BDA TV Monitor

pähkäilijä

Tänään ilmestyi alas tehtäväpalkkiin kuvake ja kun kurssorin siirtää sen päälle näkyy informaationa BDA TV Monitor.

Ei aukea klikkaamalla.Hiiren oikealla tulee näkyviin vain EXIT. Sitä klikkaamalla ikoni poistuu. Bootin jälkeen on taas siinä.

Etsi toiminta ei löydä mitään.Käynnistävalikosta ei löydy,eikä myöskään lisää/poista-valikosta. Käynnistä/suorita/masconfig/käynnistyvien ohjelmien listalta ei myöskään löydy tämän nimistä ohjelmaa.

Koneelle ei ole asennettu mitään muuta kuin Windowsin päivitykset (XP SP2 kysesssä).

Regeditillä löytyy seuraava: 000 REG_SZ BDA TV Monitor. Se ei kerro minulle mitään. Mistähän tässä on kyse? Kiitos vastauksista.

4

1032

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pähkäilijä

      Easy Cleanerin käynnistyvien ohjelmien luettelosta löytyi seuraava: C:\Windows\emMon.exe BDA Monitor Application eMPIA Technology,Inc.

      En kyllä tiedä mikä se on,mutta sitä lajia Windowsin kansioissa on muitakin. Ilmeisesti kuuluu Windowsiin. Jos joku haluaisi informoida asiasta,niin olisin kiitollinen. Heippa!

      • Minulle ilmestyi tuo sama, kun annoin Windowsin eilen etsiä Webistä uusia ohjaimia hiljattain ostamalleni videosiepparille. Se löysikin tuoreemmat versiot sekä videon että äänen käsittelyyn. Molemmat on tehnyt tuo sama eMPIA Technology, Inc.

        Muillekin tiedoksi Googlesta äsken lukemani:
        BDA on lyhennys sanoista Broadcast Driver Architecture. En vielä tiedä, mihin tai miten sitä voisi käyttää. Kyseisen ohjelman voi kuulemma poistaa käytöstä ohjelmalla msconfig.exe


    • käytä

      Googlee, sieltä löytyy vastaus alta minuutin...

      • pähkäilijä

        Googletin aivan ensimmäiseksi. Minulle ei sieltä selvinnyt mikä sen minun koneelleni juuri nyt lennätti,vaikka Windowsin päivityksiä lukuunottamatta muuta ei ole koneelle asennettu.

        Mutta olkoon! Otin sen pois käynnistyvistä ohjelmista,jolloin ikonikin tietysti pysyttylee pois. Kiitos vaivannäöstä! Ja,jos et neuvoa kysyttäessä muuhun kykene,niin kukaan ei tuollaisia kaipaa,joten jätä väliin. Hyvää laskiaisviikkoa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      366
      7990
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2284
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1672
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1529
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      119
      1251
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      78
      1251
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      345
      1091
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      985
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      51
      958
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      106
      875
    Aihe