meedioistunnot?

...........

Haluaisin päästä vierailemaan fysikaaliseen meedioistuntoon, jossa tapahtuu ekoplasmailmiöitä.
Olen käynyt tavallisessa meediotilaisuudessa, jossa oli tosi paljon ihmisiä.
Ei oikein antanut minulle mitään.
Entä onko henkilökohtaisia meedioistuntoja mahdollista saada pääkaupunkiseudulla? Hinta?
Aina tulee vain vastaan yleisiä, kakille avoimia meedioistuntoja.
Kokemuksia?

5

2434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haahuli

Tarkoitat varmaankin ektoplasma- ilmiö. Voin sanoa, ettet tule sellaista näkemään, koska ko. ilmiö on huijausta. Oikeassa meedio istunnossa ei tuolit lentele, eikä meedio sylje ektoplasmaa. Jos näin käy -sinua huijataan. Oikean meedion luona on tunnelma ihana ja rauhallinen, ei ollenkaan pelottava, kuten aina elokuvissa annetaan ymmärtää. Jos haluat tosissasi viestejä toiselle puolelle siirtyneiltä läheisiltäsi, mene tilaisuuteen avoimin mielin, hiljenny ja ajattele heitä ja mihin haluaisit neuvoja heiltä. Jos odotat jotain ektoplasmaaa tms. humpuukia, karmeita pelon väristyksiä ja ilmestymisiä, ei sinulle viestejä tule.

• Suomessa on

edes niin taitavia huijareita. Olin joskus yhdessä meediotilaisuudessa jossa "meedio" sanoi: "Nyt on tulossa henki nimeltään (tekaistu nimi) Veikko..... "meedio" karauttaa kurkkuaan, kröhöm..... minä olen Paavo, ei siis, kun Veikko" hmmm kuka nyt sekoilee omasta nimestään elikkä humpuuki- ukko sekin oli. Minä en usko, että meediot ovat muuta kuin silmänkääntötemppuja tekeviä pellejä. Yleensä osaavat puhua kuin parhaimmat auervaarat.

• kokeneelta
        Suomessa on kirjoitti:

edes niin taitavia huijareita. Olin joskus yhdessä meediotilaisuudessa jossa "meedio" sanoi: "Nyt on tulossa henki nimeltään (tekaistu nimi) Veikko..... "meedio" karauttaa kurkkuaan, kröhöm..... minä olen Paavo, ei siis, kun Veikko" hmmm kuka nyt sekoilee omasta nimestään elikkä humpuuki- ukko sekin oli. Minä en usko, että meediot ovat muuta kuin silmänkääntötemppuja tekeviä pellejä. Yleensä osaavat puhua kuin parhaimmat auervaarat.

Toki huijareitakin saattaa liikkeellä olla, mutta tiedän monta hyvää meediota Suomessa.
        Se ei ole silmänkääntötemppu tai taikuutta,oikean meedion kanssa.

• netistä

suomen spiritualistinen seura..on henk .kohtaisia istuntoja.Mutta plasmasyteemit sun muut..niistä en tiedä mitään

• Kun oppilas on valmis on opettajakin lähellä-> sopii myös tähän. Olen saanut olla fysikaalisessa meedio tilaisuudessa mukana joitakin kertoja. Ei ne ole sellaista kuin joku Manaaja tai muu kauhuelokuva näyttää.
        Ne on harmoonisia kauniita tilaisuuksia. Henki tulee meedion auraan, ei viskele yhtään mitään minnekään.
        Suomessa on vain yksi fysikaalinen meedio ja hän on hiljaisuudessa työskentelevä, ei lyö rumpua itsestään.
        Olen ollut tilaisuudessaan kuten englantilaisenkin meedion jonka kautta ilmestyi Sibelius ja tukka tuuheena. Tämän ja muut kokemukset pidän aitoina sillä se henki ei tule nenästä tai suusta se muotoutuu siinä meedion ympärillä tai vierellä.
        Fysikaaliset ilmiöt vaativat täyttä hiljaisuutta ja ovat harvinaisia. Käy sinä edelleen yleiötilaisuuksissa - syksyllähän niitä taas on-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2340
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1337
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1276
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1191
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      914
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      798
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      606
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      57
      582
    Aihe