''VIERAS''

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Ikävä istuu
viereesi
Laskee käden kädellesi
ja kertoo kuinka sinua kaipaan

Hiljaa
se kertoo
että ilman sinua
lämpimät tuulet eivät
hyväile sydäntäni

~ Rakkaani ~

Pyydätkö sitä jäämään
Kerrotko sille
että saavut luokseni
koska
syliini tahdot
ikäväsi
myrskyt tyynnyttää

~ Rakkaani ~


Sinua kaipaan


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

8

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuljemmeko samoja latuja.
      Sydämen polkuja.
      Rakasta odotamme.
      Toivomme ja haaveilemme.
      Ihanaa elää.

      • *MURUKULTA*

        Sinunko jäljet ne lumessa kulkee
        odotas vähän - lumipyry silmäni sulkee.

        Hidastaa matkaani niin minä luulen,
        hei! nyt äänesi jo mä kuulen.

        Näe en vieläkään mutta kahvintuoksuun suuntaan,
        kas niin, täällä minä, ystävä, sinut kohtaan!

        Samalla nuotiolla istutaan yhdessä ja surut surraan,
        välillä juodaan sinun keittämää kaffee ja syödään minun leipomaa pullaa! :))


    • Rellu.

      kauniisti kuvaeltua ikävän ja kaipauksen
      tunnetta. Nehän nyt taitaa muutenkin olla
      rakkausrunojen käytetyimpiä aiheita, mutta lie
      myös vahvimpia tuntemuksia rakkaudessa.

      Elä sie sure, kyllä hää tullee :)

      Kiitz hempeestä runosta ja mukavaa pv.

      • *MURUKULTA*

        Onko tuo enlantia...?..vaiko ruohtiako lie... :O

        No, tullee tullee! Taitaa olla vaan airot vähän poikki.. :/ Onneksi tuli eväät mukaan.. ;D

        Se on vähän niin kuin musiikissa,,, muutamasta perusjutusta pitäisi riittää loputtomiin uutta ja uutta. Käyttökelpoista, ennen näkemätöntä.
        Ja ihminen keksii! Ikävä ja kaipaus...kaikki tuntee ne tunnetilat, siksi niistä paljon kirjoitetaan ja kaikki me ymmäretään, mistä on kyse!

        Taksomykket,R ! (ossaan se minäkii vaikka sekoslovakiaa....!) :)


    • lio

      mutta vielä tulevat lämpimät tuulet, pidin erityisesti tuosta, "ikävä istuu viereesi, laskee käden kädellesi ja kertoo kuinka sinua kaipaan" sen omaperäisyyden vuoksi

      Mukavaa päivää ja iltaa sinne jonnekin!

      • *MURUKULTA*

        Ikävä keittää keittoaan,
        mutta ripaus rakkautta joukkoon,
        maistuu se hieman paremmalta..
        suloiselta kaipuulta! :)

        Lempeitä tuulia iltaasi, lio ! ;)


      • Kalle Kalakkuna
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        Ikävä keittää keittoaan,
        mutta ripaus rakkautta joukkoon,
        maistuu se hieman paremmalta..
        suloiselta kaipuulta! :)

        Lempeitä tuulia iltaasi, lio ! ;)

        Tuossapa runossas oot veivannu
        sitä kaepuuta ja romanttista
        räpellystä ihan olan takkoo.
        Tottakaet sitä jokkaene haluvais
        sylliis tulla jos vuan piäsöö ja
        ettei vuan myräkkä tulis ja sotkis
        pasmoja...Höpöttäjä käski muuten kysyä
        että onko nuo merkit jäniksen jäläkiä?


      • *MURUKULTA*
        Kalle Kalakkuna kirjoitti:

        Tuossapa runossas oot veivannu
        sitä kaepuuta ja romanttista
        räpellystä ihan olan takkoo.
        Tottakaet sitä jokkaene haluvais
        sylliis tulla jos vuan piäsöö ja
        ettei vuan myräkkä tulis ja sotkis
        pasmoja...Höpöttäjä käski muuten kysyä
        että onko nuo merkit jäniksen jäläkiä?

        'Romanttista räpellystä' *huokaus*
        Sille mikkään kelepaa,, pitkiä pitäs
        vuaan olla! Tiiäkkö tässä nousoo sisu nii jotta,
        seuraavax taijan kirijottee kaik muuta
        ko romantikkoo,,,niin vaikeeta, ett toivot
        jo et olispa romantis ies vähä... :) jes söör!

        . . :


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      202
      2133
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      22
      824
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe