Equus

MA OLEN VOLDEMORT

Jostain olin lukevinani että näytelmän tuotoista Radcliffe lahjoittaa tai joku muu niin jollekkin lastensairaalalle. Muistanko oikein?

Tekeeköhän arvoisa "Potter" sen korvauksena lapsi-faneilleen. Meneepähän johonkin hyödylliseen sen teinipojan karvaisten pippeleiden näyttämiset. Onpa jätkällä karvaa ruumissaan. Varmaan sen äiti on kauheen karvanen.

10

693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kans

      oikeen ymmärtäny niitä sen alastonkuvia.. No, meneepä aibnakin hyvään tarkoitukseen tuon ökyrikkaan teinin rahat!

    • humanisti :-)

      melkein samanveroinen moderni klassikko kuin Eeva-Liisa Mannerin Poltettu oranssi, jota se kovin muistuttaakin, seinähullu tyttö on vain korvattu senähullullla pojalla ja hevossymboliikkaa vedetty vähän ilmeisemmäksi sekä kuorrutettu kakkua seksillä ja väkivallalla, nykyaika kun rakastaa enemmän sensaatioita kuin runoutta. Peter Scaffer on joka tapauksessa hyvä näytelmäkirjailija, Equusin lisäksi esimerkiksi elokuvanakin nähty Amadeus on hieno teos.

      • akpåå

        Upea näytelmä se on, siitä olen samaa mieltä mutta Daniel ei sovi siihen.


      • Alan Strangin
        akpåå kirjoitti:

        Upea näytelmä se on, siitä olen samaa mieltä mutta Daniel ei sovi siihen.

        roolissa Equusissa, mutta miksei se siihen sopisi? Oletko itse nähnyt, vai miksi olet niin varma? Eihän Potterin perusteellla vielä tiedä mihin muuhun poika pystyy, ja on se ainakin ihan sopivan ikäinen tohon rooliin. Olen itse esittänyt parikymppisenä Alanin roolia, mutta jouduin ajamaan rintakarvat pois että näytin 17-vuotiaalta :-)


      • MA OLEN VOLDEMORT
        Alan Strangin kirjoitti:

        roolissa Equusissa, mutta miksei se siihen sopisi? Oletko itse nähnyt, vai miksi olet niin varma? Eihän Potterin perusteellla vielä tiedä mihin muuhun poika pystyy, ja on se ainakin ihan sopivan ikäinen tohon rooliin. Olen itse esittänyt parikymppisenä Alanin roolia, mutta jouduin ajamaan rintakarvat pois että näytin 17-vuotiaalta :-)

        ..siitä etteikö hän olisi sopiva näyttelijän taidoiltaan tai ulkonäöltään vaan siitä että lapsifanit saavat kokea järkytyksen. Ei myöskään anna hirveän mukavaa kuvaa siirtyä lastenelokuvasta suoraan alastomuuteen eläinten kanssa. JOtain pervo-vikaa siinä pojassa on.

        Niin ja aika surkeata tulla selittämään jotain "mä olen ollut näyttelijänä Equusissa"


      • Alan Strangina,
        MA OLEN VOLDEMORT kirjoitti:

        ..siitä etteikö hän olisi sopiva näyttelijän taidoiltaan tai ulkonäöltään vaan siitä että lapsifanit saavat kokea järkytyksen. Ei myöskään anna hirveän mukavaa kuvaa siirtyä lastenelokuvasta suoraan alastomuuteen eläinten kanssa. JOtain pervo-vikaa siinä pojassa on.

        Niin ja aika surkeata tulla selittämään jotain "mä olen ollut näyttelijänä Equusissa"

        heille Daniel on Harry Potter ja sillä hyvä. Millä tavalla he sitten voisivat järkyttyä? Ei kai kelläään niin pöljät vanhemmat ole että vievät näyttelijän nimen perusteellla lapsia teatteriiin ja ovat sitten siellä silmät pyöreinä että hei eihän tää ollutkaan Harry Potter, meitä on huijattu.

        Daniel Radcliffe näyttelijänä tuskin haluaa olla pelkkä Potter koko ikäänsä. Etenkin kun kyseeessä on nuori ja kunnianhimoinen näyttelijä. Ja nyt hän hän on tosiaan oikean ikäinen tekemään tuon vaativan mutta kiitollisen roolin, ei sitä enäää viisikymppisenä voi tehdä.

        En ymmärrä mitä yrität selittää surkeudesta, mutta olen tosiaan itse esittänyt Alan Strangia joten tiedän mistä puhun kun puhun Equusista. En tiedä voitko sinä sanoa samaa itsestäsi.


      • kskkll
        Alan Strangina, kirjoitti:

        heille Daniel on Harry Potter ja sillä hyvä. Millä tavalla he sitten voisivat järkyttyä? Ei kai kelläään niin pöljät vanhemmat ole että vievät näyttelijän nimen perusteellla lapsia teatteriiin ja ovat sitten siellä silmät pyöreinä että hei eihän tää ollutkaan Harry Potter, meitä on huijattu.

        Daniel Radcliffe näyttelijänä tuskin haluaa olla pelkkä Potter koko ikäänsä. Etenkin kun kyseeessä on nuori ja kunnianhimoinen näyttelijä. Ja nyt hän hän on tosiaan oikean ikäinen tekemään tuon vaativan mutta kiitollisen roolin, ei sitä enäää viisikymppisenä voi tehdä.

        En ymmärrä mitä yrität selittää surkeudesta, mutta olen tosiaan itse esittänyt Alan Strangia joten tiedän mistä puhun kun puhun Equusista. En tiedä voitko sinä sanoa samaa itsestäsi.

        Niitä mainoksia missä danielin munakarvat näkyy niin niitä pyörii joka paikassa. EI ny tietekään kukan vie lapsiaan sinne kun vanhemmathan on yrittäny kieltää nitiä julisteiden vai mikä olikaan ni niiden levittämisen. Totta kai näyttelijän on edettävä urallaan mutta suoraan alastomuuteen ja eläinten kanssa hillumaan mulukku paljaana ja onpa pojassa karva hahahah.


      • humanisti :D
        kskkll kirjoitti:

        Niitä mainoksia missä danielin munakarvat näkyy niin niitä pyörii joka paikassa. EI ny tietekään kukan vie lapsiaan sinne kun vanhemmathan on yrittäny kieltää nitiä julisteiden vai mikä olikaan ni niiden levittämisen. Totta kai näyttelijän on edettävä urallaan mutta suoraan alastomuuteen ja eläinten kanssa hillumaan mulukku paljaana ja onpa pojassa karva hahahah.

        Onkohan Suomessa yhtäkäään lasta joka ei olisi nähnyt munia ja karvoja pienestä pitäen? Lapset käyvät esim. uimahalleisssa. Jos munien ja karvojen näkeminen olisi jotenki traumatttinen kokemus niin täällähän ei muuta olisikaan kuin suunniltaan järkyttyneitä lapsia. En ymmärrä tällaista tekopyhyyttä.

        En muuten missään ole nähnyt niitä mainoksia, netistä löytyi paidaton Radcliffe. Hui.


    • Minusta on upeaa, että Daniel uskaltaa jättää edes vähäksi aikaan syrjään hänen Harry Potter roolinsa.

      Daniel haluaa näyttää, että hän pystyy näyttelemään muissakin elokuvissa/näytelmissä kuin pelkästään Pottereissa.

      Jos olisi tällä hetkellä mahdollista, niin varaisin lippuni heti Equus -näytelmään. Olisin todella iloinen jos saisin nähdä sen.

    • jfjfjffjjf

      Danin rintakarvat ovat kyllä aika oudot

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      520
      13077
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      349
      8494
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      40
      7839
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      354
      2546
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      2414
    6. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1987
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1703
    8. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      23
      1626
    9. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1530
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1353
    Aihe