kolmas yritys...

piiko

Kuten otsikosta ilmenee, olen kahdesti kysellyt täältä neuvoa. Silloin vain ei-rekisteröitynä nimimerkillä. Aina se on poistettu, en tiedä miksi?

Eli, kysymykseni koskee koottavasta vannasta.
Minä haluaisin ammeen pesuhuoneeseeni, mutta se on niin pieni ettei kiinteä amme sovi.
Onko joku kehittänyt "koottavaa"-ammetta, jonka voi säilyttää saunassa lauteiden alla. Siihen ei saisi (säilytystilassa) jäädä "taskuja", johon vesi jäisi lillumaan ja sen tulisi kestää korkeaa lämpötilaa, kun saunassa halutaan saunoa ilman kylpyä.

Haluasin hankkia moisen, jos hinnoista sovitaan...

16

2510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teclado

      Aloita kyselemään pressufirmoista. Niistä jotka tekee niitä peitteitä kuormaautojen perävaunuihin ym.

      Putkesta taivutetaan teline joka on ovaalin muotoinen Kulmiin ja keskelle jalat korkeus n 50-70 cm.
      Tähän kehikkoon laitetaan se pressusta tehty amme roikkumaan vähän samanlaisilla kiinnikkeillä kuin suihkuverho tai siihen "ammeeseen" tehdään lyhyet henkselit sopivin välein. Siihen pressuun voi laminoida tyhjennysputken joka yksinkertaisesti on vain putkenpätkä joka ammeen ollessa täynnä roikkuu koukulla siinä kehikossa voihan sitä hienostella ja laittaa korkin tai jopa hanan. Kevyt ja helppo kasata ja survooa sinne lauteiden alle, kestää kulutusta ja lämpöäkin.

      • -nainen-

        Oletko muuten yhtään miettinyt sitä, miltä tuo luomus visuaalisesti tulisi näyttämään? Lukemani perusteella luokittelisin kyseisen luomuksen samaan kategoriaan, kuin muinoin ne kuuluisat ”Pirkan” sukkahousut, johon laitettiin toiseen punttiin kännykkä ja toiseen kaukosäädin (pölyltä suojaan) ja kyseinen kyhäelmä solmittiin nojatuolin käsinojaan, jotta oli ”kätsästi” aina käden ulottuvilla.


      • (.)Y(.)
        -nainen- kirjoitti:

        Oletko muuten yhtään miettinyt sitä, miltä tuo luomus visuaalisesti tulisi näyttämään? Lukemani perusteella luokittelisin kyseisen luomuksen samaan kategoriaan, kuin muinoin ne kuuluisat ”Pirkan” sukkahousut, johon laitettiin toiseen punttiin kännykkä ja toiseen kaukosäädin (pölyltä suojaan) ja kyseinen kyhäelmä solmittiin nojatuolin käsinojaan, jotta oli ”kätsästi” aina käden ulottuvilla.

        Visuaalisesti, melko kauniskin..
        kun työn teettää ammattilaisilla.. :)
        Ideana, ei ollenkaan huono.. :)


      • -nainen-
        (.)Y(.) kirjoitti:

        Visuaalisesti, melko kauniskin..
        kun työn teettää ammattilaisilla.. :)
        Ideana, ei ollenkaan huono.. :)

        Ai tuo pressu, kehikko, suihkuverhonrenkaat "hökötys" kylpyhuoneen nurkassa? Säilytys lauteiden alla.

        No enpä ole vielä työurani aikana törmännyt moiseen ratkaisuun, pesutiloja suunnitellessani.

        Mieluimmin jotain kaunista ja käytännöllistä. Kannattaa vaikka katsoa valmistajien sivuilta hyviä ideoita ja toteuttaa järkevästi.


      • (.)Y(.)
        -nainen- kirjoitti:

        Ai tuo pressu, kehikko, suihkuverhonrenkaat "hökötys" kylpyhuoneen nurkassa? Säilytys lauteiden alla.

        No enpä ole vielä työurani aikana törmännyt moiseen ratkaisuun, pesutiloja suunnitellessani.

        Mieluimmin jotain kaunista ja käytännöllistä. Kannattaa vaikka katsoa valmistajien sivuilta hyviä ideoita ja toteuttaa järkevästi.

        Olisipa täällä mahdollisuus piirtämiseen,
        niin mie näyttäsin sulle, millanen siitä
        tulis, jos itse sen toteuttaisin.. :)

        Tiedätkö, joskus on oltava aika luova,
        jos aikoo ratkaista ongelman jotenkin.. :)

        Standardi jutut, ei aina sovi asiakkaan
        tarpeisiin, silloin on sovellettava,
        kaikkea mahdollista suunnittelussakin.. :)

        Miten itse ratkoisit tämän pulman?...


      • ammee

        Aloittajalle. kiitos hyväsyä aloituksesta. juuri tuollaista koottovaa ammetta minäkin tarviisin kun ei ole kylpärissä tilaa täys-ammeelle. oletko jo löytänyt?


    • meriv

      olla Amor synnytysamme ainoa koottava..en tosin ole varma asiasta, mutta näin uskoisin.

      Kannattaa ennemminkin kysellä tätä asiaa kylpyhuonekalusteita myyvistä liikkeistä.

      Hyvää Yötä *hymyilee*

    • (.)Y(.)

      Mie sitten rakastan, tällaisia
      visaisia kysymyksiä.. :))

      Koottavana ei taida löytyä, kuin näitä
      lasten kesällä käyttämiä uima - altaita,
      puhalla, täytä, polskuttele juttuja?.. ;))

      Siitähän pitää lähteä liikkelle, että
      kuinka pieni se, siun pesuhuonees onkaan?..
      Mahtuisiko sinne tälläinen, uusi
      innovaatio mittatilaustyönä?..

      http://www.durat.com/fi/models21.html
      http://www.greenknowhowturku.com/Tonesteri.htm

      Säilytys onnistuisi pystyasennossa,
      pesutilan nurkassa.. :)
      Muovisena myös kevyt liikuteltava.. :)

      Sitten tällainen linkki ammeisiin.. :)

      http://www.aquarius.fi/products.html

      Sivullasi poikettuani luin puutarhasta,

      http://www.aquanova.fi/www/page.php?id=11

      jonne saisi tämmöisen.. :)

      Sopiva löytyy varmasti, kun astelet alan
      liikkeisiin tutustumaan tarjontaan.. :))

      Tuosta Duratista, voisi löytyä
      sinulle sopiva ratkaisu?.. :)
      Kyseleppä tarkemmin.. :))

      Minuakin kiinnostaisi, tuon
      uutuus tuotteen hinta?.. :))

    • ArcticEli

      on vaikea tuollainen koottava amme...
      Kyllä sen kehikon tekee ja hyvin onnistuu...ongelmaksi muodostuu veden suuri paino.
      Ei kestä pressut...eikä kehikoissa ne saranakohdat.
      Aika monta muksujen kesäammetta pihalla kokeiltiin aikoinaan...kaikki tahtoivat sortua...kehikot katkeilla
      Muovitynnyrit olivat ainoa ratkaisu...ne kestivät...nesteelle kun tehty muutenkin.
      Mieti mieluummin, et jos voi purkaa pois jotain ja laittaa tuollaisen duraattiammeen, pienen.

    • Hei

      Olen poistanut/siirtänyt aijemmat viestisi,koska tekstisi lopussa kerrot,että haluat ostaa kyseisen vannan,jos hinnasta sovitaan.

      Tiedoksi sinulle,että tämä palsta ei ole osto ja myyntipalsta,jotenka kirjoituksesi on valitettavasti palstan sääntöjen vastainen.Ohessa linkki,jonne voit jättää tämän kaltaisia ilmoituksia jatkossa.

      http://tori.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000007

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=4000000000000011&subcat=261


      Ystävällisin terveisin
      Zamio :)

      • (.)Y(.)

        Eihän myö osteta tai myyvä mitään,
        vaan ratkotaan oikein porukalla,
        pienen tilan tuomaa käytännön ongelmaa.. :)

        Ja, siinäkin raha näyttelee,
        aikaste isoa osaa...


      • (.)Y(.) kirjoitti:

        Eihän myö osteta tai myyvä mitään,
        vaan ratkotaan oikein porukalla,
        pienen tilan tuomaa käytännön ongelmaa.. :)

        Ja, siinäkin raha näyttelee,
        aikaste isoa osaa...

        Juu ethän sinä myykkään etkä ostakkaan,joten ratkokaa vaan :)

        noi linkit oli vaan vink vink ;)

        T.Rontti


      • (.)Y(.)
        Zamio kirjoitti:

        Juu ethän sinä myykkään etkä ostakkaan,joten ratkokaa vaan :)

        noi linkit oli vaan vink vink ;)

        T.Rontti

        Ratkomista helpottaakseni laitoin,
        noita vinksin vonksin linkkejä.. :)
        Kuvallisesti, asia on helpompi esittää,
        kun mun piirustusvälineet, on jemmassa
        siun piirongin laatikossas.. :DDD

        Vaih, rupeenko kirjuuttamaan palstas täyteen?.. ;))


      • (.)Y(.) kirjoitti:

        Ratkomista helpottaakseni laitoin,
        noita vinksin vonksin linkkejä.. :)
        Kuvallisesti, asia on helpompi esittää,
        kun mun piirustusvälineet, on jemmassa
        siun piirongin laatikossas.. :DDD

        Vaih, rupeenko kirjuuttamaan palstas täyteen?.. ;))

        Sunko lyijykynä siellä mun loodan pohjalla yksinäs köllöttääkin.Kummi ihan mustana ja kuluneena,terä katkenneena.Semmonen pureskeltu parin sentin nysä.

        Tuu hakkeen pois vaan,viel tol riipustelee vaikka mitä klupiaskin kanteen.

        että anna palaa vaan ;)

        Zamio


      • asdldöojfåd
        Zamio kirjoitti:

        Sunko lyijykynä siellä mun loodan pohjalla yksinäs köllöttääkin.Kummi ihan mustana ja kuluneena,terä katkenneena.Semmonen pureskeltu parin sentin nysä.

        Tuu hakkeen pois vaan,viel tol riipustelee vaikka mitä klupiaskin kanteen.

        että anna palaa vaan ;)

        Zamio

        Tavallinen valurauta-amme lauteiden alle.Ammeen saa ilmaiseksi, niitä poistetaan päivittäin.

        Puuseppä tekee lauteet.Näitä on tehtykin suomenniemellä ennenkin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe