Heippa!
Olisin kysynyt, että onko kenelläkään tietoa mitä tarkoittaa dysplasia? Minulla on ollut nyt 1,5 vuotta papa-koe luokkaa 2 tai 3 ja myös kondylooma ja solumuutoksia. Lääkäri, jolla olen käynyt on todella "kylmä" ja vastaa kysymyksiin niin ympäripyöreästi lääkäritermein, ettei vastauksista ota mitään tolkkua... Kuulemma kohtalainen dysplasia löytyy. Mitään hoitoa ei minulle missään vaiheessa ole tehty, vaan aina sanotaan että 6 kk päästä uudestaan lääkäriin. Viikko sitten kun sain taas tulokset ja kysyin, että tehdäänkö asialle mitään, niin vastaus oli että olen liian nuori, eikä mitään toimenpiteitä tämän takia tarvita. Ikää on kertynyt 23...
Dysplasia
4
851
Vastaukset
- löytyy
täältä ainakin aiheesta: www.kerrokaverille.fi
- lääkäreillä eroa
onko yks.vai kunnallinen. en tietty tiedä taustoja, mutta itselläni nuo samat ja hoidettiin kyllä sähkösilmukalla, lekuri mulle sanoi, että ehdottomasti hoidettava. kysyppäs joltai muulta lekurilta, ja lue googlen kautta tietoa
- tietoa
Kunnallinen, mutta varasin ajan toiselle lääkärille, joka on yksityinen. Olisi varmaan pitänyt varata aika toiselle lääkärille jo ajat sitten... Googlen kautta on tosiaan tullut luettua tietoa jonkin verran aiheesta. Mutta en esim. tiedä että onko tämä kohtalainen dysplasia vakavaa ja onko tämä kohtalainen yhtä kuin "luokka" CIN1, CIN2 vai CIN3? Minkäslaiselta tämä sähkösilmukalla tapahtuva hoito tuntui? Vai puudutettiinko? Onks sulla sen jälkeen ollut enää mitään "vaivoja", vai palautuko esim. papa normaalille tasolle?
- kestää,,
tietoa kirjoitti:
Kunnallinen, mutta varasin ajan toiselle lääkärille, joka on yksityinen. Olisi varmaan pitänyt varata aika toiselle lääkärille jo ajat sitten... Googlen kautta on tosiaan tullut luettua tietoa jonkin verran aiheesta. Mutta en esim. tiedä että onko tämä kohtalainen dysplasia vakavaa ja onko tämä kohtalainen yhtä kuin "luokka" CIN1, CIN2 vai CIN3? Minkäslaiselta tämä sähkösilmukalla tapahtuva hoito tuntui? Vai puudutettiinko? Onks sulla sen jälkeen ollut enää mitään "vaivoja", vai palautuko esim. papa normaalille tasolle?
vielä, mut kivuton juttu oli kun puudutuksessa tehtiin. hyvä et menet toiselle lääkärille, itselläni on hyvä gyne jonka kanssa voin puhua kaikesta ja vielä jutustelun lopuksi se kysyy että haluanko vielä tietää jotain muuta, et kyllä niissä kovasti eroja on. tsemppiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833789Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071812- 1091125
- 991095
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165875- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22751