Kannattaisiko muuttaa takaisin suomeen?
Mita hyvaa on suomalaisessa yhteiskunnassa verrattuna amerikkaan? Onko suomi viela sosialistinen ihmemaa?
suomeenko
3
392
Vastaukset
- usa on usa!
suomi muistuttaa koko ajan enemmän ja enemmän venäjää. hirveitä kieltoja säädetään ja laki alkaa olemaan sitä sorttia seuraavaksi että jos ajat fillarilla ilman kypärää joudut vankilaa.
masentava maa. et muista ehkä suomen kaamosta? loskaa, kylmää, viimaa, lunta, räntää, kovaa pakkasta, nyrpeitä naamoja, rumia rakennuksia, epäkohteliaita, kylmäkiskoista suhtautumista...äh surkia maa! kyl harkitsisin jos usaan on päässyt aloilleen. tähän maahan ei kannata edes synnyttää lapsia. suomi on yhtä kuin äpärälauma. - Suomi..
mutta ei itselle tule mitään erityistä kehuttavaa mieleen. Jos Suomi on sun kotimaas, niin vois sitä kuvitella olevan jonkilaista synnynnäistä kaipuuta takas?.. Yks asia, minkä takia kannattaa muuten ehdottomasti palata, on kyl salmiakki! =)
Millasta muuten on asua USA:ssa? Asuisin ehkä itsekin mieluummin jossain muualla, ku Suomessa? Mut voi olla, et tulis kyl ikävä kotimaata?... - Hanna
Suomi on aivan loistava paikka asua!
Täällä toimii julkinen liikenne, elintarvikkeiden saanti on turvattu, puhdasta vettä riittää, sähkönjakelu toimii lähes kiitettävästi (huomattavasti paremmin kuin monessa muussa maassa, mm. Ruotsissa), valtion virkamiehet eivät ole korruptoituneita, julkinen terveydenhoito ja sosiaalihuolto ovat todella hyvällä mallilla (esim. juuri USA:han verrattuna), ei tarvitse joka päivä pelätä henkensä ja omaisuutensa puolesta, mielipiteensä voi ilmaista vapaasti pelkäämättä henkensä puolesta. Lisäksi Suomessa on maailman parhaat suihkut!!!
En vaihtaisi Suomea mistään hinnasta pois (tänne olen aina palannut takaisin)!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892