TÄHTI KOFEIINIKOUKUSSA

Minna k

Brittipoppari ei ole ainosataan koukussa masennuslääkkeisiin, vaan hän kittaa jopa 36 kuppia supervahvaa tuplaexpressoa ja parikymmentä energia juomaa päivässä, kertoilee Iltalehti.

11

5517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palle p

      Kerro toki enemmän Minnaseni, katsos kiviäkin kiinnostaa.

    • The Netherlands

      Aika paha juttu. Vaikka mä juon itesekin useita kuppeja päivässä kahvia, niin liika on aina liikaa. No Alankomaissa ollessani en juo kuin kupin tai pari enää päivässä. Ennen kyll meni monikertainen määrä. Mutta siitä voi päästä eroon esim. vähentämällä keikkamäärää Robin tapauksessa

    • Sub

      Antidepressiivoihin ei synny riippuvuutta.
      Ei helposti kokaiininkaan mutta vuosikausien bileissä ehkä.
      Ei vaikea vieroitus jos juniori on jättänyt heroiininkin väliin - muuten ottais pari kuukautta.
      Haloo, mitäs tosta ;)

    • koukussa..

      paremminkin. Tiedotteessa on vaan jätetty mainitsematta.

      • kyllähän sitä

        riippuvuuksia syntyy ihan mihin vaan.

        Sattumalta tiedän erään rouvan joka jäi kukkakauppaan tuotteisiin koukkuun niin pahasti että velkaantui ja joutui kierteeseen.
        Onneksi kukkakauppatäti huomasi lopettaa pelin rouvalta.


    • Tietoa

      kaikki tieto totta?Minä kun luin että Robbie ei juo kahvia juuri ollenkaan ja muutenkin pitää kunnostaan huolta.

      • mulle kaakkua yksin,nam

        Jos Rob onkin kyllääntynyt ystäviinsä,jotka kaikki ei ihan varmaan oo ystävii ja se piti salakekkerit itsensä kanssa ja söi äitin leipomaa kaakkuu?


      • "Hörhö-Robin"

        Miksi uskot kaíkkea PASKAA, millä kaunistellaan näiden uuwattien touhuista.Ja lisäksi: MIKSI NIIDEN TOUHUISTA PITÄÄ OLLA NIIIIIIIIIIIIIIIN KIINNOSTUNUT?????????????Kysyn vain! EVVVVVVVK.piste!


      • hunkalapunkala
        "Hörhö-Robin" kirjoitti:

        Miksi uskot kaíkkea PASKAA, millä kaunistellaan näiden uuwattien touhuista.Ja lisäksi: MIKSI NIIDEN TOUHUISTA PITÄÄ OLLA NIIIIIIIIIIIIIIIN KIINNOSTUNUT?????????????Kysyn vain! EVVVVVVVK.piste!

        Paha aamu tiemmä? Kirjoititko sinä "Hörhö-Robin" tän ennen aamukahvetta. :)

        On kai se Robbie sentääs ihminen.Olen hänen musiikkinsa kuuntelija ja näin ollen vallan huolestunut tähden tilasta.
        Noin kun tässä seurailee yleensä näitä tähtiä,tai mitä viihdeammattilaisia tuolla nyt pyöriikin,ovat ne kumminkin muutamat aika huonossa kunnossa.
        Mitäs sitten kuuntelisi ja katselisi jos toi Robbiekin menisi samaa tietä kuin Anna Nicolet ja muut?

        Onhan noita staroja ihailtu ja seurattu mykän filmin ajoista asti.Tuskin mikään tulee muuttumaan,internetti tuo ihaillun kohteet lähemmäksi.

        Lapsena ihailtiin satuhahmoja,varttuessaan toiset ihailevat urheilijoita/pappeja/taiteilijoita/maatilan isäntiä,lista voisi olla loputon.

        Paavillakin on paljon faneja.:))

        Omasta puolestani voin sanoa että tämän herran musiikin kuuntelusta tulee hyvä olo,olen myös valmis maksamaan siitä,ja totta ihmeessä toivon että hän pysyisi monta monta tolpillaan.


    • jopas nyt uutisen repäsit

      siis herranenaikanen sentäseen!!! onko se robin vai robbie vai mikä vittulie ihan jo koukussa!! nääs nääs nääs nääs...vooi nyt on mennynä maalimankirjaset sekasin..menee jo ihan pää sekasin kanssa kun robbie tuollalailla hurvasee kurvasee!

    • helposti

      Näköjään Robbie Williams on helposti koukuttuvaa tyyppiä, kun kehittää riippuvuuden mihin milloinkin ja on vieroituksessa ties mistä syystä. Luin näitä Robbien vieroitusjuttuja myös täältä, jos jotain sattuu kiinnostamaan
      http://www.kookas.fi/forum/thread/25098

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1395
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      164
      880
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      154
      762
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      756
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      614
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe