Viru-keskuksen parkki

Autolla matkaan

Onko kokemuksia Viru-keskuksen parkkihallista. Tarkoitus olisi mennä autolla keskustaan (hotellimme kun on Pirita). Paljonkohan maksaa tunti? Ja miten maksu suoritetaan? Eli onko automaatti hallissa vai pitääkö maksaa jonnekin luukulle. Toki muitakin parkkipaikkoija voisimme ajatella.

8

5818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parkimine
    • mualimanmatkooja

Oltiin joulukuun lopussa rautakauppaostoksilla Tallinnassa. Oltiin kahdella pakulla. Toinen ei mahtunut parkkihalliin, joten se parkkeerattiin hotellin edessä oleville paikoille. Niiden piti olla vartioituja! Maksoikin muistaakseni 20€/vrk. No, huono tuuri ja autoon murtauduttiin. Valvontakamerasta näkyi, että murto tapahtui iltapäivällä klo 15!

Että se niistä Virun vartioiduista paikoista!

• piritalla

ole omaa parkkia? En tiedä, mutta luulisi olevan.

• Autolla matkalla

Kyllä Piritassa on parkkipaikka, mutta tarkoitus onkin mennä ostoksille Virukeskukseen ja kun on muksu mukana, niin on helpompi kulkea omalla autolla. Eli muuten kyllä pidämme auton hotellin parkkipaikalla.

• 500 kertaa
        Autolla matkalla kirjoitti:

Kyllä Piritassa on parkkipaikka, mutta tarkoitus onkin mennä ostoksille Virukeskukseen ja kun on muksu mukana, niin on helpompi kulkea omalla autolla. Eli muuten kyllä pidämme auton hotellin parkkipaikalla.

Antakaa sen rakkaan autonne olla siellä piritan parkissa ja menkää taksilla keskustaan, on muutenkin helpompaa liikkua taksilla tai bussilla tallinnassa, kun sohlata oman auton kanssa tallinnan todella järjettömässä liikenteessä.

• Käynnyt
        500 kertaa kirjoitti:

Antakaa sen rakkaan autonne olla siellä piritan parkissa ja menkää taksilla keskustaan, on muutenkin helpompaa liikkua taksilla tai bussilla tallinnassa, kun sohlata oman auton kanssa tallinnan todella järjettömässä liikenteessä.

siinä Tallinnan liikenteessä muka järjetöntä on?

Tietysti jos ajotaito ei riitä niin se ei riitä sielläkään.

Valvottuja parkkipaikkoja on vaikka kuinka paljon ja Virukeskusta halvempia eikä nää ikivanhat suomiautot kellekkään kelpaa,joku vanha japsi ei kelpaa Virossa edes rosvoille.

• Käyn usein

Parkkihalliin ajetaan Viruhotellin jälkeen, Piritalta tullessa aja liikenneympyrässä ympyrä, aja Virun edestä (ei pihasta) ja seuraavista valoista käännyt oikealle ramppiin.

Aja ylös, ota lappu, puomi aukeaa.

Lähtiessä kassaan maksaessa saat Kaubamajan samanpäiväistä kuittia näyttämällä 25 % alennusta. AInakin 3 kerroksen kassan vieressä on myös automaatti johon voi maksaa. Lisäksi yksi kassa on puomien vieressä.

Ei ongelmia.

• fuks

portista sisään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      165
      3080
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2091
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1881
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1856
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      329
      993
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      973
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe