Mikä ihme on Suomen sähköpostissa, kun roskapostia tulee päivä päivältä enemmän, eikä se edes "suodata" niitä roskapostiin vaan tulee saapuneisiin ja vaikka olen monta kertaa torjunut jotkut lähettäjät, niin eikö vaan jo samana päivänä sielä tule postia. Tehkää asialle jotakin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ROSKAPOSTI
JO SAAPUNEISIIN
1
195
Vastaukset
- miten....?
Mua taas kiinnostaisi päästä eroon koko roskapostitoiminnosta Suomi24-postilaatikossa, siitä ei ole kuin haittaa. Mutta eipä vaan onnistu. Olen ottanut roskaposti-kansion pois käytöstä ja poistanut sen, mutta aina kun kirjaudun uudelleen sisään, niin se hemmetin roskaposti-kansio vaan olla jöpöttää paikoillaan. Eikä edes siellä olevat viestit ole poistuneet, vaikka kansio on jo kertaalleen tuhottu.
PRKL sanon minä, kai minä nyt itse osaisin päätellä, mikä posti on toivottua ja mikä ei, ettei järjestelmän tarvitse sitä itse miettiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482483
- 1801718
- 921588
- 691543
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6935- 80924
- 68871
- 59835
- 61808
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes176800