Kuljetuspalvelu Jari Rajala

Kysynpähän vaan...

Onkos palstoilla ketään, joka olisi ollut hommissa kyseisessä Porvoolaisfirmassa? Ajattelin vähän kysellä tästä firmasta kun alle viiden pikkuauton firmasta kyse ja hakee kuljettajia lähes kahden viikon välein paikallislehdissä. Tuntuu kuin jokin ei olisi kohdallaan, mutten luonnollisestikaan voi kysyä itse firmasta, kun vastaukset sieltä saattaisivat olla sellaisia kuin mitä firma haluaa itsestään kerrottavan. Toisaalta ne kyllä täälläkään mitään luotettavia ole.

Eli onko palkka o.k. ja tuleeko ajallaan ja millaista hommaa kyseinen firma tarjoaa? Eli toisin sanoen, onko homma okei vai mättääkö joku?

33

12110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan ja

      vastausta tulee.Palkka on ok.Tulee ajallaan. Teemme kuljetushommia. Homma on okei, jos haluat tarkemmin tietää soita minulle ja sovi haastatteluaika!Kerro samalla miksi minun firma kiinostaa sinua niin paljon!

      • tillin

        Miksi kuskit eivät pysy sitten töissä?
        Itse teen tuuraus hommia kolmelle eri firmalle ja yksi niistä työllistää hyvin minut kun vaihtuvuus on kyseisessä firmassa suuri ja pomo ihmettelee kun äijät vaihtuu, mutta eipä tajua katsoa peiliin! Syy vaihtuvuuteen on PALKKA.
        (Kyseessä olevasta firmasta en tiedä mitään).


      • sitten pysyt
        tillin kirjoitti:

        Miksi kuskit eivät pysy sitten töissä?
        Itse teen tuuraus hommia kolmelle eri firmalle ja yksi niistä työllistää hyvin minut kun vaihtuvuus on kyseisessä firmassa suuri ja pomo ihmettelee kun äijät vaihtuu, mutta eipä tajua katsoa peiliin! Syy vaihtuvuuteen on PALKKA.
        (Kyseessä olevasta firmasta en tiedä mitään).

        firmassa vaikka kaikki muut ymmärtävät lähteä sieltä?


      • veikkaan
        sitten pysyt kirjoitti:

        firmassa vaikka kaikki muut ymmärtävät lähteä sieltä?

        Kaveri on tuurari ja vieläpä korvaamaton sellainen, joten sille maksetaan mitä se pyytää. Ja pyytää liikaa, koska ei ole kyseisen firman listoilla vakituisesti. Pomon rahat kun ei riitä uuteen Mersuun jos maksaa liikaa palkkaa.


      • tillin
        veikkaan kirjoitti:

        Kaveri on tuurari ja vieläpä korvaamaton sellainen, joten sille maksetaan mitä se pyytää. Ja pyytää liikaa, koska ei ole kyseisen firman listoilla vakituisesti. Pomon rahat kun ei riitä uuteen Mersuun jos maksaa liikaa palkkaa.

        Tuurari olen juu ja melkein korvaamaton, koska "aina valmiina" lähtemään töihin.
        Palkkani on 13 euroa tunti (minimi veloitus 5h).
        En halua vakituista työtä koska haluan itse määrätä mitä teen ja koska teen ja milloin.
        Niin kauan tuurailen kyseisiä firmoja kun minulle maksetaan mitä on sovittu.


      • vaatii
        tillin kirjoitti:

        Tuurari olen juu ja melkein korvaamaton, koska "aina valmiina" lähtemään töihin.
        Palkkani on 13 euroa tunti (minimi veloitus 5h).
        En halua vakituista työtä koska haluan itse määrätä mitä teen ja koska teen ja milloin.
        Niin kauan tuurailen kyseisiä firmoja kun minulle maksetaan mitä on sovittu.

        että pätkätyöt pois, eikun pomolle sanomaan että lopetat jos et saa vakihommia, liitto vaatii !


      • tillin
        vaatii kirjoitti:

        että pätkätyöt pois, eikun pomolle sanomaan että lopetat jos et saa vakihommia, liitto vaatii !

        Eiku minä nimenomaan haluan tehdä vain tuuraushommia eli en halua vakityöta itselleni.
        On minua pyydetty vakityöhönkin, mutta kieltäydyin kohteliaasti.
        Kukas ne sairaslomat ja muut vapaapäivät ajaa jos ei ole tuuraajia??


    • postia

      helsingissä. Soita ja kysy palkan määrää.
      Ps: nauru pidentää ikää.

      • ....

        kaikki mikä irtoo. kyseisellä pomolla on kustapäässä. pomo joka ei todellakaan arvosta työntekijöitään. maksaa mitä pyydät. hyvälle kuskille hyvä palkka. jos jaksat pomon vittuilua päivästä toiseen niin tervemenoa!


      • vittuileva mulkku

        Joo.. itse omistan kyseisen yrityksen ja valitettavasti varaa on ajaa mersulla (AMG)
        jos kuljettaja on apina niin sille pitää vittuilla!!! ja yleensä tarkoituksena saada apina pihalle!!! joku apina kuvittelee tietävänsä jotain mitä ei edes tiedä!!! syynä kuljettajien hakuun on lisääntynyt kalusto ja nykyään on vaikea löytää kunnon työmiehiä mutta ne mitä nyt meillä on on hyviä miehiä!!!! meidän kuljettajat pärjäävät erittäin hyvin koska niillä on saaaatanan hyvä palkka!!!!!!!!!!!!!


      • McRapala
        vittuileva mulkku kirjoitti:

        Joo.. itse omistan kyseisen yrityksen ja valitettavasti varaa on ajaa mersulla (AMG)
        jos kuljettaja on apina niin sille pitää vittuilla!!! ja yleensä tarkoituksena saada apina pihalle!!! joku apina kuvittelee tietävänsä jotain mitä ei edes tiedä!!! syynä kuljettajien hakuun on lisääntynyt kalusto ja nykyään on vaikea löytää kunnon työmiehiä mutta ne mitä nyt meillä on on hyviä miehiä!!!! meidän kuljettajat pärjäävät erittäin hyvin koska niillä on saaaatanan hyvä palkka!!!!!!!!!!!!!

        Mä selätän Rajalan aina kun haluan! Sillä on hieno manne mallin meisseli suoraan vuodelta 83!


      • työnantaja myös
        vittuileva mulkku kirjoitti:

        Joo.. itse omistan kyseisen yrityksen ja valitettavasti varaa on ajaa mersulla (AMG)
        jos kuljettaja on apina niin sille pitää vittuilla!!! ja yleensä tarkoituksena saada apina pihalle!!! joku apina kuvittelee tietävänsä jotain mitä ei edes tiedä!!! syynä kuljettajien hakuun on lisääntynyt kalusto ja nykyään on vaikea löytää kunnon työmiehiä mutta ne mitä nyt meillä on on hyviä miehiä!!!! meidän kuljettajat pärjäävät erittäin hyvin koska niillä on saaaatanan hyvä palkka!!!!!!!!!!!!!

        Hyväle miehelle ei voi maksaa tarpeeksi, kun huonolle pitäisi sen jälkeen maksaa liikaa.

        Kun porukkaa palkkaa, väkisinkin aina välillä iskee kätensä paskaan.:(


    • CDCD

      Ylivelkainen firma, joka menee nurin pian! Turpoaa kun pullataikina!

      • Eläintarhan johtaja

        Mikäs se Jari pojan hermoille noin ottaa? Samoja ajoja ajetaan, eikä mun ainakaan tarvitse hermostua. Jos nämä nykyiset kuskit tuntee itsensä apinoiksi, mutta osaavat ajaa vähän isompiakin autoja, niin tervetuloa meille hommiin. Palkkaa tulee euron pari enemmän mutta toisaalta vastuuta ja kuljetettavaakin on enemmän. Tiedätte kyllä keltä tulla kysymään hommia.


      • PJK77(Espoon oma agentti)(S...
        Eläintarhan johtaja kirjoitti:

        Mikäs se Jari pojan hermoille noin ottaa? Samoja ajoja ajetaan, eikä mun ainakaan tarvitse hermostua. Jos nämä nykyiset kuskit tuntee itsensä apinoiksi, mutta osaavat ajaa vähän isompiakin autoja, niin tervetuloa meille hommiin. Palkkaa tulee euron pari enemmän mutta toisaalta vastuuta ja kuljetettavaakin on enemmän. Tiedätte kyllä keltä tulla kysymään hommia.

        Voi pojat kun tietäisitte miten Rajala asioitaan hoitelee!

        Suomen Asikastieto Oy:n mukaan hänen yhtiönsä maksaa laskunsa keskimäärin 6 päivää ennen eräpäivää! Sinä kuka kehut isoilla autoillasi ja olet se ketä luulen....Asikastieto ei sinua kovin korkealle nosta! Sinulle ei edes ole luottosuositusta.

