meedioistunnot?

...........

Haluaisin päästä vierailemaan fysikaaliseen meedioistuntoon, jossa tapahtuu ekoplasmailmiöitä.
Olen käynyt tavallisessa meediotilaisuudessa, jossa oli tosi paljon ihmisiä.
Ei oikein antanut minulle mitään.
Entä onko henkilökohtaisia meedioistuntoja mahdollista saada pääkaupunkiseudulla? Hinta?
Aina tulee vain vastaan yleisiä, kakille avoimia meedioistuntoja.
Kokemuksia?

5

2348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haahuli

Tarkoitat varmaankin ektoplasma- ilmiö. Voin sanoa, ettet tule sellaista näkemään, koska ko. ilmiö on huijausta. Oikeassa meedio istunnossa ei tuolit lentele, eikä meedio sylje ektoplasmaa. Jos näin käy -sinua huijataan. Oikean meedion luona on tunnelma ihana ja rauhallinen, ei ollenkaan pelottava, kuten aina elokuvissa annetaan ymmärtää. Jos haluat tosissasi viestejä toiselle puolelle siirtyneiltä läheisiltäsi, mene tilaisuuteen avoimin mielin, hiljenny ja ajattele heitä ja mihin haluaisit neuvoja heiltä. Jos odotat jotain ektoplasmaaa tms. humpuukia, karmeita pelon väristyksiä ja ilmestymisiä, ei sinulle viestejä tule.

• Suomessa on

edes niin taitavia huijareita. Olin joskus yhdessä meediotilaisuudessa jossa "meedio" sanoi: "Nyt on tulossa henki nimeltään (tekaistu nimi) Veikko..... "meedio" karauttaa kurkkuaan, kröhöm..... minä olen Paavo, ei siis, kun Veikko" hmmm kuka nyt sekoilee omasta nimestään elikkä humpuuki- ukko sekin oli. Minä en usko, että meediot ovat muuta kuin silmänkääntötemppuja tekeviä pellejä. Yleensä osaavat puhua kuin parhaimmat auervaarat.

• kokeneelta
        Suomessa on kirjoitti:

edes niin taitavia huijareita. Olin joskus yhdessä meediotilaisuudessa jossa "meedio" sanoi: "Nyt on tulossa henki nimeltään (tekaistu nimi) Veikko..... "meedio" karauttaa kurkkuaan, kröhöm..... minä olen Paavo, ei siis, kun Veikko" hmmm kuka nyt sekoilee omasta nimestään elikkä humpuuki- ukko sekin oli. Minä en usko, että meediot ovat muuta kuin silmänkääntötemppuja tekeviä pellejä. Yleensä osaavat puhua kuin parhaimmat auervaarat.

Toki huijareitakin saattaa liikkeellä olla, mutta tiedän monta hyvää meediota Suomessa.
        Se ei ole silmänkääntötemppu tai taikuutta,oikean meedion kanssa.

• netistä

suomen spiritualistinen seura..on henk .kohtaisia istuntoja.Mutta plasmasyteemit sun muut..niistä en tiedä mitään

• maagikko

Kun oppilas on valmis on opettajakin lähellä-> sopii myös tähän. Olen saanut olla fysikaalisessa meedio tilaisuudessa mukana joitakin kertoja. Ei ne ole sellaista kuin joku Manaaja tai muu kauhuelokuva näyttää.
        Ne on harmoonisia kauniita tilaisuuksia. Henki tulee meedion auraan, ei viskele yhtään mitään minnekään.
        Suomessa on vain yksi fysikaalinen meedio ja hän on hiljaisuudessa työskentelevä, ei lyö rumpua itsestään.
        Olen ollut tilaisuudessaan kuten englantilaisenkin meedion jonka kautta ilmestyi Sibelius ja tukka tuuheena. Tämän ja muut kokemukset pidän aitoina sillä se henki ei tule nenästä tai suusta se muotoutuu siinä meedion ympärillä tai vierellä.
        Fysikaaliset ilmiöt vaativat täyttä hiljaisuutta ja ovat harvinaisia. Käy sinä edelleen yleiötilaisuuksissa - syksyllähän niitä taas on-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      293
      6567
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2039
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1257
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1251
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      168
      1163
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1136
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      52
      1025
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1021
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe