Huomasin, että kun on pakkasta -10C tai enemmän cosmon kattoikkunalasi kolisee/rämisee. Kokeilin painaa ikkunaruutua melko kovaa ylöspäin, jolloin kolina loppui. Kun päästi irti, taas jatkui. Kun pakkasta oli vähemmän, ääntä ei kuulu. Onko joku muu huomannut samaa, vai olisko yksittäistapaus lämpölaajeneminen tms.?
Jostain syystä en ole huomannut kattokaiteiden räminää ollenkaan, vaan tämä räminä tuli lasiruudusta. Onkohan se vain farmari Astran ominaisuus vaikka kaiteiden kiinnitys varmaan samanlainen?
Kattoikkunan kolina ZafiraB Cosmo
1
437
Vastaukset
- zafiristi
Sehän on Renault scenic latitudessa ihan jo käsite tuo lasikaton kolina, siinä se vasta elämää pitää.
Kyllä se varmaan on niin että tuo lasikatto soveltuu huonosti suomen olosuhteisiin, jää kerääntyy lasin ja korin väliin niin natiseehan se, ehkä silikooni suihke vois vähän auttaa.
Pientä natinaa olen omassa Zafirassani huomannut kovilla pakkasilla noista kattokaiteista ennenkuin auto lämpiää kunnolla sisältä. Ei mikään harmi, justiin ja justiin huomaaa.
autohan on muuten erinomainen talviauto, nimittäin lämpöä kyllä piisaa ja ajo ominaisuudet on erinomaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271477
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238