        Se on myös huono merkki työnantajasta (tällä tarkoitan Jaria, että kuskit "valittaa", kun palkatkin maksetaan usein etukäteen.

        Toivon sinulle ELÄINTARHANJOHTAJA hienoja kilometrejä ja onnea kuljetusyrittämiseen!

        Minä tulen sinulle töihin. Lupasit maksaa minulle juuri jopa 2 euroa tunnilta enemmän kuin Jari maksaa kuskeilleen. Kyllä jo sillä palkalla meikäläinenkin nykyiset hommani jätän. Tuntihintani sinun ansiostani on korkeampi, kuin aikoinaan ADR-Haanpäällä. Ne on niitä aikoja kun Jarin kanssa myrkkyjä ajettiin. Sinulle myrkynajo on varmasti vieras asia, sillä sinulla ei ole edes E-luokan ajo-oikeutta, saatika ADR-korttia. Tuskin edes tiedät mitä ADR-lyhenne tarkoittaa!?

        ADR=European Agreement concerning the international carriage of Dangerous goods by Road)(englanti sinulta tuskin sujuu, joten suomennan) sopimus vaarallisten aineiden kansainvälisistä tiekuljetuksista.

        Jos tekstissäni on kirjoitusvirheitä, olen pahoillani sinulle tuottamasta mielipahasta!


    • hampin kuski

      en tiedä tämän johtaja rajalan firman palkan maksua tai kuljettajien vaihtuvuutta.eikä asia kiinnosta edes.mutta,mutta.. kyseisen henkilön ollessa hampil töissä siitä voisi tarinoida pitempäänkin.mutta lyhyesti sanottuna henkilö sai lyhyen uransa aikana melko mittavia aineellisiavahinkoja aikan haanpäällä.tunnettiin toisten kuljettajien keskuudesa ruttu rajalan nimellä.

      • Sven

        Uuh, juu tats mai tailailaa


      • gfd44
        Sven kirjoitti:

        Uuh, juu tats mai tailailaa

        hah, ruttu rajala.

        Onko täällä kuskeja jotka ko firmassa on töissä ?


    • Lastauslaiturinkingi

      Rajalan kuskeja tullut laiturilla jututettua useampaakin. sen takia useampia, kun kuljettajat vaihtuu jatkuvasti.. :D kaikki oikeestaan haukkunut koko firman ihan pystyyn. Palkkaa maksetaan huonosti, työntekijöitä ei arvosteta pätkääkään.. gps laitteilla kytätätään jokaista liikettä.. noh, sielläkin alettu siirtymään naapurimaan työntekijöihin, kun ne tekee puolella alle tessin.. älkää tunkeko sormianne tähän paskaan..

    • Kokemus_tietää

      Todella hyvä firma ja isäntä todellinen ammattilainen sekä reilu. Liksa on ahkeralle ja rehelliselle hyvä. Kalusto huippuluokkaa ja uuden karheaa. Suosittelen lämpimästi, kokemusta on vaikka muille jakaa tässä asiassa.

      • Vuodet.Vierii

        Eiköhän aloittajalle ole jo kymmenen vuoden aikana selvinnyt millainen firma on kyseessä.


    • V0LV06

      En tiedä miten nykään hoidetaan hommat, mutta itsekin olen vuosikausia sitten jutellut tämän firman kuljettajien kanssa, eikä silloin ollut kehumista.

      Toisaalta se taitaa olla sama homma kaikissa tällaisissa pienemmissä kuljetusfirmoissa. Usein vedetään 12-13 tuntisia päiviä perus tuntipalkalla, ja auton kuljettaja vaihtuu jos erehtyy kyselee ylityökorvauksia.

      • SäännötNoudatettaviksi

        Tuskin omien oikeuksien kyselyistä ja niiden peräämisestä kenkää voi antaa. Voisi olla käräjillä vaikea saada tuomarilta hyväksyntää irtisanomiselle.


    • Jim781

      Kyseinen firma ei maksa palkkoja kunnolla. Ei kannata edes harkita menevänsä töihin tähän puljuun. En yhtään ihmettele miksi hakee jatkuvasti uusia työntekijöitä.

    • tessiläinen

      Tessillä mennään,yötyö ja ylityöprosentit tulee niin kuin kuuluukin.Ja lippalakkia osaan pitää oikeinpäin päässä...

      • Tappw

        Ei kannata valehdella. Taitaa olla propellihattu päässä.


    • tessiläinen

      Ei ole Propellihattua vaan lippalakki oikein päin,ei metrohousuja eikä leijonakorua..Oon nähnyt niin monta onnetonta tapausta kun tullaan "kokemuksella" ja suurilla vaatimuksilla töihin.Sit kun näkevät mitä lastataan ja minkälaisella aikataululla viedään,lasketaan alle ja seuraavana päivänä ollaan työkkärissä itkemässä et ei kai mulle nyt tuu karenssia :D

    • Kok3

      Taitaa kommentit sattua pientä lihavaa poikaa kun pitää kommentoida jatkuvasti tällä palstalla.

    • TodellaEx

      On palstoilla. Älä mene tohon firmaan töihin. Jari Rajala on itsekäs paskiainen, joka ei pidä työntekijöitä arvossa ollenkaan. Jos et hoida hommiasi hänen toivomallaan tavalla, tulee vastaukseksi "palkataan sit joku virosta ajamaan sun ajosi" Siis ei mitään väliä, miten olet aikaisemmin hommasi hoitanut.
      Sairaslomaa ei tossa firmassa tunneta. Ei työterveyshuoltoa, koska liian kallista - vaan paikalliseen terveyskeskukseen jonottamaan... Jos liikaa saiukkua, niin kenkää tulee.
      Parhaathan kuskit se on jo menettänyt - pois lähtijöitä on ollut paljon. Muutamat sen lempparikuskit ovat jääneet, kun Jari on palkkaa niille nostanut. Kaikki muut kuskit on minimipalkalla ja siltikin kehtaa ottaa tunteja pois, jos on viipynyt lenkillä liian kauan.
      Palkkatunnit ei täsmää koskaan - aina sieltä se muutama tunti puuttuu.

      Ite äijä tienaa jo tie monettako vuotta yli 100 000e mitä vaimolleen maksaa palkkaa ja silti vittuilee kuskeille liian isoista liksoista.

      Sit viel yks homma - joudut tekemään jopa 60-80h viikkoja - ylitöitä ei makseta, vaan oot sit arkivapailla, kun ite herralle sopii... Sielt lähti just yks pirun pitkään ollut kuski pois parikk. sitten, kun Jarilta tuli yhtä-äkkiä tälläinen "kahden viikon palkaton vapaa " määräys..

      Siis älä todellakaan valitse työpaikaksesi tätä firma, muutoin kuin läpikulkupaikaksi parempaa etsiäksesi..

    • Anonyymi

      Kiertäkää kaukaa jos mahdollista, hakee kuskeja muka Tes palkka, kuitenkaan yö/iltalisiä ei maksettu koskaan myöskään vuosittaisia palkankorotuksia ei näkynyt, palkankorotus joillekin sillontällön jos naamavärkki miellytti ja hommat menee ok yhteistyökumppanin kanssa. Palkka maksetaan kerran kuussa, kun alan Tesin mukaan pitää olla 2viikko jakso eli palkat kuuluu maksaa 2krt kuussa! Tosiaan teettävät töitä 70-80h viikkoon hyvä jos riittää piirturit huutaa punaisella. Ja kyllä, soitteli ja vittuili millonmistäkin ja haukkuu muita kuljettajia toisille nimittelee yms. Siinä kokemuksia pääpiirteittäin jäi paljon vielä kertomatta.

    • Anonyymi

      heh heh...siellä taas lippalakki väärinpäin kirjoitellaan. Kyllä tällä kylällä ainakin yksi kuski tekee sellaista tiliä että kateeksi käy.Yöt temuaa tien päällä ja päivät "lepäilee" naisten sylissä.Kyselin siltä että millaista hommaa olis tiedossa jos innostuisin hakemaan paikkaa,mut kuulemma aikas fyysistä repimistä,joten totesin että mun kroppa ei kestä sitä.Kuntosalikorttia ei kuulemma tartte hankkia,työpäivä on palkallinen kuntosali.

      • Anonyymi

        Rajala ei arvosta,kuin itseään.Ja todellakin
        kyttää missä auto pyörii.Ottaa tunteja mielivaltaisesti pois.Ei maksa ylitöistä prosentteja.Jakaa
        varoituksia keksityin perustein.Vittuilee jos et aja ylimääräisiä keikkoja.Arvostaa vain Etelä-
        Suomen hanurin nuolijoita lahden takaa,kun ne on halvempia ja pysyy talutusnuorassa.Jos
        omaat omia mielipiteitä ja haluat arvostavan ja hyvän työyhteisön kierrä TODELLA kaukaa
        tämä firma.


    • Anonyymi

      Ja sun työnantaja on ? Ei kannata kommentoida jos ei oikeeta tietoa ole.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe