Vaimon kaveria

abcddefg

Viimeinkin koitti viikonloppu. Ajelin töistä kotiin kun sain vaimolta tekstiviestin, jossa hän ilmoitti ystävänsä Hennan tulevan saunomaan ja iltaa istumaan josta heillä oli tarkoitus lähteä vielä baarikierrokselle. Eipä siinä, ei minulla ollut sitä vastaan mitään, Henna oli puhelias ja huumorintajuinen nätti nainen jonka seurassa ei aika käy pitkäsi. kurvasin auton rivitalomme pihaan ja astelin töistä uupuneena sisälle. Löysin vaimoni Tiinan keittiöstä kokkaamasta illan purtavia. Pusu ja päivänkuulumiset vaihdettuamme Tiina kertoi Hennan saapuvan noin kuuden aikoihin. Istuskelin keittiöjakkaralla ja katselin Tiinaa heilumassa keittiössä ja ihastelin hänen vartaloaan. Hän oli jokapuolelta sopusuhtainen, pienet pyöreät rinnat ja ihana takapuoli farkuissa saivat miehisyyteni heräämään ja aloin yrittämään puhumalla kauniita ja hieromalla hänen niskojaan, josko hänellä heräisi samoja tunteita. Ei nyt, Henna tulee kohta. Vastaus oli lyhyt ja ytimekäs. Kohta. Ajattelin, Hennan tuloon oli yli tunti. Sanoin Tiinalle meneväni makuulle vähäksi aikaa kiroillen samalla mielessäni naisen logiikkaa ja Hennan saapumista. Sängyllä makoillessani ajatuksiini eksyi Henna. Iloinen, noin 165 senttinen punapää. muodokas arviolta c-kuppiset rinnat, nainen miehen makuun. Ei sillä, En vaihtaisi vaimoani kehenkään, mutta aina sitä pidemmän suhteen aikana ajatuksiin eksyy joku muukin nainen vaimon lisäksi, Varmaan väärin toista kohtaan mut kukapa tietää ken vaimoni mielessä välillä liikkuu. Tunnen, etten ole nukkunut ollenkaan kun hätkähdän naisten iloisiin ääniin. Jaaha, taisi Jounin unet olla siinä ja kapuan jaloilleni ja suuntaan kohti keittiötä kahvi mielessäni. Keittiöstä löydän Tiinan ja Hennan siideripullot kädessä kertomassa kuulumisia toisilleen. Moi Henna, huikkaan ja saan iloisen tervehdyksen ja hymyn. Tiina vihjaa että sauna olis hyvä olla kohta lämpiämässä tai me tytöt annetaan sulle sapiskaa. Hymähdän ja sanon meneväni lämmittämään heti kun saan unihiekkoja vähän karistettua kahvin avulla. Kahvia juodessani ja tyttöjen juttuja kuunnellessani ajatukseni alkaa jälleen vaeltamaan. Mielessäni käy jo fantasiani yhteissaunasta molempien naisten kanssa ja mietin Hennaa alostomana. Hei. Tiina sanoo minulle ja huomaan tuijottaneeni Hennaa koko ajan, kunnes Vaimoni herättää minut ajatuksistani. hei se sauna, Älä nyt siihen nukahda. Ääh.. en, nappaan jääkaapista oluen ja poistun keittiöstä saunalle punaisena kuin paloauto Hennnan hymyillessä ilkikurisesti perääni. Napsautan saunan päälle ja menen katsomaan televisiota. Tytöille tuntuu juomat maistuvan, Ainakin olemmat tuntuvat käyvän kierroksilla puheesta päätellen. Muutaman oluen juotuani kysyn tytöiltä haluavatko he siirtyä jo saunan puolelle(että joskus itsekkin pääsen). Ei vielä, mene sinä ensin. Saan vastaukseksi. Otan kaapista mukaan pari kylmää olvia ja kysyn josko neidit haluaisivat jotain jääkaapista. Voin mä ottaa siiderin, Tiina vastaa Hennan nyökytellessä mukana. Vilkaisen Hennaa ojentaesssani pulloa, on siinä kyllä nätti nainen. Tiinalta saan ihan pusun palkaksi pullosta ja lähden löylyyn. Vihdoinkin viikonloppu, ajattelen lauteille päästyäni. Saa nauttia elämästä eikä tarvi rientää kokoajan jonnekkin. Aikani saunottuani kuulen koputusta pesuhuoneen ovelta josta vaimoni huikkaa minulle että joko olet pian tulossa pois ja että me halutaan tulla saunaan, vai halutko että tullaan yhtä aikaa. tunsin päässäni kohinaa, mitä tähän uskaltaa sanoa, tiesin Tiinan humalassa rohkeammaksi mutta mikä on mieli aamulla. Kuin vieraasta suusta kuulen sanovani että tulkaa pois vaan. Ovi sulkeutuu ja pelkään saavani satikutia heti huomenna. Suljen ajatukset mielestäni. Itsehän Tiina sitä ehdotti ja voin minäkin laitaa sen muutaman pullon humalan huumoriksi. Mitään ei kuulu ja mietin jo poistuvani kun ovi avautuu jälleen ja pesuhuoneeseen astuu kaksi nuorta naista alusvaatteillaan varoen, kuin varkaissa ollessaan, molempia jännittää. Katson saunan lasioven läpi kuinka Tiina riisuu rintaliivinsä ja housunsa nopeasti ja astelee suihkuun minua vilkaisten. Henna riisuu ensin housunsa ja kääntyy selin minuun. Ehdin nähdä vilaukselta hennon karvoituksen ennenkuin hän kääntyy. Tiina tulee suihkusta ja on hennan vuoro mennä suihkukoppiin. Tiina avaa saunan lasioven ja nousee lauteille tuijottaen minua suoraan silmiin. Tätä taisit haluta, hän kuiskaa. Kohina päässäni kasvaa kun Henna ovaa oven ja nousee nopeasti lauteille, Tiinan toiselle puolelle. Tunnen olevani unessa kun näen Hennnan vettävaluvan vartalon, Rinnat ovat isommat kuin Tiinalla, Muutenkin hän on hiukan pyöreämpi kuin vaimoni. Hetken hiljaisuus tuntuu ikuisuudelta ennenkuin Tiina pääsee tilanteen herraksi ja alkaa jutella aivan kuin mitään erikoista ei olisi tapahtunut. Myös Henna tottuu asiaan ja pystyy osallistumaan keskusteluun. Minulta menee enemmän kuin hetki, kunnes voin ajatella muutakin kuin pystyyn pyrkivää elintäni. Saunassa käsitellään kaveripiirin asioita kun tunnen nestehukan valtaavan sisukseni ja poistun suihkun kautta ns. jäähylle. Terassilla tupakalla joudun kasaamaan itseäni, pohdin onko minun soveliasta palata saunaan nyt vai odotanko kunnes tytöt tulevat pois. Äh, Ei muuta kuin sinne vaan, rohkaisen itseäni. Noudan jääkaapista kolme olutta ja otanpa tytöille myös siiderit mukaan ja painun saunalle. Hei, sinä tulit takaisin, taisit tykätä Hennasta kun kerran pitää uudelleen nähdä. Saan Tiinalta tervetulo toivotuksena, Hän katsoo minua kiusaavasti silmiin, Luulin että Henna katsoisi, minkä värinen kiuas on mutta ei, hän katsoo myös minua ilkikurinen virne päällä. Vai tälläistä peliä, ajattelen ja pakotan itseni sanomaan että kun saunassa on alastomia seksikkäitä naisia, on Jouni aina mukana. Tyttöjä se naurattaa, mutta kuulen naurussa tiettyä jännitystä. Mietin onko heillä ollut minkälaiset keskustelut, kun olin poissa. Juomat kelpaavat meille kaikille, eipä ihme ollaan saunottu jo hyvän aikaa kun Henna päättää jo lähteä pesulle. Nyt uskallan katsoa jo vapautuneemmin kun Hennan ihanat rinnat heiluvat ja pylly pyörii kun hän kapuaa alas suihkuun. Tunnen tutun tunteen elimessäni kun tunnen käden kalullani. Miehellähän seisoo jo kivikovana, Hän toteaa isoon ääneen, Sillehän pitää tehdä jotakin ja sama ilkikurinen ilme. Tiina nappaa munani suuhunsa ja alkaa imemään kuin viimeistä päivää. Tunnen sekoavani kiimasta kun haron sormillani Tiinan pillua ja oikean kohdan löydettyäni, työnnän sormen sisään. hetken käy Myös Hennan suihkussaolo mielessäni mutta se on sivuseikka. Reikää pitää saada ja nyt eikä heti. Talutan Tiinan lattialle ja käännän nojaamaan laudetta vasten ja asetan