Se henkimaailman perhedraama

Noita-Nainen.

Olen kirjoittanut tasta joskus aikaisemminkin...mutta nyt se kuuluu taas: aivan sama "henkimaailman perhedraama"...samalta sohvalta, jolla itse istun.

Oikealla puolellani kuuluu naisen (anova) aani: "Mene nukkumaan", vasemmalla puolella kuuluu miehen aani: "Tah?" Sitten taas nainen: "Kuuletsa..?!" (kiivaammalla aanella)

Ja talla kertaa tuon "episodin" jalkeen kuului viela jotain "konfliktin" tapaista...siis sanallisen konfliktin, joka tosin vaimeni suhteellisen epamaaraiseksi.

Rupesin vain tassa miettimaan sita, etta sen lisaksi, etta istun naiden "tyyppien" kanssa samalla sohvalla(?), niin ovatko nama edesmenneet ihmiset todella juuttuneet jankuttamaan tata yhta ja samaa tahan vuosikymmeniksi...? Ja aikovatko ne jatkaa jankuttamistaan...

54

3001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

      Et mielestäsi saanut tarpeeksi vastauksia viime kerralla kun postasit tämän?

      • Noita-Nainen.

        Ei, siitä ei ole kyse...vaan siitä, että tämä "episodi" nakyisi toistuvan ja toistuvan...

        Onhan sita paljon puhuttu, etta edesmenneet jaavat toistamaan esim. jotain traumaattista kuolemaansa (tai siihen liittyvaa edeltavaa aikaa), mutta siltikin...tuntuisi aika karmealta, jos itse paatyisi samanlaiseksi "itsensa toistajaksi" kuoltuaan...(syysta tai toisesta)


    • .............

      "No nyt nayttaa silta, etta tietyt henget ovat juuttuneet tietylle tasolle toistamaan tiettya asiaa, silla olen tassa jo useamman paivan ajan (aamuyolla) kuunnellut asunnossani tata "dialogia", joka kuuluu nain:

      Henki A: "Mene nukkumaan". (naisen aani)

      Henki B: "Tah?" (miehen aani)

      Henki A: Kuuletsa!?! (suhteellisen kiivastuneella aanella)

      Luulin ensin, etta heilla/niilla on asiaa minulle, mutta kaikesta paatelleen ne elavat jotain ihan omaa "perhedraamaansa" tuolla "jollakin tasolla"...;)"


      "niin ovatko nama edesmenneet ihmiset todella juuttuneet jankuttamaan tata yhta ja samaa tahan vuosikymmeniksi..."

      pata kattilaa soimaa :)

    • ajatus.Mieluummin

      ajattelisin että joku aiempi
      tapahtuma vain on "tallentunut" aikaan ja
      samalla tavalla kuin joku vanha LP joskus jää
      paikoilleen niin myös aika siinä kohdalla..
      joku ajan päällekkäisyys
      kyseessä? Tuosta tuli jostain syystä
      mieleen eräs lukemani..Englannissa joku
      oli nähnyt Roomalaisten sotilaitten marssivan
      kellarissaan useampaan kertaan ,huomio oli
      kiinittynyt siihen että sotilaat näkyivät
      vaan polvista ylöspäin lattian tasosta.
      Tämä johti sitten kellarin lattian kaivamiseen
      ja niinhän sieltä vähän syvemmältä löytyi
      sitten Roomalaisten aikoinaan tekemä tie.
      Jotenkin noin se juttu meni..

      • AROSUSI-09

        saviruukuista voi muuten laserilla kuunnella,kuin levyltä ikään niihin valamisen aikana syntyneet äänet...Tulipahan mieleen.Luin juttusi vasta oman kirjoitelmani jälkeen ja sinäkin siis olet aikasilmukan kannalla..?:)/Tuosta roomalaisten tiestä lukenut joskus.


      • Olenhan minä
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        saviruukuista voi muuten laserilla kuunnella,kuin levyltä ikään niihin valamisen aikana syntyneet äänet...Tulipahan mieleen.Luin juttusi vasta oman kirjoitelmani jälkeen ja sinäkin siis olet aikasilmukan kannalla..?:)/Tuosta roomalaisten tiestä lukenut joskus.

        tässä tapauksessa..ainakin se tuntuisi
        hyvin täsmäävän.Aikasilmukka (kiitos sanasta,
        se karkasi minulta aivojen ja näppäinten
        välille tuossa aiemmin :))todennäköisesti
        kyseessä myös silloin kun ihmiset näkee "aaveita"
        jotka eivät näytä reagoivan heihin millään tavalla,
        vaikka aihetta olisikin.Jännää on myös tuo äänien
        tallentuminen saviruukkuihin..
        voisivatpa seinät puhua sanonta voikin muuttua
        jossain vaiheessa muotoon voisivatpa seinät
        vaieta..


      • AROSUSI-09
        Olenhan minä kirjoitti:

        tässä tapauksessa..ainakin se tuntuisi
        hyvin täsmäävän.Aikasilmukka (kiitos sanasta,
        se karkasi minulta aivojen ja näppäinten
        välille tuossa aiemmin :))todennäköisesti
        kyseessä myös silloin kun ihmiset näkee "aaveita"
        jotka eivät näytä reagoivan heihin millään tavalla,
        vaikka aihetta olisikin.Jännää on myös tuo äänien
        tallentuminen saviruukkuihin..
        voisivatpa seinät puhua sanonta voikin muuttua
        jossain vaiheessa muotoon voisivatpa seinät
        vaieta..

        Täytyy vähän googlailla,josko tästä "Aikasilmukka kuun sirppiin"-teoriasta olisi jotain tutkimustietoa...Roudaan sitten paikalle pällisteltäväksi.Sitten oli tämä juttu,että jotkin pienet tapahtumat toistuvat useammin,jotkut suuret historialliset spektaakkelit,taistelut ja sellaiset harvemmin.Onko kyseessä erikokoiset "levyt" niihin sisällytettävien tietomäärien mukaan ja siitä,ettei kaikkein isoimpia "levyjä" voida "soittaa" kuin kerran vuosisadassakin...Taivaalliset jukeboxit...


      • AROSUSI-09
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Täytyy vähän googlailla,josko tästä "Aikasilmukka kuun sirppiin"-teoriasta olisi jotain tutkimustietoa...Roudaan sitten paikalle pällisteltäväksi.Sitten oli tämä juttu,että jotkin pienet tapahtumat toistuvat useammin,jotkut suuret historialliset spektaakkelit,taistelut ja sellaiset harvemmin.Onko kyseessä erikokoiset "levyt" niihin sisällytettävien tietomäärien mukaan ja siitä,ettei kaikkein isoimpia "levyjä" voida "soittaa" kuin kerran vuosisadassakin...Taivaalliset jukeboxit...

        savikiekkojen pyörittelyyn tarvittavaa virtaa ole aina saatavilla.Uskoakseni rajatiedon alan ihmisillä on vähän enemmän sitä virtaa,niin että tapahtumat voivat käynnistyä heidän läsnäollessaan."Tavalliselle" kansalaiselle taivaallinen jukeboxi pysyy hiljaisena.Uhhuh.Pääsinpähän taas häröilemään:D Nyt tupakille!


      • joko enemmän
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        savikiekkojen pyörittelyyn tarvittavaa virtaa ole aina saatavilla.Uskoakseni rajatiedon alan ihmisillä on vähän enemmän sitä virtaa,niin että tapahtumat voivat käynnistyä heidän läsnäollessaan."Tavalliselle" kansalaiselle taivaallinen jukeboxi pysyy hiljaisena.Uhhuh.Pääsinpähän taas häröilemään:D Nyt tupakille!

        virtaa tai olisikohan niin erilaista?
        Kuvitellaan nyt joku tavallinen
        ihminen hyppämässä veteen muutamasta metristä..
        aikamoinen pärskähdys,eikös vaan?..otetaan sitten
        joku hyvä uimahyppääjä seuraavaksi,eipä
        veden pinta hirveästi rikkoonnu onnistuessaan.Tarkoitan
        kai sitä että jotkut ihmiset kulkiessaan
        täällä ajassa & tilassa eivät välttämättä
        vaikuta ympäröiviin energiakenttiin niin
        "tuhoisasti"..


      • Noita-Nainen.

        Mielenkiintoista...ja ihan uskottavaa - roomalaisethan valtasivat aikanaan Englannin...


      • Noita-Nainen.
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        savikiekkojen pyörittelyyn tarvittavaa virtaa ole aina saatavilla.Uskoakseni rajatiedon alan ihmisillä on vähän enemmän sitä virtaa,niin että tapahtumat voivat käynnistyä heidän läsnäollessaan."Tavalliselle" kansalaiselle taivaallinen jukeboxi pysyy hiljaisena.Uhhuh.Pääsinpähän taas häröilemään:D Nyt tupakille!

        Hei...hyva teoria...tuo, etta annan itse "virtaa" naille tapahtumille.

        Se voisi selittaa sen, miksi ne aktivoituvat aina TIETTYINA aikoina - olenhan itsekin valilla energisempi, valilla en...

        Tuo teidan "levy-teorianne" viela...meinaatteko samaa kuin jokin "muistijalki" jossain ulottuvuudessa, joka sitten tarvittaessa toistuu, toistuu...


      • olisi varmaan
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        Hei...hyva teoria...tuo, etta annan itse "virtaa" naille tapahtumille.

        Se voisi selittaa sen, miksi ne aktivoituvat aina TIETTYINA aikoina - olenhan itsekin valilla energisempi, valilla en...

        Tuo teidan "levy-teorianne" viela...meinaatteko samaa kuin jokin "muistijalki" jossain ulottuvuudessa, joka sitten tarvittaessa toistuu, toistuu...

        parempi selittämään,mutta veikkaukseni
        on tapahtumien toistumisilla ei ole
        varsinaista merkitystä näkijälle..ne
        vaan on eräänlainen "muistijälki",eli
        ei siihen tapahtumaan voi itse oikein
        vaikuttaa.


      • AROSUSI-09
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        Hei...hyva teoria...tuo, etta annan itse "virtaa" naille tapahtumille.

        Se voisi selittaa sen, miksi ne aktivoituvat aina TIETTYINA aikoina - olenhan itsekin valilla energisempi, valilla en...

        Tuo teidan "levy-teorianne" viela...meinaatteko samaa kuin jokin "muistijalki" jossain ulottuvuudessa, joka sitten tarvittaessa toistuu, toistuu...

        Sitten se ihmisen energiataso voisi taas olla kiinni ympäristön,luonnon ja myös planeettojen energiatasosta eli "meedio" pystyy ottamaan vastaan ja kanavoimaan tietäen tai tietämättään näitä kosmisia voimia täten aikaansaaden erilaisia asioita.Poltergeistia,lusikoiden taivuttelua,selvännäköä voimistuneella aivolisäkkeellä eli kolmannella silmällä,parantamista ja/tai kaikkia näistä sitten kaikkea sitä tutkimatonta,mitä rajatiede on tutkimassa.Täysikuu,täysikuu eritoten on maagista aikaa!


      • AROSUSI-09
        olisi varmaan kirjoitti:

        parempi selittämään,mutta veikkaukseni
        on tapahtumien toistumisilla ei ole
        varsinaista merkitystä näkijälle..ne
        vaan on eräänlainen "muistijälki",eli
        ei siihen tapahtumaan voi itse oikein
        vaikuttaa.

        Joka naksaa yhtä kohtaa eikä kukaan pääse asiaa korjaamaan,koska soitin on sillä tasolla johon ihmisen käsi ei yllä.Eikä kosminen levy kulu koskaan loppuun./Sitäkin voi miettiä,onko se siellä aina soimassa,mutta kuulumattomissa vai aktivoiko sen vain "meedion" kenttä.Esimerkiksi Pyhäinmiesten päivänä rajan elävien ja kuolleiden välillä sanotaan olevan ohut.Silloin soitto soi.


      • ..roomalaisista aaveista

        Siinähän heitettiin ohjelman lopussa ilmaan ajatus, että henkilöiden teot voivat tavallaan tallentua maahan tai ympäristöön, ja sitten jos joku tietyn herkkyyden omaava ihminen saapuu paikalle, hän tavallaan laukaisee kummittelun. Samalla tavoin kun esim. cd-soitin toistaa cd:tä.

        Eli kyseessä eivät olisi henget, vaan tallenteet.

        Mielenkiintoinen ja varmasti tutkimisen arvoinen ajatus. Tosin kaikki kummitteluilmiöt eivät selviäisi tällä teorialla, esimerkiksi tilanteet, joissa aave tai henki reagoi jollakin tavalla häntä tarkkailevaan ihmiseen.


      • tallenne teoriaa sovellettiin
        ..roomalaisista aaveista kirjoitti:

        Siinähän heitettiin ohjelman lopussa ilmaan ajatus, että henkilöiden teot voivat tavallaan tallentua maahan tai ympäristöön, ja sitten jos joku tietyn herkkyyden omaava ihminen saapuu paikalle, hän tavallaan laukaisee kummittelun. Samalla tavoin kun esim. cd-soitin toistaa cd:tä.

        Eli kyseessä eivät olisi henget, vaan tallenteet.

        Mielenkiintoinen ja varmasti tutkimisen arvoinen ajatus. Tosin kaikki kummitteluilmiöt eivät selviäisi tällä teorialla, esimerkiksi tilanteet, joissa aave tai henki reagoi jollakin tavalla häntä tarkkailevaan ihmiseen.

        arosuden kanssa lähes samanaikaisesti
        tähän tapaukseen,niin pieleen meni
        myöhemmin ilmenneitten seikkojen johdosta.

        Joo ei tämä tallenne homma selitä kuin pienen osan
        kummitusilmiöistä esim.sitä kun se leijuva
        käsi osoitti isoäidilleni ruuminsa sijainnin.

        Voi se olla jännää aikaa jos opimme
        Jossain vaiheessa muuta kuin
        vahingossa kytkemään päälle näitä tallenteita..


    • AROSUSI-09

      Joka luultavasti saa virtansa sinusta.En usko,että ne ovat kummituksia.Vain syöpynyt jälki,tunnelma,jollaisia on vanhoissa taloissa ja esineissä.Katoaa luultavasti sitten joskus,kun katoaa sohvasi tai talosi.

      • Noita-Nainen.

        Joo, ihan hyva teoria, mutta sen verran viela, etta juuri talla sohvalla (jossa nyt itsekin istun) tallentui eras paiva kameralle (digikameralle) kaksi sohvalla "istuvaa" eli leijuvaa orbia...rupesin vasta nyt miettimaan syy-yhteytta tahan mies- ja naisaaneen...


      • mutta aina
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        Joo, ihan hyva teoria, mutta sen verran viela, etta juuri talla sohvalla (jossa nyt itsekin istun) tallentui eras paiva kameralle (digikameralle) kaksi sohvalla "istuvaa" eli leijuvaa orbia...rupesin vasta nyt miettimaan syy-yhteytta tahan mies- ja naisaaneen...

        välillä voi tulla vieläkin parempi (ei tällä
        kertaa valitettavasti)..tapausta selittävän
        teorian sijasta tuleekin kysymys,eli voikohan
        orb jäädä aikaan ja paikkaan "jumiin"?


      • AROSUSI-09
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        Joo, ihan hyva teoria, mutta sen verran viela, etta juuri talla sohvalla (jossa nyt itsekin istun) tallentui eras paiva kameralle (digikameralle) kaksi sohvalla "istuvaa" eli leijuvaa orbia...rupesin vasta nyt miettimaan syy-yhteytta tahan mies- ja naisaaneen...

        Oletko muuten yrittänyt ottaa kontaktia,vai ovatko "verhon takana",etteivät näe eivätkä kuule?


      • AROSUSI-09
        mutta aina kirjoitti:

        välillä voi tulla vieläkin parempi (ei tällä
        kertaa valitettavasti)..tapausta selittävän
        teorian sijasta tuleekin kysymys,eli voikohan
        orb jäädä aikaan ja paikkaan "jumiin"?

        Kyllä mun mielestä...Eikä sitäkään tiedä,miten moni ihminen lihaa ja verta on pyörryksissä päättymättömässä päivässä.Groundhog Day.Suosittu aihe scifissä ja jostainhan siihenkin on idea alkujaan tullut...


      • kunnes
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Kyllä mun mielestä...Eikä sitäkään tiedä,miten moni ihminen lihaa ja verta on pyörryksissä päättymättömässä päivässä.Groundhog Day.Suosittu aihe scifissä ja jostainhan siihenkin on idea alkujaan tullut...

        joskus silmukka antaa periksi ja päädytään
        vahingossa väärälle vuosisadallekkin..

        Se Bill Murrayn tähdittämä elokuva on kyllä
        hyvä.


      • AROSUSI-09
        kunnes kirjoitti:

        joskus silmukka antaa periksi ja päädytään
        vahingossa väärälle vuosisadallekkin..

        Se Bill Murrayn tähdittämä elokuva on kyllä
        hyvä.

        Tästäkin on monia mielenkiintoisia juttuja...viimeisimpiä on Whitley Strieberin tapaus(Joka nyt muutenkin on mies,jolle aina tapahtuu jotain)joka kertoi jollain ilveellä päätyneensä viime vuosisadan alun New Yorkiin ja oli kumartumassa nostamaan jotain maasta,kun "ääni" kertoi,että jos hän niin tekisi,hän jäisi siihen aikaan.Aikakin on arvoituksellinen asia...eläville ja kuolleille...Toinen muistamani tapaus on englantilainen herrasmies,joka ilmestyi 1800-luvun asussa keskellä vilkasta Lontoolaista tietä ja jäi suunnilleen samantien auton alle.Tutkittaessa löydettiin joitain papereita ja huomattiin että mies oli ilmoitettu kadonneeksi 1880...*Huoh*/Murrayn elokuvassa piinaavinta on,kun jokainen päivä alkaa samalla Sonnyn & Cherin biisillä:I got you,babe:D


      • Espanjalaisen valloittajan
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Tästäkin on monia mielenkiintoisia juttuja...viimeisimpiä on Whitley Strieberin tapaus(Joka nyt muutenkin on mies,jolle aina tapahtuu jotain)joka kertoi jollain ilveellä päätyneensä viime vuosisadan alun New Yorkiin ja oli kumartumassa nostamaan jotain maasta,kun "ääni" kertoi,että jos hän niin tekisi,hän jäisi siihen aikaan.Aikakin on arvoituksellinen asia...eläville ja kuolleille...Toinen muistamani tapaus on englantilainen herrasmies,joka ilmestyi 1800-luvun asussa keskellä vilkasta Lontoolaista tietä ja jäi suunnilleen samantien auton alle.Tutkittaessa löydettiin joitain papereita ja huomattiin että mies oli ilmoitettu kadonneeksi 1880...*Huoh*/Murrayn elokuvassa piinaavinta on,kun jokainen päivä alkaa samalla Sonnyn & Cherin biisillä:I got you,babe:D

        tamineissa(ainakin) pöllähtänyt nykyaikaan(lähes),
        oli kuulemma puhunut ainoastaan sen aikasta kieltäkin..
        pitäisi etsiä kirja,kun ei oikein muista miten se juttu meni.
        Jännä tuo aika kuitenkin (seuraava kuuluisi
        tuonne ufo-palstalle,mutta kun täälläkin on
        aika nyt aiheena niin..)jossain sotilaat olivat seisseet
        rivissä,kun yksi heistä toisten ihmetykseksi oli "hävinnyt"
        yks kaks..tupsahti takaisin 5min päästä,ainoa ero että
        nyt hänellä oli kahden viikon sänki..


      • Noita-Nainen.
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Oletko muuten yrittänyt ottaa kontaktia,vai ovatko "verhon takana",etteivät näe eivätkä kuule?

        Tassa touhussa on "korneja piirteita"...silloin kun ne "vaittelevat" tassa samassa huoneessa, jossa nyt itsekin olen, ne yleensa vaittelevat KESKENAAN. (kuin eivat olisi tietoisia minusta)

        MUTTA kerran kun oikaisin talle samalle sohvalle itseni ja olin kuumissani ja vedin stretsihousujen lahkeita ylemmaksi niin etta saaret paljastuivat, niin se miespuolinen todellakin VIHELTELI jaloilleni siina vaiheessa...!!! (Tama ei ollut vitsi eika vale...)

        Kasittaakseni tuo sama "hemmo" kerran huohotti raskaasti tassa samassa huoneessa kun itse olin silloin makuuhuoneessa suurinpiirtein "sydan kurkussa"...oli aika inhottavaa kuunnella sita kun tiesin, etta olen yksin huoneisossa.

        Etta nyt paastaan kai seuraavaan aiheeseen nimelta "flirttailu/lahentely henkimaailmasta kasin"...?!


      • AROSUSI-09
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        Tassa touhussa on "korneja piirteita"...silloin kun ne "vaittelevat" tassa samassa huoneessa, jossa nyt itsekin olen, ne yleensa vaittelevat KESKENAAN. (kuin eivat olisi tietoisia minusta)

        MUTTA kerran kun oikaisin talle samalle sohvalle itseni ja olin kuumissani ja vedin stretsihousujen lahkeita ylemmaksi niin etta saaret paljastuivat, niin se miespuolinen todellakin VIHELTELI jaloilleni siina vaiheessa...!!! (Tama ei ollut vitsi eika vale...)

        Kasittaakseni tuo sama "hemmo" kerran huohotti raskaasti tassa samassa huoneessa kun itse olin silloin makuuhuoneessa suurinpiirtein "sydan kurkussa"...oli aika inhottavaa kuunnella sita kun tiesin, etta olen yksin huoneisossa.

        Etta nyt paastaan kai seuraavaan aiheeseen nimelta "flirttailu/lahentely henkimaailmasta kasin"...?!

        tulee mieleen jutut,että pahansuovat henkimaailman olennot ovat joskus jossain (Lähteenä Arosuden tietotoimisto) käyneet ihan päälle,niin että uhri on saanut mustelmia ja muita ruumiinvammoja.Eli se peli voi mennä niinkin pitkälle ja fyysiselle tasolle.


      • AROSUSI-09
        Espanjalaisen valloittajan kirjoitti:

        tamineissa(ainakin) pöllähtänyt nykyaikaan(lähes),
        oli kuulemma puhunut ainoastaan sen aikasta kieltäkin..
        pitäisi etsiä kirja,kun ei oikein muista miten se juttu meni.
        Jännä tuo aika kuitenkin (seuraava kuuluisi
        tuonne ufo-palstalle,mutta kun täälläkin on
        aika nyt aiheena niin..)jossain sotilaat olivat seisseet
        rivissä,kun yksi heistä toisten ihmetykseksi oli "hävinnyt"
        yks kaks..tupsahti takaisin 5min päästä,ainoa ero että
        nyt hänellä oli kahden viikon sänki..

        saa jo vähän aiheestakin lipsua:D Liittyväthän ja limittyväthän rajatiedon jutut usein toisiinsa niin,että tapahtumien kulku näyttää lautaselliselta spagettia:) Jotain tuollaisia Valittujen Palojen tai Mystiikan Maailman kirjoja kahlannut,niin siellähän on tiiviissä muodossa kosolti kaikenlaisia vastaavia tapauksia.Juu ja kontaktihenkilö Strieberin tiedät...Ufojen kanssa touhuaminen aiheuttaa usein herkistymistä myös kaikenlaiselle muulle...


      • ei kannata
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        Tassa touhussa on "korneja piirteita"...silloin kun ne "vaittelevat" tassa samassa huoneessa, jossa nyt itsekin olen, ne yleensa vaittelevat KESKENAAN. (kuin eivat olisi tietoisia minusta)

        MUTTA kerran kun oikaisin talle samalle sohvalle itseni ja olin kuumissani ja vedin stretsihousujen lahkeita ylemmaksi niin etta saaret paljastuivat, niin se miespuolinen todellakin VIHELTELI jaloilleni siina vaiheessa...!!! (Tama ei ollut vitsi eika vale...)

