheni sentään ihan neitsyt ollut, mutta melkein, koska sitä seksiä siellä ei ole tarjolla ihan joka oksalla tavalliselle ihmiselle.
        Älkää yleistäkö, please, asiat ei ole aina niin mustia ja valkoisia.
        Niinkun ei jokainen Thaimaalainen nainenkaan ole huora !
        Mutta huoria löytää, niin Gambiasta kuin Thaimaasta jos haluaa, mutta myös rakkautta ja tavallisia pareja:)

        Paljonko maksoit siitä gambialaisets miehestä?


      • truelly_5
        Tiitu_k1 kirjoitti:

        Paljonko maksoit siitä gambialaisets miehestä?

        onko totta mitä täällä kirjoitetaan?


      • bb-bbbb
        opettele kieli kirjoitti:

        yritit....OMG...hole world

        Kai tuo on mustien englantia


    • Malal

      Yritänpä herätellä henkiin vanhaa keskustelua.

      Minä ajattelisin naistenkin seksiturismilla nimenomaan sitä, että mennään varta vasten seuraa hakemaan rahaa vastaan. Moni tässä viestiketjussa puhuu lomaromansseista; mennään lomalle ja "vahingossa" rakastutaan johonkuhun paikalliseen. Ja tässä rakkaudenhuumassa sitten tarjoillaan hänelle ruokaa, juomaa jne joten maksua siitäkin viikon ihastuksesta sitten tulee.

      Mutta itseäni kiinnostaisi, onko täällä nimenomaan kunnon seksiturismihengessä reissuun lähteviä naisia, jotka eivät odota mitään ihastumis/rakastumistohuja, vaan pelkästään sitä itseään rahaa vastaan? Kertokaapa kokemuksistanne, tutkimustietoa aiheesta on vielä melko vähän.

      • bosslady.......

        Gambiaan tehtävistä matkoista. Vaikuttaa siltä että monilla naisilla on maassa ystävä. Hyvin paljon on englantilaisia ym jotka käyvät varojensa mukaan niin usein kuin pystyvät. Sama ilmiö on ollut vuosikymmeniä myös Kreikan, Marokon tai Turkin suhteen.

        Ilmiö herättää toisissa pahennusta toisissa ei. Yllätyin täydellisesti käytyäni maassa ensimmäisen kerran, joka puolella iäkkäitä eurooppalaisia paikallisen nuoren kumppanin kanssa.

        Ehkä kaikki eivät ole seksisuhteita, itse pidin paikallisen miehen mukanani poistuessani hotellialueelta. Syy siihen on yksinkertaisesti se että silloin en joutunut hätistelemään seuraani pyrkiviä, sain parempaa palvelua kaupoissa, paremman vaihtokurssin euroilleni sekä tingityt taksihinnat. Koin myös turvallisuutta koska olin yksin matkalla ja ensimmäistä kertaa Saharan eteläpuolella.

        Koska Gambia on eräs maailman köyhimmistä maista en pidä ollenkaan pahana sitä että länsimaiset eläkeläiset sponsoroivat ystäviään matkoillaan. Tietää varmasti avun menevän oikeaan osoitteeseen eikä järjestöjen kuluihin tai jopa huijareille. Koska Suomeen tuloa ei voi pitää välttämättä onnenpotkuna afrikkalaistaustaisille on hyvä vaihtoehto auttaa heitä selviytymään omassa maassaan.

        Olen kyllä nähnyt kuinka kurjasti esim saksalaismiehet kohtelevat thaimaalaisnaisia mutta missään vaiheessa ole nähnyt että turistinaiset kohtelisivat huonosti ystäviään Gambiassa, päinvastoin. Nuoret gambialaismiehet kohtelevat naisystäviään suurella kunnioituksella ja huomaavaisesti. Kuten tiedämme Suomessa iäkkäät naiset ovat suorastaan näkymättömiä "vanhoja akkoja" eikä kunnioittava käytös heitä kohtaan ole itsestäänselvyys kuten Gambiassa.


      • sweet yogurt
        bosslady....... kirjoitti:

        Gambiaan tehtävistä matkoista. Vaikuttaa siltä että monilla naisilla on maassa ystävä. Hyvin paljon on englantilaisia ym jotka käyvät varojensa mukaan niin usein kuin pystyvät. Sama ilmiö on ollut vuosikymmeniä myös Kreikan, Marokon tai Turkin suhteen.

        Ilmiö herättää toisissa pahennusta toisissa ei. Yllätyin täydellisesti käytyäni maassa ensimmäisen kerran, joka puolella iäkkäitä eurooppalaisia paikallisen nuoren kumppanin kanssa.

        Ehkä kaikki eivät ole seksisuhteita, itse pidin paikallisen miehen mukanani poistuessani hotellialueelta. Syy siihen on yksinkertaisesti se että silloin en joutunut hätistelemään seuraani pyrkiviä, sain parempaa palvelua kaupoissa, paremman vaihtokurssin euroilleni sekä tingityt taksihinnat. Koin myös turvallisuutta koska olin yksin matkalla ja ensimmäistä kertaa Saharan eteläpuolella.

        Koska Gambia on eräs maailman köyhimmistä maista en pidä ollenkaan pahana sitä että länsimaiset eläkeläiset sponsoroivat ystäviään matkoillaan. Tietää varmasti avun menevän oikeaan osoitteeseen eikä järjestöjen kuluihin tai jopa huijareille. Koska Suomeen tuloa ei voi pitää välttämättä onnenpotkuna afrikkalaistaustaisille on hyvä vaihtoehto auttaa heitä selviytymään omassa maassaan.

        Olen kyllä nähnyt kuinka kurjasti esim saksalaismiehet kohtelevat thaimaalaisnaisia mutta missään vaiheessa ole nähnyt että turistinaiset kohtelisivat huonosti ystäviään Gambiassa, päinvastoin. Nuoret gambialaismiehet kohtelevat naisystäviään suurella kunnioituksella ja huomaavaisesti. Kuten tiedämme Suomessa iäkkäät naiset ovat suorastaan näkymättömiä "vanhoja akkoja" eikä kunnioittava käytös heitä kohtaan ole itsestäänselvyys kuten Gambiassa.

        En tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa näitä viestejä lukiessa! Minullakin on gambialainen "söpöliini", mutta en tiennyt ennen tätä palstaa luettuani, että se on jotain, mistä pitäisi oikein leuhkia ja ylpeillä keskustelupalstoilla! Suomessa ihan tavattiin ja naimisissa ollaan, mutta ei tää elämä nyt niin hehkeetä oo vaan ihan tavallista tylsää elämää. Se taas ei liity mitenkään "söpöliinini" kansallisuuteen..


      • Katarinakristiina
        sweet yogurt kirjoitti:

        En tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa näitä viestejä lukiessa! Minullakin on gambialainen "söpöliini", mutta en tiennyt ennen tätä palstaa luettuani, että se on jotain, mistä pitäisi oikein leuhkia ja ylpeillä keskustelupalstoilla! Suomessa ihan tavattiin ja naimisissa ollaan, mutta ei tää elämä nyt niin hehkeetä oo vaan ihan tavallista tylsää elämää. Se taas ei liity mitenkään "söpöliinini" kansallisuuteen..

        muutenkin voi paikallisten miesten kanssa seurustella eli kävellä pitkin rantaa ja jutella. Onhan ne hyvän näkoisiä ja mukavia etten kyllä ihmettele jos jotkut niihin ihastuu. Mutta korostan vielä että kaikki yhdessä olo ei vie seksiin eikä kummankaaan puoleiseen hyväksikäyttöön!


      • bakau
        Katarinakristiina kirjoitti:

        muutenkin voi paikallisten miesten kanssa seurustella eli kävellä pitkin rantaa ja jutella. Onhan ne hyvän näkoisiä ja mukavia etten kyllä ihmettele jos jotkut niihin ihastuu. Mutta korostan vielä että kaikki yhdessä olo ei vie seksiin eikä kummankaaan puoleiseen hyväksikäyttöön!

        Tapasin vävypoikaa, sen veljeä ja muita ystäviä eri iltoina, oliko siinä jotain pahaa, kaikki ovat minua nuorempia?? Ei pidä turhaan luokitella ihmisiä ja oikeesti ikä on vain numeroita. Sitä ei Suomessa tosin ymmärretä. Kyllä minuakin suretti 70 v 25 v mutta, jokainen elää omaa elämäänsä, miksi sitä pitää arvostella???? Eiköhän anneta kaikkien lomailla kuten haluavat=)


      • mies 51v
        bakau kirjoitti:

        Tapasin vävypoikaa, sen veljeä ja muita ystäviä eri iltoina, oliko siinä jotain pahaa, kaikki ovat minua nuorempia?? Ei pidä turhaan luokitella ihmisiä ja oikeesti ikä on vain numeroita. Sitä ei Suomessa tosin ymmärretä. Kyllä minuakin suretti 70 v 25 v mutta, jokainen elää omaa elämäänsä, miksi sitä pitää arvostella???? Eiköhän anneta kaikkien lomailla kuten haluavat=)

        Olin äsken Gambiassa (kotiin 15.01.2010) ja asustin Kotu/Kololi aluaeella. Kotussa ei paljon sexiturismia näe, vaikka rannalla jokunen nainen nuoremman miehen kanssa kävelikin. Senegambiassa iltaisin homma on paljon näkyvämpää, mutta nyt harmaantuneet miehet hakivat nuoria mustia tyttöjä. Tytöt ovat todella kauniita ja nuoria. Jonkin verran oli myös mies-poika-pareja. Kaikkiaan homma ei ollut kuitenkaan kovin häiritsevää.

        Gambia on ihastuttava paikka ja luulen, että suurimmalla osalla suurin "vaiva" on liian ystävälliset tyrkyttäjät. Jos haluat seksi, varmaan sitä rahalla saat, mutta paikka on muuhun lomailemiseen ihan mukava ja eksoottinen paikka. Normaaleja ystävyys kontakteja saa helposti (aika monella on kuiten taustalla halu päästä Suomeen). Suosittelen paikkaa kaikille "epänirsoille".

        Olen muuten matkustanut melko melko laajalti, Aasiat, Karibia ym., mutta nyt tuli ensimmäinen oikea Afrikkalainen kokemus. Olen myös aikoinani harrastanut rahallisia seksisuhteita monessakin maassa, mutta nyt olen elänyt pitkään tyydyttävässä suhteessa naisen kanssa. Jos haluaisin matkustaa seksimatkalle, luulen Gambian olevan silloinkin oiva paikka.

        Ulkomaiset RAKKAUSsuhteet voivat olla erittäin hedelmällisiä. Minullakin on oma kulta Virosta, joten voin suositella rohkeille sekakansalaisuussuhteita. Hyvää matkaa!!!


      • helppi1
        mies 51v kirjoitti:

        Olin äsken Gambiassa (kotiin 15.01.2010) ja asustin Kotu/Kololi aluaeella. Kotussa ei paljon sexiturismia näe, vaikka rannalla jokunen nainen nuoremman miehen kanssa kävelikin. Senegambiassa iltaisin homma on paljon näkyvämpää, mutta nyt harmaantuneet miehet hakivat nuoria mustia tyttöjä. Tytöt ovat todella kauniita ja nuoria. Jonkin verran oli myös mies-poika-pareja. Kaikkiaan homma ei ollut kuitenkaan kovin häiritsevää.

        Gambia on ihastuttava paikka ja luulen, että suurimmalla osalla suurin "vaiva" on liian ystävälliset tyrkyttäjät. Jos haluat seksi, varmaan sitä rahalla saat, mutta paikka on muuhun lomailemiseen ihan mukava ja eksoottinen paikka. Normaaleja ystävyys kontakteja saa helposti (aika monella on kuiten taustalla halu päästä Suomeen). Suosittelen paikkaa kaikille "epänirsoille".

        Olen muuten matkustanut melko melko laajalti, Aasiat, Karibia ym., mutta nyt tuli ensimmäinen oikea Afrikkalainen kokemus. Olen myös aikoinani harrastanut rahallisia seksisuhteita monessakin maassa, mutta nyt olen elänyt pitkään tyydyttävässä suhteessa naisen kanssa. Jos haluaisin matkustaa seksimatkalle, luulen Gambian olevan silloinkin oiva paikka.

        Ulkomaiset RAKKAUSsuhteet voivat olla erittäin hedelmällisiä. Minullakin on oma kulta Virosta, joten voin suositella rohkeille sekakansalaisuussuhteita. Hyvää matkaa!!!

        vieläkö näsitä naisten seximatkoista jaksetaan pauhata. Rahalla saa ja nee..rillä pääsee.


      • lieju
        bosslady....... kirjoitti:

        Gambiaan tehtävistä matkoista. Vaikuttaa siltä että monilla naisilla on maassa ystävä. Hyvin paljon on englantilaisia ym jotka käyvät varojensa mukaan niin usein kuin pystyvät. Sama ilmiö on ollut vuosikymmeniä myös Kreikan, Marokon tai Turkin suhteen.

        Ilmiö herättää toisissa pahennusta toisissa ei. Yllätyin täydellisesti käytyäni maassa ensimmäisen kerran, joka puolella iäkkäitä eurooppalaisia paikallisen nuoren kumppanin kanssa.

        Ehkä kaikki eivät ole seksisuhteita, itse pidin paikallisen miehen mukanani poistuessani hotellialueelta. Syy siihen on yksinkertaisesti se että silloin en joutunut hätistelemään seuraani pyrkiviä, sain parempaa palvelua kaupoissa, paremman vaihtokurssin euroilleni sekä tingityt taksihinnat. Koin myös turvallisuutta koska olin yksin matkalla ja ensimmäistä kertaa Saharan eteläpuolella.

        Koska Gambia on eräs maailman köyhimmistä maista en pidä ollenkaan pahana sitä että länsimaiset eläkeläiset sponsoroivat ystäviään matkoillaan. Tietää varmasti avun menevän oikeaan osoitteeseen eikä järjestöjen kuluihin tai jopa huijareille. Koska Suomeen tuloa ei voi pitää välttämättä onnenpotkuna afrikkalaistaustaisille on hyvä vaihtoehto auttaa heitä selviytymään omassa maassaan.

        Olen kyllä nähnyt kuinka kurjasti esim saksalaismiehet kohtelevat thaimaalaisnaisia mutta missään vaiheessa ole nähnyt että turistinaiset kohtelisivat huonosti ystäviään Gambiassa, päinvastoin. Nuoret gambialaismiehet kohtelevat naisystäviään suurella kunnioituksella ja huomaavaisesti. Kuten tiedämme Suomessa iäkkäät naiset ovat suorastaan näkymättömiä "vanhoja akkoja" eikä kunnioittava käytös heitä kohtaan ole itsestäänselvyys kuten Gambiassa.

        huono vertaus toi saksalasiten miesten kohtelu saksalaiset kun on sikoja naiset myöskin.


    • Tiitu2222

      Se, että maksaa ruoalla seksistä on sama kuin antaisi rahasta. Köyhien aseman hyväksikäyttöähän se on.

      • Pele212

        Turismi tuo tullessaan ongelmia ja pahimmat niistä ovat huumeet ja prostituutio.
        Gambiassa on prostituutio etenkin ollut ongelmana jo vuosikymmeniä. Iäkkäämpien naisten seksimatkat tuovat myös ongelmia tullessaan. Helppohan on unohtaa opiskelu ja työssä käyminen, kun elättäjiä löytyy joka turistiryhmästä. Nimet ja kansallisuus vain vaihtuvat. toinen lähtee, toinen tulee ja bisnes pyörii seksin ympärillä. Eräällä tavalla osa on jopa pakotettuja elämään näin, kun muita vaihtoehtoja ei ole tiedossa. Tämän osaavat seksituristeina olevat naiset käyttää hyväkseen. On turha puhua mistään lomaromanssista, kun raha tavara vaihtaa omistajaa ja seksi on kaupanteon väline. Tämä toiminta ei ole hyväksyttävää missään päin maailmaa. Tässä milessä naiset ovat suurimpia hyväksikäyttäjiä, kun on maksetusta seksistä kysymys.


      • kuitenkin..
        Pele212 kirjoitti:

        Turismi tuo tullessaan ongelmia ja pahimmat niistä ovat huumeet ja prostituutio.
        Gambiassa on prostituutio etenkin ollut ongelmana jo vuosikymmeniä. Iäkkäämpien naisten seksimatkat tuovat myös ongelmia tullessaan. Helppohan on unohtaa opiskelu ja työssä käyminen, kun elättäjiä löytyy joka turistiryhmästä. Nimet ja kansallisuus vain vaihtuvat. toinen lähtee, toinen tulee ja bisnes pyörii seksin ympärillä. Eräällä tavalla osa on jopa pakotettuja elämään näin, kun muita vaihtoehtoja ei ole tiedossa. Tämän osaavat seksituristeina olevat naiset käyttää hyväkseen. On turha puhua mistään lomaromanssista, kun raha tavara vaihtaa omistajaa ja seksi on kaupanteon väline. Tämä toiminta ei ole hyväksyttävää missään päin maailmaa. Tässä milessä naiset ovat suurimpia hyväksikäyttäjiä, kun on maksetusta seksistä kysymys.

        ..muistetaan, että kaikki gambialaiset, joilla on ulkomaalainen puoliso, eivät ole "entisiä huoria", eikä kaikki gambialaisten puolisot ole seksimatkailijoita. Minuakin oli viimeksi kentällä vastassa lapseni setä, en halannut siellä "omaa bumsteriani"! ;)


      • pummitoo
        kuitenkin.. kirjoitti:

        ..muistetaan, että kaikki gambialaiset, joilla on ulkomaalainen puoliso, eivät ole "entisiä huoria", eikä kaikki gambialaisten puolisot ole seksimatkailijoita. Minuakin oli viimeksi kentällä vastassa lapseni setä, en halannut siellä "omaa bumsteriani"! ;)

        .gambialaiset, joilla on ulkomaalainen puoliso, ovat "entisiä huoria". Kukaan länsimmalainen nainen ei ole omaa bumsteriaan mistään savimajasta löytänyt ja sieltä sivistykseen raahannut. Pääosa näistä bumstereista on elämänsä jossain vaiheessa huo...nut ja siten elantonsa saanut. Useilla heistä on jopa monia "vaimoja" vaikka kukin luulee se ainoa olevansa. Järki käteen naiset.


      • kuitenkaan.
        pummitoo kirjoitti:

        .gambialaiset, joilla on ulkomaalainen puoliso, ovat "entisiä huoria". Kukaan länsimmalainen nainen ei ole omaa bumsteriaan mistään savimajasta löytänyt ja sieltä sivistykseen raahannut. Pääosa näistä bumstereista on elämänsä jossain vaiheessa huo...nut ja siten elantonsa saanut. Useilla heistä on jopa monia "vaimoja" vaikka kukin luulee se ainoa olevansa. Järki käteen naiset.

        Vaikka kuinka toivotte, kaikki suomalaisten gambialaiset puolisot eivät ole entisiä huoria. Et varmasti ole edes käynyt siellä kun et tiedä, että moni tekee ihan tavallista työtä siellä ja asuvat paremmin kuin "savimajassa". Moni, tavallinen työssäkäyvä gambialainen käy harvemmin turistialueilla, koska eivät halua tulla sekoitetuksi näihin bumstereihin.


      • kaakkuriKaa
        kuitenkaan. kirjoitti:

        Vaikka kuinka toivotte, kaikki suomalaisten gambialaiset puolisot eivät ole entisiä huoria. Et varmasti ole edes käynyt siellä kun et tiedä, että moni tekee ihan tavallista työtä siellä ja asuvat paremmin kuin "savimajassa". Moni, tavallinen työssäkäyvä gambialainen käy harvemmin turistialueilla, koska eivät halua tulla sekoitetuksi näihin bumstereihin.

        Silmät auki, Samoin miesten tahikkuvaimot ovat ex baarityttöjä, Se gambimies tuskin on jostain savimajasta sivistykseen raahattu. samoin thaityttöä ei ole sieltä riisipellilta vaan baarista löydetty. Silmät auki. Aina epäilyttää, kun aletaan perustelemaan suhdetta, ei mun vaan ne muut ovat niitä s*ksipalveluja myyviä miehiä.


      • Kilu_2
        kuitenkin.. kirjoitti:

        ..muistetaan, että kaikki gambialaiset, joilla on ulkomaalainen puoliso, eivät ole "entisiä huoria", eikä kaikki gambialaisten puolisot ole seksimatkailijoita. Minuakin oli viimeksi kentällä vastassa lapseni setä, en halannut siellä "omaa bumsteriani"! ;)

        Mitä maksoit siitä miehestäsi? Kiinnostaisi tietää.


      • silky5434
        kuitenkin.. kirjoitti:

        ..muistetaan, että kaikki gambialaiset, joilla on ulkomaalainen puoliso, eivät ole "entisiä huoria", eikä kaikki gambialaisten puolisot ole seksimatkailijoita. Minuakin oli viimeksi kentällä vastassa lapseni setä, en halannut siellä "omaa bumsteriani"! ;)

        Ei ne bumsterit yleensä kentälle viitsi vastaan tullakaan. ;-)
        Ja harvalla bumsterilla on oma auto, asunto, työpaikka ja eikä mitään halua tulla edes käymään kylmään Pohjolaan.

        Yleistäminen on kivaa, mutta aika turhaa.


      • ei tuomiopasuuna
        Pele212 kirjoitti:

        Turismi tuo tullessaan ongelmia ja pahimmat niistä ovat huumeet ja prostituutio.
        Gambiassa on prostituutio etenkin ollut ongelmana jo vuosikymmeniä. Iäkkäämpien naisten seksimatkat tuovat myös ongelmia tullessaan. Helppohan on unohtaa opiskelu ja työssä käyminen, kun elättäjiä löytyy joka turistiryhmästä. Nimet ja kansallisuus vain vaihtuvat. toinen lähtee, toinen tulee ja bisnes pyörii seksin ympärillä. Eräällä tavalla osa on jopa pakotettuja elämään näin, kun muita vaihtoehtoja ei ole tiedossa. Tämän osaavat seksituristeina olevat naiset käyttää hyväkseen. On turha puhua mistään lomaromanssista, kun raha tavara vaihtaa omistajaa ja seksi on kaupanteon väline. Tämä toiminta ei ole hyväksyttävää missään päin maailmaa. Tässä milessä naiset ovat suurimpia hyväksikäyttäjiä, kun on maksetusta seksistä kysymys.

        jotenkin säälittäviä sinunlaisesi peräkammarinpojat, joilla ovat niin katkeria naisten matkustelusta että käyttävät aikaansa nettikirjoitteluun vailla mitään järkevää sanottavaa. Oletko ikinä edes käynyt missään muualla kuin lähikylillä? Asiaa tai tietoa kirjoituksestasi ei löydy, vain naisten ja afrikkalaisten miesten halveksuntaa. Se jos mikä kertoo lähinnä vain sinusta itsestäsi.
        Vai oletko omasta mielestäsi jotenkin parempi kuin muut??? Jos olet nainen niin siinä tapauksessa olet vielä säälittävämpi. Happamia sanoi kettukin pihlajanmarjoista joihin ei ulottunut...


    • En ymmärrä

      En millään voi hyväksyä suomalaisia naisia,joka matkustavat Gambiaan seksin perässä!Jonkinlainen vamma heillä pitää olla päässä.Eivät osaa luoda normaalia ihmissuhdetta suomalaisten miesten kanssa!

      • hyväksymisesi EVVK

        Gambiassa käyvät naiset eivät kaipaa kenenkään "hyväksymistä" sen enempää kuin muissakaan maissa käyvät. Käyttämäsi termi "seksin perässä" on melkoista liioittelua ja yleistämistä. Kaikkialla missä on miehiä ja naisia on flirttiä ja eroottista latausta, se on normaalia.
        Mikä on normaali ihmissuhde suomalaisten miesten kanssa; no, olen 30 vuotta sinnitellyt siinäkin, kunnes lähdin. Suomalaisavioliittojen heikkoudet ovat kyllä jokaisen tiedossa, alkoholismia, perheväkivaltaa jotakin mainitakseni. Olkoonkin normaalia perhe-elämää, pitää olla vamma päässä jos ei sellaisesta liitosta halua lähteä!
        Nimim "En ymmärrä", oletko nainen vai mies? Olet kumpi hyvänsä, nuori tai vanha, sinulla on vielä paljon opittavaa elämästä. Ehkä vielä tulet huomaamaan että kaikki ei ole noin yksioikoista ja jos et huomaakaan niin tajuat varmaan kuinka lapsellisen viestin tulit vääntäneeksi tähän keskusteluun, joka tuntuu olevan ihan ikuisuusaihe, eräille.


      • minäkään en ymmärrä

        Sulla on "vamma päässä" jos haluat luoda "normaalin" suhteen suomalaisen miehen kanssa.


      • jane_111

        Hahahaa! Suomalainen mies: juo, pettää, on väkivaltanen ja muutenki täys kusipää. Miten sen kans pitäs elää? Kerro mulle.


      • jeeuu
        jane_111 kirjoitti:

        Hahahaa! Suomalainen mies: juo, pettää, on väkivaltanen ja muutenki täys kusipää. Miten sen kans pitäs elää? Kerro mulle.

        Suomalainen nainen on ylipainoinen hikinen pihtari. Pillu haisee pahalle kun on aina tuulettumatta. Reisissä on selluliittivuoria ja ovat niin tietäviä et. Rahdakkaa vain niitä yönmustia tänne elämään meidän siivillämme ja haukkumaan meitä suomalaisia rasisteiksi. Pienet aivot ja iso kyrpä- sopii selluliittivuorien elätettäviksi.


      • eielättiä
        minäkään en ymmärrä kirjoitti:

        Sulla on "vamma päässä" jos haluat luoda "normaalin" suhteen suomalaisen miehen kanssa.

        Se joka kuvittelee luovansa ns.normaalin suhteen gambialaisen kanssa, on päästäätä pipi.


    • ensinnäkin

      Aika harva sinne matkustaa ainoastaan seksi mielessä, tällaiset naiset varmasti muutenkin elävät...tavallaan! Oli se sitten Suomessa tai muualla ja se on heidän asiansa. Toisekseen, suomalainen mies ei ole mikään ainoa vaihtoehto ja "normaaliuden" tae, maailma on täynnä miehiä.

    • LIFE is too short

      Olen samaa mieltä nimerkin ; hyväksymisesi EVVK kanssa.. Oon todellakin raakaa yleistystä, että naiset juoksee nimenomaan seksin perässä, hohhoijaa. Tää aihe on niin loppuun kulutettu.
      Ja kun sanoit "normaalia suhdetta suomalaisen miehen kanssa", eikö suhde voi olla normaali, jos on ulkomaalaisen kanssa ? Ikävää kuulla, jos kaikki monikulttuuriset suhteet tuomitaan heti kättelyssä.. on kurjaa kun osa ihmisistä on näin ahdasmielisiä...
      Mun mielestä jokainen tehköön lomalla mitä haluaa tai on naimisissa kenen kanssa haluaa, jos on onnellinen ja elämä sujuu, so what ?

    • Balicasag

      Mielenkiintoinen ketju ja aikalailla kommentit ja yleistykset tuntuvat olevan samaa luokkaa kuin jossain Aasia-ketjussa talla saitilla, silla erotuksella etta siella naiset moralisoivat suomalaisten miesten suhteita ulkomaalaisiin naisiin tai maksullista seksia. Itse olen onnellisesti naimisissa kaakkoisaasialaisen naisen kanssa ja avioliittoa on jo takana toistakymmenta vuotta. En koe olevani “luuseri” ulkonaon, varallisuuden, ammatin tai millaan muullakaan elaman osa-alueella. Minulla on myos takana avioliitto suomalaisen naisen kanssa, eika siita ole suhteen kuihtumisen lisaksi muuta pahaa sanottavaa kuin riitaisa avioero.

      Meilla ikaeroa on hieman yli kymmenen vuotta siten, etta vaimoni on minua nuorempi. Vaimoni on hyvin kaunis ja myos han huolehtii vartalostaan ja ulkonaostaan, taman muistan kertoa myos vaimolleni saannollisesti. Han on korkeastikoulutettu, mutta lasten syntyman jalkeen jatti omasta halustaan tyon ja huolehtii nykyaan kokopaivaisesti kodista ja lapsista. Me asumme vakinaisesti Aasiassa ja olen itse asiassa kotiutunut tanne niin hyvin, etten juuri Suomeen kaipaa.

      Elama makuukammarissa myos toimii hyvin. Vaikka pitkassa suhteessa kuiviakin kausia on, niin yleisesti ottaen seksia harrastetaan muutamia kertoja viikossa. Joudun matkustamaan tyoni vuoksi jonkin verran ja vaimoni on perilla aasian houkutuksista, joten han huolehtii siita etta matkoille ei lahdeta niin sanotusti puutteessa.

      Suomessa vierailemme silloin talloin lahinna tapaamassa sukulaisia ja tasta paasenkin aiheeseen. Suomessa olemme saaneet monen nakoista kommenttia ja kadulla liikkuessa valilla pahansuopia katseita lahinna naispuolisilta suomalaisilta. Olemme keskustelleet tasta ja vaimoni kokee asian pitkalti samalla tavalla. Olen useasti miettinyt miksi suomalaiset ovat niin kapeakatseisia ja vaikuttaa silta, etta mitaan “normaalista” poikkeavaa ei hyvaksyta. Tasta syysta en halua missaan tapauksessa muuttaa suomeen ja tuoda perhettani sulkeutuneeseen ymparistoon.

      Olen pitkalti sita mielta, etta jokainen on oman onnensa seppa ja vastuussa omasta elamastaa. Jos joku rakastuu ulkomaanelavaan, niin antaa rakastua tai jos joku haluaa ostaa seksia miehelta tai naiselta tai vaikka molemmilta, niin miten se minun elamaani heiluttaa? Jokainen elaa elamansa tavallaan ja on myos sitten onnellinen tai onneton tahollaan. Tasta pitaa poiketa sen verran, etta lastenhyvaksikayttajia ja muuta suoraa rikollista toimintaa ei minusta pida hyvaksya.

      Eri kulttuuresita olevien valinen liitto ei ole pelkastaan onnea ja auringon paistetta, vaan valilla aika haastavaa ja vaatii molemmilta puolisoilta joustavuutta ja ymmarysta. Kulttuurierot myos rikastuttavat suhdetta, tietysti silla edellytyksella, etta molemmat puolisot haluavat ymmartaa toisiaan ja osaavat valilla ottaa huumorillakin erillaisuuteen liittyvat jutut. Arki tulee jokaiseen suhteeseen ja sen kanssa pitaa oppia elamaan.

      Minusta parisuhteessa on kaksi osapuolta ja jos suhde ei toimi, niin silloin pitaa katsoa toisen sijasta peiliin ja kummankin miettia tahoillaan miten MINA ITSE voisin tehda osaltani tasta suhteesta toimivamman. Aasiassa perhe on kaiken etusijalla, se heijastuu voimakkaasti myos parisuhteeseen ja suhteesta myos huolehditaan. Tassa asiassa olen oppinut paljon aasialaisen puolison kanssa. Parisuhteen roolijako meilla on myos selkeampi kuin edellisessa liitossani ja ymmarramme, etta on olemassa naisen toita seka miehen toita ja minusta tama helpottaa elamaa. Toisaalta taloudellinen tilanteemme helpottaa asiaa, eli jos vaimoni haluaa olla kotona lasten kanssa ja huolehtia kodista, niin meilla on siihen mahdollisuus tinkimatta elintasosta.

      Loppujen lopuksi jokainen meista elaa omaa elamaansa, sita ei ela kulttuuri, ei naapuri tai nettiin kirjoittava nortti, joten antakaa palaa vaan ja jattakaa muiden arvostelut ja niiden huomioiminen vahan vahemmalle huomiolle.

    • oks.

      Nuo gambit on rumia. Ajatelkaapa tuollainen alkuihmisen naama valkoisella iholla. Musta iho antaa paljon anteeksi

    • Aleksandra 1985

      Jonna1983 on todella oikeassa vaikka suomalaiset miehet ei halua uskoa, niin on se totta että Gambiassa miehet paljon "kookkaampia" ja kestävämpiä. Olen ollut 5:n Gambialaisen kanssa ja "pienin" oli isompi kuin yksikään kotimainen johon olen törmännyt... Itse käynyt maassa nyt 3 kertaa ja viimeistään syksyllä taas sinne... Kyllä myös naisten pitää saada nauttia elämästä täysillä ;-)

    • mies 26v

      Tehkää mitä haluutte, mutta käyttäkää ehkäisyä ja ennen kuin tuotte gambian kavereita Suomeen niin pliis varmistakaa, että niillä ei ole hiviä. Hyvä, että jotkut suomalaiset naiset ovat löytäneet itselleen onnen, vaikka sitten rahalla...

      Tosin suomalaisten miesten iloksi on sanottava, että hyvin monet naispuoliset ystäväni, jotka ovat olleet vaihdossa ulkomailla sanovat, että on se suomalainen mies kuitenkin lopulta se paras =) Ainakin me nuoremman ikäpolven tietyt yksilöt..

      Tosimies ei tarvitse rahaa saadakseen seksiä. Suomalaiset naiset on muuten maailman parhaimpia!!! Fiksuja, kauniita, itsenäisiä ja luotettavia. Toki ei voi tässäkään asiassa voi yleistää, mutta yleisesti ottaen =)

      • lady +50

        Kiitos kirjoituksestasi! Ihanaa lukea, että koet tällä tavalla meidät suomalaiset naiset; olisipa sinun kaltaisia ihania miehiä enemmän. Itse olen näitä 50 naisia, tosin mitään seksiturismia en ole koskaan kokeillut. Olen eronnut vuosia sitten ja eroni oli erityisen rankka; rakastettuni ja paras ystäväni lähti toisen mukaan aivan yllättäen pitkän avioliiton jälkeen. Ehkä kyse on avioeroon liittyvästä traumasta, mutta en eroni jälkeen ole kertaakaan kokenut minkäänlaista vetovoimaa suomalaiseen mieheen. Tutustuin pari vuotta sitten suunnilleen omanikäiseeni afrikkalaiseen mieheen eräässä eurooppalaisessa suurkaupungissa ja nyt suunnittelemme yhteistä tulevaisuutta afrikassa. Olen todella onnellinen ja hänen kanssaan kaikki on jotenkin helppoa ja luonnollista; tunteiden ilmaisut, voi olla se oma itse, mikä on eikä mitään isoja kulttuurin välisiä eroja ihminä olemisessa ole tullut esille. Miten mahdollisesti eläminen sujuu pitemmällä aikavälillä, en todellakaan tiedä enkä mieti; elämä on tässä ja huomisesta ei kukaan tiedä, nautin jokaisesta hetkestä. Uskonnon suhteenkaan ei ongelmia, koska hänkin on kristitty. Uudet haasteet odottamassa! Eletään ja annetaan meidän kaikkien elää sellaista elämää kuin tahdomme. Ja sinulle mies 26, onnea ja tsemmpiä myös jatkossa!!


    • Tuire67

      Se nyt vaan on niin että gambialaisilla on isompi kuin suomessa. Seksiä saa ja siitä nautin. Suomessa ei tee mielie nää mitään. Koko ja kesto on tärkeämpi, ei rakkaus eikä mikään muukaan hössötys.

      • -----------_________

        Oot kyllä Tuire säälittävä


    • bananasplittiä

      kannattaisi käydä sitten kongossa kokeilemassa;)

    • Einari 31 wee

      Onhan se hemmetin hyvä että ne naiset 50 ja käyvät paukuttelemassa stressinsä pois ja eivät täällä ole sitten niin pirun äkäisiä.

      Olisi Suomessakin kivempi käydä kun ihmiset olisi vähän avoimempia ja rennompia.

      • näin ne asiat menee

        Miehet käy thaimaassa naiset afrikassa ja kulttuurihan näissä taitaa viehättä :D 50 mies tuskin saa täältä pohjolasta 20 mammaa, jollei ole erityisessä "asemassa" ja vastoin 50 nainen ei suomessa ole mitään kuuminta hottia, mutta halut kumminkin ovat kaikilla!!! Tuire tykkää mustista koska usko vielä legendaan, että mustalla on valkosta pitempää ja suomalainen mies haluaa vaihtelua eli että nainenkin tekee makkarissa jotain muutakin kun vaihtaa lakanat!!! Mutta money talks useimmassa tapauksessa näistä! Miehet yleensä vain tiedostavat asian naisia paremmin, johtuu varmaan geeneistä ja vuosituhansien kokomuksesta käyttää rahaa naiseen!


      • jeejeejeee
        näin ne asiat menee kirjoitti:

        Miehet käy thaimaassa naiset afrikassa ja kulttuurihan näissä taitaa viehättä :D 50 mies tuskin saa täältä pohjolasta 20 mammaa, jollei ole erityisessä "asemassa" ja vastoin 50 nainen ei suomessa ole mitään kuuminta hottia, mutta halut kumminkin ovat kaikilla!!! Tuire tykkää mustista koska usko vielä legendaan, että mustalla on valkosta pitempää ja suomalainen mies haluaa vaihtelua eli että nainenkin tekee makkarissa jotain muutakin kun vaihtaa lakanat!!! Mutta money talks useimmassa tapauksessa näistä! Miehet yleensä vain tiedostavat asian naisia paremmin, johtuu varmaan geeneistä ja vuosituhansien kokomuksesta käyttää rahaa naiseen!

        Mummeli ja bumsteri

        http://brigiportal.de/uploads/frauen.jpg


    • sulayman

      voin valaista näitä naisia hieman. islamissa ei hyväksytä avioliittoja,joissa nainen vanhempi.. että lattaako miettimään?

    • 23+12

      Kyllä se vaan niin monestikin on että se valkoinen turistinainen rahoittaa gambimiehen ja sitten tällä miehellä on varaa pitää gambialaista tyttöystävää / tai mennä naimisiin.
      Aika naivia kuvitella että nuori mies tyytyisi vain vanhempaan naiseen kun nuoriakin naisia on tarjolla ja monta naista onkin samanaikaisesti pyörityksessä.

    • kanunteh

      Mistäköhän Sulayman tuon tiedon vetäisit? Islamin uskoa sovelletaan eri maissa hyvinkin erilailla. Gambiassa ei ole harvinaista ollenkaan että ollaan avioiduttu hieman vanhemman eurooppalaisen naisen kanssa.
      Ja jos turistit haluavat pyöriä hotellien liepeillä ja maksaa bumstereille, niin ei kai se keneltäkään ole pois. Ihan oma valinta jokaiselle. Minä tunnen useitakin nuoria miehiä, joiden perheet ovat ystäviäni, niin ei näillä ainakaan mitään naisia ole pyörityksessä, ei gambia tai minkään muun maalaisia. Ihan kunnon poikia ovat haaveenaan hyvä tulevaisuus. Selvästikin nauttivat keskustelusta ja neuvoista miten sitä tulevaisuutta voisi rakentaa. Nuo naisten viihdyttämisellä itsensä elättävät miehet ovat vain pieni joukko, ei nyt viitsisi mustamaalata kaikkia sentään. Itse vietin juuri 2 viikkoa siellä, en asunut hotellissa, enkä nähnyt ainuttakaan bumsteria. Nää kaikki on tasan omista valinnoista kiinni, ymmärtäkää nyt edes se.

      • http://keskustelu.su

    • sarijohanna71

      ihanaa että meillä naisilla on vapaus valita. Itse menen mielelläni Gambiaan ja ota itselleni rattopojan viikoksi... ehkä tuon jopa kotiin ja elätän ja nautin tästä miehestä:)

    • Hellureihellu

      onko muita tammikuussa senperässä matkalle lähtijöitä?

      • maariannaa

        Hei Hellu!
        Olen itsekseni lähdössä 25.1.13 lennolla. Saisinko sinusta matkaseuraa t: n/43? Itselläni on mies Cape Point Hotellissa (Lamin). Hänellä on monia ystäviä, joita voisit tavata.


      • Avunpyyntö
        maariannaa kirjoitti:

        Hei Hellu!
        Olen itsekseni lähdössä 25.1.13 lennolla. Saisinko sinusta matkaseuraa t: n/43? Itselläni on mies Cape Point Hotellissa (Lamin). Hänellä on monia ystäviä, joita voisit tavata.

        Hei, kaipaisin tuoretta tietoa juuri tuosta paikasta jossa olit (olet), kiitos jos otat yhteyttä: [email protected]!


      • lumme
        maariannaa kirjoitti:

        Hei Hellu!
        Olen itsekseni lähdössä 25.1.13 lennolla. Saisinko sinusta matkaseuraa t: n/43? Itselläni on mies Cape Point Hotellissa (Lamin). Hänellä on monia ystäviä, joita voisit tavata.

        Täällä tyttö, joka menossa Laminin luo maaliskuussa 2014, tavataan kaikki mahdollise tyttöystävät / vaimot sitten siellä!


    • lubiini1

      Ei se seksi paikallisen kanssa sen kummallisempaa ole.. Vehkeet on isommat ja kroppa monta kertaa upeampi, kuin suomalaisella pulliaisella. Ovat kohteliaita ja toisen huomioivia. Itse en ainakaan seksistä maksanut, en suorasti enkä epäsuorasti, eikä pyydettykään.. Yhteyttä ollaan pidetty reissun jälkeenkin, mutta rakastunut en ole, enkä kuvittele olevani hänelle se suuri rakkaus. Meillä on ikäeroa 2 vuotta, joten mikään puuma en ole ollut "pikkupoikia" väijymässä. Näkihän rannalla paljon näitäkin pareja joilla ikäeroa vissiin sen 40v, mutta jokainen tyylillään.. Eihän se minulta ole pois, kuka harrastaa seksiä kenenkin kanssa.

    • lubiini ykköselle

      Niinpä.Suomalaismiehet ovat niin huonoja ,kun niiltä EI SAA.

    • lubiini1

      Ikävää, jos sinulla on sellainen kokemus :( Itselläni ei ole sitä ongelmaa ollut koskaan, eikä siksi tarvitse "tyytyä" Gambialaiseen..

    • ratto3
    • LystiOllaGambiassa

      Minusta tuntuu, että joku katkera mies haluaa tahallaan saada asiat näyttämään joltain muulta kuin mitä ne ovat.

      Kerrotaanpa asiat nyt niin kuin ne ovat!

      Miehellä on kovat halut - ainakin afrikkalaisella. Gambia on konservatiivinen islaminuskoinen maa, jossa seksi kuuluu avioliittoon. Lisäksi: afrikkalaiselle suurin seksuaalinen kiihoke on valkoinen iho.

      Kyse on siis siitä, että gambialainen mies haluaa seksiä ja toisinaan sitä onnistuu saamaan anteliaalta turistilta.

      Mitä tekemistä tällä on seksinostamisen tai hyväksikäyttämisen kanssa?

      • Peräsuolta Gambiassa

        Olen homo ja haluaisin kiinteäpakaraiselta afrikaanobumsterilta pyllyä, onnistuuko Gambiassa ja palojonko se maksaa?


    • lieju2

      ehi naiset ennen kun menette naimisiin tai tuotte miehen suomeen. alkää antako vähään aikaan rahaa ja ilmoittakaa rahojen olevan loppu. jos mies ei ole oikeesti teistä kiinnostunu oiva tapa selvittää. miehet keksivät kyllä mitä erinlaisempia syitä miksi teidän pitäisi rahaa lähettää olkaa tiukkana. jos mies teitä oikeesti rakastaa kyllä se 3 kuukautta odottaa. jos ei parempi huomata ajoissa.

    • uutuus22f

      kalapuikkoviiksinaiset käyvät ostamassa poikia leikkeihin ja kuvittelevat tunteiden olevan molemminpuoleisia, sama asia kuin monilla miehillä thaimaassa.

    • 28x...

      Päätin nyt nostaa tämänkin ketjun esille koska tämä aihe ei vanhene.
      Rouvat ovat saaneet nyt palstalleen sellaisen sheriffin joka ei tasapuolinen olekaan.
      Noh mitä väliä, rupatellaan.

    • ite lähetän 1000 USD

      Lähettäkää akat bumstereille rahaa ne vievät ne heti orpokoteihin sekä sokeiden sairaalaan.

      • Reppureissulla

        Naiset hakee Gambiasta suurta ja miehet Thaimaasta pientä. No pääasia että tulevat tyytyväisiksi


    • oikeasti4

      Oikeesti Kaikki !

      Järkevää duunia tuo nuoleslkeleminen oli se mies´tä tai naista, tarkoitan myös perseen nuoleskelemista joka on Suomessa yllättävän yleistä.
      Jos ei ole peiliä on varmaan hankalaa mutta miksi tuhlaisi aikaa mustaan lakuun kun sitä saa Tampereelta melkein ilmaiseksi? Eikä taudit sen jälkeen vaivaa. Oikeesti olokin tulee tyydytytettyä.
      En ole ite mansesta mutta noi mustan miehen munahommat halooo....AIDS opetaa joe ei siihen itse pysty....halooo koulutetutu miehet ja naiset on tärkeää ajatella myös itseään ;-). Lähen itse tammikuun lopulla Gambiaan ja voin luvata jos näen jotain pahaa alaikäisissä niin siihen puutun. Jokaisella on oikeus viettää lomansa miten haluaa siihen en puutu mutta perusoikeuksiin kyllä !!!!

    • puuttuja

      Miten sinä siihen puutut?

    • 28x...

      Nimimerkki oikeasti4 tarkoittaa että Hän on oikeasti 4 vuotiaan tasolla älykkyydessä.

    • 28x...

      Tämähän on jo 7 vuotta vanha ketju. Haluaisin siitä jo eroon vaikka olen tuossa itse ollut sitä esiinkin nostamassa. Näistä seksihommista nyt sen verran että ukko haukkuu akkaa ja akka haukkuu ukkoo ja molemmat ovat oikeassa tai väärässä aivan miten sen nyt haluaa tulkita.
      Itse olen aikoinani ollut hyvinkin innokas hameen liepien nostaja. Eikä kaikki naiset ole sitä torjuneet. Sitten kun keski- ikäisenä olin kerännyt hieman varallisuutta alkoi sen tuhlaaminen seksimatkailun merkeissä aina kun avioliitoissa ja seurusteluissa aikaa riitti.
      Syy miksi näin avomielinen tänään olen on erään venäläismiehen syytä. On hieno mies. Suomessa on töissä 5 pv ja sitten pitää 5 pv vapaata jolloin menee kotiinsa Tallinnaan. Ettei tarvitse tyhjin käsin tulla niin olen pyytänyt tuomaan aina tullessaan laatikon Viru Valgeeta. Se ryhdistää mielen ja kirkastaa kielen.
      Tämähän on nyt aivan älytöntä tekstiä mutta jääköön ikuisiksi ajoiksi internetin ihmeelliseen maailmaan todisteena; niin mistä???....

    • Mene Gambiaan ja jää

      Tässä on vastauksia edellisen aloittajan kysymyksiin. Miksi niitä täytyisi taas kirjoittaa uudelleen? Tässä niitä on 123 kpl.

    • läskienlotina

      Äklöttää kun kuvittelee valkoisen läskilätinä, yöäk!!
      Musta poika se siinä vain työtään tekee, ei siinä mitään.

    • hohhoijaa3

      Älä kuvittele.

    • hivnegronuhri

      Aidsin lisäksi sielä nykysi Ebola rehottaa ja tarttuu helpommin kuin hiv

    • kummatkinvoittaa

      Vanha nainen rakastuu, nuori mies saa rahaa naiselta. Win win-tilanne. Paitsi jos vanha nainen oikeasti uskoo että musta nuori orikin on rakastunut mutta tuskin.

      • marjamanninen

        Jos vanha nainen uskoo paljon nuoremman orin aidosti rakastuneen häneen, niin silloin tuo vanha nainen on tyhmä ja todennäköisesti epätoivoinenkin. Pitäkää naiset hauskaa mutta älkää uskoko nuorten miesten rakkauslirkutuksiin, he rakastavat vain rahojasi.


    • KuulemmanNäin

      Nykyään moni suomalainen akka ostaa pakolaispojilta kikkeliä aseman nurkilta tiesti iltapäivä lehti kertoa.

      • bossQUEEN

        Oikein! Ollaan siis saavuttu tasa-arvon maille. Harmi,kun meidän nurkilla ei ole näitä. Miksi ostaa koko lehmää,jos haluaa vain maitoa...


    • paikallakäynyt

      Avatkaa oheinen linkki ja tehkää omat johtopäätöksenne asiasta.

      http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2011042613572943_ma.shtml

      Tässä hieman lisää luettavaa.
      Yhä useampi suomalainen nainen matkustaa Gambiaan lomaromanssin toivossa.

      TV1 tiistaina 18.1. klo 20.00

      Seksiturismia on pidetty kautta aikojen länsimaisten miesten paheena.

      Dokumentti Bumsters kertoo siitä, kuinka tänä päivänä myös suomalaisnaiset matkustavat lomaromanssin toivossa Gambiaan rikasta länttä ja köyhää kolmatta maailmaa jakavan elintasokuilun ylitse.

      Ohjaaja Johanna Enäsuo kokosi paljastavan dokumentin aiheesta.


      Helpon rahan houkutus

      Länsimaalaisten naisturistien seuraa etsiviä rantapoikia kutsutaan bumstereiksi. Dokumentti seuraa nuoria rantapoikia, jotka kertovat suomalaisista tyttöystävistään, unelmistaan ja taistelustaan irti köyhyydestä.

      Pojat opettelevat suomea ja pitävät itsensä hyvässä fyysisessä kunnossa. He ovat huomanneet, että useat länsimaalaiset naiset viehättyvät nuoresta, treenatusta vartalosta.

      Usein ystävyys on aitoa ja molemminpuolista, mutta rantapojille se on kuitenkin myös kannattavaa, sillä ansaitsemisvaihtoehdot ovat heillä vähissä.

      Kaksi kolmesta gambialaisesta elää alle kahdella dollarilla päivässä, eikä työttömyyttä edes tilastoida.

      Helpon rahan houkutus on näille nuorille miehille suuri. Monille romanssi turistin kanssa voi näyttää ainoalta keinolta tavoitella parempaa elämää.


      Aitoja tunteita?

      Dokumentti kertoo myös toisenlaisen tarinan suomalaisten naisten kertomana. Useat naiset kertovat, etteivät he olisi etukäteen uskoneet matkalle lähtiessään, että heille tulisi matkan aikana lomaromanssi gambialaisen miehen kanssa.

      Toisin kuitenkin kävi, ja he ihastuivat paikalliseen mieheen. Samalla tavoin on käynyt myös monelle muulle Gambiassa lomailevalle naiselle.

      Suomalaisnaiset kertovat, kuinka Gambiassa ihmisten kohtaaminen on täysin erilaista kuin Suomessa. Naiset väittävät, että Suomessa ihmiset ovat vetäytyviä ja elävät mielellään omissa oloissaan. Naisten mukaan Gambiassa kaikki on toisin.

      "Ihmiset eivät ole tunteiden ilmaisun tasolla kylmiä kuten suomalaiset. Gambialaisten miehet antavat huomiota ja kuuntelevat naisia", kertovat dokumentin naiset.

      Naiset ovat saaneet osakseen paljon moralisointia ja tuomitsemista hyväksikäytöstä niin ulkopuolisilta kuin lähipiiriltään. Tämän vuoksi moni on päättänyt vaieta lomaromanssistaan.

      Dokumentti nostaa esiin erilaisia kysymyksiä. Mikä saa suomalaiset naiset etsimään itselleen miesseuraa Gambiasta? Haluavatko naiset nuorten miesten ihailua, vai etsivätkö suomalaiset naiset Gambiasta aitoja tunteita?

      Onko naisten lomasuhteet jotenkin miehien seksiturismia oikeutetumpia, jos naiset maksavat seksin sijaan "rakkaudesta"?

      Ohjaus: Johanna Enäsuo. Zebra Pictures.

    • matkaan2.12.2016

      Nyt kyllä jännittää tosissaan ensimmäinen Gambian matka. Ihanko menee kaikki kontrolli kun koneesta astuu ulos?
      Jos pääni menee pyörälle, ihan minkä värisestä, miehestä vaan täytyy sen olla sitten sen väärti. Oikein odotan tätä ihmettä :)
      Mielestäni sexiä/huomiota ostavat ihmiset ovat oma rotunsa jota en oikein ymmärrä. Säälin kylläkin.

      • downtworry

        Koneesta kun astut ulos niin ensimmäisenä portaiden jälkeen kohtaat tosi rumia mustia miehiä, eivät taatusti mene jalat alta heidän takiaan, joten ole huoletta. Tai enhän minä tiedä vaikka olisivatkin sinun makuusi nuo kaverit.


    • 20vuottaonnelliseti

      Tämä olikin kiva keskustelu löytää.

      Naiset tekee nykyään ihan samallalailla töitä kuin miehet. Tienaa rahansa ja menee Afrikkaan ja turkkiin harrastamaan seksiä.

      Tässä on hyvä enkun kielinen artikkeli ja vinkkejä naisille : http://www.wikisexguide.com/wiki/Top_10_Female_Sex_Tourist_Destinations

      Ihan kuin miehet tekee töitä ja menee Thaimaahan.
      Miehet haluaa pientä ja naiset isoa. Very easy.

      Antaa naisten olla naisia ja miesten miehiä - eli ihmisiä kaikki.

    • Anonyymi

      Vien vaimon gambiaan ja saa itse päättää kokeileeko seksiä paikallisen miehen kanssa

      • Anonyymi

        Myös miehet käyvät nykyään Gambiassa naisten perässä ihan kuten naiset siellä miesten vuoksi.Kuulun rymään,vuosia siellä oon käyny naisten perässä ja käyn jatkossakin.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2784
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2624
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1835
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      31
      1739
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1713
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1659
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1252
    8. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      69
      1071
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    Aihe