Harkinnassa 2001-2003 Zafira. Pärjääkö 1.6 bensakoneella liikenteessä vai kannattaako suosiolla etsiä 1.8 koneella varustettua?
1.6 vai 1.8 vanhempaan Zafiraan?
6
1606
Vastaukset
- kumpikin hyytyy tielle
niinkuin ooooppelit yleensäkkin, jos haluat käyttökelpoista autoa osta volvo.
- oopeli 1.6
Useimmilla tuntuu olevan sellainen mielipide ettei 1.6:n teho riitä mihinkään. Itse olen 1.6:n omistaja ja voin todeta että kyllä se johonkin riittää. Täydellä kuormalla (tarkoittaa 7 paikkaa henkilöillä sekä kaikki muut mahd. paikat tavaroilla täytettynä sekä lastenvaunut katolla)ollaan reissuja tehty ja hyvin on kulkenut. Ei ongelmia ohituksissa. Ehkä johtuu ajotavan muokkautumisesta kyseisiin tehoihin. Olen kyllä kokeillut 1.8 litraistakin ja tottakai se on ärhäkämpi muttei ero niin kovin iso ole. 1.6:n vak.maksut ovat jonkin verran pienemmät jos etuja hakee. Itse olen ollut tyytyväinen.
- hufds
Kyllä 1,6 zafiraan riittää.
- zafira1
itsellä oli 1.6 -00 zaffe enkä ollut tyytyväinen nyt on -06 1.8(140hv) ja nyt pääsee eikä jää jalkoihin
mielipiteitä on monenlaisia niin kuin ihmisiä - oopeli 1.6
zafira1 kirjoitti:
itsellä oli 1.6 -00 zaffe enkä ollut tyytyväinen nyt on -06 1.8(140hv) ja nyt pääsee eikä jää jalkoihin
mielipiteitä on monenlaisia niin kuin ihmisiäVarmaan 140 heppaa on ihan eri asia, mutta ei taida vanhakoppasessa 1.8:ssa niin paljon olla...Mutta eipä silti, kyllähän isompi tehoisella autolla on aina mukavampi ja turvallisempi ajaa.
Juu, meillä on 1.6 -00 ja hyvin jaksaa liikkua. On päästy paikasta A paikkaan B.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1387657Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.282938Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3291823Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422691492Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1191301- 1001159
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371072Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com19976Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j20956Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille
Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.82931