Mistä

löytyy

ohje sille esineiden liikuttamiselle? Siis ihan "ajatuksen voimalla" tai jotenki? :D Oon aika urpo näissä asioissa, mutta olen kuitenkin tosi kiinnostunut ja haluaisin kokeilla.

Johonki englannin kieliseen ohjeeseen törmäsin tuossa, mutta enpä osaa enkkua niin hyvin, että osaisin sitä kääntää.

Kun jotku on puhunu tulitikun liikuttamisesta yms, ni siis saako ihminen oikeesti esineitä tuosta vaan liikkumaan? Ku ei mun pääkoppaan mahdu tollane ku järjellä aattelee, mutta olis kiva harjotella. Mistä kannattaa lähtä liikkeelle?

10

819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TheOneAndOnly

      Varmaan www.psipog.org osoitteeseen törmäsit jo. Siellä on enkuksi hyviä ohjeita. Noiden avulla itse opettelin.

      Eli on se hyvinkin mahdollista. Opetin veljelle ja siskolle saman homman ja heti oppivat. Ilmeisesti auttaa kun näkee ensin toisen tekevän, auttaa kummasti uskomaan että on mahdollista. Eli suosittelen että käyt katsomassa noita videoita tuolla psipogissa vaikka et lukisikaan ohjeita. Niiden katsominen auttoi minua alussa.

      Mikä voima siinä sitten liikuttaa niin se olisi kiva tietää. Harmi vaan kun kukaan ei tutki näitä asioita, kaikki vaan ohittaa nämä jutut suoralta kädeltä mahdottomina.

      -Pete

      • ?????

        kunei engelska taitu. Kiinnostais.


      • Pete3

        Mistä linki videoihin? En löytänyt videoita tuolta.


      • TheOneAndOnly
        Pete3 kirjoitti:

        Mistä linki videoihin? En löytänyt videoita tuolta.

        Klikkaat osiota "Media"

        -Pete


      • voi helposti liikuttaa esin...

        Uskon esineiden liikkumiseen ilman näkyvää liikuttajaa. Kyse on tietenkin hengestä, jota ei voi nähdä. Olet luonut yhteyden henkimaailmaan, avannut linkin. Kyse ei ole kuitenkaan hyvästä hengestä, vaikka niin saatat luulla. Henki hallitsee sinua. Ei niin, että sinä hallitsisit henkeä. Muista aina tämä! Et pääse eroon hengestä tai hengen aikaan saamista kyvyistä, vaikka haluaisitkin. Jeesus (syntiesi sovittaja)voi sinua kuitenkin auttaa, jos hänen apunsa sinua jossakin elämän vaiheessa kiinnostaa.


      • TheOneAndOnly
        voi helposti liikuttaa esin... kirjoitti:

        Uskon esineiden liikkumiseen ilman näkyvää liikuttajaa. Kyse on tietenkin hengestä, jota ei voi nähdä. Olet luonut yhteyden henkimaailmaan, avannut linkin. Kyse ei ole kuitenkaan hyvästä hengestä, vaikka niin saatat luulla. Henki hallitsee sinua. Ei niin, että sinä hallitsisit henkeä. Muista aina tämä! Et pääse eroon hengestä tai hengen aikaan saamista kyvyistä, vaikka haluaisitkin. Jeesus (syntiesi sovittaja)voi sinua kuitenkin auttaa, jos hänen apunsa sinua jossakin elämän vaiheessa kiinnostaa.

        En ole ottanut mitään yhteyksiä henkimaailmaan. Kyse on aivan tavallisesta jokaisella ihmisellä olevasta kyvystä, jota vaan ei käytetä kun siihen ei uskota. Se on tavallaan lihas, joka jokaisella on, mutta se on surkastunut.

        Tämä ei sulje pois sitä, että on olemassa henkiä jotka liikuttelevat esineitä. Poltergeistejä on ollut maailman sivu. Noissa tapauksissa henkilöillä ei ole mitään kontrollia tapahtumiin, esineet liikkuvat "itsekseen". Tämä on siis aivan eri asia kuin sillion kun esineitä liikutetaan itse, se vaatii keskittymistä ja paljon harjoittelua.

        Mutta tämäkin on koettava itse ennen kuin sen tietää.

        -Pete


      • minä taas
        TheOneAndOnly kirjoitti:

        En ole ottanut mitään yhteyksiä henkimaailmaan. Kyse on aivan tavallisesta jokaisella ihmisellä olevasta kyvystä, jota vaan ei käytetä kun siihen ei uskota. Se on tavallaan lihas, joka jokaisella on, mutta se on surkastunut.

        Tämä ei sulje pois sitä, että on olemassa henkiä jotka liikuttelevat esineitä. Poltergeistejä on ollut maailman sivu. Noissa tapauksissa henkilöillä ei ole mitään kontrollia tapahtumiin, esineet liikkuvat "itsekseen". Tämä on siis aivan eri asia kuin sillion kun esineitä liikutetaan itse, se vaatii keskittymistä ja paljon harjoittelua.

        Mutta tämäkin on koettava itse ennen kuin sen tietää.

        -Pete

        Tiedän, että valitettavan paljon ihmisiä uskoo esim. kuudennen aistin ja kolmannen silmän olevan luonnollinen kyky, mutta surkastunut. Kykyä voidaan heidän mukaan harjoitella ja se opitaan siten. Asia ei kuitenkaan ole näin yksinkertainen. Kyseessä on henkimaailma, joka saa asiat tapahtumaan ja esim. ihmisen näkemään erikoisia asioita.

        Vaikka et olisikaan ottanut yhteyttä henkiin, kyseessä on henkimaailman touhut. Henget tulevat mukaan tilanteeseen automaattisesti, kun teet noita juttuja. Eikä kyseessä ole hyvät henget, vaan pahat. (Samat henget ovat todella myös poltergeist-ilmiöiden takana)

        Millä lihaksella sinä liikutat esineitä koskematta niihin? Älä huijaa itseäsi. Tie, jolle olet astunut, ei vie hyvään. Nämä henget ovat lähempänä sinua kuin arvaatkaan etkä sinä loppujen lopuksi hallitse henkiä vaan ne hallitsevat sinua (orjuuttavat sinut).

        Se, että kyse olisi jotenkin tieteellisestä asiasta (jota ei ole vielä pystytty todistamaan) on huijausta. Valitettavan monet uskovat tähän hyvään huijaukseen.

        Pyydän, mieti tarkasti, mitä teet. Näillä asioilla ei todellakaan kannata leikkiä! Lukisitko kirjan Gurun kuolema, kirjoittanut Maharaj R. R & Dave Hunt. Tämän kirjan lukemisen jälkeen Anne Pohtamo lopetti antamansa energia-hoidot, koska totesi hoidon olevan "vihollisesta" lähtöisin.

        Sanoin tämän ystävyydellä, koska olen huolissani sinusta. :) Muista vielä, mitä mainitsin Jeesuksesta (hänen joukkueensa on oikeasti hyvän puolella). Jeesuksella on suurin voima maailmassa. Jos vaikka satut joskus apua tarvitsemaan...

        Kaikkea hyvää sinulle!


      • TheOneAndOnly
        minä taas kirjoitti:

        Tiedän, että valitettavan paljon ihmisiä uskoo esim. kuudennen aistin ja kolmannen silmän olevan luonnollinen kyky, mutta surkastunut. Kykyä voidaan heidän mukaan harjoitella ja se opitaan siten. Asia ei kuitenkaan ole näin yksinkertainen. Kyseessä on henkimaailma, joka saa asiat tapahtumaan ja esim. ihmisen näkemään erikoisia asioita.

        Vaikka et olisikaan ottanut yhteyttä henkiin, kyseessä on henkimaailman touhut. Henget tulevat mukaan tilanteeseen automaattisesti, kun teet noita juttuja. Eikä kyseessä ole hyvät henget, vaan pahat. (Samat henget ovat todella myös poltergeist-ilmiöiden takana)

        Millä lihaksella sinä liikutat esineitä koskematta niihin? Älä huijaa itseäsi. Tie, jolle olet astunut, ei vie hyvään. Nämä henget ovat lähempänä sinua kuin arvaatkaan etkä sinä loppujen lopuksi hallitse henkiä vaan ne hallitsevat sinua (orjuuttavat sinut).

        Se, että kyse olisi jotenkin tieteellisestä asiasta (jota ei ole vielä pystytty todistamaan) on huijausta. Valitettavan monet uskovat tähän hyvään huijaukseen.

        Pyydän, mieti tarkasti, mitä teet. Näillä asioilla ei todellakaan kannata leikkiä! Lukisitko kirjan Gurun kuolema, kirjoittanut Maharaj R. R & Dave Hunt. Tämän kirjan lukemisen jälkeen Anne Pohtamo lopetti antamansa energia-hoidot, koska totesi hoidon olevan "vihollisesta" lähtöisin.

        Sanoin tämän ystävyydellä, koska olen huolissani sinusta. :) Muista vielä, mitä mainitsin Jeesuksesta (hänen joukkueensa on oikeasti hyvän puolella). Jeesuksella on suurin voima maailmassa. Jos vaikka satut joskus apua tarvitsemaan...

        Kaikkea hyvää sinulle!

        Näemme ilmeisesti asiat erilailla, ja hyvä niin. Maailma olisi tylsä paikka jos kaikki olisivat samaa mieltä asioista.

        En harrasta telekinesian treenausta enää, koska
        kyllästyin siihen. Aloitin sen opettelun vain nähdäkseni onko se mahdollista. Nyt tiedän että on, ja se riittää minulle.

        Tällä hetkellä teen energiahoitoja, koska siitä, toisin kuin telekinesiasta on ihan oikeasti jotain hyötyä ihmisille.

        Tiedän kantasi, ja useimpien uskovaisten kannan tähän asiaan, mutta en jaa sitä. Näkökantani on, että henkimaailma on olemassa, mutta että he eivät voi sotkeutua asioihini, ellen avaa siihen jotain ovea(huumeiden käyttö, spiritismin peluu, musta magia..)

        Tavallinen energiahoito jossa paikalle voidaan kutsua esim. Jeesus tai arkkienkeli Mikael auttamaan hoidoissa on mielestäni turvallista. Ainakaan viimeiseen 6 vuoteen mitä olen hoitoja antanut, olen nähnyt vain ja ainoastaan positiivisia tuloksia. Joten uskon siihen mitä koen. En voi alkaa pelkäämään jotain vain sen takia että joku muu sanoo että "pelkää", jos minulla on asiasta vain hyviä kokemuksia. Pelkääminen on muuten yksi portti, mitä kautta henget pääsevät ihmisiin käsiksi..siitä minulla on kokemusta.

        Kysyisinkin että perustuuko huolesi kuulopuheeseen, raamattuun vai omaan kokemukseesi?

        Jos elämäni olisi alkanut menemään "suohon" ja hoidetettavani alkavat voimaan pahoin olisin asiasta toista mieltä. Mutta kokemukseni on aivan päinvastainen.

        Kiitos vielä kerran huolenpidosta, ymmärrän kantasi täysin, ja jos joskus tunnen että elämä luisuu käsistäni, tiedän kyllä minne päin rukoukseni suuntaan.

        -Pete


    • autsii

      Ai miksi niitä esineitä pitäis pystyä liikuttamaan. Ihan hyödytöntä hommaa

      • Para-Medic

        Kavereille ja tutuille lesoominen, joka johtaa koko kansan shokkiin ja alkaa kulttejen massamurhaus ja uusi keski-aika alkaa... Luojan kiitos aloittelijoilla ei ole edes mahdollista tehdä mitään mullistavaa.. Oppiminen on asenteesta/tahdosta/persoonasta ja lahjoista kiinni.. Jos haluat olla seuraava Harry Potter ja haluat ampua tulipalloja pahisten niskaan, niin et opi koskaan mitään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe