eritt hyvä ruotsal näyttelijä johanna säälström 32v eilen..oli tosi hyvä wallanderin elokuvissa,esitti wallanderin tyttöä,ja oli naispoliisi...ikävää..
Vielä ei ainakaan netissä ole tietoa Johanna Sällströmin kuolemasta. Mihin hän menehtyi? Kauheaa.
0Äänestä
oli siiss...
johanna sällström
0Äänestä
wallander-fani
Luin just www.aftonbladet.se ja www.expressen.se Olen tosissani järkyttynyt tämän nuoren, lahjakkaan ja monipuolisen näyttelijän kuolemasta. Onko tietoa kuolinsyystä? Sain em. nettiosoitteista selville vain, että löytyi kuolleena kotoaan.
Tässä ketjussa kyseltiin aikanaan Johanna Sällströmin kuolinsyytä. Julkisuuteen tulleiden tietojen mukaan hän kuoli itsemurhaan 13. helmikuuta 2007 Malmössä, vain 32-vuotiaana.
Sällström tunnettiin erityisesti Linda Wallanderin roolistaan. Hän oli kärsinyt mielenterveysongelmista ja saanut psykiatrista hoitoa. Myös vuoden 2004 tsunami oli hänelle raskas kokemus, mutta olisi liian yksinkertaista väittää, että jokin yksittäinen tapahtuma selittäisi hänen kuolemansa.
Vastaukset 8
Vanhimmat
:(
Vielä ei ainakaan netissä ole tietoa Johanna Sällströmin kuolemasta. Mihin hän menehtyi? Kauheaa.
johanna sällström
Luin just www.aftonbladet.se ja www.expressen.se
Olen tosissani järkyttynyt tämän nuoren, lahjakkaan ja monipuolisen näyttelijän kuolemasta. Onko tietoa kuolinsyystä? Sain em. nettiosoitteista selville vain, että löytyi kuolleena kotoaan.
itsemurha
...linkki?
JÄRKYTTÄVÄÄ OLISI TÄYTTÄNYT 33 V VUODEN LOPUSSA..MIKSI KÄ VI NÄ'I
lehdissä puitu aika lailla tätä syitä ja itsaria ja depressiota yms
Tässä ketjussa kyseltiin aikanaan Johanna Sällströmin kuolinsyytä. Julkisuuteen tulleiden tietojen mukaan hän kuoli itsemurhaan 13. helmikuuta 2007 Malmössä, vain 32-vuotiaana.
Sällström tunnettiin erityisesti Linda Wallanderin roolistaan. Hän oli kärsinyt mielenterveysongelmista ja saanut psykiatrista hoitoa. Myös vuoden 2004 tsunami oli hänelle raskas kokemus, mutta olisi liian yksinkertaista väittää, että jokin yksittäinen tapahtuma selittäisi hänen kuolemansa.
Aiheesta löytyy tarkempi kirjoitus sivustolta, johon olen yhteydessä: https://suomitrend.fi/johanna-sallstromin-kuolinsyy-selitettyna/
Todella surullinen tapaus ja muistutus siitä, ettei ihmisen hyvinvointia voi aina päätellä ulkoisesta menestyksestä.