Minä kaipaan vain yhteistyökykyisyyttä.
Vain yhteistyökykyisille
8
730
Vastaukset
- Ruhtinansalmen Porvari
Saahan sitä kaivata, mutta kun sinä olet jo yhteistyökyvyttömyyseläkkeellä.
- RyysyrannanJooseppi
Ukolla ei tainnut riittää rohkeus, olisi pantu tuulemaan.
- pwmp
Eikö pitäisi saada ydinvoimala kainuuseen turvaamaan pohjoissuomen energian saanti. Ylimääräinen sähkö voitaisiin myydä pohjoismaihin tai venäjälle.Uraaniakin löytynee kainuusta polttoaineeksi.Olisimme omavaraisia.
Kaipasit kerran hulluja ideoita.- tulee tässä
Voitaisiin myös perustaa ns. maakuntayhtymä, jotta saataisiin säästöjä ja turvattaisiin peruspalvelut. Aijoo, mut sehän jo tehtiin, paitsi ei saatu säästöjä eikä turvattu palveluja.
- Ruhtinansalmen Porvari
Van kun yksi rantaneuvos lämpimikseen päevät pitkät paskoa jaohaa, niin koko ukkohan se siinä liiannii lämpimänä näkkyy pysyvän.
Kyllä siellä evuskunnassa on jo ihan tarpeeksi tyhmyyttä. Elä Eero sinä enneä typerehä. Teällähi sinulle jo naoretaan persettä repien- Nääs
Kun on tarpeeksi suuri paskakasa ja se pannaan isoon säiliöön. Sisällähän syntuu biokaasua, jota voi polttaa vaikka lämpövoimalassa. Kaikki Suomussalmelaiset vain oikein kovasti paskaa puhumaan ja jauhamaan, niin Suomussalmen energiahuolto on turvattu tulevaisuudessa.
- minä vain
Olet oikealla asialla. Yhteistyötä tarvitaan.
- dgfegf
Minä kannatan myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833288
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352639- 612258
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732239Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512181Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102153Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191927- 621904
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201859- 861632