        Kasittaakseni tuo sama "hemmo" kerran huohotti raskaasti tassa samassa huoneessa kun itse olin silloin makuuhuoneessa suurinpiirtein "sydan kurkussa"...oli aika inhottavaa kuunnella sita kun tiesin, etta olen yksin huoneisossa.

        Etta nyt paastaan kai seuraavaan aiheeseen nimelta "flirttailu/lahentely henkimaailmasta kasin"...?!

        ruveta elämään..jos joku henki saa olosi
        tuntumaan ahdistuneeksi/pelokkaaksi,niin
        kyllä se henki olisi hyvä kyörätä muualle..


      • Noita-Nainen.
        ei kannata kirjoitti:

        ruveta elämään..jos joku henki saa olosi
        tuntumaan ahdistuneeksi/pelokkaaksi,niin
        kyllä se henki olisi hyvä kyörätä muualle..

        Niinpaniin...enhan mina tassa huoneistossa voisi olla ollenkaan, jos pelkaisin jatkuvasti sydan kurkussa...

        Istun kummitusten kanssa samalla sohvalla ja muutenkin "tormailen" niihin nailla samoilla neliometreilla.

        Monasti tiedan tuon "tormayksen" siita, etta walkmanit, jotka ovat usein vyohoni kiinnitettyina, saavat radiohairioita (esim. kanava vaihtuu tai rupeaa "suhisemaan" voimakkaasti), kun kuljen eri paikoissa huoneistoissa.

        Etta taallahan me "hengaillaan" keskenamme...olen tullut siihen tulokseen, etta jos ne olisivat esim. halunneet minulta nirrin pois, niin se olisi jo tapahtunut.

        Lisaksi tiedan, etta minulla on myos suojelushenkia ymparillani, joten tosipaikan tullen pyydan niilta apua.


      • on hyvä olla
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        Niinpaniin...enhan mina tassa huoneistossa voisi olla ollenkaan, jos pelkaisin jatkuvasti sydan kurkussa...

        Istun kummitusten kanssa samalla sohvalla ja muutenkin "tormailen" niihin nailla samoilla neliometreilla.

        Monasti tiedan tuon "tormayksen" siita, etta walkmanit, jotka ovat usein vyohoni kiinnitettyina, saavat radiohairioita (esim. kanava vaihtuu tai rupeaa "suhisemaan" voimakkaasti), kun kuljen eri paikoissa huoneistoissa.

        Etta taallahan me "hengaillaan" keskenamme...olen tullut siihen tulokseen, etta jos ne olisivat esim. halunneet minulta nirrin pois, niin se olisi jo tapahtunut.

        Lisaksi tiedan, etta minulla on myos suojelushenkia ymparillani, joten tosipaikan tullen pyydan niilta apua.

        Eräskin tuttavamme kertoi että tuntui
        kuin jättiläiskokoinen näkymätön käsi
        olisi poiminut hänet ulos autosta ja
        hellästi laittanut mättäälle istumaan
        kun auto jatkoi rajua matkaansa kohti
        rotkon pohjaa..


    • Kuoleman jälkeen jotkut ihmiset, riippuen tietysti omasta henkitasosta, jäävät pyörimään värähtelyltään maata lähelle olevia tasoja. Heillä ei juuri sillä hetkellä ole fyysistä kehoa, ja he viihtyvät "luonasi" ja ko. tasolla.

      Miltään aikaluupilta tuo ei kuulosta, jos mies kerran reagoi säärien vilautteluun.

      Ei se ihminen kuoltuansa mihinkään muutu. Samat luonteenpiirteet sieltä vieläkin löytyy. Joissain asioissa ihmisillä kestää kauan oppia (lue: jotkut naiset nalkuttavat koko elämänsä ;P) Viheltelyllä mies saattoi kiusasata sitä eukkoa.. ja pitäähän säärille aina viheltää ;)

      Tuli mieleen sellainenkin, että sohva jossa olet, saattaa olla energisesti latautuneempi paikka, jolloin "yhteydenpito" tähän pariskuntaan helpottuu.

      • AROSUSI-09

        muutakin moskaa,yleensä kodin lempipaikkoja kun ovat.Tjoo sinne meni aikaluuppi-teoria,jos se mies tosiaan N-Naisen säärille vislaili:/ Pahus.Niin hienon teorian kun kehittelin...Sikäli vielä "rahvaanomaista" käytöstä,että näillä voi hoksottimiensa puolesta kulua pieni ikuisuus ennenkuin älyävät jatkaa matkaa.Öhhöh.Sitten vielä tämmöinen väläys,että Matti ja Mervi jäävät tasan tarkkaan tälle tasolle haahuilemaan sen jälkeen kun ovat saaneet otettua ilmat pihalle toisistaan.


      • AROSUSI-09

        Jostain syystä ajatuksenjuoksu kulki siihen,millaisia fiboja joku meedio voisi saada kaikenmaailman darkroomien sohvista:D Ajattelin yhtä filkkaa,missä kundi sai kuolleen ystävänsä lempinahkakengät ja ne jalkoihinsa vedettyään palasi villin 70-luvun discoihin.Tjooh.


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        muutakin moskaa,yleensä kodin lempipaikkoja kun ovat.Tjoo sinne meni aikaluuppi-teoria,jos se mies tosiaan N-Naisen säärille vislaili:/ Pahus.Niin hienon teorian kun kehittelin...Sikäli vielä "rahvaanomaista" käytöstä,että näillä voi hoksottimiensa puolesta kulua pieni ikuisuus ennenkuin älyävät jatkaa matkaa.Öhhöh.Sitten vielä tämmöinen väläys,että Matti ja Mervi jäävät tasan tarkkaan tälle tasolle haahuilemaan sen jälkeen kun ovat saaneet otettua ilmat pihalle toisistaan.

        Siinä mielessä aikaluuppi on paikkaansa pitävä, että jokaisesta tapahtumasta jää "sormenjälki" eri ainetiiveystasoille. Eli teoriasi on yllättävän hyvä! :) Jos tuota jälkeä luettaisiin toistamiseen, niin silloin oltaisiin näennäisessä aikasilmukassa. Nyt ei kyse taida olla kuitenkaan moisesta.

        En tiedä kyseisten henkien älytasosta, mutta käsittääkseni uudestisyntymiseenkään ei voi suinpäin rynnätä, vaan sielulle sopivaa seuraavaa elämää voidaan odottaa joskus kauankin.


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        Jostain syystä ajatuksenjuoksu kulki siihen,millaisia fiboja joku meedio voisi saada kaikenmaailman darkroomien sohvista:D Ajattelin yhtä filkkaa,missä kundi sai kuolleen ystävänsä lempinahkakengät ja ne jalkoihinsa vedettyään palasi villin 70-luvun discoihin.Tjooh.

        Niinpä, henkilökohtaisiin tavaroihin tallentuu myös sitä käyttäneen henkilön värähtelyjä. Vähän mielikuvitusta selvännäköisyyteen, ja ei kun discoon.. ;)


      • AROSUSI-09
        einari3 kirjoitti:

        Siinä mielessä aikaluuppi on paikkaansa pitävä, että jokaisesta tapahtumasta jää "sormenjälki" eri ainetiiveystasoille. Eli teoriasi on yllättävän hyvä! :) Jos tuota jälkeä luettaisiin toistamiseen, niin silloin oltaisiin näennäisessä aikasilmukassa. Nyt ei kyse taida olla kuitenkaan moisesta.

        En tiedä kyseisten henkien älytasosta, mutta käsittääkseni uudestisyntymiseenkään ei voi suinpäin rynnätä, vaan sielulle sopivaa seuraavaa elämää voidaan odottaa joskus kauankin.

        oleskellaan mun muistikuvien mukaan yleensä "valon maailmoissa" latautumassa ja valmistautumassa seuraavaan rundiin,eikä suinkas tohoteta maan päällä menneitä muistelemassa:/ Saatikka jäädä muijan kanssa "neuvottelemaan" vessanpöntön kannen auki jättämisestä ja hammastahnatuubin väärältä puolelta puristamisesta:D Ellei sitten ole jotain aivan erityistä,joko itse valittua tehtävää jäänyt tekemään elikkä lähimmäisten kaipaus on niin suuri,ettei pääse näistä piireistä irtoamaan./Niin ja "valon maailmoissa" oleskelu voi kestää maailmankaikkeuksien ajan,joskus senkin takia että ahnas ja häijy sielu päättääkin ottaa omakseen kehon,joka ikäänkuin olisi ollut varattuna toiselle.Tällaisistakin kuullut.Sitten taas vartoillaan yhden maailman syntymän,elämän ja kuoleman verran,että karmalliset sun muut viritykset täyttävä kohtalo/polku/keho löytyy.*Huoh*Näitä kannattaa miettiä,ennenkuin lähtee juoksemaan bussin perässä:)


      • AROSUSI-09
        einari3 kirjoitti:

        Niinpä, henkilökohtaisiin tavaroihin tallentuu myös sitä käyttäneen henkilön värähtelyjä. Vähän mielikuvitusta selvännäköisyyteen, ja ei kun discoon.. ;)

        Voisi juu kuvitella,että tuollaisilla vilkkailla paikoilla on myös kaikenlaista henkimaailman aktiviteettia ja kun humpat on humpattu ja paikka siirretty muuhun käyttöön joku sohvalle sammunut herää ja ihmettelee,mihin ne kaikki meni:)


      • AROSUSI-09
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        oleskellaan mun muistikuvien mukaan yleensä "valon maailmoissa" latautumassa ja valmistautumassa seuraavaan rundiin,eikä suinkas tohoteta maan päällä menneitä muistelemassa:/ Saatikka jäädä muijan kanssa "neuvottelemaan" vessanpöntön kannen auki jättämisestä ja hammastahnatuubin väärältä puolelta puristamisesta:D Ellei sitten ole jotain aivan erityistä,joko itse valittua tehtävää jäänyt tekemään elikkä lähimmäisten kaipaus on niin suuri,ettei pääse näistä piireistä irtoamaan./Niin ja "valon maailmoissa" oleskelu voi kestää maailmankaikkeuksien ajan,joskus senkin takia että ahnas ja häijy sielu päättääkin ottaa omakseen kehon,joka ikäänkuin olisi ollut varattuna toiselle.Tällaisistakin kuullut.Sitten taas vartoillaan yhden maailman syntymän,elämän ja kuoleman verran,että karmalliset sun muut viritykset täyttävä kohtalo/polku/keho löytyy.*Huoh*Näitä kannattaa miettiä,ennenkuin lähtee juoksemaan bussin perässä:)

        "...joko itse valittua tai jostain annettua" j.n.e


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        oleskellaan mun muistikuvien mukaan yleensä "valon maailmoissa" latautumassa ja valmistautumassa seuraavaan rundiin,eikä suinkas tohoteta maan päällä menneitä muistelemassa:/ Saatikka jäädä muijan kanssa "neuvottelemaan" vessanpöntön kannen auki jättämisestä ja hammastahnatuubin väärältä puolelta puristamisesta:D Ellei sitten ole jotain aivan erityistä,joko itse valittua tehtävää jäänyt tekemään elikkä lähimmäisten kaipaus on niin suuri,ettei pääse näistä piireistä irtoamaan./Niin ja "valon maailmoissa" oleskelu voi kestää maailmankaikkeuksien ajan,joskus senkin takia että ahnas ja häijy sielu päättääkin ottaa omakseen kehon,joka ikäänkuin olisi ollut varattuna toiselle.Tällaisistakin kuullut.Sitten taas vartoillaan yhden maailman syntymän,elämän ja kuoleman verran,että karmalliset sun muut viritykset täyttävä kohtalo/polku/keho löytyy.*Huoh*Näitä kannattaa miettiä,ennenkuin lähtee juoksemaan bussin perässä:)

        Niin sehän riippuu ihan omasta henkitasosta kuinka valoisassa paikassa sitä hengaillaan. Jollekkin hämärähemmolle tämä maa on jo tarpeeksi valoisa. Kehittyneempi taas ahdistuu täällä sumussa. Maan päällä asuessa sitä saattaa maallistua (=taantua), ja en usko että ainakaa ihan suoralta kädeltä voidaan nykäistä johonkin supervaloisaan paikkaan. Kuoleman jälkeen väsynytttä sielua voidaan myös ladata paikan päällä, siis hoitaa. Elämien välissä voi tietenkin kehittää omaa ajatteluaan sekä opiskella, ja olla omalle tasolleen sopivassa paikassa. Herran talossa on monta huonetta. Jotkut ovat kiintyneitä (esim. mainitsemasi kaipaus) maahan, tai eivät muuten vain osaa edetä, joten pyörivät vielä täällä.

        Sitäkin on varmasti sattunut (olen myös kuullut), että toiselle varattu keho on kaapattu itsekkäistä syistä.


      • uudelleen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        oleskellaan mun muistikuvien mukaan yleensä "valon maailmoissa" latautumassa ja valmistautumassa seuraavaan rundiin,eikä suinkas tohoteta maan päällä menneitä muistelemassa:/ Saatikka jäädä muijan kanssa "neuvottelemaan" vessanpöntön kannen auki jättämisestä ja hammastahnatuubin väärältä puolelta puristamisesta:D Ellei sitten ole jotain aivan erityistä,joko itse valittua tehtävää jäänyt tekemään elikkä lähimmäisten kaipaus on niin suuri,ettei pääse näistä piireistä irtoamaan./Niin ja "valon maailmoissa" oleskelu voi kestää maailmankaikkeuksien ajan,joskus senkin takia että ahnas ja häijy sielu päättääkin ottaa omakseen kehon,joka ikäänkuin olisi ollut varattuna toiselle.Tällaisistakin kuullut.Sitten taas vartoillaan yhden maailman syntymän,elämän ja kuoleman verran,että karmalliset sun muut viritykset täyttävä kohtalo/polku/keho löytyy.*Huoh*Näitä kannattaa miettiä,ennenkuin lähtee juoksemaan bussin perässä:)

        välillä mieheksi,välillä naiseksi.
        Monesti eletään samojen sielujen
        kanssa eri rooleissa..lapsi joka
        kertoo ajasta jolloinka oli naimisissa
        vaarin kanssa..


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        Voisi juu kuvitella,että tuollaisilla vilkkailla paikoilla on myös kaikenlaista henkimaailman aktiviteettia ja kun humpat on humpattu ja paikka siirretty muuhun käyttöön joku sohvalle sammunut herää ja ihmettelee,mihin ne kaikki meni:)

        ..ja muuten tulisi halvaksi ravintolaillat.. ;) Siinä pitäisi sitten näkijän olla varuillaan ettei yhdeksän kk päästä joku henki tule tuomaan uutisia.. :P

        Pitäisi varmaan adoptoida sijaishenkiperheeseen.


      • joka tavaroihin
        einari3 kirjoitti:

        Niinpä, henkilökohtaisiin tavaroihin tallentuu myös sitä käyttäneen henkilön värähtelyjä. Vähän mielikuvitusta selvännäköisyyteen, ja ei kun discoon.. ;)

        kertyy selvännäkijät voivat käyttää vaikkapa
        rikoksen selvittelyssä..


      • joka tavaroihin kirjoitti:

        kertyy selvännäkijät voivat käyttää vaikkapa
        rikoksen selvittelyssä..

        Montakohan gigaa tulee tietokoneeseen lisätilaa jos työnnän sukkani tuonne koneeseen.. ;)


      • siihen tallentuu
        einari3 kirjoitti:

        Montakohan gigaa tulee tietokoneeseen lisätilaa jos työnnän sukkani tuonne koneeseen.. ;)

        sitä tieto niin monessa tasossa..;).
        (vähänkös me pompitaan palstoloilla).


      • AROSUSI-09
        uudelleen kirjoitti:

        välillä mieheksi,välillä naiseksi.
        Monesti eletään samojen sielujen
        kanssa eri rooleissa..lapsi joka
        kertoo ajasta jolloinka oli naimisissa
        vaarin kanssa..

        Joistakin ihmisistä,joita ei ole koskaan (tämän elämän aikana)tavannut,tulee se tuttuuden tunne.Onko tuttu juttu? Parisielut,jopa porukat joilla on vielä kehittymisen tarvetta täällä käyskennellä vaeltavat ajasta aikaan toistensa seurassa kaiken muun kadotessa ympäriltä ja lopulta on vain valo ja sulautuminen yhdeksi.Bless ya,bro.


      • siihen tallentuu kirjoitti:

        sitä tieto niin monessa tasossa..;).
        (vähänkös me pompitaan palstoloilla).

        Oman sukkani aura on levittäytynyt jo kauas koneeni ulkopuolelle. Kaikki vähemmänkin selvähajuiset henkilöt onnistuvat lukemaan mitä sukkani sisältää. Pitäisiköhän tuohon asentaa joku palomuuri..

        Pompitaan vain.. ;)


      • AROSUSI-09
        einari3 kirjoitti:

        Niin sehän riippuu ihan omasta henkitasosta kuinka valoisassa paikassa sitä hengaillaan. Jollekkin hämärähemmolle tämä maa on jo tarpeeksi valoisa. Kehittyneempi taas ahdistuu täällä sumussa. Maan päällä asuessa sitä saattaa maallistua (=taantua), ja en usko että ainakaa ihan suoralta kädeltä voidaan nykäistä johonkin supervaloisaan paikkaan. Kuoleman jälkeen väsynytttä sielua voidaan myös ladata paikan päällä, siis hoitaa. Elämien välissä voi tietenkin kehittää omaa ajatteluaan sekä opiskella, ja olla omalle tasolleen sopivassa paikassa. Herran talossa on monta huonetta. Jotkut ovat kiintyneitä (esim. mainitsemasi kaipaus) maahan, tai eivät muuten vain osaa edetä, joten pyörivät vielä täällä.

        Sitäkin on varmasti sattunut (olen myös kuullut), että toiselle varattu keho on kaapattu itsekkäistä syistä.

        syntyvät usein tuolla tavalla.Kuten myös prinssi saattaa syntyä kerjäläispojaksi,jos on kiirus tehdä jokin asia.Muistaakseni tässä tapauksessa syntyminen tai syntymättä jättäminen on vapaaehtoista.Jokatapauksessa,näin uskoisin,henkinen pääoma ratkaisee sen löytääkö prinssi ajan kanssa taas kruununsa./Maan päällä kuuluukin maallistua,ainakin jonkin verran,ettei liiaksi valoa hohtaisi ja noidaksi tuomittuna kohtaloaan kohtaisi.Heitinpäs riimin:P Mutta mutta juu...sikäli kun suunta on oikea,niin hitaamminkin pääsee perille./Houses of Holy.


      • Ihmiset
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Joistakin ihmisistä,joita ei ole koskaan (tämän elämän aikana)tavannut,tulee se tuttuuden tunne.Onko tuttu juttu? Parisielut,jopa porukat joilla on vielä kehittymisen tarvetta täällä käyskennellä vaeltavat ajasta aikaan toistensa seurassa kaiken muun kadotessa ympäriltä ja lopulta on vain valo ja sulautuminen yhdeksi.Bless ya,bro.

        joitenka seurassa viihtyy heti ensitapaamisesta
        alkaen.Toisia ihmisiä ei vaan yksinkertaisesti
        "sulata" vaikka käyttäytyväisitkin hyvin

        Miten vieraalta hän näyttääkän,hän joka minua
        peilistä takaisiin katsoo..
        (joskus on tuollainenkin tunne käväissyt..)


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        syntyvät usein tuolla tavalla.Kuten myös prinssi saattaa syntyä kerjäläispojaksi,jos on kiirus tehdä jokin asia.Muistaakseni tässä tapauksessa syntyminen tai syntymättä jättäminen on vapaaehtoista.Jokatapauksessa,näin uskoisin,henkinen pääoma ratkaisee sen löytääkö prinssi ajan kanssa taas kruununsa./Maan päällä kuuluukin maallistua,ainakin jonkin verran,ettei liiaksi valoa hohtaisi ja noidaksi tuomittuna kohtaloaan kohtaisi.Heitinpäs riimin:P Mutta mutta juu...sikäli kun suunta on oikea,niin hitaamminkin pääsee perille./Houses of Holy.

        "/Maan päällä kuuluukin maallistua,ainakin jonkin verran,ettei liiaksi valoa hohtaisi ja noidaksi tuomittuna kohtaloaan kohtaisi.Heitinpäs riimin:P"

        Näinhän se on.. ja kun ylimääräiset valaistukset heitetään toviksi sivuun, on se hyvä koetinkivi sielulle, että kuinkas kehittynyt sitä oltiinkaan.. testejä tulloo..


      • Noita-Nainen.
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        muutakin moskaa,yleensä kodin lempipaikkoja kun ovat.Tjoo sinne meni aikaluuppi-teoria,jos se mies tosiaan N-Naisen säärille vislaili:/ Pahus.Niin hienon teorian kun kehittelin...Sikäli vielä "rahvaanomaista" käytöstä,että näillä voi hoksottimiensa puolesta kulua pieni ikuisuus ennenkuin älyävät jatkaa matkaa.Öhhöh.Sitten vielä tämmöinen väläys,että Matti ja Mervi jäävät tasan tarkkaan tälle tasolle haahuilemaan sen jälkeen kun ovat saaneet otettua ilmat pihalle toisistaan.

        Matti ja Mervi saattaisivat tosiaan kylla jaada "jankuttamaan" keskenaan viela kuoltuaankin...;)

        (No huono vitsi oikeastaan..., mutta anyway...)


      • mistä sitä
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        Matti ja Mervi saattaisivat tosiaan kylla jaada "jankuttamaan" keskenaan viela kuoltuaankin...;)

        (No huono vitsi oikeastaan..., mutta anyway...)

        tietää vaikka heistä olisi kyse tässäkin
        tapauksessa?

        Aika tuo viekas,meidät hämilleen saa..


      • AROSUSI-09
        einari3 kirjoitti:

        "/Maan päällä kuuluukin maallistua,ainakin jonkin verran,ettei liiaksi valoa hohtaisi ja noidaksi tuomittuna kohtaloaan kohtaisi.Heitinpäs riimin:P"

        Näinhän se on.. ja kun ylimääräiset valaistukset heitetään toviksi sivuun, on se hyvä koetinkivi sielulle, että kuinkas kehittynyt sitä oltiinkaan.. testejä tulloo..

        Joka tämä maailma varmasti on tuolta ylempää katsellen oli...ko Gilgamesissa about samaa,eli ei kande mennä liian hienoissa vetimissä kantakapakkaan Kalliossa,or so.Hitto kun sen pätkän muistas,täytyy kattella.Humpappaa ja iltapalaksi Anun nakit sinapilla ja ketsupilla köh,ei ku joo./Psykedeelistä taidetta: http://www.surrealartforum.com


      • Noita-Nainen.
        mistä sitä kirjoitti:

        tietää vaikka heistä olisi kyse tässäkin
        tapauksessa?

        Aika tuo viekas,meidät hämilleen saa..

        Sen verran Matin aanta tv:sta kuulleena, voin sanoa, etta Matti ei ole kyseessa.;)


    • Täysikuutamolla

      Aikaa kulunut, onko jo offtopic?.. aika ei ole lineaarinen,kuten me sen käsitämme. Kaikki tapahtuu samaan aikaan ja ihmiset elää kaikki samassa tapahtumassa. Siis niin kuin isossa paperipinkassa. Eniveis.. :) zzz

      Ps miten ihan sattumalta tähän ketjuun tulinki kirjoittaa. Ikinä kirjoita mihinkään mitään. Vanha juttu. Uneton yö ja täysikuu

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      304
      3381
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1361
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      158
      1053
    Aihe