Myyty, odotellaan. Hähähähähää. Vuokralaisella rakkopako. Hähähähää. Syssyllä syssyllä. Hähähähähää. Markkajuna ruosteessa. Hähähähähää. Muistakaa tämä.
Hähähähähää
6
494
Vastaukset
- pääsi tuhnu
Paljo meinaat saavas voittoa?
- tsontravolta
tuliko herättyä liian aikaisin vai valvoitko koko yön.....huhuhuuu
- Odotellaan.,,
Rahantuloa ei voi estää, estää, estää, estää....
- riihikuivaa
mihin taskuun laittelet ne rahat jotka tuleetuleetuleetulee...???
minä laittelen ainakin tilille...ja siellä oli äsken jo vajaat viissataatuhatta! ihan vaan rahana, sehän on tyhmää makuuttaa tilillä eiks jee? mutta kun menee käymään pankissa niin näyttää muuten kivalle katsella niitä numeroita... - logiikalla,
riihikuivaa kirjoitti:
mihin taskuun laittelet ne rahat jotka tuleetuleetuleetulee...???
minä laittelen ainakin tilille...ja siellä oli äsken jo vajaat viissataatuhatta! ihan vaan rahana, sehän on tyhmää makuuttaa tilillä eiks jee? mutta kun menee käymään pankissa niin näyttää muuten kivalle katsella niitä numeroita...kun tuhnu laskee virtuaalivoittojaan virtuaalisen romahduksen virtuaalisena aattona (nyt ja joka syksy) itse tienaan joka kuukausi omassa virtuaalisesti maksamalla yhtiövastiketta, voitto-osuus on siis vastaava vuokra - yv joten rahantuloa ei voi estää.
- Anonyymi
Vieläkö naurattaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521927
- 621852
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p121395- 611201
- 491154
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41815Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118677Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit87670Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32647- 38606