hupsii omiaan..vaikka tankkaa täyteen niin mittari näyttää sitä sun tätä. Missäpä vika....traktorin merkissä ilmeisesti?? ;-)
Valtra 6400
6
4234
Vastaukset
- valmetteja monta
ei merkissä vikaa,vaan maadoituksessa
- sama vika
oli mulla vasta,ja ei korjaannu kuin anturin vaihdolla ja maksaa 100ekee,helppo vaihtaa muutamalla ruuvilla on kiinni ja sjaitsee kopista katsottuna oikealla kopin etu nurkassa ulkopuolella rungossa,helpommin löydät kun katsot toiselta puolen et mihin kohtaan menee polttoaineen täyttö putki niin toisella puolen traktoria samalla kohdalla on anturi mut pikkasen sisemmällä rungossa siinä on suojapellin pala ensin ja sen alla näkyy pyöreä laippa johon menee muutama johto,ruuvit irti ja putki mallinen anturi ylös ja uusi tilaan niin toimii,ja uutta asennettaessa muista poistaa anturasta lukitus nasta muuten ei toimi,neuvovat kyllä liikkeessä ku kysyt.
- ja totesin
että aikapa viddumainen vaihettava ko on jus noi etukuormaajan sovitusraudat edessä...tarttee ottaa polttopillit ja pistää kilon paloiks moiset häräkkeet...;-)
- anturin koho
niissä on ollu semmosia vikoja et on päässy polttoainetta kohon sisään.sitten on se maadotus vika yks vaihtoehto.mut älä ny vielä tee mitään isompia investointeja ennen ku oot nää kattonu.ps .kohokokemuksia valluista.
- audimies82
kannattaa toki merkkiä vaihtaa, eihän tuolla enää mitään tee ku nuin paha vika on!! ;)
- valtrassa
audimies82 kirjoitti:
kannattaa toki merkkiä vaihtaa, eihän tuolla enää mitään tee ku nuin paha vika on!! ;)
Ei Valtrassa ole vikoja, ne ovat ominaisuuksia!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628