Onkos ihmisillä kokemusta ständimyyjän ammatista? Tässä olis kyseessä matkapuhelinliittymien ja 3G-juttujen kauppaamisesta..
Eli onko työ minkälaista, palkka ok, kannattaako?
Ständimyyjä Cittarissa
5
6370
Vastaukset
- joonas-86_
Palkka on perseestä kun et saa myydä ihmisille siinä mitään. Mene ennemmin telemarkkinointifirmaan myymään niitä juttuja niin pääset paremmille tienesteille.
- ex-myyjä
Olin itse töissä ko. pisteessä lähes vuoden. Ehdin nähdä perinteisten liittyminen ja kytkyliittymien myyntiä.
Työ on lähinnä sitä, että otat arpalipukkeilla kontaktia ohitse käveleviin ihmisiin. Ja arpalipuketta täyttämällä johdatat asiakkaan puhelin- ja liittymäasioihin ja jopa tarjouksen- ja kaupantekoon.
Palkkauksena on tuntipalkka provisio. Tunteja tulet saamaan 20-30 vko. Palkka on keskimäärin 600-900 euroa kuussa, ainakin oli silloin kun itse olin vielä vajaa puoli vuotta sitten pisteellä. Eli ei päätä huimaa!
3G-liittymiä ei mene kuin leipää. Yleensäkin liittymämyynnin kulta-ajat ovat takana, kun hintakilpailua ei enää ole. Jos asut kotona eikä sinulla ole mitään perheen elättämisvelvollisuutta, niin mene katsomaan millaista työ on. Mutta jos sulla on perhe ja meinaat vuokraa ja laskuja maksaa, niin ei kannata!- dna:ta
Elisan ja Soneran avausmaksut 4,9 senttiä minuuttiveloitteiset laskutukset??? ei Hintakilpailua. No ei ehkä jos myyt kyseisiä operaattoreita.
Itse elätän perheeni liittymämyynnillä.
Terveisin
Liittymämyyjä - whirl79
täälläkin. tuntipalkoista tulee telemarkkinoinnin puolella vähintään 1000 käteen joka kuukausi ja sillä kyllä elätän enemmän kuin itseni, sillä mulla on kalliit harrastukset lemmikkien myötä.
tuntipalkalla tuota kannattaa tehdä, jos tuntipalkka on lähempänä 7 euroa ja tunteja on 40 viikossa.
- paskinpaikkamuttaeikultakai...
Ei siellä loppuelämää jaksa olla, mutta käy hyvin nuorelle ponnahduslautana isompia hommia etsiessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078