Ootteko koskaan käyny paskalla koulussa? Mä oon kerran, eikä se ollu kivaa..
Paskalla koulussa!
58
9812
Vastaukset
- -----
En ole uskaltautunut, kusella oon pari kertaa käyny tosin.
- 9. luokkalainen - meetwurstinakki
..mutta ei kyllä ollut se pidätteleminenkään kivaa.
- olen käynyt
varmaan kaks kertaa. Koulus on kyllä inhottava käydä paskalla.
- lukiolainen...
kerran.. luokiossa olen toisella luokalla :) tosin ala-asteella saatoin kyllä käydä, tästä ei ole niin tarkkaa muistikuvaa, yläasteella en käynyt koskaan ja ehkä vain kerran kusella koko yläasteaikana ja lukiossa pari kertaa olen käynyt kusella ja kerran paskalla.. sen sijaan käyn kyllä peilaamassa itseäni silloin tällöin :)
- kertaa
olen käynyt. Johtunee nopeasta suolistosta. Yleensä h-hetki tulee kello kahden maissa. Pakkohan siellä vessassa on käydä jos paskattaa. Kotimatkan kuljen kavereitteni kanssa, joten siinä menee 10-20min. Kyllä siinä ajassa paskat ehtii housuun valahtaa :D
- meetwurstinakki
Ihan käsittämättömältä tuntuu, että jotkut ei käy koulussa vessassa edes pienemmällä hädällä, kun itse ravaan siellä normaalisti ainakin 2 kertaa päivässä ja peilaamassa melkein joka välitunti. :O Olen vessariippuvainen ja peiliaddikti.
- majava90
ikinä uskaltanut. ei pahemmin houkuta mennä p**kalle.
- jykä72
Mikä mättää? Samanlainen pönttö se on koulussakin! Luuletteko saavanne jotain pöpöjä? Voi helvetti!
Kun itse olin kouluikäinen kävin paskalla JOKAIKINEN VÄLITUNTI!
Minähän en housuihini pasko enkä ala pidättelemäänkään...
(Nauran aivan jumalattomasti tätä kirjoittaessani) - joiden
joiden tuota takia äidit tulevat, tai pahimmassa tapauksessa kuka vaan joonkun tuttu ja vetää lättyyn niitä kusiaisia.
- nunchaku-overlord
jykä72 kirjoitti:
Mikä mättää? Samanlainen pönttö se on koulussakin! Luuletteko saavanne jotain pöpöjä? Voi helvetti!
(Nauran aivan jumalattomasti tätä kirjoittaessani)miksi koulun wc ja varsinkaan pönttö eivät oikein houkuta:
1. Wc-pönttö saattaa heilua tai olla pois paikoiltaan. Se saattaa olla myös rikki.
2. Lattialle joku saattaa olla virtsannut.
3. Haju. ;)
4. Lattialta saattaa löytyä kasa paskaa.
5. Joku saattaa olla pyyhkinyt paskaisen pyllynsä käytävän seinille.
6. Wc-paperi saattaa olla loppu.
7. Saippua saattaa olla loppu. ( Eikä sitä ilman uskalla mennä vessaan. )
8. Vessan ovi tai lukko saattaa olla rikki.
9. Joku saattaa tiirikoida lukkoa, kun on asioimassa.
10. Joku saattaa hakata ovea, kun siellä on.
Tässä näin muutamia kokemuksia, joita olen itse kohdannut. - jykä72
joiden kirjoitti:
joiden tuota takia äidit tulevat, tai pahimmassa tapauksessa kuka vaan joonkun tuttu ja vetää lättyyn niitä kusiaisia.
1. Wc-pönttö saattaa heilua tai olla pois paikoiltaan. Se saattaa olla myös rikki.
-Ota silmä käteen ja KATSO ONKO SE RIKKI! "Saattaa olla" voi hyvänen aika.
2. Lattialle joku saattaa olla virtsannut.
-"Saattaa olla" VOI JEESUS! Mitä vaikka olisikin? Ei se kusi sieltä lattialta sinuun osu.
3. Haju. ;)
-No hui. Mikä teitä vaivaa? Ette kestä paskan hajua muutamaa minuuttia?
4. Lattialta saattaa löytyä kasa paskaa.
-"Saattaa löytyä" JA NIIN VARMASTI LÖYTYYKIN HELVETTI! Mitä sitten? Se on LATTIALLA se paska silloin.
5. Joku saattaa olla pyyhkinyt paskaisen pyllynsä käytävän seinille.
-"Saattaa olla" ehkä on joo, ei sun sitä seinää tarvitse koskea.
6. Wc-paperi saattaa olla loppu.
-"Saattaa olla loppu" Katso jumaliste ensin onko se loppu ja jos on, mene toiseen koppiin paskalle.
7. Saippua saattaa olla loppu. ( Eikä sitä ilman uskalla mennä vessaan. )
-"Saattaa olla loppu" UUSAVUTTOMUUS KUKOISTAA.
8. Vessan ovi tai lukko saattaa olla rikki.
-"Saattaa olla rikki" Mutta luultavasti toimii kuitenkin.
9. Joku saattaa tiirikoida lukkoa, kun on asioimassa.
-Ketä luulet kiinnostavan tulla katsomaan kun olet paskalla??
10. Joku saattaa hakata ovea, kun siellä on.
-Saattaa ja saattaa. Jos joku hakkaa ovea niin huuda hänelle vain ystävällisesti: "Painu helvettiin, sillä MINÄ OLEN PASKALLA!!"
--------------------------------------------------
Huomasitko? Pystyin kumoamaan kaikki surkeat väitteesi. Eli koulun WC:ssä voi asioida. Te teinit nauratte itsellenne viimeistään 10 vuoden päästä miten lapsellisia olittekaan. - HaistaspasSka
jykä72 kirjoitti:
(Nauran aivan jumalattomasti tätä kirjoittaessani)Eli siulla on ollu joku paska tauti vai ku joka välitunti oot paskalla käyny ??
- Zykedi
HaistaspasSka kirjoitti:
Eli siulla on ollu joku paska tauti vai ku joka välitunti oot paskalla käyny ??
Eli sinulla ei ole huumorintajua?
- ainoankerran
ala-asteella kävin paskalla, sit aktin jälkeen havahduin että vessapaperi on loppu. No käytin sitten sitä talouspaperii millä pitäs kuivata kädet. Tietenkin meni vessanpönttö tukkoon sitten. Nooh, seuraavana aamuna kun mentiin semmoseen riviin ennenkuin mentiin sisälle rehtori kertoi että joku oli sabotoinut poikien vessaa.. dlfgfdsdfdoiåujqrerwryt olin muuten ekalla/tokalla :_DDDDDDDDDD
- penatin
Paitsi kerran joskus ekalla.
- vaipat!!!!
Koulussa pitäisi olla Tenan myyntipiste uusavuttomia teinejä varten!!!!!
Kaikille oppilaille vaippapakko, ketkä ei uskalla/halua käyttää koulun paskahuussia.:)
- poiuyr
Käynyt aina jos on tarvetta. En ole koskaan ymmärtänyt tätä paskantamispelkoa, joka pahimmillaan aina yläasteella. Jotenkin tuntui, että koulun kovimmatkaan jätkät eivät uskaltaneet käydä koulun vessassa paskalla. Joidenkin itsetunto on kai sitten paaljon pienempi kuin mitä päällepän näkyy..
- kylläkelepaajöötillä
No mitä helvettiä koulussa on parasta käydä paskalla. Se tunne kun väännät kunnon juntturat ja pöntön tukkoon. Laitat aurinkolasit naamaan ja "coolina" vaa ulos ja ovi pitää muistaa jättää auki, jotta vuosisadan aromit pääsevät vapauteen! Seuraava kun käy ja kattoo tukossa olevaan pönttöön, tulee kunnioittamaan sua niin maan perkeleesti, koska sinut kruunataan ruskeantien ritariksi ja tulet saamaan naista enemmän kuin swägi kaverisi!
- Zykedi
Parasta jättää ripulit pönttöön ja kansi auki. Kouluvessan vetäminen on yliarvostettua. Säästetään samalla luontoa!
- aiskkkkk
en oo koskaa käyny koulus vessas ? :D en kusel enkä paskal :p
- oot kingi :D
"Se tunne kun väännät kunnon juntturat ja pöntön tukkoon. Laitat aurinkolasit naamaan ja "coolina" vaa ulos ja ovi pitää muistaa jättää auki, jotta vuosisadan aromit pääsevät vapauteen!"
Vitun jätkä nauroin tälle ainaki 15 min täyttä huutoa vedet silmissä :D - ongelmana vessa
oon ehkä käyny pari kertaa kusella mut seki on inhottavaa klska kaikki kuuluu läpi oven koska oven ja lattian välissä on iso rako.inhottavaa
- asiifasfj2e4
Tätä lukiessa tuli kyllä kuukauden parhaat naurut...:DDDDD
- Jooohhn
Kerran käynyt kusella yläasteella. Muistan kun pieraisin samalla kustessa.
- Anonyymi
frr
- japunpillu
ite oon runkannu vessassa
- HEko HEko
Vittu kuolin , kuolinsyy helvetin hauskat kommentit.
- WC:t ala-arvoisia
Koulujen WC:t/saniteettitilat ovat surkeita, haisevia komeroita. Satojen oppilaiden käytössä on koulussa vain muutamia pienen pieniä wc-koppeja. Koulupäivän aikana ei WC:n kannata yrittää helpottamaan oloaan/vatsakipujaan. Paperia ei ole ja jos on niin korkeintaan märällä lattialla.
WC:n siivous jää vähiin eikä koulupäivän aikana kukaan edes siivoa. Näky ja haju on sen mukaista. - paskasitäpaskatätä
Yläasteen vessat oli kyllä sen verran saastasia että välttelin niissä käymistä, mutta kyllä sitä aina välillä oli pakko käydä kusella. Paskallakin kävin useampaan kertaan kun yleensä se en ole minä joka päättää millon käyn paskalla vaan paska päättää milloin minä käyn paskalla :)
Lukiossani sentään on siistit vessat joten siellä uskaltaa käydä useamminkin. - häpeä nainen.
14.2.2007 paskasitäpaskatätä
- ibbsibdidi
Omassa koulussani on yli 20 vessaa ja hyvässä kunnossa ovat, eivätkä ne millekään haise. Ääniä ei niiden sisältä kuule, mutta ulkopuolelta tulevat kylläkin. Saippua saattaa joskus olla loppu.
Itse käyn vessassa melkein joka päivä, koulupäivän aikana.
Ei ne kokemukset mitenkään kamalia ole.
Mutta ikinä en taida olla paskantanut siellä, rakkoa vain tyhjennän.
Oon siis 9 lk tyttö. - Reps!
Vittu mä oon revenny ku oon lukenu näit tekstejä XDDDD
- girll_finn
oon käyny tasan kerran yläkoulun vessas oikeest syystä ja se oli mun eka ja vika kerta, piste. ne on hirveit kammioit ne vessat.
- 6-luokkalainen
En muistaakseni
en oo uskaltautunu kun mieän koulun vessassa on hirviöitä
- Poika17vvee
Mää kerran vedit aikamoiset ripulipaskat tyttöjen vessassa. Vittu kyllä repesin kun kaikki puhu siitä sen jälkeen :DD
- Zykedi
Kai jätit vetämättä vessan?
- Essi-Tarja
Käyn paskalla joka toinen päivä yleensä noin 92 minuuttia lounastauon jälkeen. Säästän aikaa peilaamalla itseäni oöntöllä, meidän koulussa on sellainen katosta lattiaan ulottuva peili, josta näkee.
Yleensä paskani on puolipehmeää ja tummanruskeaa.
Kusella käyn lisäksi arviolta kahdesti viikossa, siis HUOM niinä päivinä, kun en käy paskalla.- Hhhjjjj
"Yleensä paskani on puolipehmeää ja tummanruskeaa."
Kiitos tästä tiedosta...
- koulussa
Minä kävin tänään. Ei se ollut kamalaa ollenkaan. Samahan WC-pönttö siellä on kuin koulussa. Oli vain pakko käydä p**skalla, koska join kahvia ja en kotona käynyt kuten yleensä teen.
- Anonyymi
Ei ole aina. Saattaa olla Arabia. IDO:n pönttöä ei ole aina. IDO on nykyaikaisempi kuin Arabia.
- Anonyymi
PRO PASKAAAAAAA KOULUSSA!!!!!!!
- Anonyymi
Mä käyn melkein päivittäin ja oon tyttö.
- Anonyymi
Musta itsestäni kuulostaa jotenkin sairaalta pidätellä paskaa tai pissaa kokonaisen koulupäivän. Käykää nyt tarpeilla, jos on hätä!
Opiskeluunkin on helpompi keskittyä, kun rakko ja suoli on tyhjä.
- Anonyymi
Oon monta kertaa :D
- Anonyymi
Ala-asteella oli helvettiä kun kaikki tuli hakkaamaan ja repimään ovea (mitä kyllä itsekin tein muille) mutta yläasteella jo suurin osa (mä mukaan lukien ollaan viisastuttu sen verran ettei enää sellaista tehdä :D
- Anonyymi
Tehkää niin, että laitatte wc-paperia sen istumajutskan päälle, luulis siten pöpöjen pysyvän loitolla.
- Anonyymi
Oon läyny itekki pakko sanoo et tuli turvaton olo ku vessan pöntöst tuli vedet yli.
- Anonyymi
Koulus paskalla käynnissä ei oo mitään outoo mut kerran 5luokalla meidän luokan opettaja järjesti meidän luokan ja naapuriluokan opiskelemaan viikoksi yli 100vuotta vanhaan puukouluun ja vaik siel oli sisävessa niin se oli koko ajan melki varattu ja yhtenä päivänä mä ja kolme kaveria mentiin yhtä aikaa paskalle enne koulun alkua sellaiseen viiden istuttavaan huussiin :) voitte varmaan vain kuvitella sen hajun mikä siel vittu oli ja kuinka oudolta se ensin tuntui istua kolmen kaverin kanssa paskalla ilman mitään näköesteitä ja että pöntön sijaan perseen alla oli vain laho lankku jossa oli melkein mun pienen perseen kokoinen reikä😂
- Anonyymi
Paska puhetta! Ei sellaisia kouluja enää ole käytössä ollut 90luvun jälkeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paska puhetta! Ei sellaisia kouluja enää ole käytössä ollut 90luvun jälkeen
Ei sekään ollut enää ollut pitkään aikaan kokoaikaisessa koulukäytössä :) opettaja tunsi sen omistavat henkilöt ja päätti että vie meidät sinne näyttääkseen millaista koulu oli ennen 2000lukua :D
- Anonyymi
Ei saa ainakaan paskoa pitkin seiniä
- Anonyymi
Itse tykkään joka päivä paskoa koulussa tietyn välitunnin aikana. Mukanani on Jerry Cottoneita paskalukemiseksi. Teen yleensä oikein "Numeron" kun siellä ammattikoulun pukuhuoneessa paskannan. Väännän rätiseviä pieruja samalla ja ähkin, naureskelen päälle ja muut käytävällä ja pukutilassa kuulevat ne ja nauravat päälle.
Haju on tuntuva.
OLen mies mutta käyn joskus huumorimielellä tyttöjen vessassakin paskomassa.
Olen luokkani vanhin, n, 30 vuotias ja muut ovat aika teinejä vielä. - Anonyymi
Tykkään käydä koulussa paskalla. Piereskelen kunnon pierut niin että pierun haju perseestäni leviää kaikkien samassa tilassa olevien neniin. Ja sitten paskannan antaumuksella, ja ähkin paskantaessa. Tykkään siitä että muut saavat olla paskan hajussa. Pyyhin perseeni paperiin ja jätän paskat ja paskapaperit pönttöön vetämättä sitä.
- Anonyymi
Paskalla käymisessä on parasta paskanhaju, joka tulee viereisistä kopeista kun siellä paskannetaan myös
- Anonyymi
Tuleeko voimakas paskan haju kun käytte paskantamassa koulussa?
- Anonyymi
Tottakai käyn koulussa paskalla. Muuten pierettää koko ajan ja lemu on melkoinen.
Joo, kerran oli niin kova ripuli kesken koulupäivän et oli pakko mennä vessaan ja just sitte pahimpaan aikaan ku siellä oli puolet luokkalaisista samassa vessassa. Menin sit paskalle kovin äänin ja sen jälkeen minut tunnettiin koko koulun puolesta paskahousuna.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346