kaluni takaapäin Tiinan pillunhuulille. Työnnän sen kummempia varomatatta perille saakka. Tiina on todella liukas, Huomaan tilanteen kiihottaneen häntäkin ja jatkan voimakkaita työntöjä ja en kykene kiimaltani hidastamaan tahtia vaan pusken ja työnnän kunnes tunnen lastin lähtevän, varmaan varpaankynsistä asti, annan sen tulla Tiinan sisälle. Huojumme molemmat saunassa, Tiina näyttää olevan todella humalassa mutta väittää huimauksen johtuvan enämmänkin liiallisesta saunomisesta. Siirrymme saunasta pesuhuoneeseen jossa sanon suihkussa olevalle Hennalle että Tiinalle tuli huono olo. Pesuhuoneesta sitten olohuoneeseen jossa autan Tiinan sohvalle makaamaan ja nostan viltin päälle. Hän jää makaamaan siihen raukeana, väsyneenä kuin nukkuen. Menen takaisin pesuhuoneeseen, ajatukseni ei sano mitään järkevää, mitä Henna ajattelee nyt, Pitääkö hän meitä ihan eläiminä, en tiedä. Humalaisen aivoni ei jaksa nyt välittää, huomenna on aika surra. Tartun lavuaarin reunalla odottavaan täysinäiseen olutpulloon ja korkkaan sen. Henna on yhä suihkussa, kysyy Tiinan vointia. Nukkuu tai sammui vastaan ja lasken wc-pöntön kannen alas ja istun siihen, saunaan en jaksa enää mennä, istun vain tässä ja kun Henna tulee suihkusta, menen sinne itse. Tuijotan avoimesti Hennan vartaloa, olenhan se jo nähnyt.
myös Henna tuijottaa Minun vartaloa lasisin katsein, etenkin jalkojeni väliin hän jää tuijottamaan pitkiksi ajoiksi. Henna hieroo vataloaan, kuin ei jo olisi puhdas, pieniä liikkeitä hyväilee hartioita, vatsaa, selkää, rintoja, käsivarsia... Munani alkaa kovettumaan, en edes yritä sitä peittää, annan katseeni pysyä Hennassa kunnes kuulen varovaisen lauseen. Tule tänne. Varoen nousen ja astun samaan suihkuun Hennan seuraksi. Hän on selin minuun, ei tee elettäkään. Odottaa, hiljaa. Kosketan hänen selkää, liikutan kättäni ensin selällä, hartioilla, siirrän käteni etupuolelle rinnoille. Annan itseni puristella Hennan rintoja ja pyöritellä nännejä. Henna huokailee hiljaa ja työntää varoen pyllyään minun seisovaa kalua vasten. Kuin itsestään kaluni löytää Hennan pillun ja se menee helposti sisään vaikkakin hän tuntuu tiukalle. Pysyn liikkumatta ja annan Hennan keinua edestaas minua vasten. Vaihdetaanko asentoa, Henna kysyy. Käyn selälleni pesuhuoneen lattialle, kaakelit tuntuvat kylmiltä allani mutta en välitä, ajatuksissani on vain nyt päälleni nouseva nainen. Muodokas punapää, jonka sisälle haluan uudelleen. Hän asetaa terskan varovasti huulien väliin josta liu´utaa itsensä alas koko matkalta. Henna keinuu päälläni ja lihakset puristavat varttani tehokkaasti. Puristelen ja näykin rintoja suuhuni. Huohotusta, ääniä ja kiiman tuoksua on pesuhuone täynnä kun tunnen lastin olevan lähtemässä, Anna tulla sisälle, Henna huohottaa ja juuri kun tulen, lasittunut katseeni osuu pesuhuoneen ovelle joka on auki eteiseen, Tiina seisoo ovella hiljaa, Hymyilee ja poistuu olohuoneeseen yhtä äänettömästi kuin siihen oli tullutkin. Jätän Hennan peseytymään ja poistun pyyhe päällä etsimään tiinaa. Ristiriitaiset tunteet vellovat sisälläni, missä mennään, mitä seuraavaksi. Löydän Tiinan samalta sohvalta, vilttiin kääriytyneenä. Tiina kuule... Aloitan mutta vastaus jälleen lyhyt ,Hys ensikerralla on minun vuoro, ja sama virne. Menen pesulle ja Sitten me Hennan kanssa lähdetään night valjus kajanukseen.

8

51024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoittajalle

      Opettele kappalejako.

      • jareta

        Muuten erinomainen tarina, mutta yhtä pötköä. Tässä sama jaettuna suupaloihin

        Viimeinkin koitti viikonloppu. Ajelin töistä kotiin kun sain vaimolta tekstiviestin, jossa hän ilmoitti ystävänsä Hennan tulevan saunomaan ja iltaa istumaan josta heillä oli tarkoitus lähteä vielä baarikierrokselle.

        Eipä siinä, ei minulla ollut sitä vastaan mitään, Henna oli puhelias ja huumorintajuinen nätti nainen jonka seurassa ei aika käy pitkäsi.

        kurvasin auton rivitalomme pihaan ja astelin töistä uupuneena sisälle. Löysin vaimoni Tiinan keittiöstä kokkaamasta illan purtavia. Pusu ja päivänkuulumiset vaihdettuamme Tiina kertoi Hennan saapuvan noin kuuden aikoihin.

        Istuskelin keittiöjakkaralla ja katselin Tiinaa heilumassa keittiössä ja ihastelin hänen vartaloaan. Hän oli jokapuolelta sopusuhtainen, pienet pyöreät rinnat ja ihana takapuoli farkuissa saivat miehisyyteni heräämään ja aloin yrittämään puhumalla kauniita ja hieromalla hänen niskojaan, josko hänellä heräisi samoja tunteita. Ei nyt, Henna tulee kohta. Vastaus oli lyhyt ja ytimekäs. Kohta. Ajattelin, Hennan tuloon oli yli tunti.

        Sanoin Tiinalle meneväni makuulle vähäksi aikaa kiroillen samalla mielessäni naisen logiikkaa ja Hennan saapumista. Sängyllä makoillessani ajatuksiini eksyi Henna. Iloinen, noin 165 senttinen punapää. muodokas arviolta c-kuppiset rinnat, nainen miehen makuun.

        Ei sillä, En vaihtaisi vaimoani kehenkään, mutta aina sitä pidemmän suhteen aikana ajatuksiin eksyy joku muukin nainen vaimon lisäksi, Varmaan väärin toista kohtaan mut kukapa tietää ken vaimoni mielessä välillä liikkuu.

        Tunnen, etten ole nukkunut ollenkaan kun hätkähdän naisten iloisiin ääniin. Jaaha, taisi Jounin unet olla siinä ja kapuan jaloilleni ja suuntaan kohti keittiötä kahvi mielessäni. Keittiöstä löydän Tiinan ja Hennan siideripullot kädessä kertomassa kuulumisia toisilleen. Moi Henna, huikkaan ja saan iloisen tervehdyksen ja hymyn.

        Tiina vihjaa että sauna olis hyvä olla kohta lämpiämässä tai me tytöt annetaan sulle sapiskaa. Hymähdän ja sanon meneväni lämmittämään heti kun saan unihiekkoja vähän karistettua kahvin avulla.

        Kahvia juodessani ja tyttöjen juttuja kuunnellessani ajatukseni alkaa jälleen vaeltamaan. Mielessäni käy jo fantasiani yhteissaunasta molempien naisten kanssa ja mietin Hennaa alostomana.


        Hei. Tiina sanoo minulle ja huomaan tuijottaneeni Hennaa koko ajan, kunnes Vaimoni herättää minut ajatuksistani. hei se sauna, Älä nyt siihen nukahda. Ääh.. en, nappaan jääkaapista oluen ja poistun keittiöstä saunalle punaisena kuin paloauto Hennnan hymyillessä ilkikurisesti perääni. Napsautan saunan päälle ja menen katsomaan televisiota.

        Tytöille tuntuu juomat maistuvan, Ainakin olemmat tuntuvat käyvän kierroksilla puheesta päätellen. Muutaman oluen juotuani kysyn tytöiltä haluavatko he siirtyä jo saunan puolelle(että joskus itsekkin pääsen). Ei vielä, mene sinä ensin. Saan vastaukseksi.

        Otan kaapista mukaan pari kylmää olvia ja kysyn josko neidit haluaisivat jotain jääkaapista. Voin mä ottaa siiderin, Tiina vastaa Hennan nyökytellessä mukana. Vilkaisen Hennaa ojentaesssani pulloa, on siinä kyllä nätti nainen. Tiinalta saan ihan pusun palkaksi pullosta ja lähden löylyyn.

        Vihdoinkin viikonloppu, ajattelen lauteille päästyäni. Saa nauttia elämästä eikä tarvi rientää kokoajan jonnekkin. Aikani saunottuani kuulen koputusta pesuhuoneen ovelta josta vaimoni huikkaa minulle että joko olet pian tulossa pois ja että me halutaan tulla saunaan, vai halutko että tullaan yhtä aikaa.

        tunsin päässäni kohinaa, mitä tähän uskaltaa sanoa, tiesin Tiinan humalassa rohkeammaksi mutta mikä on mieli aamulla. Kuin vieraasta suusta kuulen sanovani että tulkaa pois vaan. Ovi sulkeutuu ja pelkään saavani satikutia heti huomenna. Suljen ajatukset mielestäni. Itsehän Tiina sitä ehdotti ja voin minäkin laitaa sen muutaman pullon humalan huumoriksi.

        Mitään ei kuulu ja mietin jo poistuvani kun ovi avautuu jälleen ja pesuhuoneeseen astuu kaksi nuorta naista alusvaatteillaan varoen, kuin varkaissa ollessaan, molempia jännittää. Katson saunan lasioven läpi kuinka Tiina riisuu rintaliivinsä ja housunsa nopeasti ja astelee suihkuun minua vilkaisten.

        Henna riisuu ensin housunsa ja kääntyy selin minuun. Ehdin nähdä vilaukselta hennon karvoituksen ennenkuin hän kääntyy. Tiina tulee suihkusta ja on hennan vuoro mennä suihkukoppiin. Tiina avaa saunan lasioven ja nousee lauteille tuijottaen minua suoraan silmiin. Tätä taisit haluta, hän kuiskaa.

        Kohina päässäni kasvaa kun Henna ovaa oven ja nousee nopeasti lauteille, Tiinan toiselle puolelle. Tunnen olevani unessa kun näen Hennnan vettävaluvan vartalon, Rinnat ovat isommat kuin Tiinalla, Muutenkin hän on hiukan pyöreämpi kuin vaimoni.

        Hetken hiljaisuus tuntuu ikuisuudelta ennenkuin Tiina pääsee tilanteen herraksi ja alkaa jutella aivan kuin mitään erikoista ei olisi tapahtunut. Myös Henna tottuu asiaan ja pystyy osallistumaan keskusteluun. Minulta menee enemmän kuin hetki, kunnes voin ajatella muutakin kuin pystyyn pyrkivää elintäni.

        Saunassa käsitellään kaveripiirin asioita kun tunnen nestehukan valtaavan sisukseni ja poistun suihkun kautta ns. jäähylle. Terassilla tupakalla joudun kasaamaan itseäni, pohdin onko minun soveliasta palata saunaan nyt vai odotanko kunnes tytöt tulevat pois. Äh, Ei muuta kuin sinne vaan, rohkaisen itseäni.

        Noudan jääkaapista kolme olutta ja otanpa tytöille myös siiderit mukaan ja painun saunalle. Hei, sinä tulit takaisin, taisit tykätä Hennasta kun kerran pitää uudelleen nähdä. Saan Tiinalta tervetulo toivotuksena, Hän katsoo minua kiusaavasti silmiin, Luulin että Henna katsoisi, minkä värinen kiuas on mutta ei, hän katsoo myös minua ilkikurinen virne päällä.

        Vai tälläistä peliä, ajattelen ja pakotan itseni sanomaan että kun saunassa on alastomia seksikkäitä naisia, on Jouni aina mukana. Tyttöjä se naurattaa, mutta kuulen naurussa tiettyä jännitystä. Mietin onko heillä ollut minkälaiset keskustelut, kun olin poissa.

        Juomat kelpaavat meille kaikille, eipä ihme ollaan saunottu jo hyvän aikaa kun Henna päättää jo lähteä pesulle. Nyt uskallan katsoa jo vapautuneemmin kun Hennan ihanat rinnat heiluvat ja pylly pyörii kun hän kapuaa alas suihkuun. Tunnen tutun tunteen elimessäni kun tunnen käden kalullani. Miehellähän seisoo jo kivikovana, Hän toteaa isoon ääneen, Sillehän pitää tehdä jotakin ja sama ilkikurinen ilme.

        Tiina nappaa munani suuhunsa ja alkaa imemään kuin viimeistä päivää. Tunnen sekoavani kiimasta kun haron sormillani Tiinan pillua ja oikean kohdan löydettyäni, työnnän sormen sisään. hetken käy Myös Hennan suihkussaolo mielessäni mutta se on sivuseikka. Reikää pitää saada ja nyt eikä heti.

        Talutan Tiinan lattialle ja käännän nojaamaan laudetta vasten ja asetan kaluni takaapäin Tiinan pillunhuulille. Työnnän sen kummempia varomatatta perille saakka. Tiina on todella liukas, Huomaan tilanteen kiihottaneen häntäkin ja jatkan voimakkaita työntöjä ja en kykene kiimaltani hidastamaan tahtia vaan pusken ja työnnän kunnes tunnen lastin lähtevän, varmaan varpaankynsistä asti, annan sen tulla Tiinan sisälle.

        Huojumme molemmat saunassa, Tiina näyttää olevan todella humalassa mutta väittää huimauksen johtuvan enämmänkin liiallisesta saunomisesta. Siirrymme saunasta pesuhuoneeseen jossa sanon suihkussa olevalle Hennalle että Tiinalle tuli huono olo. Pesuhuoneesta sitten olohuoneeseen jossa autan Tiinan sohvalle makaamaan ja nostan viltin päälle. Hän jää makaamaan siihen raukeana, väsyneenä kuin nukkuen.

        Menen takaisin pesuhuoneeseen, ajatukseni ei sano mitään järkevää, mitä Henna ajattelee nyt, Pitääkö hän meitä ihan eläiminä, en tiedä. Humalaisen aivoni ei jaksa nyt välittää, huomenna on aika surra. Tartun lavuaarin reunalla odottavaan täysinäiseen olutpulloon ja korkkaan sen.

        Henna on yhä suihkussa, kysyy Tiinan vointia. Nukkuu tai sammui vastaan ja lasken wc-pöntön kannen alas ja istun siihen, saunaan en jaksa enää mennä, istun vain tässä ja kun Henna tulee suihkusta, menen sinne itse. Tuijotan avoimesti Hennan vartaloa, olenhan se jo nähnyt.
        myös Henna tuijottaa Minun vartaloa lasisin katsein, etenkin jalkojeni väliin hän jää tuijottamaan pitkiksi ajoiksi.

        Henna hieroo vataloaan, kuin ei jo olisi puhdas, pieniä liikkeitä hyväilee hartioita, vatsaa, selkää, rintoja, käsivarsia... Munani alkaa kovettumaan, en edes yritä sitä peittää, annan katseeni pysyä Hennassa kunnes kuulen varovaisen lauseen. Tule tänne. Varoen nousen ja astun samaan suihkuun Hennan seuraksi. Hän on selin minuun, ei tee elettäkään. Odottaa, hiljaa.

        Kosketan hänen selkää, liikutan kättäni ensin selällä, hartioilla, siirrän käteni etupuolelle rinnoille. Annan itseni puristella Hennan rintoja ja pyöritellä nännejä. Henna huokailee hiljaa ja työntää varoen pyllyään minun seisovaa kalua vasten. Kuin itsestään kaluni löytää Hennan pillun ja se menee helposti sisään vaikkakin hän tuntuu tiukalle.

        Pysyn liikkumatta ja annan Hennan keinua edestaas minua vasten. Vaihdetaanko asentoa, Henna kysyy. Käyn selälleni pesuhuoneen lattialle, kaakelit tuntuvat kylmiltä allani mutta en välitä, ajatuksissani on vain nyt päälleni nouseva nainen. Muodokas punapää, jonka sisälle haluan uudelleen. Hän asetaa terskan varovasti huulien väliin josta liu´utaa itsensä alas koko matkalta.

        Henna keinuu päälläni ja lihakset puristavat varttani tehokkaasti. Puristelen ja näykin rintoja suuhuni. Huohotusta, ääniä ja kiiman tuoksua on pesuhuone täynnä kun tunnen lastin olevan lähtemässä, Anna tulla sisälle, Henna huohottaa ja juuri kun tulen,

        lasittunut katseeni osuu pesuhuoneen ovelle joka on auki eteiseen, Tiina seisoo ovella hiljaa, Hymyilee ja poistuu olohuoneeseen yhtä äänettömästi kuin siihen oli tullutkin. Jätän Hennan peseytymään ja poistun pyyhe päällä etsimään tiinaa.

        Ristiriitaiset tunteet vellovat sisälläni, missä mennään, mitä seuraavaksi. Löydän Tiinan samalta sohvalta, vilttiin kääriytyneenä. Tiina kuule... Aloitan mutta vastaus jälleen lyhyt ,Hys ensikerralla on minun vuoro, ja sama virne. Menen pesulle ja Sitten me Hennan kanssa lähdetään night valjus kajanukseen.


    • ah_

      tääolitosihyvätarinakirjoitapianlisää

    • Kuin Puumalan Pässillä

      Nyt nait tai kuolet, sano isäntä pässilleen.

    • nimessä

      Pakko kommentoida tota loppua, tollasta yökerhoa ei ole kuin Night Valjus Kajanus, Night Valjus on ja Kajanus on sit Scandic hotelli!

    • märkänä20vtyttö

      Hyvä tarina oli.Tunsin ihan alapäässäni kuinka kova kalu työntyisi sisääni.

      Ja kiva kun joku viitsi laittaa noi kappaleet.

      Itse luin yhtenä pötkönä.

    • appelsiinijuoma

      Ihan hyvä, lopussa kuitenkin huono.

      • hyvä

        Tarina oli mahtava, tosin kappalejako ensi kerraksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1767
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      72
      1591
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1283
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1121
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      755
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      737
    8. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      718
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      715
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    Aihe