..vaihdoin viikko sitten RELA-tipat ja muut hössötykset (disfasyl, maidoton dieetti, yms pyms), kun äidinmaitokeittiön hoitsu suositteli Bioteekin Probioottibabyyn ja se tepsi..maha on nyt mutinoitta ja tyttö hymyilee kuin aurinko, ikää 2kk:) ja äippä saa syödä onnellisena jukurttii ja ruisleipää.. ennen itkua, unetonta yötä ja väännettä tuhottomasti..tämä tepsi meillä..
näitä maitopöpöjä käytetään myös keskosilla kehittämään suolistoa joten ihan huuhaata ei ole.. toivotaan että tämä onni meillä kestää:)
Tiedättekös..
2
873
Vastaukset
- kysymystä..
Kiitos vinkistä!
Kestikö tuon viikon, ennenkuin tepsi vaivoihin vai jo nopeammin? Tuntuu, että kaikki samat on jo nyt kokeiltu kuin sinäkin ilman tulosta.
Onko tuo jotakin jauhetta vai millainen koostumus tuossa on? Voikohan laittaa esim. korvikkeen sekaan?- että..
..nyt 4pv menossa ja ei ole KIPU-itkuja ollut kahteen päivään ollenkaan:) ihana enkeli tuolla vaunuissa nytkin tuhisee..alkaa jo hahmottua mitä äitiys voi olla..
se on annospusseissa ja liukenee hyvin veteen ja maitoon! itse olen antanut vain puolta pussia ainakin näin alkuun vielä. Toivotaan että teilläkin tepsii:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392497
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait31518Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381373- 841323
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124843- 31771
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596