Sähköinen sohva

juuliska

Olisko kellään vinkkejä miten saisin uuden sohvan sähköisyyden poistettua? Tavallinen(en nyt muista nimeä..) suoja-aine ei ole auttanut, sohva on niin sähköinen että rätinä käy kun siinä liikahtelee.

Todella hankalaa, kun koiran karvat ym. imeytyvät siihen tiukasti. Kankaan piti olla laadukasta ja nimenomaan likaa / karvoja hylkivää...

2

4902

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkkiä.

Ainakin Softcarella on sähköisyydenpoisto sprayta. Vaan paremman puutteessa voisit kokeilla vaikka reilusti laimennettua pyykinhuuhteluainetta. Ainakin meillä se auttoi.

Tekstiilinsuoja-aineet ei sähköisyyteen auta, sanoisinpa jopa näppituntumalla, että päin vastoin.

Sähköisyys tuntuu olevan aika paljon kiinni myös huoneilman kosteudesta, eli mitä kuivempaa, sitä sähköisempää. Ja ilma on kuivaa pakkasilla.

• tosiaan tuo

huuhteluaineella kevyesti pyyhkimällä. Ja siis tosiaan REILUSTI laimennettuna. Mulla on sankossa vain pieni luraus ainetta.
      Sohva on näitä sotkan "mikrokangas"-juttuja :-)

Ja tosiaan huomasin myös, että kissan karvat ei niin äkäseen tartu kiinni kun käsittelin huuhteluaineella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe