hierontapöytä

ostetaan

Onko kukaan myymässä käytettyä hierontapöytää
valmistuvalle hierojattarelle?

28

6520

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sade 7

Hei! Minulla olisi sähkökäyttöinen hierontapöytä, siisti hyväkuntoinen. Hinta 500 E

• hierojatar

Onko se vielä jäljellä? Minkä merkkinen ja kuinka vanha? Missä päin Suomea?

• Sade 7
        hierojatar kirjoitti:

Onko se vielä jäljellä? Minkä merkkinen ja kuinka vanha? Missä päin Suomea?

Kyllä hierontapöytä on vielä olemassa. Pöytä on Tampereella, en ole kiinnittanyt huomiotani minkä merkkinen pöytä on, en ole varma onko merkki jossain näkyvissä. Iästäkään en tarkalleen tiedä. Pöytä on kuitenkin oikein siisti, olen sen uudelleen verhoiluttanut. Mielestäni jokatavalla oikein hyvä pöytä. Käytössä osoittautunut toimivaksi ja hyväksi.

• hierojatar
        Sade 7 kirjoitti:

Kyllä hierontapöytä on vielä olemassa. Pöytä on Tampereella, en ole kiinnittanyt huomiotani minkä merkkinen pöytä on, en ole varma onko merkki jossain näkyvissä. Iästäkään en tarkalleen tiedä. Pöytä on kuitenkin oikein siisti, olen sen uudelleen verhoiluttanut. Mielestäni jokatavalla oikein hyvä pöytä. Käytössä osoittautunut toimivaksi ja hyväksi.

Asun itse Kemiössä, Turunmaan saaristossa. Lähettäisitkö kuvia pöydästä? Mistä/keneltä olet ostanut pöydän? Kuinka kauan se on ollut sinulla? Miksi luovut pöydästä?

• Sade 7
        hierojatar kirjoitti:

Asun itse Kemiössä, Turunmaan saaristossa. Lähettäisitkö kuvia pöydästä? Mistä/keneltä olet ostanut pöydän? Kuinka kauan se on ollut sinulla? Miksi luovut pöydästä?

Hei! Olen ostanut pöydän toiselta hierojalta,Hän oli aktiivi urheilija, eikä ennättänyt siksi paljon itse hieromaan. Minä taas valmistuin silloin hierojaksi ja tarvitsin hierontapöytää joten ostin sen. Tällähetkellä tilanteeni on se, että olen joutunut luopumaan työstäni käsieni nivelrikon vuoksi, luopuisin pöydästäni hyvin ristiriitaisin miettein. Olemme muuttaneet nyt pienempään asuntoon ja pidän varastoa vuokralla tällähetkellä juuri tällaisia tarvikkeita varten kuten hierontapöytä, solarium ym. Olisin myymässä solariuminkin johon olen hankkinut uudet lamput, minulla on myös Iso kehystetty taulu Human Body. Jos lähettäisit s-posti osoitteen voisin ottaa niitä kuvia pöydästä ja lähettää Sinulle. Vielä minulla on kuivauskaappi pyykinkuivausta varten, mitä yksityisyrittäjänä hierojan työssä tarvitsin.

• Antttii
        Sade 7 kirjoitti:

Hei! Olen ostanut pöydän toiselta hierojalta,Hän oli aktiivi urheilija, eikä ennättänyt siksi paljon itse hieromaan. Minä taas valmistuin silloin hierojaksi ja tarvitsin hierontapöytää joten ostin sen. Tällähetkellä tilanteeni on se, että olen joutunut luopumaan työstäni käsieni nivelrikon vuoksi, luopuisin pöydästäni hyvin ristiriitaisin miettein. Olemme muuttaneet nyt pienempään asuntoon ja pidän varastoa vuokralla tällähetkellä juuri tällaisia tarvikkeita varten kuten hierontapöytä, solarium ym. Olisin myymässä solariuminkin johon olen hankkinut uudet lamput, minulla on myös Iso kehystetty taulu Human Body. Jos lähettäisit s-posti osoitteen voisin ottaa niitä kuvia pöydästä ja lähettää Sinulle. Vielä minulla on kuivauskaappi pyykinkuivausta varten, mitä yksityisyrittäjänä hierojan työssä tarvitsin.

missäpäin pöytä on,mikä on hinta,kunto ja minkä merkkinen se on? voit ottaa yhteyttä puhelimitse 0503627568 t.Antti

• olga
        Antttii kirjoitti:

missäpäin pöytä on,mikä on hinta,kunto ja minkä merkkinen se on? voit ottaa yhteyttä puhelimitse 0503627568 t.Antti

Moi!
        Minkä solarium hinta (kuva)?
        Vasta sähköposteni: [email protected]

• Carola 69
        Sade 7 kirjoitti:

Onko hierontapöytä vielä sinulla? Jos on niin tulisin katsomaan. Missäpäin Tamperetta pöytä on? Jos voit niin lähetätkö kuvan ensiksi.

• Emma40

Minkä värinen/merkkinen/ikäinen/... Löytyisikö kuvia?

• tyty_6

jos haluut ostaa edullisen kokoonlaitettavan pöydän niin multa saat ostin itse sen 2006/12 myyn 350£ muuton takia jos kiinostaa soittele 050-9275969 tyty ps:saa mukaan öljy rasvoja ynm tarvikkeita

• Leya

Heips! Kiinnostuin pöydästäsi. Voisitko lähettää sähköpostiini [email protected] kuvia pöydästä? Minkä merkkinen se on? Mitkä on sen mitat? (leveys, pituus, korkeus ja paino) Onko siinä mukana kantolaukkua? Ja mitä muita tarvikkeita tulisi mukaan? Vastaa mahdollisimman pian, olen hankkimassa pöydän hyvin pian.

• maya-luontaishoidot

Olen myymässä pois Rainer Rajala Oy-n (www.rainerrajala.fi) valmistamaa käytettyä,hyväkuntoista sähköisesti säädettävää hierontapöytää. Hinta 500 €.

• hieroja JYVÄSK YLÄ

Haluaisin ostaa sähkökäyttöisen hierontapöydän.vanhempi mallikin käy kunhan toimii.
        Missähän päin tätmä mahdollinen pöytä on?

• maya-luontaishoidot
        hieroja JYVÄSK YLÄ kirjoitti:

Haluaisin ostaa sähkökäyttöisen hierontapöydän.vanhempi mallikin käy kunhan toimii.
        Missähän päin tätmä mahdollinen pöytä on?

Pöytä on Helsinki-Vantaaalla. Olen ostanut sen käytettynä ja itse käyttänut vajaa 1,5 vuotta. On hyvässä kunnossa.

• ejri
        maya-luontaishoidot kirjoitti:

Pöytä on Helsinki-Vantaaalla. Olen ostanut sen käytettynä ja itse käyttänut vajaa 1,5 vuotta. On hyvässä kunnossa.

Voitko lähettää minulle kuvan sähköpostilla tästä pöydästä. Tulen katsomaan sitä jos se vaikuttaa hyvältä (s.posti [email protected])

• Senior hieroja
        ejri kirjoitti:

Voitko lähettää minulle kuvan sähköpostilla tästä pöydästä. Tulen katsomaan sitä jos se vaikuttaa hyvältä (s.posti [email protected])

Jos on hyvä niin tulen hakemaan pois kuljeksimasta. Vastaa postiini.

• koirani
        maya-luontaishoidot kirjoitti:

Onko pöytäsi sähkökäyttöinen? jos on voisinko saada siitä kuvia?
        Vielä kysyisin paikkakuntaa mistä sen vois hakea jos kaupat syntyy.
        [email protected]

• ex-hieroja
      • minå myyn

MYYN LIUKUVOIDETTA SOPUHINTAAN, ORKUT VARMAT!

• Terttsu

Haluaisin ostaa hyväkuntoisen käytetyn metallirunkoisen hierontapöydän.

• Tomstren

HEI,

Oletko saanut itsellesi jo pöydän? Minulta löytyisi hyväkuntoinen ja tukeva Rainer Rajalan metallirunkoinen matkamalli (sininen), noin 20 kg. Jos kiinnostaa ota yhteyttä. [email protected]

• Hieroja Petri

Ostaisin uuden tai vähän käytetyn sähkökäyttöisen hierontapöydän.

www.petrinosaavatkadet.auttaa.fi

[email protected]

• hyvä hierontapöytä

Moro kaikille,
      löysin netistä hyvän mestan hierontapöydille ja mesta on Suomessa. Eli ostin tältä firmalta oman SSJ medi 250 pöydän ja kovasti olen tyytyväinen. Pöytiä löytää www.ssj-import.com nimiseltä sivustolta ja sieltä products.....

• Hei.

Myyn Rainer Rajala Oyn valmistaman Delta Professional hierontapöydän.
      Pöytä on sähkökäyttöinen hyväkuntoinen verhoiltu nahalla leveys 70 cm.
      Hinta 600€

• Ostaja

Moi,miten vanha Delta pöytä on ja minkä värinen? ja missäpäin Suomea?

• Myyjä
        Ostaja kirjoitti:

Moi,miten vanha Delta pöytä on ja minkä värinen? ja missäpäin Suomea?

Hei

Pohjois-pohjanmaalla olisi edullisesti tarjolla matkahierontapöytä. Olisiko sellaiselle tarvetta?

• peukku kone

Perseenpeukutus kone myynnissä!

• Uusi hieroja

Ostin itse SSJ:tä ja hyvä on ollut. Kannattaa kysellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      40
      1390
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1345
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      289
      1235
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1095
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1041
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      65
      1028
    7. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1009
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      176
      868
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      17
      833
    Aihe