Niin mikä on muutes henkilön ammatti joka suunnittelee ja tekee niitä taika temppuja ja suuria lava illuusioita,ja tietääkö kukan missä semmoseksi voi kouluttautua???
Illuusiot
3
528
Vastaukset
- MrTikka
Lainaas kirjastosta pari kirjaa ellet osaa sitten jo
temppuja. Kannattaa kattoa Purhosta jotain kirjoja, mutta suurimmassa osassa on usein tuubaa tungettu, että mieti tarkkaan. :D- Mrtikka
Miks oot pölliny mun Mrtikka nimen? Toki ei ole rek. mutta silti. Aika ilkeetä :(
- Mendoza
Meikäläisten ammatti on..yllätys yllätys illuusiosuunnittelija.
Alalle ei ole mitään koulutusta.
Käytännössä pitää olla vankka kokemus taikuudesta, hyvä tietopohja illuusioista ja erityisesti niiden metodeista. Lisäksi hyvät tiedot teatterista ja lavaesiintymisestä ylipäätään ovat tarpeen. Lisäksi on hyvä hallita erinäisiä autocad ja 3D-sovelluksia. Täytyyhän piirustuksetkin saada aikaiseksi.
Ennenkaikkea pitää olla näkemystä ja omia ideoita-uusia juttujahan sitä haetaan.
Tämä on vähän kuin piirustustaito: sitä on tai ei.
Kannattaa tutustua eri illuusioihin ja myös paljolti kaikenlaiseen suunnitteluun, muotoiluun ja arkkitehtuuriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14927Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856