Equus

MA OLEN VOLDEMORT

Jostain olin lukevinani että näytelmän tuotoista Radcliffe lahjoittaa tai joku muu niin jollekkin lastensairaalalle. Muistanko oikein?

Tekeeköhän arvoisa "Potter" sen korvauksena lapsi-faneilleen. Meneepähän johonkin hyödylliseen sen teinipojan karvaisten pippeleiden näyttämiset. Onpa jätkällä karvaa ruumissaan. Varmaan sen äiti on kauheen karvanen.

10

936

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kans

      oikeen ymmärtäny niitä sen alastonkuvia.. No, meneepä aibnakin hyvään tarkoitukseen tuon ökyrikkaan teinin rahat!

    • humanisti :-)

      melkein samanveroinen moderni klassikko kuin Eeva-Liisa Mannerin Poltettu oranssi, jota se kovin muistuttaakin, seinähullu tyttö on vain korvattu senähullullla pojalla ja hevossymboliikkaa vedetty vähän ilmeisemmäksi sekä kuorrutettu kakkua seksillä ja väkivallalla, nykyaika kun rakastaa enemmän sensaatioita kuin runoutta. Peter Scaffer on joka tapauksessa hyvä näytelmäkirjailija, Equusin lisäksi esimerkiksi elokuvanakin nähty Amadeus on hieno teos.

      • akpåå

        Upea näytelmä se on, siitä olen samaa mieltä mutta Daniel ei sovi siihen.


      • Alan Strangin
        akpåå kirjoitti:

        Upea näytelmä se on, siitä olen samaa mieltä mutta Daniel ei sovi siihen.

        roolissa Equusissa, mutta miksei se siihen sopisi? Oletko itse nähnyt, vai miksi olet niin varma? Eihän Potterin perusteellla vielä tiedä mihin muuhun poika pystyy, ja on se ainakin ihan sopivan ikäinen tohon rooliin. Olen itse esittänyt parikymppisenä Alanin roolia, mutta jouduin ajamaan rintakarvat pois että näytin 17-vuotiaalta :-)


      • MA OLEN VOLDEMORT
        Alan Strangin kirjoitti:

        roolissa Equusissa, mutta miksei se siihen sopisi? Oletko itse nähnyt, vai miksi olet niin varma? Eihän Potterin perusteellla vielä tiedä mihin muuhun poika pystyy, ja on se ainakin ihan sopivan ikäinen tohon rooliin. Olen itse esittänyt parikymppisenä Alanin roolia, mutta jouduin ajamaan rintakarvat pois että näytin 17-vuotiaalta :-)

        ..siitä etteikö hän olisi sopiva näyttelijän taidoiltaan tai ulkonäöltään vaan siitä että lapsifanit saavat kokea järkytyksen. Ei myöskään anna hirveän mukavaa kuvaa siirtyä lastenelokuvasta suoraan alastomuuteen eläinten kanssa. JOtain pervo-vikaa siinä pojassa on.

        Niin ja aika surkeata tulla selittämään jotain "mä olen ollut näyttelijänä Equusissa"


      • Alan Strangina,
        MA OLEN VOLDEMORT kirjoitti:

        ..siitä etteikö hän olisi sopiva näyttelijän taidoiltaan tai ulkonäöltään vaan siitä että lapsifanit saavat kokea järkytyksen. Ei myöskään anna hirveän mukavaa kuvaa siirtyä lastenelokuvasta suoraan alastomuuteen eläinten kanssa. JOtain pervo-vikaa siinä pojassa on.

        Niin ja aika surkeata tulla selittämään jotain "mä olen ollut näyttelijänä Equusissa"

        heille Daniel on Harry Potter ja sillä hyvä. Millä tavalla he sitten voisivat järkyttyä? Ei kai kelläään niin pöljät vanhemmat ole että vievät näyttelijän nimen perusteellla lapsia teatteriiin ja ovat sitten siellä silmät pyöreinä että hei eihän tää ollutkaan Harry Potter, meitä on huijattu.

        Daniel Radcliffe näyttelijänä tuskin haluaa olla pelkkä Potter koko ikäänsä. Etenkin kun kyseeessä on nuori ja kunnianhimoinen näyttelijä. Ja nyt hän hän on tosiaan oikean ikäinen tekemään tuon vaativan mutta kiitollisen roolin, ei sitä enäää viisikymppisenä voi tehdä.

        En ymmärrä mitä yrität selittää surkeudesta, mutta olen tosiaan itse esittänyt Alan Strangia joten tiedän mistä puhun kun puhun Equusista. En tiedä voitko sinä sanoa samaa itsestäsi.


      • kskkll
        Alan Strangina, kirjoitti:

        heille Daniel on Harry Potter ja sillä hyvä. Millä tavalla he sitten voisivat järkyttyä? Ei kai kelläään niin pöljät vanhemmat ole että vievät näyttelijän nimen perusteellla lapsia teatteriiin ja ovat sitten siellä silmät pyöreinä että hei eihän tää ollutkaan Harry Potter, meitä on huijattu.

        Daniel Radcliffe näyttelijänä tuskin haluaa olla pelkkä Potter koko ikäänsä. Etenkin kun kyseeessä on nuori ja kunnianhimoinen näyttelijä. Ja nyt hän hän on tosiaan oikean ikäinen tekemään tuon vaativan mutta kiitollisen roolin, ei sitä enäää viisikymppisenä voi tehdä.

        En ymmärrä mitä yrität selittää surkeudesta, mutta olen tosiaan itse esittänyt Alan Strangia joten tiedän mistä puhun kun puhun Equusista. En tiedä voitko sinä sanoa samaa itsestäsi.

        Niitä mainoksia missä danielin munakarvat näkyy niin niitä pyörii joka paikassa. EI ny tietekään kukan vie lapsiaan sinne kun vanhemmathan on yrittäny kieltää nitiä julisteiden vai mikä olikaan ni niiden levittämisen. Totta kai näyttelijän on edettävä urallaan mutta suoraan alastomuuteen ja eläinten kanssa hillumaan mulukku paljaana ja onpa pojassa karva hahahah.


      • humanisti :D
        kskkll kirjoitti:

        Niitä mainoksia missä danielin munakarvat näkyy niin niitä pyörii joka paikassa. EI ny tietekään kukan vie lapsiaan sinne kun vanhemmathan on yrittäny kieltää nitiä julisteiden vai mikä olikaan ni niiden levittämisen. Totta kai näyttelijän on edettävä urallaan mutta suoraan alastomuuteen ja eläinten kanssa hillumaan mulukku paljaana ja onpa pojassa karva hahahah.

        Onkohan Suomessa yhtäkäään lasta joka ei olisi nähnyt munia ja karvoja pienestä pitäen? Lapset käyvät esim. uimahalleisssa. Jos munien ja karvojen näkeminen olisi jotenki traumatttinen kokemus niin täällähän ei muuta olisikaan kuin suunniltaan järkyttyneitä lapsia. En ymmärrä tällaista tekopyhyyttä.

        En muuten missään ole nähnyt niitä mainoksia, netistä löytyi paidaton Radcliffe. Hui.


    • Minusta on upeaa, että Daniel uskaltaa jättää edes vähäksi aikaan syrjään hänen Harry Potter roolinsa.

      Daniel haluaa näyttää, että hän pystyy näyttelemään muissakin elokuvissa/näytelmissä kuin pelkästään Pottereissa.

      Jos olisi tällä hetkellä mahdollista, niin varaisin lippuni heti Equus -näytelmään. Olisin todella iloinen jos saisin nähdä sen.

    • jfjfjffjjf

      Danin rintakarvat ovat kyllä aika oudot

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe