Myyty, odotellaan. Hähähähähää. Vuokralaisella rakkopako. Hähähähää. Syssyllä syssyllä. Hähähähähää. Markkajuna ruosteessa. Hähähähähää. Muistakaa tämä.
Hähähähähää
6
469
Vastaukset
- pääsi tuhnu
Paljo meinaat saavas voittoa?
- tsontravolta
tuliko herättyä liian aikaisin vai valvoitko koko yön.....huhuhuuu
- Odotellaan.,,
Rahantuloa ei voi estää, estää, estää, estää....
- riihikuivaa
mihin taskuun laittelet ne rahat jotka tuleetuleetuleetulee...???
minä laittelen ainakin tilille...ja siellä oli äsken jo vajaat viissataatuhatta! ihan vaan rahana, sehän on tyhmää makuuttaa tilillä eiks jee? mutta kun menee käymään pankissa niin näyttää muuten kivalle katsella niitä numeroita... - logiikalla,
riihikuivaa kirjoitti:
mihin taskuun laittelet ne rahat jotka tuleetuleetuleetulee...???
minä laittelen ainakin tilille...ja siellä oli äsken jo vajaat viissataatuhatta! ihan vaan rahana, sehän on tyhmää makuuttaa tilillä eiks jee? mutta kun menee käymään pankissa niin näyttää muuten kivalle katsella niitä numeroita...kun tuhnu laskee virtuaalivoittojaan virtuaalisen romahduksen virtuaalisena aattona (nyt ja joka syksy) itse tienaan joka kuukausi omassa virtuaalisesti maksamalla yhtiövastiketta, voitto-osuus on siis vastaava vuokra - yv joten rahantuloa ei voi estää.
- Anonyymi
Vieläkö naurattaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803