Kuinka paljon karkkia ostitte/ostatte penkkareihin? Minä ostin melkein kilon verran... Ihmiset katsoivat vähän outona kaupassa sitä karkkimäärää. Taisi mennä hiukan överiksi, mutta toisaalta enhän syö itse läheskään kaikkea:)
kuinka paljon karkkia penkkareihin?
11
10928
Vastaukset
- 4kg
Mä ostin neljä kiloo karkkii et toi sunhan on vähän mun karkkimäärään verrattuna
- ...Meidän koulussa..
..karkit tilattiin etukäteen, ei kenenkään tarvitse mennä niitä itse ostamaan.
- karkitus
Mulla on 2 kiloo karkkia. Suuri osa Lidlistä
- taAs...
3 kiloa tilasin koululle...
- Anonyymi
Paljon maksoi
- minä vaan
ostin 4 kiloa, ja näyttää tosi vähätä, tuskin riittää koko ajaksi, kun pieniä kavereita on paljon, joile pitää olla karkkia jaossa.
- kshf
Joo siis meillä tilattiin koulun kautta. Katsoin listaa niin kaikki tilas 4-10kg. Ite tilasin koulun kautta 6 kg (sain yhden kilon ilmaiseksi) ja iskä osti lisäks puoltoista kiloa. Me kierretääm jotain 6 koulua joten se on vähän yli kilo per koulu ja sit meen viel päiväkodille käymään.
- Anonyymi
Pylly jee voii
- Anonyymi
Alalla
- Anonyymi
kakka pylly mieshän kyrpa
- Anonyymi
Kulll KaJu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433