Kuinka paljon karkkia ostitte/ostatte penkkareihin? Minä ostin melkein kilon verran... Ihmiset katsoivat vähän outona kaupassa sitä karkkimäärää. Taisi mennä hiukan överiksi, mutta toisaalta enhän syö itse läheskään kaikkea:)
kuinka paljon karkkia penkkareihin?
11
11324
Vastaukset
- 4kg
Mä ostin neljä kiloo karkkii et toi sunhan on vähän mun karkkimäärään verrattuna
- ...Meidän koulussa..
..karkit tilattiin etukäteen, ei kenenkään tarvitse mennä niitä itse ostamaan.
- karkitus
Mulla on 2 kiloo karkkia. Suuri osa Lidlistä
- taAs...
3 kiloa tilasin koululle...
- Anonyymi
Paljon maksoi
- minä vaan
ostin 4 kiloa, ja näyttää tosi vähätä, tuskin riittää koko ajaksi, kun pieniä kavereita on paljon, joile pitää olla karkkia jaossa.
- kshf
Joo siis meillä tilattiin koulun kautta. Katsoin listaa niin kaikki tilas 4-10kg. Ite tilasin koulun kautta 6 kg (sain yhden kilon ilmaiseksi) ja iskä osti lisäks puoltoista kiloa. Me kierretääm jotain 6 koulua joten se on vähän yli kilo per koulu ja sit meen viel päiväkodille käymään.
- Anonyymi
Pylly jee voii
- Anonyymi
Alalla
- Anonyymi
kakka pylly mieshän kyrpa
- Anonyymi
Kulll KaJu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661387
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761210EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41137- 79855
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19800- 43688
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83672Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30646