Oon katellu netistä tuommoisia alle 500 euron piekkareita. tuo on sellainen maksimi hinta raja mutta semmoiset 250-450€ olisin valmis maksamaan kiikarin, kahden lippaan ja äänenvaimentimen kanssa. mikä olisi hyvä?
Anschutz Model 1451 olisi vissiinki hyvä mutta se on yläkantissa mun hintaluokassa.
marlin model 925 olisi tarjouksessa yhdessä liikkeessä 369€ (sis.aseen,äänenvaimentimen,kiikarin ja jalat ja liipasinkaarilukon). marlinissa on plussana 7 patruunan lipas.
Kassnar armscor m149 317,88€.
Marlin m25n 331€.
Anchutz 1451 käytettynä 400€ sis. kiikari jalat.
Minkämoista suosittelette? tuo marlinin 925 näyttää itsestä ainakin hyvältä. mutta saa toki ehdottaa muitakin. Kävin tänään lupaasioisaa poliisi laitoksella. huomenna tai maanantaina kai pitänee mennä poliisi päällikön juttusille. Toivottavasti menee hyvin =)
Piekkarin osto lähellä..
10
4536
Vastaukset
- kuka tahansa
saa pianois kvinäärin luvat!!!!1
- Peltsi
Tuota marlinia en välttämättä ostaisi mut ansu on hyvä merkki. Oletko kattelut CZ ZKM 452 piekkaria, siinä on tosi hyvä pyssy. Eikä ole edes kallis, suurin piirteiin samaa hintaa marlinin kanssa. Sitä saa tavallisella tukilla, lux-mallin tukilla ja varminttina.
Katso eralle.net siellä on paljon asiaa piekkareista.- juuso
mikään ei voita kunnon "mökkipiekkaria".
- mie'
mitä vikaa marlinissa? nuo mitä laitoin niin ovat yhdessä liikkeessä myytävänä joka on lähin "aseliike".
- Vasurilaturi
mie' kirjoitti:
mitä vikaa marlinissa? nuo mitä laitoin niin ovat yhdessä liikkeessä myytävänä joka on lähin "aseliike".
Olit jo hyvin jyvällä. Anschutz parhaista paras. On laatu ja hinta uutenakin kohdallaan. Kilpa-aseen laukaisulaite jo yksi hyvä syy. Itselläni vanhempi 1450 taisi olla malli. En kaipaa parempaa.
- dht
Ostin kuukausi sitten CZ 452 Luxin, tarkkuus kohdallaan ja erinomainen liipaisu.
- Saksalainen kontra tsekki.
dht kirjoitti:
Ostin kuukausi sitten CZ 452 Luxin, tarkkuus kohdallaan ja erinomainen liipaisu.
Oltiin kaverin kanssa radalla. Hänellä tuo Zetorisi 452. Sai hirveän hatutuskohtauksen ammuttuaan 1450 Anschutzillani. Harkitsee vaihtoa, vaikka Zetorin piti olla lyömätön. 10 ääntä Anssulle. Dht, älä vaan kokeile Anschutzia!
- Isäntä
Saksalainen kontra tsekki. kirjoitti:
Oltiin kaverin kanssa radalla. Hänellä tuo Zetorisi 452. Sai hirveän hatutuskohtauksen ammuttuaan 1450 Anschutzillani. Harkitsee vaihtoa, vaikka Zetorin piti olla lyömätön. 10 ääntä Anssulle. Dht, älä vaan kokeile Anschutzia!
Jos enemmän ampuisin niin Anssu olisi kaapissa, nyt CZ menettelee...
- vasaralaturi
Isäntä kirjoitti:
Jos enemmän ampuisin niin Anssu olisi kaapissa, nyt CZ menettelee...
Isännälläe näkkyy olevannii hommat hanskaloessa. Lycka till!
- mie´
Vasurilaturi kirjoitti:
Olit jo hyvin jyvällä. Anschutz parhaista paras. On laatu ja hinta uutenakin kohdallaan. Kilpa-aseen laukaisulaite jo yksi hyvä syy. Itselläni vanhempi 1450 taisi olla malli. En kaipaa parempaa.
Anchutz maksaa 500€(???)(ase 475€) postikuluineen teräasekeskuksessa. kärkkäisellä 500€. käytettyä en melko varmasti osta. marlini 925 maksaa 369€ ja hintaan sisältyy kiikari, jalat ja änkkäri. kuitenkaan en mitään paskaa haluais ostaa, kokemusta ei noista mistään ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324751Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene172691Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642573Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252465- 341875
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321661Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731506Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?661496- 661304
- 821241