Alkoi

Tässä harmittamaan kun

Ei pelit oikeen toiminu enää Radeon X700 pro:lla ja esim. Total war voi jumittaa niin,että pitää rebootata kone kokonaan. Joten ostin/tilasin tänään GeForcen 7950GT:n ja samalla 2x512Mb lisää keskusmuistia eli sitten mulla olisi 2 Gigaa muistia. Pitäisi pelit alkaa pyörimään paremmin....

8

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koneessa on

      puhtia 380W powerin edestä,että se taitaa riittää??Vakiona tossa kortilla on 550/1400 tota nopeutta,mutta ilmeiseti saa aika kivuttomasti 600/1500???Viisaat vastailkaa...

    • powerivaatimus esim. Club 3d tuolle kortille 400w.No olen kyllä itse pyörittänyt kokoonpanoa alta valmistajan Watti suositusten prosessori ja näytönohjain kellotettuna.Jos virtalähde on laadukas niin luultavasti riittää.

      Katso vaikka tuo ylempi juttu.kortit on yksilöitä.
      Kaksi eri 7900gto korttia ja aivan eri lailla kellottuivat.No markit sitten loppupeleissä kuitenkin samat.
      Oli tuo ensimmäinen GTO luultavasti parempi kuitenkin kun 700/800MHz:n kellot toimi vaikka yötä päivää.
      Tässä hyvä jos voi GPU:n 680MHz pitää jatkuvassa käytössä.GTO:n vakiokellot 650/660MHz.
      No yleensä kyllä ihan vakiokellot on ollut että samapa tuo.

      • Powerin merkki on

        TruePower 380W. Se on tuon kotelon vakio poweri. Ja kotelona on muuten Antec Sonata Piano Black 380W - miditornikotelo.


      • Daword
        Powerin merkki on kirjoitti:

        TruePower 380W. Se on tuon kotelon vakio poweri. Ja kotelona on muuten Antec Sonata Piano Black 380W - miditornikotelo.

        toi poweri riittää hyvin...

        mutta oisit silti ootanut tulevii dx10 kortteja oisit saanut rahallas mahdollisesti paljonkin tehokkaamman kortin eikä olisi sitten tarvinnut enään investoida että saa dx10 sovellukset toimiin... paitsi vistaan


      • Powerin merkki on kirjoitti:

        TruePower 380W. Se on tuon kotelon vakio poweri. Ja kotelona on muuten Antec Sonata Piano Black 380W - miditornikotelo.

        Oli minulla ja pyöritti siis kellotettunakin:
        Athlon 64 2,4 GHz s754
        2xMuistikapulat
        Gf7800Gs
        dvd
        1Xkotelotuuletin
        1xkiintolevy

        Uskoisin riittävän.


      • Ajattelin ensin että
        Daword kirjoitti:

        toi poweri riittää hyvin...

        mutta oisit silti ootanut tulevii dx10 kortteja oisit saanut rahallas mahdollisesti paljonkin tehokkaamman kortin eikä olisi sitten tarvinnut enään investoida että saa dx10 sovellukset toimiin... paitsi vistaan

        Odotan vähän kauemmin ennen kuin päivitän,mutta alkoi vituttamaan,kun Rome Total war,NHL 07 ja Total War Medieval 2 tilttasi. Jäi vain pysähdys kuva ruudulle ja kone piti Reboota. Varsinkin tämä Medieval tilttailee melkein heti. Mulla on uusi äänikortti(uudet ajurit)joten en keksi muuta syytä kuin Radeon X700 josta ilmeisesti tehot loppuu??? En nyt koneista niin paljon tiedä,mutta tuo näyttäisi olevan heikoin lenkki.

        BIOS: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG
        Processor: AMD Athlon(tm) 64 Processor 3000
        Memory: 1024MB RAM (tulossa 1024 lisää)
        Page File: 376MB used, 2083MB available
        DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
        DxDiag Version: 5.03.2600.2180 32bit Unicode
        Chip type: RADEON X700 PRO
        Current Mode: 1280 x 1024 (32 bit) (60Hz)


      • Daword
        Ajattelin ensin että kirjoitti:

        Odotan vähän kauemmin ennen kuin päivitän,mutta alkoi vituttamaan,kun Rome Total war,NHL 07 ja Total War Medieval 2 tilttasi. Jäi vain pysähdys kuva ruudulle ja kone piti Reboota. Varsinkin tämä Medieval tilttailee melkein heti. Mulla on uusi äänikortti(uudet ajurit)joten en keksi muuta syytä kuin Radeon X700 josta ilmeisesti tehot loppuu??? En nyt koneista niin paljon tiedä,mutta tuo näyttäisi olevan heikoin lenkki.

        BIOS: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG
        Processor: AMD Athlon(tm) 64 Processor 3000
        Memory: 1024MB RAM (tulossa 1024 lisää)
        Page File: 376MB used, 2083MB available
        DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
        DxDiag Version: 5.03.2600.2180 32bit Unicode
        Chip type: RADEON X700 PRO
        Current Mode: 1280 x 1024 (32 bit) (60Hz)

        joo oli heikoin lenkki kyllä koneessas... saattoi olla että kortissa alkoi olla myö jotain vikaa`? mahtoikohan lämmöt nousta kovinkin korkelle tuossa x700 pelatessa?


      • Ne lämmöt
        Daword kirjoitti:

        joo oli heikoin lenkki kyllä koneessas... saattoi olla että kortissa alkoi olla myö jotain vikaa`? mahtoikohan lämmöt nousta kovinkin korkelle tuossa x700 pelatessa?

        Jonkun verran nousi kun pelailin ja kun avasin tuon kotelon luukun auki niin pelasi jopa vähän paremmin....Kiitos muuten vastauksista!Olivat todella asiallisia(mitä suomi24:llä ei yleensä ole)!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe