Verkkokauppa.com:ssa näyttäisi olevan ddr2 667mhz 2gt kitti kohtuuhalpaa. tuolla ei tosin varmaan paljon kellotella mutta ehkä pikkasen sentään. vai kannattaako ostaa suoraan esim. 800mhz. Ainiin emona on asrock 775dual-vsta joten rajoittaakohan tuo mitään.
teksi mieli kyllä ostaa myöhemmin "kunnollinen" emo mutta pitää edetä osa kerrallaan rahapussin mukaan.
Mitä muistia..
3
563
Vastaukset
- Preerian McLammas
800MHz:n muistia. Sillä kellottelee kummasti. Tuolla emolla on vaikea päästä yli 300 väylän mutta nopeuttaa kuitenkin kummasti. Biosista pistät manuaalisesti nopeudeksi 667. Omassa VSTA:ssa nuo muistit toimivat dualchannelina ilman sovitettua paria. Jos pystyt pitämään cyclin 1T:nä 2T:n sijaan niin on huomattavasti nopeampi ohjelmansuorituksessa.
Ei ota väylää kuin sen mitä nuo muistit kulkee yleensä jää alle 300MHz.
E 6300 7X266MHz=1,8GHz joten muistit kulkisivat 1:1 533MHz.
Tosin tulevaisuuden varalle olisi ne 800MHz:n muistit tietysti hyvät.Tietysti jos ostat E4300 niin muistitkaan ei rajoita niin paljon jatkossakaan vaikka nuo 667MHz:n mustit ostaisitkin.
E4300 9X200=1,8MHz ,pienempi väylä joten muistin kellotusvara olisi suurempi.
Paremmalla emolla ja noilla 667MHz:n muisteilla vaikka 9X333MHz=3GHz ,muistit 1:1 667MHz.Tuon menee ihan boxed coolerilla.
http://www.asrock.com/mb/cpu.asp?Model=775Dual-VSTA&s=Intel- tilata..
2x667mhz kitin, on jo tullut toi E6300 ostettua.
Toisaalta täänkin nopeus on enemmän kuin riittävä mulle tällä hetkellä, mutta videoeditointi kaipaa lisää muistia joten nopeudella ei niin väliä kunhan on riittävästi.
Uusi emo on tosin ostettava, tällä asrokilla saa viellä kympin-pari huutonetissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394