TÄHTI KOFEIINIKOUKUSSA

Minna k

Brittipoppari ei ole ainosataan koukussa masennuslääkkeisiin, vaan hän kittaa jopa 36 kuppia supervahvaa tuplaexpressoa ja parikymmentä energia juomaa päivässä, kertoilee Iltalehti.

11

5552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palle p

Kerro toki enemmän Minnaseni, katsos kiviäkin kiinnostaa.

• The Netherlands

Aika paha juttu. Vaikka mä juon itesekin useita kuppeja päivässä kahvia, niin liika on aina liikaa. No Alankomaissa ollessani en juo kuin kupin tai pari enää päivässä. Ennen kyll meni monikertainen määrä. Mutta siitä voi päästä eroon esim. vähentämällä keikkamäärää Robin tapauksessa

• Sub

Antidepressiivoihin ei synny riippuvuutta.
      Ei helposti kokaiininkaan mutta vuosikausien bileissä ehkä.
      Ei vaikea vieroitus jos juniori on jättänyt heroiininkin väliin - muuten ottais pari kuukautta.
      Haloo, mitäs tosta ;)

• koukussa..

paremminkin. Tiedotteessa on vaan jätetty mainitsematta.

• kyllähän sitä

riippuvuuksia syntyy ihan mihin vaan.

Sattumalta tiedän erään rouvan joka jäi kukkakauppaan tuotteisiin koukkuun niin pahasti että velkaantui ja joutui kierteeseen.
        Onneksi kukkakauppatäti huomasi lopettaa pelin rouvalta.

• Tietoa

kaikki tieto totta?Minä kun luin että Robbie ei juo kahvia juuri ollenkaan ja muutenkin pitää kunnostaan huolta.

• mulle kaakkua yksin,nam

Jos Rob onkin kyllääntynyt ystäviinsä,jotka kaikki ei ihan varmaan oo ystävii ja se piti salakekkerit itsensä kanssa ja söi äitin leipomaa kaakkuu?

• "Hörhö-Robin"

Miksi uskot kaíkkea PASKAA, millä kaunistellaan näiden uuwattien touhuista.Ja lisäksi: MIKSI NIIDEN TOUHUISTA PITÄÄ OLLA NIIIIIIIIIIIIIIIN KIINNOSTUNUT?????????????Kysyn vain! EVVVVVVVK.piste!

• hunkalapunkala
        "Hörhö-Robin" kirjoitti:

Miksi uskot kaíkkea PASKAA, millä kaunistellaan näiden uuwattien touhuista.Ja lisäksi: MIKSI NIIDEN TOUHUISTA PITÄÄ OLLA NIIIIIIIIIIIIIIIN KIINNOSTUNUT?????????????Kysyn vain! EVVVVVVVK.piste!

Paha aamu tiemmä? Kirjoititko sinä "Hörhö-Robin" tän ennen aamukahvetta. :)

On kai se Robbie sentääs ihminen.Olen hänen musiikkinsa kuuntelija ja näin ollen vallan huolestunut tähden tilasta.
        Noin kun tässä seurailee yleensä näitä tähtiä,tai mitä viihdeammattilaisia tuolla nyt pyöriikin,ovat ne kumminkin muutamat aika huonossa kunnossa.
        Mitäs sitten kuuntelisi ja katselisi jos toi Robbiekin menisi samaa tietä kuin Anna Nicolet ja muut?

Onhan noita staroja ihailtu ja seurattu mykän filmin ajoista asti.Tuskin mikään tulee muuttumaan,internetti tuo ihaillun kohteet lähemmäksi.

Lapsena ihailtiin satuhahmoja,varttuessaan toiset ihailevat urheilijoita/pappeja/taiteilijoita/maatilan isäntiä,lista voisi olla loputon.

Paavillakin on paljon faneja.:))

Omasta puolestani voin sanoa että tämän herran musiikin kuuntelusta tulee hyvä olo,olen myös valmis maksamaan siitä,ja totta ihmeessä toivon että hän pysyisi monta monta tolpillaan.

• jopas nyt uutisen repäsit

siis herranenaikanen sentäseen!!! onko se robin vai robbie vai mikä vittulie ihan jo koukussa!! nääs nääs nääs nääs...vooi nyt on mennynä maalimankirjaset sekasin..menee jo ihan pää sekasin kanssa kun robbie tuollalailla hurvasee kurvasee!

• helposti

Näköjään Robbie Williams on helposti koukuttuvaa tyyppiä, kun kehittää riippuvuuden mihin milloinkin ja on vieroituksessa ties mistä syystä. Luin näitä Robbien vieroitusjuttuja myös täältä, jos jotain sattuu kiinnostamaan
      http://www.kookas.fi/forum/thread/25098

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5237
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3392
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      91
      3224
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      2926
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1847
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1580
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      127
      1555
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1436
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      130
      1234
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1149
    Aihe