Kuten kaikki ties,Sibbe ei onnistunu.Nyt myyty paikka kun huono oli omistaja.Naurattaa vain.
Siin oli se "hyva" keittiomestari joka lupas Sibbest Thaimaan hienoimman ravintolan.hahahahahahahahahaha
mita nyt sanoo Sibben pyllynuolijat?
Sibbe nurin
13
1790
Vastaukset
- Sibben kävijä
No sillä lailla sitä voi käydä jos ei osaa asiaansa. Kävin kerran siinä paikassa syömässä eikä tule surku tätä tilannetta. Toivottavasti sen toinen suomalaisen omistama rafla toimii vielä. Se oli muistaakseni CocobananaFood.
- En ole kuullutkaan
Nyt tais petteri mennä liian pitkälle. Ei missään oo juttua että ravintola olisi myyty tai mennyt nurin.
- ...joo
Jos otettais asioista selvää ennenkuin aletaan kuuluttelemaan. Sibelius on kyllä myynnissä, mutta ei menossa nurin. Se, että yritys myydään, ei todellakaan automaattisesti tarkoita sitä, että sillä menisi huonosti.
- Konkurssiasiamiehet
...joo kirjoitti:
Jos otettais asioista selvää ennenkuin aletaan kuuluttelemaan. Sibelius on kyllä myynnissä, mutta ei menossa nurin. Se, että yritys myydään, ei todellakaan automaattisesti tarkoita sitä, että sillä menisi huonosti.
Ikävää tuollaiset konkurssit.
- myynnissä
Konkurssiasiamiehet kirjoitti:
Ikävää tuollaiset konkurssit.
Paitsi ettei mennyt konkurssiin.
On vaan myynnissä.
Aikaansa kutakin.
Tsemppiä vaan Mikolle perheineen kun palaavat tänne kylmään Suomeen- Hrrrrr - konkka jonkka
myynnissä kirjoitti:
Paitsi ettei mennyt konkurssiin.
On vaan myynnissä.
Aikaansa kutakin.
Tsemppiä vaan Mikolle perheineen kun palaavat tänne kylmään Suomeen- Hrrrrron se konkassa, sori vaan
- myynti on eri asia
konkka jonkka kirjoitti:
on se konkassa, sori vaan
Mielestäni Thaimaan lainsäädäntö ei pienyrityksissä edes tunne konkurssisanaa. Toiminta vain yksinkertaisesti lopetetaan ja velkojat saavat nuolla mitä haluavat.
Yritysten elinkaari yleensäkin Thaimaassa on perin lyhyt, tehdään investoinnit ja muutaman kuukauden kuluttua pelit seis ja seuraavan idean kimppuun.
Minun tietääkseni Sibelius on toimivana yrityksenä myynnissä ja omistajan sanojen mukaan erittäin hyvin perustein ja niissä perusteissa ei rahasta puhuttu mitään. - eihäntämä mullekuulu
myynti on eri asia kirjoitti:
Mielestäni Thaimaan lainsäädäntö ei pienyrityksissä edes tunne konkurssisanaa. Toiminta vain yksinkertaisesti lopetetaan ja velkojat saavat nuolla mitä haluavat.
Yritysten elinkaari yleensäkin Thaimaassa on perin lyhyt, tehdään investoinnit ja muutaman kuukauden kuluttua pelit seis ja seuraavan idean kimppuun.
Minun tietääkseni Sibelius on toimivana yrityksenä myynnissä ja omistajan sanojen mukaan erittäin hyvin perustein ja niissä perusteissa ei rahasta puhuttu mitään."Minun tietääkseni Sibelius on toimivana yrityksenä myynnissä ja omistajan sanojen mukaan erittäin hyvin perustein ja niissä perusteissa ei rahasta puhuttu mitään."
Omistajan sanojen mukaan, juujuu. Niinhän se aina on, omistaja kehuu kaiken olevan kunnossa ja kertoilee erilaisia perusteluita miksi haluaa päästä firmasta eroon...jepjep, eihän sitä silloin koskaan valehdella, ei!!
Kirjoituksessasi oli kyllä totta se, että Thaimaassaei pienyritykset virallisesti konkurssia tee, vaan firma lopetetaan ja velkojat yrittävät saada jotain itselleen tavalla tai toisella.
- unelmien toteutus...
Ainakin joku on toteuttanut unelmaansa, yrittänyt ja katsonut mihin tie johtaa. Ei se ole epäonnistumista jos toiminta lakkaa tai menee konkurssiin.
Liiketoiminta on riskinottoa, sen tietää jokainen hommaan ryhtyvä. Mikä olikaan teidän "suurin" saavutuksenne elämässä??? - ilmiö
tämä ravintola sibeliuksesta valittaminen. en ole paikassa käynyt, enkä muutenkaan tiedä, miksi tästä näin usein tällä palstalla puhutaan.
pakkohan tässä on jotain kummallista olla, kun aina tulee noita negatiivisia viestejä tästä paikasta. vaikuttaa siltä, että jollain suomalaisella (kenties ravinotolan omistajan tuttu tai kilpailija) on jotenkin kummallisen paljon tätä paikkaa vastaan. eihän tästä muuten puhuttaisi, ei ketään niin paljon kiinnosta jonkun yrityksen menestyminen/epäonnistuminen.
täytyy kuitekin yhtyä aikaisemman kirjoittajan kommenttiin siitä, että ainakin on yritetty; sitähän se yrittäjyys on, yrittämistä. jos paikalla nyt sitten sattuu menemään huonosti (tai hyvin, ei näistä nyt ota selkoa), niin miksi ihmeessä joku tulee vielä tänne valittamaan asiasta ellei tällä jollakin olisi oma lehmä ojassa tai vastaavasti kummallista katkeruutta tai vihaa ravintolan pitäjää kohtaan.
nämä valitukset tulevat kuitekin melko varmasti samalta henkilöltä tai samalta porukalta. aika alhaista.- pähkäilijä
Mä taas luulen että se paikka on aika huono kun sitä ei juuri missään kehuta.Kehut on aina sitä samaa tyyliä ja varmaan tulee omistajilta tai niitten tuttavilta.siellä kuulema osataan paistaa pihvit hyvin mutta ei se pelkästään riitä.toi meidän naapurin pizza-ravintolan kokkikin paistaa pihvit hyvin.
- taitaa olla
pähkäilijä kirjoitti:
Mä taas luulen että se paikka on aika huono kun sitä ei juuri missään kehuta.Kehut on aina sitä samaa tyyliä ja varmaan tulee omistajilta tai niitten tuttavilta.siellä kuulema osataan paistaa pihvit hyvin mutta ei se pelkästään riitä.toi meidän naapurin pizza-ravintolan kokkikin paistaa pihvit hyvin.
Ja taas sama ihminen täällä äänessä.
Kun hänen viestejä lukee niin huomaa että monesti kirjoitettu samoihin aikoihin eri päivinä.
Taitaapa sama jamppa olla muillakin foorumeissa äänessä...
Tämän ihmisen valitukset taitavat loppupelissä antaa Sibeliukselle enemmänkin mainosta ;-)
Itse lähdössä Samuille pian ja aivan varmasti käyn katsastamassa paikkaa.
- Suoraselkäinen
Kuulkaas nyt Te fiksut kaverit, jotka kirjoittelee mitä ja kenestä sattuu.Eiks teillä tolppa-apinat ole mitään muuta elämää kädenvedon lisäksi kun kirjoitella perättömiä juttuja rehellisistä työtätekevistä ihmistä. Voitteko ystävällisesti jättää vaikka puhelinnumeronne tälle saitille ja kuulisin ihan mielelläni niitä "tosi"tarinoita ja sit voisin lopuksi hieman oikaista niitä. Pohjaksi voisin mainita, että olen itse alalla oleva ja voin suositella vaikka nirsoimmillekin sibeliuksen ruokaa ja palvelua.
Ps. Kaikille hippaheikeille pyyntö!!!!! Käyttäkää omia nimejänne, mikäli pokka riittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä231131Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73869