Sibbe nurin

Samui-petter

Kuten kaikki ties,Sibbe ei onnistunu.Nyt myyty paikka kun huono oli omistaja.Naurattaa vain.
Siin oli se "hyva" keittiomestari joka lupas Sibbest Thaimaan hienoimman ravintolan.hahahahahahahahahaha
mita nyt sanoo Sibben pyllynuolijat?

13

1769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sibben kävijä

      No sillä lailla sitä voi käydä jos ei osaa asiaansa. Kävin kerran siinä paikassa syömässä eikä tule surku tätä tilannetta. Toivottavasti sen toinen suomalaisen omistama rafla toimii vielä. Se oli muistaakseni CocobananaFood.

    • En ole kuullutkaan

      Nyt tais petteri mennä liian pitkälle. Ei missään oo juttua että ravintola olisi myyty tai mennyt nurin.

      • ...joo

        Jos otettais asioista selvää ennenkuin aletaan kuuluttelemaan. Sibelius on kyllä myynnissä, mutta ei menossa nurin. Se, että yritys myydään, ei todellakaan automaattisesti tarkoita sitä, että sillä menisi huonosti.


      • Konkurssiasiamiehet
        ...joo kirjoitti:

        Jos otettais asioista selvää ennenkuin aletaan kuuluttelemaan. Sibelius on kyllä myynnissä, mutta ei menossa nurin. Se, että yritys myydään, ei todellakaan automaattisesti tarkoita sitä, että sillä menisi huonosti.

        Ikävää tuollaiset konkurssit.


      • myynnissä
        Konkurssiasiamiehet kirjoitti:

        Ikävää tuollaiset konkurssit.

        Paitsi ettei mennyt konkurssiin.
        On vaan myynnissä.
        Aikaansa kutakin.
        Tsemppiä vaan Mikolle perheineen kun palaavat tänne kylmään Suomeen- Hrrrrr


      • konkka jonkka
        myynnissä kirjoitti:

        Paitsi ettei mennyt konkurssiin.
        On vaan myynnissä.
        Aikaansa kutakin.
        Tsemppiä vaan Mikolle perheineen kun palaavat tänne kylmään Suomeen- Hrrrrr

        on se konkassa, sori vaan


      • myynti on eri asia
        konkka jonkka kirjoitti:

        on se konkassa, sori vaan

        Mielestäni Thaimaan lainsäädäntö ei pienyrityksissä edes tunne konkurssisanaa. Toiminta vain yksinkertaisesti lopetetaan ja velkojat saavat nuolla mitä haluavat.
        Yritysten elinkaari yleensäkin Thaimaassa on perin lyhyt, tehdään investoinnit ja muutaman kuukauden kuluttua pelit seis ja seuraavan idean kimppuun.

        Minun tietääkseni Sibelius on toimivana yrityksenä myynnissä ja omistajan sanojen mukaan erittäin hyvin perustein ja niissä perusteissa ei rahasta puhuttu mitään.


      • eihäntämä mullekuulu
        myynti on eri asia kirjoitti:

        Mielestäni Thaimaan lainsäädäntö ei pienyrityksissä edes tunne konkurssisanaa. Toiminta vain yksinkertaisesti lopetetaan ja velkojat saavat nuolla mitä haluavat.
        Yritysten elinkaari yleensäkin Thaimaassa on perin lyhyt, tehdään investoinnit ja muutaman kuukauden kuluttua pelit seis ja seuraavan idean kimppuun.

        Minun tietääkseni Sibelius on toimivana yrityksenä myynnissä ja omistajan sanojen mukaan erittäin hyvin perustein ja niissä perusteissa ei rahasta puhuttu mitään.

        "Minun tietääkseni Sibelius on toimivana yrityksenä myynnissä ja omistajan sanojen mukaan erittäin hyvin perustein ja niissä perusteissa ei rahasta puhuttu mitään."

        Omistajan sanojen mukaan, juujuu. Niinhän se aina on, omistaja kehuu kaiken olevan kunnossa ja kertoilee erilaisia perusteluita miksi haluaa päästä firmasta eroon...jepjep, eihän sitä silloin koskaan valehdella, ei!!

        Kirjoituksessasi oli kyllä totta se, että Thaimaassaei pienyritykset virallisesti konkurssia tee, vaan firma lopetetaan ja velkojat yrittävät saada jotain itselleen tavalla tai toisella.


    • unelmien toteutus...

      Ainakin joku on toteuttanut unelmaansa, yrittänyt ja katsonut mihin tie johtaa. Ei se ole epäonnistumista jos toiminta lakkaa tai menee konkurssiin.

      Liiketoiminta on riskinottoa, sen tietää jokainen hommaan ryhtyvä. Mikä olikaan teidän "suurin" saavutuksenne elämässä???

    • ilmiö

      tämä ravintola sibeliuksesta valittaminen. en ole paikassa käynyt, enkä muutenkaan tiedä, miksi tästä näin usein tällä palstalla puhutaan.
      pakkohan tässä on jotain kummallista olla, kun aina tulee noita negatiivisia viestejä tästä paikasta. vaikuttaa siltä, että jollain suomalaisella (kenties ravinotolan omistajan tuttu tai kilpailija) on jotenkin kummallisen paljon tätä paikkaa vastaan. eihän tästä muuten puhuttaisi, ei ketään niin paljon kiinnosta jonkun yrityksen menestyminen/epäonnistuminen.

      täytyy kuitekin yhtyä aikaisemman kirjoittajan kommenttiin siitä, että ainakin on yritetty; sitähän se yrittäjyys on, yrittämistä. jos paikalla nyt sitten sattuu menemään huonosti (tai hyvin, ei näistä nyt ota selkoa), niin miksi ihmeessä joku tulee vielä tänne valittamaan asiasta ellei tällä jollakin olisi oma lehmä ojassa tai vastaavasti kummallista katkeruutta tai vihaa ravintolan pitäjää kohtaan.

      nämä valitukset tulevat kuitekin melko varmasti samalta henkilöltä tai samalta porukalta. aika alhaista.

      • pähkäilijä

        Mä taas luulen että se paikka on aika huono kun sitä ei juuri missään kehuta.Kehut on aina sitä samaa tyyliä ja varmaan tulee omistajilta tai niitten tuttavilta.siellä kuulema osataan paistaa pihvit hyvin mutta ei se pelkästään riitä.toi meidän naapurin pizza-ravintolan kokkikin paistaa pihvit hyvin.


      • taitaa olla
        pähkäilijä kirjoitti:

        Mä taas luulen että se paikka on aika huono kun sitä ei juuri missään kehuta.Kehut on aina sitä samaa tyyliä ja varmaan tulee omistajilta tai niitten tuttavilta.siellä kuulema osataan paistaa pihvit hyvin mutta ei se pelkästään riitä.toi meidän naapurin pizza-ravintolan kokkikin paistaa pihvit hyvin.

        Ja taas sama ihminen täällä äänessä.
        Kun hänen viestejä lukee niin huomaa että monesti kirjoitettu samoihin aikoihin eri päivinä.
        Taitaapa sama jamppa olla muillakin foorumeissa äänessä...

        Tämän ihmisen valitukset taitavat loppupelissä antaa Sibeliukselle enemmänkin mainosta ;-)

        Itse lähdössä Samuille pian ja aivan varmasti käyn katsastamassa paikkaa.


    • Suoraselkäinen

      Kuulkaas nyt Te fiksut kaverit, jotka kirjoittelee mitä ja kenestä sattuu.Eiks teillä tolppa-apinat ole mitään muuta elämää kädenvedon lisäksi kun kirjoitella perättömiä juttuja rehellisistä työtätekevistä ihmistä. Voitteko ystävällisesti jättää vaikka puhelinnumeronne tälle saitille ja kuulisin ihan mielelläni niitä "tosi"tarinoita ja sit voisin lopuksi hieman oikaista niitä. Pohjaksi voisin mainita, että olen itse alalla oleva ja voin suositella vaikka nirsoimmillekin sibeliuksen ruokaa ja palvelua.
      Ps. Kaikille hippaheikeille pyyntö!!!!! Käyttäkää omia nimejänne, mikäli pokka riittää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe