Huhtikuussa matkalle lähdössä ja Los gigantes oli suunniteltu kohde,mutta lueskelin muita foorumeja eipä paikkaa niin kehuttukaan. Kerro kokemuksia, vähän hintatasoa jne.Tai mihin muualle menisit mielummin.
Los gigantes
9
1997
Vastaukset
- pari vkoa
sitten ko.paikasta ja suunniteltiin paluuta ensi vuodelle,kunhan lapit ja kreikat käyty.Upeat maisemat,maasto sopiva aidolle kuntolomalle kovine lenkkeineen.Olimme nukkumassa jo aikaisin ja aamulla odottelimme päivän valkenemista,jotta pääsimme taas "rinteeseen".Hyvää ruokaa söimme joka ilta eri paikoissa,ei pettymyksiä.Meille nappiloma.Hiljaista.Kun päivälliseltä palailimme n.klo 21 hotellille,emme nähneet enää kovin monta varteenotettavaa paikkaa auki unioluita ajatellen.
- oivallinen kuvaus
Kaunis ja rauhallinen paikka, mitäpä tuohon lisättävää, mutta meille kyllä liian pieni ja hiljainen, vaikkei juhlijatyyppejä ollakaan.
Hyvä vaihtoehto on Puerto de la Cruz. Taatusti Gigantesia edullisempi; ruokaravintoloiden hintataso on ihan kohtuullinen suomalaisen kukkarolle ja paikkoja riittää joka lähtöön. Kaksi aikuista syö hyvän illallisen sisältäen pullon viiniä alle kolmenkympin. Ja esim. paikallisissa kiinalaisissa reilulla kahdellakympillä. Jos oikein pitkän kaavan mukaan ateriansa haluaa, hinta on tietysti kovempi..
Niistä iltaolusista.. pullo paikallista Doradaa maksoi edullisimmillaan 1,20 ja lasi punaviiniä tasan euron. Rantakadun kuppilat ovat kalleimpia, mutta näkymästä merelle voi jo jotain ekstraa maksaa..
Paljon nähtävää ja koettavaa aidossa kanarialaisessa kaupungissa. Huhtikuussa ne monien pelkäämät "mummut" ovat jo lentäneet kotimaihinsa, että sinne vaan, tilaa riittää.
Gigantesissa kannattaa toki pistäytyä, se on hieno paikka ja ihan kunnon lomakohde rauhallisesta elämästä ja esim. patikoinnista kiinnostuneille.
Olin itse viime huhtikuussa Puertossa ja hellettä riitti jopa vähän liikaa.
Menettepä minne tahansa, oikein hyvää matkaa! - joo10
Tosi hiljanen tuppukylä ku on uus lomakohde...jotkut tykkää omasta rauhasta ..mielummin americasiin.....
- ei muuta
kohteessa on sen isoin plussa. Muuten viikko tuossa kohteessa ei kovasti lämmittänyt myöskään säiden puolesta (vk 9 joitakin vuosia sitten).
Tylyä palvelua, turisteista ei selvästi kauheesti pidetty koko kohteessa, vähän iltamenoja edes niille illoille, kun vähän olisi menojalkaa vipattanut, pieni ranta heikoin palveluin...
Ottakaa ihmeessä vuokra-auto ja tutustukaan muuhun osaan saarta, niin lomastanne tulee antoisampi.- Daimis
Olin siellä joulukuussa, tykkäsin kyllä tosi paljon! Missä hotellissa aiot majoittua? Se oli todellakin rauhallinen paikka. Jos tahtoo bilettämään, americasiin ei ole kamala matka. Itsekkin kävin siellä pari kertaa. Ja niin kaunista, ystävällisiä ihmisiä.. Olin matkan jälkeen pari viikkoa ihan pimahtaneena, jäi kamala ikävä.
- nyt oikein,menisitkö...
Daimis kirjoitti:
Olin siellä joulukuussa, tykkäsin kyllä tosi paljon! Missä hotellissa aiot majoittua? Se oli todellakin rauhallinen paikka. Jos tahtoo bilettämään, americasiin ei ole kamala matka. Itsekkin kävin siellä pari kertaa. Ja niin kaunista, ystävällisiä ihmisiä.. Olin matkan jälkeen pari viikkoa ihan pimahtaneena, jäi kamala ikävä.
Matka varataan alkuviikosta,joten hotelli ei vielä selvillä. Americanos oli meidän kohteena joku vuosi sitten ja ei niin kauheasti tykätty,kauppiaat tunkivat tosi lähelle ja pakkomyynti oli aika ahdistavaa(kesti pitkään naisihmisellä tajuta, että tavaraan koskeminen oli siellä ostopäätös),mutta bilepaikkana varmasti aivan parhaimpia. Mukaan on nyt lähdössä 12-vuotias joka odottaa kovasti lomaa. Ja niinhän tietysti me aikuisetkin pitkän talven jälkeen. Hotelleista lueskelin sen verran, että Tamaimo Tropical näytti olevan vähän huonossa maineessa, ilmeisesti tallelokeroita oli tyhjennetty huoneista ja turhaa mielipahaa matkaajille aiheutettu. Missä hotellissa itse olit...Aivan sitä tavallista espanjalaista arkea on myös mukava seurata jopa paikallisessa citymarketissa, tais olla nimeltään joku hiper merkado tai ainakin sinne päin.
- ...
Pieni varoituksen sana. Olen asunut Los Gigantesissa jonkin aikaa aivan Barcelo Santiagon lähellä. Kokemukseni paikasta ovat melko negatiivisia. Aivan hotellia vastapäätä on muutama baari, joissa liikkuu mm. huumekauppiaita. Tappeluja on beereissa harva se ilta, ja poliisitkin ilmestyvät paikalle melko usein.
Varsinkin ilta-aikaan n. klo 23.00 jälkeen en suosittele ketään liikkumaan alueella yksin. Barcelossa on kuitenkin hyvät turvatoimet, joten ei tarvitse pelätä, että hiipparit tulisivat hotellin puolelle. - Myikki
Pari kertaa käyty ja Tamaimo Tropicalissa asuttu.
Mukava kansainvälinen hotelli, hienot altaat ja allasbaarista saa pikkupurtavaa. Hyvä sijainti. Ruokakaupat on lähellä. Kaunis paikka, todella henkeäsalpaavat kalliot.
Rauhallista siellä kyllä on, mutta hotellin baariin voi poiketa iltaoluelle ja lyhyt matka taksilla Americanokseen. - sipuli
Olemme olleet avomieheni kanssa Gigantesissa parina vuonna, marraskuussa.Säät on olleet hyvät ja jos haluaa ottaa aurinkoa, syödä hyvää ruokaa ja pitää rauhallisemmasta paikasta, kun ei ole yökerhoja, muutama baari on.Hintaluokka on ok,syödä saat 13 eurolla ihan hyvin.Paikka on korkealla, joten mäkiä on ja rappusia paljon, mutta kunto nousee.Barcelo Santoago oli hotellimme, sen vastapäätä oli countribaari silloin,hyviä ruokapaikkoja oli saman kadun varrella.Hiljainen paikka jos haluaa vain levätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663412Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1282887- 462589
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391331