Olen juonut kohta kuukauden Aloe Vera juomaa. Voin vaan sanoa ,että mulle ainakin on tullut jo tulosta. Minulla on ollut kohta 10 vuotta krooninen mahahaavatulehdus ja olen joutunut syömään päivittäin Nexiumia ja Ranixalia. Nyt pystyn olemaan jo useamman päivän ilman lääkkeitä. Otan aamuisin sitä 30 milliä ja illalla 20 veden kanssa. Se on kyllä helskutin pahaa, mutta kun on päättänyt kokeilla jotain , niin ei makukaan tunnu niiiiiin kauheelta.
Aloe Vera
37
7496
Vastaukset
- heela
Miten niin pahaa? Oletko maistanut eri makuja..onhan aloe veraa mm. persikan makuisena.
maistanut eri makuja. Mun on kyllä ihan pakko nieleskellä yhteensä kolme pulloa tätä ,kun mieheni oli ostanut sen joululahjaksi, eikä varmaan ajatellut sitä ,että niitä oli eri makuja.Eikä nämä ole mitään halpoja juomia.Nyt voinkin sitten hörppäyksen päälle juoda mehua se kait hävittää sen pahan maun suusta?!
- minä...
minä juon persikan makuisena ja se on todella pahaa!!! Mutta nakkaan aina perään vettä. Ei maistu kuitenkaan enää niin pahalta kuin alussa, kai siihen tottuu.
- Anonyymi
Aloe Vera -kapselit - https://tracking.comfortclick.eu/SH2HP Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.
- Kokemus Pohjanmaalta.
Sain avun LR Aloe Vera hunajalla, sillä liki 11 vuotta vaivannut suolistohiiva ei enään vaivaa. Olen käyttänyt liki vuoden 3 x 30 ml Aloe Vera Barbadensis geeliä jossa on kukkaishunajaa 9 %.
En ole aikaisemmin voinut matkustella minnekkään, eikä hoitaa asioita kaupoissa kun aina oli oltava vessamahdollisuus vieressä. Samaten vatsani turposi aina syönnin jälkeen. Erittäin iso asia minulle tämä Aloe Vera hunaja yhdistelmä.on Forever Living Products tuotteita, keltaisessa "kanisterissa" . Joten kait väitä on eri valmistajien tuotteita kaupan.
- Verratkaa tuotteita.
Olen käyttänyt nyt viimeiset 3 vuotta Saksalaisen LR Heal t& Beauty Systemsin Aleo Vera Barbadensis Miller geelijuomaa jossa on hunajaa 9 % ja saanut erittäin hyviä kokemuksia eri ongelmiin joita minulla oli aikaisemmin. Olin kyllä käyttänyt mm. GNLD:n ja FLP Aloe Vera tuotteita mutta en havainnut niillä smanlaisia tuloksia kuin nyt näillä lr myyjältä ostamillanai ja käyttämilläni tuotteilla. Aloe Vera tuotteissa näyttäisi olevan isojakin eroja. Kokeilkää eri firmojen tuotteita ja verratkaa mm .makuja ja vaikutuksia.
- lilli-karoliina
Minä olen myös lapsuudestani asti kärsinyt huonosta vatsasta. Olen syönyt lukemattomia antibiottikuureja ja epäilen vatsani menneen pilalle niiden johdosta.
Kärsin myös ns. stressivatsasta eli vatsa meni sekaisin jo ihan pienestä jännityksestäkin.
Tähän kaikkeen ja myös laktoosi-intoleranssi oireiden lievittämiseen olen saanut myös Aloe Vera Gel-hunaja (LR) juomasta. Nautin sitä 3 rkl x 2 päivässä. Annostusta voisi toki lisätä, mutta itse olen pitäytynyt tuossa.
Lisäksi jaksan paljon paremmin ja aloitekykyä riittää.
Olen käyttänyt ainetta nyt 11 kk.
Tällä hetkellä toimin myös jälleenmyyjänä.
Suosittelen!
