Niin mikä on muutes henkilön ammatti joka suunnittelee ja tekee niitä taika temppuja ja suuria lava illuusioita,ja tietääkö kukan missä semmoseksi voi kouluttautua???
Illuusiot
3
542
Vastaukset
- MrTikka
Lainaas kirjastosta pari kirjaa ellet osaa sitten jo
temppuja. Kannattaa kattoa Purhosta jotain kirjoja, mutta suurimmassa osassa on usein tuubaa tungettu, että mieti tarkkaan. :D- Mrtikka
Miks oot pölliny mun Mrtikka nimen? Toki ei ole rek. mutta silti. Aika ilkeetä :(
- Mendoza
Meikäläisten ammatti on..yllätys yllätys illuusiosuunnittelija.
Alalle ei ole mitään koulutusta.
Käytännössä pitää olla vankka kokemus taikuudesta, hyvä tietopohja illuusioista ja erityisesti niiden metodeista. Lisäksi hyvät tiedot teatterista ja lavaesiintymisestä ylipäätään ovat tarpeen. Lisäksi on hyvä hallita erinäisiä autocad ja 3D-sovelluksia. Täytyyhän piirustuksetkin saada aikaiseksi.
Ennenkaikkea pitää olla näkemystä ja omia ideoita-uusia juttujahan sitä haetaan.
Tämä on vähän kuin piirustustaito: sitä on tai ei.
Kannattaa tutustua eri illuusioihin ja myös paljolti kaikenlaiseen suunnitteluun, muotoiluun ja arkkitehtuuriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913