Kuinka paljon karkkia ostitte/ostatte penkkareihin? Minä ostin melkein kilon verran... Ihmiset katsoivat vähän outona kaupassa sitä karkkimäärää. Taisi mennä hiukan överiksi, mutta toisaalta enhän syö itse läheskään kaikkea:)
kuinka paljon karkkia penkkareihin?
7
9464
Vastaukset
- 4kg
Mä ostin neljä kiloo karkkii et toi sunhan on vähän mun karkkimäärään verrattuna
- ...Meidän koulussa..
..karkit tilattiin etukäteen, ei kenenkään tarvitse mennä niitä itse ostamaan.
- karkitus
Mulla on 2 kiloo karkkia. Suuri osa Lidlistä
- taAs...
3 kiloa tilasin koululle...
- minä vaan
ostin 4 kiloa, ja näyttää tosi vähätä, tuskin riittää koko ajaksi, kun pieniä kavereita on paljon, joile pitää olla karkkia jaossa.
- kshf
Joo siis meillä tilattiin koulun kautta. Katsoin listaa niin kaikki tilas 4-10kg. Ite tilasin koulun kautta 6 kg (sain yhden kilon ilmaiseksi) ja iskä osti lisäks puoltoista kiloa. Me kierretääm jotain 6 koulua joten se on vähän yli kilo per koulu ja sit meen viel päiväkodille käymään.
- Anonyymi
Pylly jee voii
- Anonyymi
Alalla
- Anonyymi
kakka pylly mieshän kyrpa
- Anonyymi
Kulll KaJu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962953
- 432846
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj292050- 1331969
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51379- 171315