Harkinnassa 2001-2003 Zafira. Pärjääkö 1.6 bensakoneella liikenteessä vai kannattaako suosiolla etsiä 1.8 koneella varustettua?
1.6 vai 1.8 vanhempaan Zafiraan?
6
1608
Vastaukset
- kumpikin hyytyy tielle
niinkuin ooooppelit yleensäkkin, jos haluat käyttökelpoista autoa osta volvo.
- oopeli 1.6
Useimmilla tuntuu olevan sellainen mielipide ettei 1.6:n teho riitä mihinkään. Itse olen 1.6:n omistaja ja voin todeta että kyllä se johonkin riittää. Täydellä kuormalla (tarkoittaa 7 paikkaa henkilöillä sekä kaikki muut mahd. paikat tavaroilla täytettynä sekä lastenvaunut katolla)ollaan reissuja tehty ja hyvin on kulkenut. Ei ongelmia ohituksissa. Ehkä johtuu ajotavan muokkautumisesta kyseisiin tehoihin. Olen kyllä kokeillut 1.8 litraistakin ja tottakai se on ärhäkämpi muttei ero niin kovin iso ole. 1.6:n vak.maksut ovat jonkin verran pienemmät jos etuja hakee. Itse olen ollut tyytyväinen.
- hufds
Kyllä 1,6 zafiraan riittää.
- zafira1
itsellä oli 1.6 -00 zaffe enkä ollut tyytyväinen nyt on -06 1.8(140hv) ja nyt pääsee eikä jää jalkoihin
mielipiteitä on monenlaisia niin kuin ihmisiä - oopeli 1.6
zafira1 kirjoitti:
itsellä oli 1.6 -00 zaffe enkä ollut tyytyväinen nyt on -06 1.8(140hv) ja nyt pääsee eikä jää jalkoihin
mielipiteitä on monenlaisia niin kuin ihmisiäVarmaan 140 heppaa on ihan eri asia, mutta ei taida vanhakoppasessa 1.8:ssa niin paljon olla...Mutta eipä silti, kyllähän isompi tehoisella autolla on aina mukavampi ja turvallisempi ajaa.
Juu, meillä on 1.6 -00 ja hyvin jaksaa liikkua. On päästy paikasta A paikkaan B.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....928966Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3156787Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005960- 1523860
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303241Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.663192- 1712272
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171826- 321478
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191266