Elikkä kaapeliboksi ja merkki Handan cv-3300 cnx!!
Kun viritän kanavat,niin menevät epäjärjestykseen!!! (esim. yle 1 kanava paikka 37)
Tämä ilmiö boksissa alkoi ton "kanava open" jälkeen! Osaako kukaan sanoa,että onko vika mun boksissa vai kaapelilähetyksessä?
ps:resetointi/tehtaan asetukset ei auta(kokeiltu 1000 kertaa jo!!)
kanavajärjestys sekaisin!!!
20
7350
Vastaukset
- jkbljknj
Laita kanavat järjestykseen. Meneehän ne tavallisessa telkkarissakin automaatti haun jlkeen satunnaiseen järjestykseen, jonka jälkeen ne lajitellaan. Mistäs boksi voisi tietää haluatko yle teeman paikalle viisi vai seitsemän....
Kannattaisi varmaankin lukea se manuaali ennen kuin syyttää boksia kaikesta...- Digittäjä
No ku eivät mene järjestykseen"manuaalisesti"! Tossa ei pysty järjestämään itse!!! Ja "DIGI"lähetys laittaa kanavat itse oikeille paikoille...ei niiku "joissain"telkkareissa/videoissa (ehkä? vaikka oma telkkarikin löytää ylen 1,2,mtv3 jne. automaattisesti alkuun)!
Se manuaalin luku ei tässä kohtaa auta yhtää mitää enää...senkin jo osaan ulkoa.
perustele tää mulle "välkky"että miksi viikko sitte ku hakiin kanavat,nii oli järjestyksessä...ja tän viikon alussa hain,niin menin vi**u miten sattuu järkkään :/ sä varmaan kysyt kohta,että "miksi hakiit uudestaan ne kanavat"? nii i :( ehkä koitin,että oisko näkyny viel ne ilmaiset...tai jotain sellaista... - kannattaisi
Digittäjä kirjoitti:
No ku eivät mene järjestykseen"manuaalisesti"! Tossa ei pysty järjestämään itse!!! Ja "DIGI"lähetys laittaa kanavat itse oikeille paikoille...ei niiku "joissain"telkkareissa/videoissa (ehkä? vaikka oma telkkarikin löytää ylen 1,2,mtv3 jne. automaattisesti alkuun)!
Se manuaalin luku ei tässä kohtaa auta yhtää mitää enää...senkin jo osaan ulkoa.
perustele tää mulle "välkky"että miksi viikko sitte ku hakiin kanavat,nii oli järjestyksessä...ja tän viikon alussa hain,niin menin vi**u miten sattuu järkkään :/ sä varmaan kysyt kohta,että "miksi hakiit uudestaan ne kanavat"? nii i :( ehkä koitin,että oisko näkyny viel ne ilmaiset...tai jotain sellaista...hankkia digiboksi ennekuin antaa muille ohjeita 8-) Auttasko tehdasasetusten palautus jos handanissa joku sellanen on.
- digittäjä
kannattaisi kirjoitti:
hankkia digiboksi ennekuin antaa muille ohjeita 8-) Auttasko tehdasasetusten palautus jos handanissa joku sellanen on.
....
Mut tuolta taitaa saada"uudemman päityksen"???
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=57740
Pitäs kyllä ottaa päityksiä vastaan lähetyksestäkin???miks ei näin tee? tarkastin version omasta...oli jotai 2.00...ja toi"tuoreempi 2.02....että oliskohan toi avain onneen? :) - sillä pääset
digittäjä kirjoitti:
....
Mut tuolta taitaa saada"uudemman päityksen"???
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=57740
Pitäs kyllä ottaa päityksiä vastaan lähetyksestäkin???miks ei näin tee? tarkastin version omasta...oli jotai 2.00...ja toi"tuoreempi 2.02....että oliskohan toi avain onneen? :)ongelmasta ainakin mulla onnistui handan t 6000 mallissa
- digittäjä
sillä pääset kirjoitti:
ongelmasta ainakin mulla onnistui handan t 6000 mallissa
...tuolta alusta lähtien??? No on haettu, resetöity,tehtaan asetukset pesään,töpseliä irti ja taas haettu kanavat...kessua vedettä nii että savu tulee korvista :/ silti aina sama juttu...kanavat ei tuu kohdilleen :/
ja tää"temppuilu" alkoi sen kanava openin jälkeen...
- eivät
mene helposti sekaisin..
http://helsinkitv.wordpress.com - arskaarska
Eli minulla on saman merkkinen ja mallinen digiboksi ja se teki saman tempun tossa eilen illalla, muija sen kanssa tossa tuskaili, mutta onko sillä jotain väliä jos kanava 4 näkyy paikalla 115? näkyyhän kuiteski.(koetin luoda positiivisuutta.)
- digittäjä
...kovin positiivinen ole ton kanssa :/
onko sulla kans toi 2.00 versio?
ja mitähän siellä "jossain" on puuhattu oikeen kun yhenäkkiä saavat boksit sekasin :/ - arskaarska
digittäjä kirjoitti:
...kovin positiivinen ole ton kanssa :/
onko sulla kans toi 2.00 versio?
ja mitähän siellä "jossain" on puuhattu oikeen kun yhenäkkiä saavat boksit sekasin :/huomenna selvitellä enemmän, jos saan jotain selville kirjoitan sen kyllä tänne. kyllähän sieltä ne kanavat silti löytyy. niin ja on mulla se 2.00 versio.
- cnyyvannzn
useimmat boksit laittavat kanavajärjestyksen oletuksena operaattorin NIT-taulukon mukaisesti.
eli kannattaa varmistaa että se on lähetyksessä oikein.
ainakin TTV/Elisa on kuuluista siitä että melkeimpä jokaisen pienenkin muutoksen jälkeen ovat saaneet sotkettua NIT-taulukon ihan sekaisin.- Nittelnii
Jos NIT on sekaisin, miksi vain HANDAN 3300 sekoaa?
Handanin muihin malleihin on tullut uusia ohjelmistoja, jotka ovat saaneet 3300:t sekoamaan.
Ota laitteen myyjään yhteyttä, joka välittää boksisi huoltoon. Voit myös ottaa yhteyttä Handanisi maahantuojaan. - cnyyvannzn
Nittelnii kirjoitti:
Handanin muihin malleihin on tullut uusia ohjelmistoja, jotka ovat saaneet 3300:t sekoamaan.
Ota laitteen myyjään yhteyttä, joka välittää boksisi huoltoon. Voit myös ottaa yhteyttä Handanisi maahantuojaan.riippuu ihan boksista luetaanko nit-taulukko joka bootin yhteydessä vai vain kanavia etsittäessä.
- digittäjä
Nittelnii kirjoitti:
Ota laitteen myyjään yhteyttä, joka välittää boksisi huoltoon. Voit myös ottaa yhteyttä Handanisi maahantuojaan...oikeassa perkule :/ Muutamaan Handan malliin tullu uusia päivityksiä muutama päivä sitten :/
Vaan ei tosiaan tuohon 3300:seen.
Täytyypi varmaan tonne laatuantenni oy laittaa kysely?
Suoraan sanottuna perseestä käyttää tollee kanavat sikinsokin :( adult kanava esim.1 paikalla :D
- digitäti
Jos kanavajärjestys on sekaisin eikä sen järjestäminen onnistu. Unohda kanavan vaihto numeronäppäimillä. Kun vaihdat kanavaa paina boksin kaukosäätimen OK-näppäintä,kuvaruudulle pitäisi ilmestyä kanavalista. Valitse nuolinäppäimellä katsottava kanava ja paina OK-näppäintä. Näin toimien ei tarvitse miettiä minkä numeron takaa mikäkin kanava löytyy.
- digittäjä
olet oikeassa :) Mutta laite mikä ei toimi oikein,nii henk.kohtasesti ainaki itsee harmittaa :/ vähän sama asia jos autossa ei pakki toimi...voihan sillä ajella eteenpäin....
Luultavasti tää murhe katoais jos vaan jostai ihme ja kummasta paikasta saisin tähän Handan 3300:seen ton 2.18 päivityksen(lienee uusin?)
edes linkin josta voisin sen firmiksen imasta omalle koneelle ja ladata itse piuhan kautta boksiin.. - digitäti
digittäjä kirjoitti:
olet oikeassa :) Mutta laite mikä ei toimi oikein,nii henk.kohtasesti ainaki itsee harmittaa :/ vähän sama asia jos autossa ei pakki toimi...voihan sillä ajella eteenpäin....
Luultavasti tää murhe katoais jos vaan jostai ihme ja kummasta paikasta saisin tähän Handan 3300:seen ton 2.18 päivityksen(lienee uusin?)
edes linkin josta voisin sen firmiksen imasta omalle koneelle ja ladata itse piuhan kautta boksiin..Laitteen kuin laitteen täytyy toimia niin kuin se on alkujaan suunniteltu toimivaksi. Luin Welho.fi:n sivuilta Handanin käyttöohjeita ja ne ohjeet on ihan simppelit. Jos olet toiminut ohjeiden mukaan eikä boksi toimi oikein suosittelen sinua ottamaan yhteyttä myyjäliikkeeseen, maahantuojaan, oman operaattorin asiakaspalveluun tai lähetä sähköpostia: [email protected] , jos sieltä osaisivat neuvoa mikä mättää. Toivottavasti löydät ongelmaasi pikaisesti ratkaisun ennenkuin hermot menee. Voimia!
- digittäjä
digitäti kirjoitti:
Laitteen kuin laitteen täytyy toimia niin kuin se on alkujaan suunniteltu toimivaksi. Luin Welho.fi:n sivuilta Handanin käyttöohjeita ja ne ohjeet on ihan simppelit. Jos olet toiminut ohjeiden mukaan eikä boksi toimi oikein suosittelen sinua ottamaan yhteyttä myyjäliikkeeseen, maahantuojaan, oman operaattorin asiakaspalveluun tai lähetä sähköpostia: [email protected] , jos sieltä osaisivat neuvoa mikä mättää. Toivottavasti löydät ongelmaasi pikaisesti ratkaisun ennenkuin hermot menee. Voimia!
http://www.digita.fi/digita_dokumentti.asp?path=1840;3793;4362;8790
Tämähän se tietenkin syynä handanin kyykkäämiseen per** :/ - yiihaa
Jumalauta!! Miksei kukaan oo kertonu tota mulle aikasemmin?!?
Minä kun luulin, että tupakassa on enemmän vitamiineja kuin parsakaalissa!!!
Voi jessus mitä pjönttöjä.... - yiihaa
Mitäpä jos lähettäisit tuon oivan neuvon Niksi-Pirkkaan? Voisit vaikka tienata noilla älyn lahjoilla? Eikös ne maksa jonkun kympin...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain747617Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1283037- 1531884
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha691709Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1261540Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1721482- 1321202
- 78879
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko48822- 53784