[email protected]
- Luontoihminen
Itsekkin käytän Aloe Vera Geelijuomaa joka on hunajanmakuinen ja se on kyllä Saksalaista laatutavaraa alusta loppuun saakka. Tältä Saksalaiselta yhtiöltä löytyy myös persikanmakuinen ja nam nam kun on hyvää. Eli ei pahanmakuisia mitkään. MSM-Aloe Vera on ehkä karvas appelsiininmakuinen, mutta ei sekään nyt pahanmakuinen ole kyllä pystyy hyvin juomaan.
- omppu
Saksalaista?Kasvaako Saksassa aloe veraa?
- Luontoihminen
omppu kirjoitti:
Ei Saksassa kasva, mutta heillä on USA:ssa sopimusviljelijöitä joilta he hankkivat Aloe Vera Barbadensis Miller lajiketta jotka toimitetaan isoissa lääkekonteissa Saksalaiselle lääketehtaalle jossa he valmistavat juoman ja senjälkeen valmiit juomat lähtee yhtiön tehtaalle ja sieltä edelleen meille loppukuluttajille.
- omppu
Luontoihminen kirjoitti:
Ei Saksassa kasva, mutta heillä on USA:ssa sopimusviljelijöitä joilta he hankkivat Aloe Vera Barbadensis Miller lajiketta jotka toimitetaan isoissa lääkekonteissa Saksalaiselle lääketehtaalle jossa he valmistavat juoman ja senjälkeen valmiit juomat lähtee yhtiön tehtaalle ja sieltä edelleen meille loppukuluttajille.
suoraan pellolta,Amerikassa.Ei tule turhia rahteja ja tuotteen saa tuoreena pulloon.
- Luontoihminen
omppu kirjoitti:
suoraan pellolta,Amerikassa.Ei tule turhia rahteja ja tuotteen saa tuoreena pulloon.
Jos he purkittaisivat suoraan pellolta, niin silloinhan sinne pulloon menee kaikki myrkyt myös eikö? Se on tietysti asia erikseen jos heillä on siellä pellonlaidalla joku tehdas jossa he jälkikäsittelee Aloe Vera-lehdet...
Ei tämä Saksalaistenkaan valmistama Aloe Vera Geelijuoma postituskuluineen päätähuimaa. - Nimetön
omppu kirjoitti:
Siksikö niissä oranssisissa purkeissa on niitä "oksennusmöykkyjä" vai mitä klönttejä ne on kun ne maistuu niin pahalta?
- Nimetön
Nimetön kirjoitti:
Siksikö niissä oranssisissa purkeissa on niitä "oksennusmöykkyjä" vai mitä klönttejä ne on kun ne maistuu niin pahalta?
Juu niissä FLP:n Aloe Verassa on kyllä ihmeellisen
makuisia klönttejä. Kyllä muilla firmoilla on huomattavsti paremman makuista Aloe Veraa. no eihän se ihme oo että niissä on korkee Aloiinipitolisuus myös jos suoraan pellolta niitä purkitettaan. - omppu
Luontoihminen kirjoitti:
Jos he purkittaisivat suoraan pellolta, niin silloinhan sinne pulloon menee kaikki myrkyt myös eikö? Se on tietysti asia erikseen jos heillä on siellä pellonlaidalla joku tehdas jossa he jälkikäsittelee Aloe Vera-lehdet...
Ei tämä Saksalaistenkaan valmistama Aloe Vera Geelijuoma postituskuluineen päätähuimaa.huonosti.Tietysti tehdas purkittaa.Myrkkyjä ei ole,koska on luomutuote.FLP:llä ei ole geliä oransseissa pulloissa,vain luonnonvalkoisessa ja keltaisessa.Kasvista otetaan vain sisusta eli geeli,jonka takia on möykkyjä.Ei mielestäni maistu kummemmalle,tulee mieleen sitrushedelmien hedelmäliha.
- Luontoihminen
omppu kirjoitti:
Tsori ilmaisin asian vähän epäselvästi. Eli "alusta loppuun" tarkoitin sitä että ensimmäisestä pullonkorkin avaamisesta aina viimeiseen pisaraan saakka laatutavaraa.
- Finneija
Luontoihminen kirjoitti:
Aloe BArbadensis Miller pilaantuu 4 tunnin sisällä joutuessaan tekemisiin hapen kanssa. Miten siis voi olla hyvä, että sitä kuljetetaan ensin Saksaan, jossa se vasta käsitellään ????
Taitavatolla aikamoisia pikalentoja ja sitten pikatoimintoja ennenkuin tavara pilaantuuu !
Tästä samasta syystä minua suunnattomasti ihmetyttää ajatus "hapellisesta Aloe Verasta". - että tälleen
Finneija kirjoitti:
Aloe BArbadensis Miller pilaantuu 4 tunnin sisällä joutuessaan tekemisiin hapen kanssa. Miten siis voi olla hyvä, että sitä kuljetetaan ensin Saksaan, jossa se vasta käsitellään ????
Taitavatolla aikamoisia pikalentoja ja sitten pikatoimintoja ennenkuin tavara pilaantuuu !
Tästä samasta syystä minua suunnattomasti ihmetyttää ajatus "hapellisesta Aloe Verasta".Oletko muka viljelijä-jenkkilästä vaiko peräti ihan lääketehtailija vai miten voit väittää tietäväsi paremmin kun lääketehdas joka hoitaa valmistuksen?
Minäkin tiedän tuon tapauksen ja josta edellinen kertoi ja väittämäsi "pilaantuneet" tuotteet "toimii" ja on toimineet jo monen vuoden ajan...mutta provo-viestejähän tännekkin mahtuu monen sorttisia. - Nimetön
että tälleen kirjoitti:
Oletko muka viljelijä-jenkkilästä vaiko peräti ihan lääketehtailija vai miten voit väittää tietäväsi paremmin kun lääketehdas joka hoitaa valmistuksen?
Minäkin tiedän tuon tapauksen ja josta edellinen kertoi ja väittämäsi "pilaantuneet" tuotteet "toimii" ja on toimineet jo monen vuoden ajan...mutta provo-viestejähän tännekkin mahtuu monen sorttisia.niin tuota noin, valmistajiahan on ja siten myös viljelijöitä. Miksi lääketehtaat eivät ole kiinnostuneet Aloe Verasta, johtuu siitä ettei kasvia voi patentoida.
En minä tiedä asioita paremmin kuin "sinun lääketehtasi", mutta FLP on suurin viljelijä/sadonkerääjä/valmistaja, joten laatu on siis taattu.
- c.a.h
Mistä näitä aloe vera tuotteita olette tilanneet?
- Luontoihminen
Tilaan Suomessa olevan konttorin kautta jossa välitetään tilaukset suoraan Saksaan. Jos kiinnostaa niin nimimerkkini takaa löydät yhteystietoni.
Forever Living Productsin tuotteita voit ostaa verkkokaupastani:
www.myaloevera.fi/aloejenni
Lähetä minulle viesti, niin lähetän sinulle käyttäjätunnuksen ja salasanan verkkokauppaani.
Kaikki Foreverin tuotteet ovat erittäin laadukkaita ja niillä on 90 päivän täysi tyytyväisyystakuu: voit käyttää tuotteita 3 kuukauden ajan ja jos et ole niihin täysin tyytyväinen, palautat vain pakkaukset ja kuitin minulle ja saat rahasi takaisin.
Jos asut pääkaupunkiseudulla etkä halua tilata tuotteita postitse, ilmoita vain minulle niin toimitan tuotteet sinulle kotiin tai työpaikallesi tai muuhun yhdessä sopimaamme paikkaan.
Jenni Alasuutari
Itsenäinen jälleenmyyjä
Forever Living Products
P.S. Kerro minulle, jos olet kiinnostunut mahdollisuudesta jälleenmyydä Forever Living Productsin tuotteita. Kerron sinulle mielelläni tästä mahdollisuudesta.
- tosi kätevä
Aloe Veraa saa nyt myös porejuomana, mikä on yhtä tehokasta, ellei tehokkaampaakin kuin ne litran kanisterit. Eikä vie tilaa jääkaapista ja säilyykin paljon paremmin.
Ne möykyt ainakin siinä FLP:n juomassa ovat todella ällöjä ja on ihan turha väittää, että mehu, joka säilyy jääkaapissa avattuna 3 kk ei sisältäisi säilöntäaineita!
Kannattaa kyseenalaistaa joskus myyjien väitteet.- omppu
stabilontiaineet ovat marjoista ja hedelmistä valmistettuja,eli luonnon omia säilöntäaineita.
Mistä tiedät miten porejuoma on valmistettu?Valmistusprosessissa Aloe vera on VARMASTI käsitelty teollisesti tavalla tai toisella,eikä näinollen voi sisältää ravinteita siinä muodossa kuin juomassa. omppu kirjoitti:
stabilontiaineet ovat marjoista ja hedelmistä valmistettuja,eli luonnon omia säilöntäaineita.
Mistä tiedät miten porejuoma on valmistettu?Valmistusprosessissa Aloe vera on VARMASTI käsitelty teollisesti tavalla tai toisella,eikä näinollen voi sisältää ravinteita siinä muodossa kuin juomassa.samaa mieltä kanssasi. Aloe Veraa on nyt saatavana kaikenlaisissa muodoissa ja uskon vahvasti,että nämä poretabletit on käsitelty teollisesti. Itse katson kyllä tarkkaa, mitä tuote sisältää ja kierrän kaukaa sellaiset tuotteet ,missä on esim. säilöntäaineita. Olen nyt juonut pullollisen Aloe Vera geeli-juomaa ja mulla on käynnissä kuona-aineiden puhdistus meneillään. Vessassa saa juosta ja ummetuksesta ei ole jälkeäkään.Vielä juon kaksi putelia ja sitten tiedän tarkemmin mitä hyötyä tästä kolmen kuukauden kuurista on ollut apua.Olen tosi ennakkoluuloinen ihminen näihin luonnontuotteisiin , saa nähdä, eipä tää kait kuolemaksi ole? :-))
- tosi kätevä
turima kirjoitti:
samaa mieltä kanssasi. Aloe Veraa on nyt saatavana kaikenlaisissa muodoissa ja uskon vahvasti,että nämä poretabletit on käsitelty teollisesti. Itse katson kyllä tarkkaa, mitä tuote sisältää ja kierrän kaukaa sellaiset tuotteet ,missä on esim. säilöntäaineita. Olen nyt juonut pullollisen Aloe Vera geeli-juomaa ja mulla on käynnissä kuona-aineiden puhdistus meneillään. Vessassa saa juosta ja ummetuksesta ei ole jälkeäkään.Vielä juon kaksi putelia ja sitten tiedän tarkemmin mitä hyötyä tästä kolmen kuukauden kuurista on ollut apua.Olen tosi ennakkoluuloinen ihminen näihin luonnontuotteisiin , saa nähdä, eipä tää kait kuolemaksi ole? :-))
Hei haloo!
Aloe Vera mehu, jota myydään täällä Suomessa ja joka säilyy kuukausikaupalla avattuna on teollisesti käsitelty. Kannattaa käyttää tervettä järkeään, ennenkuin silmät kirkkaina väittää ettei näin olisi. SE mitä se teollinen käsittely sitten pitää sisällään on asia sinäänsä. Hyvät jälleenmyyjät, sillä sitähän te varmaan olette, kannattaa itse perehtyä mitä tuotteet todella sisältävät. Kokeeksi: laittakaapa luomurypälemehu jääkaappiin 3 kuukaudeksi, niin näette mitä sille tapahtuu...
Mikä ihme mörkö on sitä paitsi teollinen käsittely? ALOE POREJUOMA ON ehdottomasti kokeilemisen arvoinen juttu. Suosittelen kaikille.
Paitsi että se on kätevä myös matkoilla se ei edistä ja tue epätervettä verkosto-ja pyramiidimyyntiä, mitä Aloe Vera kauppa nykyisin on. - valmistusmenetelmiä
tosi kätevä kirjoitti:
Hei haloo!
Aloe Vera mehu, jota myydään täällä Suomessa ja joka säilyy kuukausikaupalla avattuna on teollisesti käsitelty. Kannattaa käyttää tervettä järkeään, ennenkuin silmät kirkkaina väittää ettei näin olisi. SE mitä se teollinen käsittely sitten pitää sisällään on asia sinäänsä. Hyvät jälleenmyyjät, sillä sitähän te varmaan olette, kannattaa itse perehtyä mitä tuotteet todella sisältävät. Kokeeksi: laittakaapa luomurypälemehu jääkaappiin 3 kuukaudeksi, niin näette mitä sille tapahtuu...
Mikä ihme mörkö on sitä paitsi teollinen käsittely? ALOE POREJUOMA ON ehdottomasti kokeilemisen arvoinen juttu. Suosittelen kaikille.
Paitsi että se on kätevä myös matkoilla se ei edistä ja tue epätervettä verkosto-ja pyramiidimyyntiä, mitä Aloe Vera kauppa nykyisin on.Tussa olen kanssa samaa mieltä se ei voi säilyä kuukausitolkulla avattuna ilman käsittelyä. LR Health & Beauty Systems.n Aloe Vera Geeli-juoma ei säily kun noin kuukauden avattuna ja sekin jääkaapissa tosin se kyllä tyhjeneekin itselläni kahdenviikon aikana (90ml pvä.) Avaamattomana kylläkin vuodenpäivät huoneenlämmössä.
Olkoonkin sitten verkostomarkkinointi hömppää niin hyvät on tuotteet ja olen itse kuin myös moni muukin enemmän kuin tyytyväinen monenvuoden käyttäjä jo. Enkä aijo lopettaa eli loppua ei ole näköpiirissä. Kypällä rulettaa, mutta rulettakoot. Jos joku ei tykkää niin olkoon tykkäämättä en ala tyrkyttämään kenellekkään. Joku viisas on joskus sanonut jotta jokainen meistä taaplaa tyylillään. - itsellesi vain
tosi kätevä kirjoitti:
Hei haloo!
Paitsi että se on kätevä myös matkoilla se ei edistä ja tue epätervettä verkosto-ja pyramiidimyyntiä, mitä Aloe Vera kauppa nykyisin on.""Paitsi että se on kätevä myös matkoilla se ei edistä ja tue epätervettä verkosto-ja pyramiidimyyntiä, mitä Aloe Vera kauppa nykyisin on.""
Kannattaisiko itse perehtyä verkostomarkkinoinnin saloihin paremmin, ettei tarvitse silmät kirkkaina väittää sen olevan epätervettä pyramidimyyntiä? Katsos kun on verkostomarkkinointia ja verkostomarkkinointia ja suoramyyntiä ja suosittelumarkkinointia ja pyramidipelejä ja.... Moni on myös jälleenmyyjänä vain saadakseen tuotteita ITSELLE edullisesti.
Ja oletkos ottanut selvää, kuinka monta prosenttia puristamisen jälkeen poretabletissa on aloe vera geeliä? Mitä järkeä on litratolkulla juoda juomaa, jos siinä on vain muutamia prosentteja vaikuttavaa ainetta, josta ei ole niin pieninä annoksina edes mitään terveydellistä hyötyä? Koska puristetussa muodossa sen on täysin MAHDOTTOMUUS kilpailla Esim. 91%:lle aloe vera juomalle, jota ei tarvitse juoda kannullista saadakseen saman vaikutuksen. Sillä mitä enemmän aloeta käsitellään, sitä enemmän siitä lähtee sen arvokkaita ainesosia ja vitamiineja pois. Ja väitän, että "kuivassa tabletissa" sitä on aikaslailla vähän... - jälleenmyyjä
itsellesi vain kirjoitti:
""Paitsi että se on kätevä myös matkoilla se ei edistä ja tue epätervettä verkosto-ja pyramiidimyyntiä, mitä Aloe Vera kauppa nykyisin on.""
Kannattaisiko itse perehtyä verkostomarkkinoinnin saloihin paremmin, ettei tarvitse silmät kirkkaina väittää sen olevan epätervettä pyramidimyyntiä? Katsos kun on verkostomarkkinointia ja verkostomarkkinointia ja suoramyyntiä ja suosittelumarkkinointia ja pyramidipelejä ja.... Moni on myös jälleenmyyjänä vain saadakseen tuotteita ITSELLE edullisesti.
Ja oletkos ottanut selvää, kuinka monta prosenttia puristamisen jälkeen poretabletissa on aloe vera geeliä? Mitä järkeä on litratolkulla juoda juomaa, jos siinä on vain muutamia prosentteja vaikuttavaa ainetta, josta ei ole niin pieninä annoksina edes mitään terveydellistä hyötyä? Koska puristetussa muodossa sen on täysin MAHDOTTOMUUS kilpailla Esim. 91%:lle aloe vera juomalle, jota ei tarvitse juoda kannullista saadakseen saman vaikutuksen. Sillä mitä enemmän aloeta käsitellään, sitä enemmän siitä lähtee sen arvokkaita ainesosia ja vitamiineja pois. Ja väitän, että "kuivassa tabletissa" sitä on aikaslailla vähän...Tosi on, että tuo suoramyynti tai verkostomarkkinointi tai miksi sitä nyt kukin haluaakin sanoa, on syvältä. Olin itse jälleenmyyjänä useamman vuoden ja yritystä oli varsinkin noin ensi alkuun. Tuloksena oli kunnon tappiot toiminnasta. Kannattaa tarkkaan harkita ennen kuin antaa itsensä ylipuhua jälleenmyyjäksi. Minulla oli onneksi palkkatyö, joka piti pään pinnan yläpuolella, mutta kun työttömiä ja vähävaraisia muutenkin houkutellaan suoramarkkinointiin ihan poskettomilla lupauksilla suurista tuloista, niin se on aika surkeeta se.
Hyvänä vihjeenä: jos joku haluaa sinut itseleen jälleenmyyjäksi, niin käyppä ensin katsomassa HÄNEN verotulonsa verotoimistossa. Voi olla, että ne fakktatiedot palauttavat sinut maan pinnalle. - tosi kätevä
itsellesi vain kirjoitti:
""Paitsi että se on kätevä myös matkoilla se ei edistä ja tue epätervettä verkosto-ja pyramiidimyyntiä, mitä Aloe Vera kauppa nykyisin on.""
Ja oletkos ottanut selvää, kuinka monta prosenttia puristamisen jälkeen poretabletissa on aloe vera geeliä? Mitä järkeä on litratolkulla juoda juomaa, jos siinä on vain muutamia prosentteja vaikuttavaa ainetta, josta ei ole niin pieninä annoksina edes mitään terveydellistä hyötyä? Koska puristetussa muodossa sen on täysin MAHDOTTOMUUS kilpailla Esim. 91%:lle aloe vera juomalle, jota ei tarvitse juoda kannullista saadakseen saman vaikutuksen. Sillä mitä enemmän aloeta käsitellään, sitä enemmän siitä lähtee sen arvokkaita ainesosia ja vitamiineja pois. Ja väitän, että "kuivassa tabletissa" sitä on aikaslailla vähän...Kun kerran yllytit, niin kysäisin porejuoman Aloe pitoisuutta. Yhden tabletin Aloe pitoisuus vastaa 50ml Aloe Veraa. Muistaakseni suosittelemasi juoman Aloen päiväannos on 30-60 ml. Valmistusmenetelmä on: otetaan Aloe Veran lehti, kuoritaan se ja kuivataan sekä hienonnetaan ja tiivistetään tabletin muotoon.
Huom! en ole millään lailla sidoksissa koko firman tai tuotteen kanssa, mitä nyt olen itse sitä ostanut ja käyttänyt. Joten minulla ei ole omaa lehmää ojassa toisin kuin ilmeisesti joillakin tällä palstalla kirjoittelevilla kauppiailla.
Teidän kannattaisi varmaankin kaupitella tuotteitanne jossain muualla kuin keskustelupalstalla. Vaikkapa luontaistuotekaupassa ?
Joten se siitä. - Maisy123
tosi kätevä kirjoitti:
Kun kerran yllytit, niin kysäisin porejuoman Aloe pitoisuutta. Yhden tabletin Aloe pitoisuus vastaa 50ml Aloe Veraa. Muistaakseni suosittelemasi juoman Aloen päiväannos on 30-60 ml. Valmistusmenetelmä on: otetaan Aloe Veran lehti, kuoritaan se ja kuivataan sekä hienonnetaan ja tiivistetään tabletin muotoon.
Huom! en ole millään lailla sidoksissa koko firman tai tuotteen kanssa, mitä nyt olen itse sitä ostanut ja käyttänyt. Joten minulla ei ole omaa lehmää ojassa toisin kuin ilmeisesti joillakin tällä palstalla kirjoittelevilla kauppiailla.
Teidän kannattaisi varmaankin kaupitella tuotteitanne jossain muualla kuin keskustelupalstalla. Vaikkapa luontaistuotekaupassa ?
Joten se siitä.Jos valmistusmenetelmä tosiaan on tuo, mitä kerroit, silloinhan mukaan tulee kuorikerros, joka sisältää aloiinia. Ja aloiini taas ei ole hyvä asia, aiheutta a mm. ripulia. Parhaat tuotteet sisältävät vain kasvin sisältä puristettua geeliä, alhaisin aloiinipitoisuus on LR:n aloe-tuotteilla.
Ja kyllähän poretablettiin jotain muutakin laitetaan sekaan, jotta poreilee ja säilyy. Ei kuulosta kovin luonnonmukaiselta. - jaanasi
tosi kätevä kirjoitti:
Hei haloo!
Paitsi että se on kätevä myös matkoilla se ei edistä ja tue epätervettä verkosto-ja pyramiidimyyntiä, mitä Aloe Vera kauppa nykyisin on.No haittaako mitään jos on verkostomarkkinointihömppää. Sitähän kaikki on. Sehän on tätä päivää. Usein vain verkostomarkkinointi hömppä "pyramidi huijauksilla" on laadukkaimmat tuotteet.
- 1715
jaanasi kirjoitti:
No haittaako mitään jos on verkostomarkkinointihömppää. Sitähän kaikki on. Sehän on tätä päivää. Usein vain verkostomarkkinointi hömppä "pyramidi huijauksilla" on laadukkaimmat tuotteet.
Täältähän myös löytyy vähän tiiviimmässäkin muodossa, geelikapseleissa. Turha vesilasti on päästetty pois postituksia vaikeuttamasta.
http://www.iherb.com/Aloe-Vera-Caps-Gel-Caps
Itse en ole tosin käyttänyt, koska en ole selvittelyistäni huolimatta jyvälle Aloe Veran eduista.
Tässä koko valikoima.
http://www.iherb.com/Aloe-Vera?p=3&sr=0
- Jenkeistä faktaa
"Aloe vera -uute saattaa aiheuttaa syöpää eläimissä, väittää yhdysvaltaisen NTP-tutkimusohjelman (National Toxicology Program) puitteissa tehty selvitys (pdf-linkki). Asiasta uutisoi New Scientist"
Huomioitavaa on että kysymys on ALOIINISTA. Aloe Veran ALOIINISTA, kuten alla ilmenee. Yli 200 sivuisesta tutkimuksesta ilmenee että tutkimuksissa Aloinnipitoisuus oli yli 10 ppm! Esimerkiksi useissa Suomessakin myydyissä amerikkalaisten verkostomarkkinointi firmojen Aloe Vera juomissa on Aloiinipitoisuus on 4400 - 62000 ppm!
Mutta on saatavilla myös aloiinivapaata Aloe Veraa. Saksalaisyritys (LR), myös täällä Suomessa markkinoi Aloiinivapaata Aloe Vara geelijuomia, joiden aloiinipitoisuus on alle 0,025 ppm.
Tieto mahdollisesta syöpäriskistä eläimissä huolestuttaa NTP:tä joka tapauksessa siinä määrin, että testejä aiotaan jatkaa ja laajentaa.
Tulevissa testeissä keskeisintä on sen yhdisteen löytäminen, joka aiheutti rotille syövän. Tällä hetkellä tärkein epäilty kemikaali on nimeltään aloiini A.
Hiirikokeissa syöpää ei havaittu, mutta New Scientistin mukaan rottien suoliston aineenvaihdunta vastaa paremmin ihmisen suolta kuin mitä hiiren suoli vastaa.
Ihmiset käyttävät aloe-uutteita luonnontuotteina sekä sisäisesti että ulkoisesti. Uute valmistetaan lääkeaaloe-nimisestä aavikkokasvista (latinaksi Aloe vera).
Tutkimuksiisa käytettiin Aloe Veraa joiden aloiinipitoisuus ylitti 10 ppm!
Näkemykseni mukaan kannattaako käyttää Aloe vera tuotteita joiden aloiinipitoisuus ylitää 10 ppm. Kun on aloiinivapaitakin tuotteita saannissa (LR) - Kokemusta on
Sen lauluja laulat, kenen leipää syöt......
Yks hurahtaa X-verkostomarkkinointifirmaan ja toinen XY-verkostoon. No, asia on kyllä käytännössä niin, että joka firmalla on varmaan joku mieluisa tuote. Mutta aina haiskahtaa, kun aletaan paatoksella paasaamaan.
Minusta ei ole kovin fiksua, että LR:ssä mukana oleva "kouluttaja" jatkuvasti haukkuu kaikki muut firmat ja niiden tuotteet. Arvostetutkin asiantuntijat eivät tiedä mistään mitään. Tällaiset paasarit kaikissa muissakin firmoissa kannattaa kyseenalaistaa.
Esim. otsikko Aloe Vera ei välttämättä yksin auta ketään, ei ainakaan monisairaita. Ihminen on kokonaisuus ja joillakin on vaikeitakin sairauksia, mihin tarvitaan yksilöllisiä tukihoitomuotoja. Turha lähteä "tohtoroimaan" kenenkään toimintatapoja. Asiakas/potilas kuitenkin hoidattaa itseään omatoimisesti. Kenestäkään muusta ei löydy vastuunkantajaa.
Kannattaa käydä esim. Kaarlo Jaakkolan vastaanotolla, Rauli Mäkelä, Antti Heikkilä ja on näitä muitakin. Kuunnelkaa ja vertailkaa eri kommentteja ja muodostakaa niistä oma "reseptinne". Itse olen vuosia kuunnellut eri luonnoitsijoita, mm. (Kiminkinen), Paula Heinonen, Antti Heikkilä, Delatte, Tolonen yms. Vasta nyt vuosien jälkeen pystyy muodostamaan käsityksiä asioista. Ei kannata uskoa yhtä "asiantuntijaa". Varsinkin sellaiset, jotka haukkuvat muita alalla pitkään olleita asiantuntijoita --> saa kirkkaasti heittää romukoppaan. - Anonyymi
Forever deororantti: https://safkanet.fi/triclosan-taas-uusi-aine-jota-on-syyta-valttaa/
Hammastahnoista. https://www.google.com/search?q=flp hammastahna&oq=flp hammastahna&aqs=chrome..69i57.5737j0j8&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Vältä kosmetikkaa jossa on tricklosania: https://www.iltalehti.fi/terveys/a/2014112618868334
https://www.lakijavesi.fi/kosmetiikan-triklosaani-vaarantaa-ihmisen-ja-ympariston-terveyden/
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/201806152201015780
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983