Niin jos ostan esim huuto.netin kautta kytkyn esim n70 niin pitääkö minun maksaa sitten jotain kuukausimaksua liittymälle,vai ´saanko puhelimen käyttöööni sillä hinnalla millä sen ostin,eli ei tarvitse maksaa enää mitään muuta ?Auttakaa!
Jos ostan käytetyn kytykyn...........
6
1819
Vastaukset
- sonerankytky
Jos ostat käytetyn kytkyn jostain muualta kuin operaattorin dealeriltä, niin et saa toimiin sitä ollenkaan.
Juttu nimittäin niin, että maksamattoman kytkyn saa vaihdettua uuteen, kun maksaa sen kytkyn operaattorille kokonaan ja asiakas tekee sitten uuden 24 kuukauden sopimuksen.
Jos joku myy kytkypuhelinta muuten, niin et saa sitä toimimaan ollenkaan.- tosi_on_007
Jos sinä ostat esim. elisan, saunalahden tai kolumbuksen kytky puhelimen, niin se toi´mii kaikilla elisan, saunalhden tai kolumbuksen korteilla. Jos se on dna:n kytky, niin toimii kaikilla korteilla.
Soneran paskat ei toimi kuin sillä sim-kortilla johon ne on kytketty...
Toi eka vastaaja, ei tiedä hevon p****** - utelias
Jäi epäselväksi joudunko maksamaan enää liittymälle miitään kuukausimaksua,kun ostan käytettynä?
- SONERANKIN
tosi_on_007 kirjoitti:
Jos sinä ostat esim. elisan, saunalahden tai kolumbuksen kytky puhelimen, niin se toi´mii kaikilla elisan, saunalhden tai kolumbuksen korteilla. Jos se on dna:n kytky, niin toimii kaikilla korteilla.
Soneran paskat ei toimi kuin sillä sim-kortilla johon ne on kytketty...
Toi eka vastaaja, ei tiedä hevon p******Kytkyt toimii KAIKILLA SONERAN simmeillä.
Nm. Kokemusta on ! - minkä myyjä pyytää
utelias kirjoitti:
Jäi epäselväksi joudunko maksamaan enää liittymälle miitään kuukausimaksua,kun ostan käytettynä?
- mutta huomioi toki se että Sinulla on sen kytkyoperaattoriun liittymä joku itselläsi, tai hsnkit sen operaattorin liittymän. (Kytkyliittymää ei kannata hankkia)
- toimivatkin
SONERANKIN kirjoitti:
Kytkyt toimii KAIKILLA SONERAN simmeillä.
Nm. Kokemusta on !Mutta useimmat toimivat vain sillä sim kortilla. Vaikka olisi toinen sonerakortti tai sonera prepaid niin puhelin ei toimi niillä.
Huutonetissä usein näkee tuollaisia sonerakytkyjä myynnissä rikkinäisten hinnalla, koska niistä ei ole muuhun kuin varaosiksi.
Itsekin vuosi sitten ostin simlukitun soneran N70 puhelimen 70€:lla kun uusi maksoi 350€ ja käytetyt vähintään 200-250€. Puhelin oli muuten täysin toimiva, mutta sillä ei tehnyt mitään kokeiltiin kaikilla mahdollisilla korteilla, eikä toiminut edes soneran omilla korteilla. Näytön, akun ja kuoret siitä sain mutta ei muuta. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762